waarom? ik heb gewoon de wedstrijd van vandaag in de TT gezetquote:
Je zou naar buiten kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Een derde setje zou wel leuk zijn want anders vrees ik toch dat ik wat nuttigs moet gaan doen met mn tijd
Haha, leukequote:
echte fokkers blijven altijd thuisquote:
35 UE's in anderhalve setquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:30 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vraag me af wat er genant is aan deze wedstrijd...
Als ze wat minder fouten gaat maken wel ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Die Ostapenko gaat normaalgesproken een boel grand slams winnen in de toekomst....
Ze is net twee dagen twintig. Dus daar zit nog een bijzonder flinke groeicurve inquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ze wat minder fouten gaat maken wel ja.
net als wawrinka maakt veel winners maar kan een error machine zijnquote:
Die afwachtende tactiek werkte prima tot 3-0 15-40 in de tweede setquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:38 schreef EP3 het volgende:
Halep moet echt meer risico gaan nemen met haar slagen. Met die korte ballen speelt ze Ostapenko volledig in de kaart.
Ja. En nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die afwachtende tactiek werkte prima tot 3-0 15-40 in de tweede set
Ostapenko heeft mazzel dat ze vanaf dat moment geen onnodige fouten meer heeft gemaakt. Alles viel goed.quote:
Ja, maar je moet haar wel dwingen tot het maken van die fouten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ostapenko heeft mazzel dat ze vanaf dat moment geen onnodige fouten meer heeft gemaakt. Alles viel goed.
Zou me benieuwen als ze dat kan volhouden
natasequote:
Huh, wie, Ostapenko?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:54 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet haar wel dwingen tot het maken van die fouten.
? Ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Huh, wie, Ostapenko?
Ben je wel aan het kijken?
Dat komt omdat ze onder druk staat door die harde klappenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:04 schreef Mykonos het volgende:
Simona is wel erg passief, laat Ostapenko lopen alsjeblieft
quote:
Ja, exact.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:05 schreef Mykonos het volgende:
Al die ballen halfcourt in het midden van Simona
Zucht, dat komt alleen doordat ze onder druk staat. In haar eigen servicegames vanaf de returnquote:
Nee, ze doet het ook voortdurend in de rally's.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zucht, dat komt alleen doordat ze onder druk staat. In haar eigen servicegames vanaf de return
Ja. omdat ze de hele rally onder druk staat. dat gebeurt vanaf de return en blijft de hele rallyquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:10 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nee, ze doet het ook voortdurend in de rally's.
Die gaat niet serveren voor de zege.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:11 schreef Nober het volgende:
Ostapenko mag nu serveren voor de zege, dat gaat wat worden mensen!!
500 euro is binnenquote:
Ik heb er drie euro op ingezet. Meestal verlies ik, dus ik neem aan dat jullie het wel geloven.quote:
De nieuwe Wozniacki.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Damn, dit was dé kans voor Halep. Buiten gravel gaat ze nooit een GS winnen, maar wat een klappen van Ostapenko de hele tijd.
Erg sneu voor Simona
nicequote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
500 euro is binnen
Ze won ook rg in juniors
Klopt, is tegenstrijdig.quote:
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er drie euro op ingezet. Meestal verlies ik, dus ik neem aan dat jullie het wel geloven.
quote:
Wawa heeft ook nog geen finale verloren in RG volgens mijquote:
Ik dacht dat haar vastheid haar zou redden. Hun winner-UE-ratio was volgens mij gelijk, rond de 50/50.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Beetje wel ja, Halep heeft ook te weinig echte wapens.
Let Set and match.quote:
feesten met gulbisgodquote:
Halep is de echte winnaar, niet dat zwak amateurtje Ostapenkoquote:
echt nietquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zeer terechte winnaar, mooie wedstrijd
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Halep is de echte winnaar, niet dat zwak amateurtje Ostapenko
Anti-tennis, met zulke snoeiharde ballen in de hoeken.... Het is maar wat je anti-tennis noemt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
echt nietanti tennis heeft nu gewonnen
![]()
![]()
ik hoop dat die Ostapenko de volgende toernooien gewoon verliest dat gun ik haar welquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:22 schreef Gruisman het volgende:
Terechte uitslag wel. Halep heeft alleen maar een beetje kunnen leunen op Ostapenko's wispelturigheid, verder heeft ze eigenlijk vrij matig gespeeld.
dan moet ze flink feestvieren en geniet zou ik zeggen van deze niet verdiende titelquote:
Wat nobel van jequote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik hoop dat die Ostapenko de volgende toernooien gewoon verliest dat gun ik haar wel
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan moet ze flink feestvieren en geniet zou ik zeggen van deze niet verdiende titel![]()
Ze heeft met name de laatste set ontzettend dwingend gespeeld, zeker geen anti-tennis in mijn ogen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
echt nietanti tennis heeft nu gewonnen
![]()
![]()
Vond het fantastisch. Ben zo blij voor haar.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze heeft met name de laatste set ontzettend dwingend gespeeld, zeker geen anti-tennis in mijn ogen.
Waarom haat je?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ostaloser ik hoop dat Halep haar niet heeft gefeliciteerd
Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Hij scoort in elk geval hoog op mijn Haat-O-Meter.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:29 schreef superniger het volgende:
Waar komt TheVoice4ever opeens vandaan?
Tuurlijk wel, Halep is sportiever dan jij onder haar verlies.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jij bent de enige fan hierquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry dat ik zo over Halep begin, ik ben trots op haar dat ze de finale heeft bereikt, het is in ieder geval 3 sets dat ze verloren heeft, en ze kan zelf ook trots terugkijken op haar verbeterde spel waarmee ze het tot de finale heeft geschopt
daar ben ik trots op, ik had alleen die titel haar zo gegunt, maar tennisforum al die halep haters echt walgelijk daar ben ik nu een beetje pissig over
dus Halep fans hier wees trots dat ze de finale heeft bereikt, en Ostapenko fans eerlijk gezegd ze heeft veel talent alleen ik hoop niet dat ze een eendagvliegje is
quote:
Ik hoopte op Halep vanwege het feit dat ze nummer 1 van de wereld kon worden. Maar het spel van Ostapenko trekt me meer. Ik ben meer van de shotmakers. Wellicht omdat ik zelf ook op die manier tennis.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..], ik heb er meerdere gezien dacht ik
mooie speech van Halep, ik geef niks meer om heel die slams vanaf nu, ik hoop gewoon nog op de kleinere toernooien voor Simona
al mijn haat van net kwam uit pure frustratie dus Ostapenko feest maar lekker
en Simona rust maar lekker uit voor het volgende toernooi
Da's het juiste woord ja. Zo lief...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Ostapenko heeft de gunfactor met haar snoezige gezichtje
zolang jullie haar maar niet gaan haten, anders zijn jullie niks beter dan sommige losers op tennisforumquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoopte op Halep vanwege het feit dat ze nummer 1 van de wereld kon worden. Maar het spel van Ostapenko trekt me meer. Ik ben meer van de shotmakers. Wellicht omdat ik zelf ook op die manier tennis.
En Halep is een geil opdondertje, dat ook.
Ik hoop het niet eerlijk gezegd - niet aan de top in elk geval.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef macca728 het volgende:
ach straks weer Azarenka terug hopelijk.
Verdient in 2 weken een veelvoud van al haar prijzengeld tot dusver.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ostapenko career titles
$10k Stockholm
$10k Helsingborg
$10k Helsinki
$10k Santa Margherita Di Pula x3
$50.000 St.Petersburg
ROLAND GARROS
Serena was dan onderin het schema terecht gekomen en dus Ostapenko pas in de finale getroffenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar nu is het gevaarlijk voor Ostapenko, kan ze dit spel volhouden nu ze op een roze wolk zit
en niet bij het volgende toernooi afgaat in de eerste ronde bv
maar wel leuk om eens lets succes te zien bij het tennis
en sowiezo Halep verdient geen haat, wat is er uberhaubt nou slecht aan 19 gewonnen en 3 verloren wedstrijden op gravel, 2x runner up, 1x winst (madrid)
en de finale bereiken van een GS is sowiezo heel goed
ik weet zeker als Serena had meegedaan dan had Ostapenko niet de finale gehaald, dus die letse moet heel veel van geluk spreken nu
Bedankt voor deze post. Ik ging ervan uit dat het al afgelopen was.quote:
Ja, was mooi.quote:
Bij ons van ESF vandaan. We komen maar niet van hem af.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:29 schreef superniger het volgende:
Waar komt TheVoice4ever opeens vandaan?
Hij toont wel veel zelfinzicht en berouw.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij ons van ESF vandaan. We komen maar niet van hem af.
Hij heeft er al een tijdelijke ban opzitten, zodat hij z'n gedrag wat kon bijslijpen. Is niet echt gelukt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij toont wel veel zelfinzicht en berouw.
Haha. Telt zelfinzicht niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij heeft er al een tijdelijke ban opzitten, zodat hij z'n gedrag wat kon bijslijpen. Is niet echt gelukt.
Als je er niks mee doet, en wel continue zegt dat je dat gaat doen, dan niet. Maar goed.quote:
Volgens mij gaat ze van de 47e naar de 12e plaats.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je er niks mee doet, en wel continue zegt dat je dat gaat doen, dan niet. Maar goed.
OT: wat speelde Halep ontzettend vlak. Heb niet zo veel met Ostapenko, maar ze was overduidelijke de betere, ondanks vrij veel onnodige fouten. Tot hoe hoog schiet ze nu op de ranking?
Klopt ook wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Wilander: "Alleen Robin Haase speelde op de juiste manier tegen Nadal"
Dat is natuurlijk wel heel erg netjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze van de 47e naar de 12e plaats.
Ja, is fantastisch. Eerste ongeplaatste speelster die ooit RG wint.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel erg netjes.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, is fantastisch. Eerste ongeplaatste speelster die ooit RG wint.
Toen ze 6-4 3-1 achter stond heb ik drie euro op haar ingezet omdat ik dacht 'Dan betekent het tenminste dat ik nog geloof dat ze een kans heeft'.
Dertig euro - waren odds van 10. Niet spectaculair dus. Maar ik deed het niet voor het geld maar voor de positieve energie voor mijn Letse prinsesje.quote:
Haase heeft nog steeds de meeste games gewonnen tegen Nadal dit toernooiquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Wilander: "Alleen Robin Haase speelde op de juiste manier tegen Nadal"
Ik hoop wel dat dat morgen gaat veranderen, maar 6-2, 6-3, 6-2 zou me ook niks verbazen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Haase heeft nog steeds de meeste games gewonnen tegen Nadal dit toernooi
quote:
Voorbeschouwing voor volgend jaar?quote:
Klinkt goed. Graag wel Nadal als winnaar. Dan mag Stan volgend jaar winnen.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:37 schreef tja77 het volgende:
Hoop op 2-0 voor in sets voor Nadal, vervolgens geraakt Wawrinka in stanimal mode en wordt het 2-2 in sets. Dan de 5e mag bij 10-8 gewonnen worden door? Maakt mij niet meer uit
Jawel. Dan de tweede manche van Herlings live.quote:
Is die een keer heel ja?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel. Dan de tweede manche van Herlings live.
Ook de hoge temperatuur is in zijn voordeel.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Nadal is minder in het voordeel nu, doordat hij links slaat.
Wie?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel. Dan de tweede manche van Herlings live.
Net eerste manche gewonnen.quote:
Warm weer is toch goed voor de aanvallende speler?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook de hoge temperatuur is in zijn voordeel.
Doe eens aardig johquote:Op zondag 11 juni 2017 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt Drank80.
Ga nu maar weer weg.
Je treft me in m'n ziel.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt Drank80.
Ga nu maar weer weg.
Zij spin komt goed door op een droge baan in warm weer. Danmoet Wawrinka zijn backhands op schouderhoogte slaan.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Warm weer is toch goed voor de aanvallende speler?
Dat geldt ook voor de spin van Nadal. En hij houdt meer van de warmte. Kan in beider voordeel zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:16 schreef tja77 het volgende:
Hoge temperatuur is in het voordeel van Stan. Ballen komen veel harder door dan bij vochtig koud weer.
Maar je doet nu alsof Stan de bal steevast op het hoogste punt pakt. Hij pakt de bal toch op de hoogte die hij wenselijk vindt, voor of na het hoogste punt na de stuit.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de spin van Nadal. En hij houdt meer van de warmte. Kan in beider voordeel zijn.
Unibet loopt ook voor op de NOS.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
Het is nooit helemáál live hè? De wedsites lopen altijd voor tien seconden volgens mij.
Zoals hij nu speelt wel xDquote:Op zondag 11 juni 2017 15:25 schreef macca728 het volgende:
Oh hemel, de aanhang van Nadal zit anders, dan gaat hij verliezen....
juist, met squash is dat ook altijdquote:
Jij maakt de bal warm met squashen door de bal met de hand naar de grond te gooien?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:29 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
juist, met squash is dat ook altijd
Haha, da's wel erg kort.quote:
Dat meisje wat de baan opkwam met die ballen was ook leuk. Maar niet zo leuk als Jelena.quote:
heb jij nog nooit gesquasht ofzo? :-Pquote:Op zondag 11 juni 2017 15:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij maakt de bal warm met squashen door de bal met de hand naar de grond te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |