500 euro is binnenquote:
Ik heb er drie euro op ingezet. Meestal verlies ik, dus ik neem aan dat jullie het wel geloven.quote:
De nieuwe Wozniacki.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Damn, dit was dé kans voor Halep. Buiten gravel gaat ze nooit een GS winnen, maar wat een klappen van Ostapenko de hele tijd.
Erg sneu voor Simona
nicequote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
500 euro is binnen
Ze won ook rg in juniors
Klopt, is tegenstrijdig.quote:
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er drie euro op ingezet. Meestal verlies ik, dus ik neem aan dat jullie het wel geloven.
quote:
Wawa heeft ook nog geen finale verloren in RG volgens mijquote:
Ik dacht dat haar vastheid haar zou redden. Hun winner-UE-ratio was volgens mij gelijk, rond de 50/50.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Beetje wel ja, Halep heeft ook te weinig echte wapens.
Let Set and match.quote:
feesten met gulbisgodquote:
Halep is de echte winnaar, niet dat zwak amateurtje Ostapenkoquote:
echt nietquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zeer terechte winnaar, mooie wedstrijd
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Halep is de echte winnaar, niet dat zwak amateurtje Ostapenko
Anti-tennis, met zulke snoeiharde ballen in de hoeken.... Het is maar wat je anti-tennis noemt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
echt nietanti tennis heeft nu gewonnen
![]()
![]()
ik hoop dat die Ostapenko de volgende toernooien gewoon verliest dat gun ik haar welquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:22 schreef Gruisman het volgende:
Terechte uitslag wel. Halep heeft alleen maar een beetje kunnen leunen op Ostapenko's wispelturigheid, verder heeft ze eigenlijk vrij matig gespeeld.
dan moet ze flink feestvieren en geniet zou ik zeggen van deze niet verdiende titelquote:
Wat nobel van jequote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik hoop dat die Ostapenko de volgende toernooien gewoon verliest dat gun ik haar wel
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan moet ze flink feestvieren en geniet zou ik zeggen van deze niet verdiende titel![]()
Ze heeft met name de laatste set ontzettend dwingend gespeeld, zeker geen anti-tennis in mijn ogen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
echt nietanti tennis heeft nu gewonnen
![]()
![]()
Vond het fantastisch. Ben zo blij voor haar.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze heeft met name de laatste set ontzettend dwingend gespeeld, zeker geen anti-tennis in mijn ogen.
Waarom haat je?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ostaloser ik hoop dat Halep haar niet heeft gefeliciteerd
Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Hij scoort in elk geval hoog op mijn Haat-O-Meter.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:29 schreef superniger het volgende:
Waar komt TheVoice4ever opeens vandaan?
Tuurlijk wel, Halep is sportiever dan jij onder haar verlies.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jij bent de enige fan hierquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry dat ik zo over Halep begin, ik ben trots op haar dat ze de finale heeft bereikt, het is in ieder geval 3 sets dat ze verloren heeft, en ze kan zelf ook trots terugkijken op haar verbeterde spel waarmee ze het tot de finale heeft geschopt
daar ben ik trots op, ik had alleen die titel haar zo gegunt, maar tennisforum al die halep haters echt walgelijk daar ben ik nu een beetje pissig over
dus Halep fans hier wees trots dat ze de finale heeft bereikt, en Ostapenko fans eerlijk gezegd ze heeft veel talent alleen ik hoop niet dat ze een eendagvliegje is
quote:
Ik hoopte op Halep vanwege het feit dat ze nummer 1 van de wereld kon worden. Maar het spel van Ostapenko trekt me meer. Ik ben meer van de shotmakers. Wellicht omdat ik zelf ook op die manier tennis.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..], ik heb er meerdere gezien dacht ik
mooie speech van Halep, ik geef niks meer om heel die slams vanaf nu, ik hoop gewoon nog op de kleinere toernooien voor Simona
al mijn haat van net kwam uit pure frustratie dus Ostapenko feest maar lekker
en Simona rust maar lekker uit voor het volgende toernooi
Da's het juiste woord ja. Zo lief...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Ostapenko heeft de gunfactor met haar snoezige gezichtje
zolang jullie haar maar niet gaan haten, anders zijn jullie niks beter dan sommige losers op tennisforumquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoopte op Halep vanwege het feit dat ze nummer 1 van de wereld kon worden. Maar het spel van Ostapenko trekt me meer. Ik ben meer van de shotmakers. Wellicht omdat ik zelf ook op die manier tennis.
En Halep is een geil opdondertje, dat ook.
Ik hoop het niet eerlijk gezegd - niet aan de top in elk geval.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef macca728 het volgende:
ach straks weer Azarenka terug hopelijk.
Verdient in 2 weken een veelvoud van al haar prijzengeld tot dusver.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ostapenko career titles
$10k Stockholm
$10k Helsingborg
$10k Helsinki
$10k Santa Margherita Di Pula x3
$50.000 St.Petersburg
ROLAND GARROS
Serena was dan onderin het schema terecht gekomen en dus Ostapenko pas in de finale getroffenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar nu is het gevaarlijk voor Ostapenko, kan ze dit spel volhouden nu ze op een roze wolk zit
en niet bij het volgende toernooi afgaat in de eerste ronde bv
maar wel leuk om eens lets succes te zien bij het tennis
en sowiezo Halep verdient geen haat, wat is er uberhaubt nou slecht aan 19 gewonnen en 3 verloren wedstrijden op gravel, 2x runner up, 1x winst (madrid)
en de finale bereiken van een GS is sowiezo heel goed
ik weet zeker als Serena had meegedaan dan had Ostapenko niet de finale gehaald, dus die letse moet heel veel van geluk spreken nu
Bedankt voor deze post. Ik ging ervan uit dat het al afgelopen was.quote:
Ja, was mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |