Gvd, steeds minderquote:Top 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2016 t/m 31-12-2016
nr / aantal posts / gebruiker
039 00757 Dj_Day-VTop 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2015 t/m 31-12-2015
037 00803 Dj_Day-VTop 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2014 t/m 31-12-2014
039 01282 Dj_Day-VTop 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2013 t/m 31-12-2013
022 08477 Dj_Day-VTop 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2012 t/m 01-12-2012
008 13046 Dj_Day-V
Waardeloos, terwijl je in de topperiode gewoon in de top 10 stond.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gvd, steeds minderWat doe ik met mijn leven?
Nice. Verge heb ik ook, puur op de gok om te kijken of het werktquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
30.92% waves
46.48% btc
22.60% eth
en nog wat verstopt in verge voor de gein, maar laat ik buiten beschouwing zo weinig
Toen was ik echt een kwaliteitsuser he?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waardeloos, terwijl je in de topperiode gewoon in de top 10 stond.
Heb er 0.4 btc ingestopt ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Verge heb ik ook, puur op de gok om te kijken of het werkt
Misschien kun je je reputatie herstellen door moderator te worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen was ik echt een kwaliteitsuser he?
Ik ook niet meer eigenlijk. Maar ach, hij staat nu zo laag dat ie vast nog wel een keer gaat verdubbelen en dan haal ik het er wel uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er 0.4 btc ingestopt ofzo.
Maar heb er niet zoveel vertrouwen in.
Wie gaat er weg dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je je reputatie herstellen door moderator te worden.
Stijn is gestopt.quote:
stel je even voor.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gvd, steeds minderWat doe ik met mijn leven?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stijn is weg, ik volg 'm op volgende week..
Haha ja Stijn wegquote:
wat is goeie software walletquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie t nu gewoon zo.
BTC is mn "safe haven"
ETH m'n zekerheidje qua winst.
WAVES mn toekomstige cashcow.
gestopt als mod.quote:
Hij was het gezeur van tong zat.quote:
Staat al onder m'n posts.quote:
en GGMM, onlogisch, scrummie en elan. En misschien nog wel wat.quote:
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Wat is er mis met VBL? #1
Ik ga dit topic even lezen
Wat geef je mij de schuld?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en GGMM, onlogisch, scrummie en elan. En misschien nog wel wat.
ja hoe moet ik dan waves halen zonder btc pffquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebruik eigenlijk geen software wallet voor BTC
Uh, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker ja!
Kan je wel zo stoer doen, maar wat ik zeg is inhoudelijk gewoon juist.
koop BTCquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dan waves halen zonder btc pff
Noem jij jezelf nu een ding?quote:
Iedereen die in Tong zijn topics reageert.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en GGMM, onlogisch, scrummie en elan. En misschien nog wel wat.
Mensen hebben opeens iets tegen het plaatsen van gifjes, terwijl dit het voor jou toch een stuk duidelijker zou maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een matig topic. Teveel inhoud voor mij
Ben je al bijna weer blauw?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je wel stoer lopen doen, maar beter bied je nu je excuses aan.
Ik ben wel voor een verbod van haxball linkjesquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen hebben opeens iets tegen het plaatsen van gifjes, terwijl dit het voor jou toch een stuk duidelijker zou maken.
Oh.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen hebben opeens iets tegen het plaatsen van gifjes, terwijl dit het voor jou toch een stuk duidelijker zou maken.
quote:
Doe niet zo zuur.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer zo'n grappig WOII grapje. Even lachen allemaal: HA HA HA HA HA HA
OOOOOOOOOOH MAD JELLY DIIIIEEEEPPPquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer is in Fort Oranje. De NOS bij het echte Oranje.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft tijgerbalsem in jouw ballenknijper gedaan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
heyquote:Op maandag 5 juni 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Davy wat meer aan flessen water
zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nou echt aan het mycroften lol
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf er om gniffelen.quote:
Kinderen voor kinderen kindjesquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutmensen
ik haat deze mensen
Zachtgekookt.quote:
Ik trek me op moment af op mn crypto portfolio terwijl ik fantaseer over verse briefjes van 500.quote:
He he nicequote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik trek me op moment af op mn crypto portfolio terwijl ik fantaseer over verse briefjes van 500.
lekker pikquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker maat
ik wacht tot die chinezen nieuwe real madrid shirt met ucl 12 hebben
ik ookquote:
dat is jammer hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn zoontje wil niet slapen, man man man.
beetje wodka op de speenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Hij huilt nu, maar als ik op z'n slaapkamer kom denkt hij dat het feest is.
hoe oud is die nuquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Hij wil alleen maar OP MIJ in slaap vallen.
Binnen deze sc sta jij wat dat betreft ook bij mij op 1.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Hij wil alleen maar OP MIJ in slaap vallen.
hoe vond je mn voordrachtquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen deze sc sta jij wat dat betreft ook bij mij op 1.
Lol.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen deze sc sta jij wat dat betreft ook bij mij op 1.
Ja heel leuk, tijd gaat snel hè.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn broertje was laatst 1 geworden
leuk he
In twee maanden veranderen ze al snel hè.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
maar heb mn broertje al lang niet gezien
2 maanden
word er kankerboos van
denk nietquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In twee maanden veranderen ze al snel hè.
Ga je binnenkort nog naar Polen?
Waar kan je gemakkelijk koers volgen ten opzichte van dollarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht in week 37 nog wel weg te kunnen.
Maar dat viel totaal verkeerd.
coinmarketcap.comquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar kan je gemakkelijk koers volgen ten opzichte van dollar
Aaaah... ja snap ik. Wat een reizen nog voor de boeg zeg. Gaat je vrouw mee?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk niet
komende weken nog naar thailand en rusland
verder zwangere vrouw dus kan niet echt weg
geen ideequote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en Onlogisch allebei een weekban.
Wat is deze?
Ongestelde mods. Idiote bans.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en Onlogisch allebei een weekban.
Wat is deze?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen ze wel een week lang in alle rust hun geliefde Haxball tegen elkaar spelen
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen ze wel een week lang in alle rust hun geliefde Haxball tegen elkaar spelen
Slaap lekker tong.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:41 schreef tong80 het volgende:
Kut dat de Zweden winnen van Frankrijk.
De winst van Nederland is totaal niet belangrijk.
Tot morgen en trusten.
Dit dus. Gaat nergens meer over.quote:
Nouja, in mijn ervaring zijn jullie soms niet echt te genieten als jullie ongesteld zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zet hiermee de vrouwmensch in een kwaad daglicht.
Dat ligt misschien aan jouw verrotte karakter.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, in mijn ervaring zijn jullie soms niet echt te genieten als jullie ongesteld zijn.
Wat voor partij zijn die Noord Ieren?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
In 1 dag formeren.
Wel kunnen kwalificeren.
Het is hier zo slecht nog niet.
Protestantquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor partij zijn die Noord Ieren?
Wie ontsnapt er aan een ban dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:50 schreef Caland het volgende:
Volgens mij hebben de mods de verkeerde aan ban gegeven
quote:
Had May weg gemoeten volgens jou?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Protestant
Tegen een hard brexit
Stemmen vaak met ons mee
Ze zijn wel iemand vergeten denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:50 schreef Caland het volgende:
Volgens mij hebben de mods de verkeerde aan ban gegeven
Nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had May weg gemoeten volgens jou?
Vreemd jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geen idee maar mansjester die trollt echt nooit
Een redelijk bestuurder.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind haar wel weinig charismatisch.
Zelfs dat zit niet mee op deze ZWARTE DAG voor het Nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vreemd ja
Dan had ik 'm zelfs eerder moeten krijgen
Dat was de grap, dikkop.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe maar niet, je bent ongesteld.
quote:
Ik krijg bij haar voornamelijk latex/lerenpakjes en een zweepje in een dubieuze kelder ideeënquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind haar wel weinig charismatisch.
Mijn vrouw heeft niet op de tories gestemdquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was wel een leider die men serieus nam.
Op labour?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft niet op de tories gestemd
Die Fransen trollen ons gewoon. Ik zou het een schande vinden als Haags daar nog steeds naartoe gaat.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Fransen trollen ons gewoon. Ik zou het een schande vinden als Haags daar nog steeds naartoe gaat.
Lloris is dat tochquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://streamable.com/rxk9g
Wat doet die keeper. #Matchfixing
Uiteindelijk wel tories gestemd.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door boven op het juiste pad bent gebracht.
Ik zag een knipoog.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://streamable.com/rxk9g
Wat doet die keeper. #Matchfixing
Ze staan nu op 3 punten van de eerste plaats. Oftewel, ondanks debiel slechte resultaten hebben ze alles nog in eigen hand...quote:
Toch wel bizar hequote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze staan nu op 3 punten van de eerste plaats. Oftewel, ondanks debiel slechte resultaten hebben ze alles nog in eigen hand...
Denk je dat hij daar tijd voor heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij nooit zelf iets op?
vroeger wel jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de partij van die half Nederlander?
Is toch beetje D66, wel raar hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Lib dem wordt nog door een christen gerunned
Luiheidquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij nooit zelf iets op?
enige pro-EU partijquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch beetje D66, wel raar hoor.
Het Dickie-effect.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze staan nu op 3 punten van de eerste plaats. Oftewel, ondanks debiel slechte resultaten hebben ze alles nog in eigen hand...
Wel een mooie speler hoor. Die man kon gewoon het bloed onder de nagels van werkelijk elke speler halen zonder enige moeite en dan ook nog veel scorenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kan hij daar nou aan doen, die kreeg hem gewoon in zijn voeten geschoven
Alleen die kop alquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie speler hoor. Die man kon gewoon het bloed onder de nagels van werkelijk elke speler halen zonder enige moeite en dan ook nog veel scoren
Alles aan Toivonen isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kan hij daar nou aan doen, die kreeg hem gewoon in zijn voeten geschoven
Leuk.quote:
Ik zocht al maar kon het niet terugvinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand interesse in een lijstje Engeland vs Nederland?
Dit is een hele rare zin.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand interesse in een lijstje Engeland vs Nederland?
Kom je naar Hengelo? Ik maak je wel wegwijs en ik laat je graag kennismaken met het Twentse accent.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben pislink over deze uitslag
tijd voor een emigratie
Engeland: 1 echte prijsquote:
Hij zal zich wel thuis voelen tussen al die polen daar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom je naar Hengelo? Ik maak je wel wegwijs en ik laat je graag kennismaken met het Twentse accent.
Sinds LR mij van een betuws accent betichte geloof ik niks meerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom je naar Hengelo? Ik maak je wel wegwijs en ik laat je graag kennismaken met het Twentse accent.
Prijzen tellen uiteindelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland: 1 echte prijs
Nederland: 0 prijzen
nederland: kwalificeert zich nooit
Kom je naar Den Haag?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds LR mij van een betuws accent betichte geloof ik niks meer
Ken er geen één.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij zal zich wel thuis voelen tussen al die polen daar.
Mijn broertje vond Belgrado behoorlijk saai trouwens.quote:
Betuws accent bestaat niet eensquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds LR mij van een betuws accent betichte geloof ik niks meer
Je broertje is Moskou gewend. Dan is alles saai.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje vond Belgrado behoorlijk saai trouwens.
heb jij een zachte g???quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen omdat ik die g niet keihard kan maken
Man man, zelfs mijn zoontje kan dat al.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wafels gekocht waarvan één al in mijn mik gestoken en nummer twee binnen nu en afzienbare tijd naar binnen geschoven gaat worden..quote:
Dan heeft hij wel een punt, dat is wel minder inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet ik in Hengelo?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer ben jij weer in Hengelo eigenlijk?
EK88 geen echte prijsquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland: 1 echte prijs
Nederland: 0 prijzen
nederland: kwalificeert zich nooit
Is wel het mooiste.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zo'n echte randstad G kan ik niet, nee.
Met slagroom en warme krieken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb wafels gekocht waarvan één al in mijn mik gestoken en nummer twee binnen nu en afzienbare tijd naar binnen geschoven gaat worden..
Helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met wie spreek je nog Nederlands?
Dat zijn ook niet zomaar films natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Op een of ander manier raak ik altijd emotioneel van de Rocky films
Die laatst in de bios was met die neger, heb toen een traantje moeten latenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet zomaar films natuurlijk.
Nelson Mandela?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die laatst in de bios was met die neger, heb toen een traantje moeten laten
#nohomo
creedquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#nohomo
Apollo Creed Dat was ook een toppertje ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#nohomo
Predikerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is het zowaar mogelijk nog emotioneler geworden. Was ik maar streng katholiek.
Zeker, binnenkort weer kijken denkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apollo Creed Dat was ook een toppertje ja.
Beste vechtsport dat er is naar mijn meningquote:
gevuld met geld ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Typisch het volgende:
hahaha dick zat op een kussentje net bij het interview met de nos
dat ook jaquote:
dat is heel saai.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
je zou toch denken dat die mensen ook nog effe op hun reet willen zitten en niks doen in hun leven
Ik vind dit niet zo heel fun eigenlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
funfact: ik moest mn nederlandse willibrord bijbel diep uit de boekenkast halen.
nee man, anders altijd dat gezeik van je vrouwtje.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
je zou toch denken dat die mensen ook nog effe op hun reet willen zitten en niks doen in hun leven
hoeveel tats heb je al?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ: als waves ooit 250$ halen neem ik of een waves tat of satoshi tat.
Dit vindt hij ook gewoon heel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
Als ik weer een keer de trein pak naar Nederland laat ik 't je weten..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koffie drinken met je favoriete fokker.
We hebben JR al (lol)quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
dan hang ik een vlag van Waves op het dak van mijn penthousequote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ: als waves ooit 250$ halen neem ik of een waves tat of satoshi tat.
Onlo denkt dat het haalbaar isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan hang ik een vlag van Waves op het dak van mijn penthouse
Ok.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik weer een keer de trein pak naar Nederland laat ik 't je weten..
Ongeveer zelfde supply als ETH en het is hetzelfde idee met andere accenten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onlo denkt dat het haalbaar is
Dan ben ik echt ontiegelijk rijk.
Gewoon een sleeve van Waves nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onlo denkt dat het haalbaar is
Dan ben ik echt ontiegelijk rijk.
Oh dat durf ik best dan.quote:
zijn nieuwe kind Waves noemen.quote:
Even serieus. Als je onze commiblock dromen dan nog niet verwezenlijkt ben je echt een lulquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat durf ik best dan.
Dan heb ik namelijk mn achterkleinkinderen onafhankelijk.
Geen idee, maar ik zal daar wel eens een beetje over rond vragen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch, even serieus.
Hoe zeker acht jij BTC rond 1 augustus?
Niemand wil naar Twente komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel in voor een FOK!meet een keer..
Je mag mij anaal helemaal uitwonenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel in voor een FOK!meet een keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |