Is wel het mooiste.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zo'n echte randstad G kan ik niet, nee.
Met slagroom en warme krieken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb wafels gekocht waarvan één al in mijn mik gestoken en nummer twee binnen nu en afzienbare tijd naar binnen geschoven gaat worden..
Helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met wie spreek je nog Nederlands?
Dat zijn ook niet zomaar films natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Op een of ander manier raak ik altijd emotioneel van de Rocky films
Die laatst in de bios was met die neger, heb toen een traantje moeten latenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet zomaar films natuurlijk.
Nelson Mandela?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die laatst in de bios was met die neger, heb toen een traantje moeten laten
#nohomo
creedquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#nohomo
Apollo Creed Dat was ook een toppertje ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#nohomo
Predikerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is het zowaar mogelijk nog emotioneler geworden. Was ik maar streng katholiek.
Zeker, binnenkort weer kijken denkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apollo Creed Dat was ook een toppertje ja.
Beste vechtsport dat er is naar mijn meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |