Is wel het mooiste.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zo'n echte randstad G kan ik niet, nee.
Met slagroom en warme krieken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb wafels gekocht waarvan één al in mijn mik gestoken en nummer twee binnen nu en afzienbare tijd naar binnen geschoven gaat worden..
Helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met wie spreek je nog Nederlands?
Dat zijn ook niet zomaar films natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Op een of ander manier raak ik altijd emotioneel van de Rocky films
Die laatst in de bios was met die neger, heb toen een traantje moeten latenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet zomaar films natuurlijk.
Nelson Mandela?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die laatst in de bios was met die neger, heb toen een traantje moeten laten
#nohomo
creedquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#nohomo
Apollo Creed Dat was ook een toppertje ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#nohomo
Predikerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is het zowaar mogelijk nog emotioneler geworden. Was ik maar streng katholiek.
Zeker, binnenkort weer kijken denkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apollo Creed Dat was ook een toppertje ja.
Beste vechtsport dat er is naar mijn meningquote:
gevuld met geld ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Typisch het volgende:
hahaha dick zat op een kussentje net bij het interview met de nos
dat ook jaquote:
dat is heel saai.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
je zou toch denken dat die mensen ook nog effe op hun reet willen zitten en niks doen in hun leven
Ik vind dit niet zo heel fun eigenlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
funfact: ik moest mn nederlandse willibrord bijbel diep uit de boekenkast halen.
nee man, anders altijd dat gezeik van je vrouwtje.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
je zou toch denken dat die mensen ook nog effe op hun reet willen zitten en niks doen in hun leven
hoeveel tats heb je al?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ: als waves ooit 250$ halen neem ik of een waves tat of satoshi tat.
Dit vindt hij ook gewoon heel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
Als ik weer een keer de trein pak naar Nederland laat ik 't je weten..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koffie drinken met je favoriete fokker.
We hebben JR al (lol)quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ook ja
dan hang ik een vlag van Waves op het dak van mijn penthousequote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ: als waves ooit 250$ halen neem ik of een waves tat of satoshi tat.
Onlo denkt dat het haalbaar isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan hang ik een vlag van Waves op het dak van mijn penthouse
Ok.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik weer een keer de trein pak naar Nederland laat ik 't je weten..
Ongeveer zelfde supply als ETH en het is hetzelfde idee met andere accenten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onlo denkt dat het haalbaar is
Dan ben ik echt ontiegelijk rijk.
Gewoon een sleeve van Waves nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onlo denkt dat het haalbaar is
Dan ben ik echt ontiegelijk rijk.
Oh dat durf ik best dan.quote:
zijn nieuwe kind Waves noemen.quote:
Even serieus. Als je onze commiblock dromen dan nog niet verwezenlijkt ben je echt een lulquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat durf ik best dan.
Dan heb ik namelijk mn achterkleinkinderen onafhankelijk.
Geen idee, maar ik zal daar wel eens een beetje over rond vragen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch, even serieus.
Hoe zeker acht jij BTC rond 1 augustus?
Niemand wil naar Twente komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel in voor een FOK!meet een keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |