Oh dear... d'r clubtour is anderhalve week in deze december trouwens, dat klinkt groter dan het is. En kunnen alle radio DJ's zich er gewoon even niet meer mee bemoeien ajb.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:32 schreef Cee het volgende:
Maan nu met d'r coverhitje bij radio 2 en ze vertelt over de rest van het jaar. Twee EP's komen er uit. En volgend jaar een eigen clubtour. En DJ vraagt over ESF. De gedachte dat het een optie zou zijn vindt ze al heel tof maar ze weet niet of ze het zou doen want spanning en zo. Bart Arens pusht haar nog even verder want ze zou iets moeten doen met een dance dj etc. etc.
'Maar het moet wel iets zijn dat zó bij me past, wordt echt een zoektocht.'
...
Ik denk dat de kogel al door de kerk is.
Ik vrees inderdaad voor een inzending van het niveau van Duitsland van dit jaar. Maan lijkt me namelijk totaal niet iemand die al te ver van de gebaande paden wil afwijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Jup. De machtige media zijn flink aan het pushen.
Dat wordt dus terug naar het pre-2013 tijdperk, kaliber Hind, Joan etc
En hoe lang geleden zei ze dan dat ze wel ooit zou willen gaan, maar nu nog niet, iets mer ervaring opdoen ofzo?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:32 schreef Cee het volgende:
Maan nu met d'r coverhitje bij radio 2 en ze vertelt over de rest van het jaar. Twee EP's komen er uit. En volgend jaar een eigen clubtour. En DJ vraagt over ESF. De gedachte dat het een optie zou zijn vindt ze al heel tof maar ze weet niet of ze het zou doen want spanning en zo. Bart Arens pusht haar nog even verder want ze zou iets moeten doen met een dance dj etc. etc.
...
Ik kende haar helemaal niet maar ik vind haar wel leuk zeg.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ken die Maan niet, nooit van gehoord ook. Lijkt mij niks.
Goede kanshebber: Kris Berry:
Misschien als ze dan even hier leest dat dat omme net zo snel weer weg is.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:38 schreef Cee het volgende:
Een paar jaar geleden werd een nummer van haar met regelmaat op 3FM gedraaid, was een prima liedje! Kan het me zo snel niet herinneren, dat dan weer wel.![]()
Weet niet hoe lang Maan nodig zei te hebben om aan het idee van het ESF te wennen maar het leek erop dat ze na dat korte gesprek al best 'om' was.
Als radio2 zich er ook al mee bemoeit...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:32 schreef Cee het volgende:
...
Glennis Grace ging ook terwijl ze (dacht ik) geen eigen geschreven hit had gehad.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:35 schreef Wuwwa het volgende:
Wel een schoolvoorbeeld van een zeer uitgekiende mediastrategie. Op de één of andere manier is het haar gelukt om van een enkel voicehitje, naar topfavoriete voor het ESF te gaan, zonder dat ze met eigen werk in de hitlijsten staat, zonder een herkenbare sound etc. Heb het idee dat Cornald enkel aan het bidden is voor een kwaliteitsdj/producer die iets baanbrekends aflevert, een soort Griekenland maar dan wel hip en 2017. Dan maar instrumentaal indruk maken voor een finaleplek.
Maar petje af hoe Maan deze aandacht heeft afgedwongen. Je zou bijna denken dat ze connecties heeft binnen de televisiewereld.
Daar moeten wij maar vanuit gaan en worden wij niet teleurgesteld.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glennis Grace ging ook terwijl ze (dacht ik) geen eigen geschreven hit had gehad.
Ik vind het ook wel fijn als iemand zelf iets kan, maar wellicht verlangen we ook wel veel.
Ik blijf erbij dat elke grote artiest ook niet naar ESF wil, logisch, dus we moeten niet teveel verwachten.
Leuk, maar nog weinig ervaring in de popmuziek en dus haar eigen profiel nog niet helemaal gevonden. Als ze nou een beetje ervaring opdoet (goed verkopend album of een hit, paar grotere zalen bespelen) dan misschien wel in de toekomst.quote:
Lil Kleine en Ronnie hebben wel net een andere sound dan Oostenrijk in 2012 vind ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:05 schreef grazz het volgende:
De Oostenrijkse Ronnie en Kleine hebben het ook al eens geprobeerd, werd niks![]()
Nah, hoeft niets te zeggen over de kansen van Ronnie Flex en Lil Kleine als ze zouden meedoen, maar ben persoonlijk geen fan van ze, dus heb de neiging om nee te zeggen. Kan niet ontkennen dat hun nummers populair zijn als ik kijk naar het aantal views dat ze halen met hun nummers. Er is een publiek voor en de jongeren in NL zullen toch wel niet zo veel verschillen van een jongere uit lets say Zweden, Bulgarije, Griekenland? Maar om heel ver te komen zul je niet alleen jongeren moeten overtuigen denk ik. Sommige nummers van ze vind ik ook wel pakkend. Het nummer Energie gaat nog wel.
Lil Kleine is wel geintresseerd: http://www.nu.nl/muziek/4(...)en-songfestival.html
En Romy opperen.....is als vloeken in de kerk op dit forum?*overdrijft soms graag*
Ja, sound klinkt wel wat anders idd, maar ging mij meer ff om het feit dat dit ook 2 jonge gozers waren met voor die tijd (?) een modern klinkend raplied. Ik vond het lied afschuwelijk. Maar vraag mezelf dan af waarom uitgerekend Ronnie en Lil Kleine dan wel zouden aanslaan? Ik zou het niet aandurven ze intern aan te wijzen, maar meedoen aan een nationale voorronde mag zeker, al winnen ze'm dan vast, want: jongeren = veel sms supportquote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:40 schreef Bolyw het volgende:
[..]
Lil Kleine en Ronnie hebben wel net een andere sound dan Oostenrijk in 2012 vind ik.
Hun muziek is hip en modern, dus zal het onder jongeren goed vallen maar zeker ook onder de volwassenen.
Ik snap niet waarom mensen Romy niet mogen. Ze kan ontzettend goed zingen. Misschien wel een van de beste vocalisten van heel Nederland als je het mij vraagt. En als iemand anders gewoon haar liedje schrijft (een echte songwriter). Dan heb je echt iets om mee thuis te komen hoor.
Dat heeft ze. Haar pa werkt acgter de schermen bij o.a. de wereld draait door.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:35 schreef Wuwwa het volgende:
Wel een schoolvoorbeeld van een zeer uitgekiende mediastrategie. Op de één of andere manier is het haar gelukt om van een enkel voicehitje, naar topfavoriete voor het ESF te gaan, zonder dat ze met eigen werk in de hitlijsten staat, zonder een herkenbare sound etc. Heb het idee dat Cornald enkel aan het bidden is voor een kwaliteitsdj/producer die iets baanbrekends aflevert, een soort Griekenland maar dan wel hip en 2017. Dan maar instrumentaal indruk maken voor een finaleplek.
Maar petje af hoe Maan deze aandacht heeft afgedwongen. Je zou bijna denken dat ze connecties heeft binnen de televisiewereld.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat heeft ze. Haar pa werkt achter de schermen bij o.a. de wereld draait door.
Klinkt wel redelijk, was zij niet van 1of andere talenten jacht show?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik was even aan het rondkijken op Youtube, en kom daar de nieuwe single van Leonie Meijer tegen. Als ze zo'n soort nummer schrijft mag ze wat mij betreft best naar het ESC.
Ook aan o.a. the Voice meegedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:20 schreef ato het volgende:
[..]
Klinkt wel redelijk, was zij niet van 1of andere talenten jacht show?
Die is gestopt met haar carierre.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:55 schreef Old_Pal het volgende:
Kunnen we Anneke Grönloh niet overhalen nog een keer mee te doen?
Dat zou echt een epische WTF-inzending opleverenquote:
Jenny Arean en Jan Smit (ipv Frans Halsema R.I.P.)quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
Doe Vera Mann, Jenny Arean en Lisbeth List dan ook meteen erbij.
Ehhh ja ikke.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:16 schreef Wuwwa het volgende:
Na Best Kept Secret op tv ben ik ook om voor de Thomas Azier lobby (wie was hier zijn grootste fan ook alweer).
Zijn muziek zou er prima tussen passen en waarschijnlijk de boel op kwaliteit overtroeven (aantrekkelijk voor zowel het hardcore ESFpubliek als de casuals), zowel up-tempo als rustige songs zijn aangenaam. Heeft podiumenergie, zingt zuiver, eigen geluid, eigen muziek, kan het publiek bespelen, hij lijkt me aantrekkelijk voor de ho's en hé's (gok ik), songs lenen zich voor pushende visuals (niet zoals dit jaar met het uitgebrande lijk/kaarsjes), tijdloos (tikje 80's, tikje van nu). Dichter bij Loic Nottet kunnen we niet echt komen binnen de Nederlandse muziekscene
Bellen, Cornald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |