abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 14:04:01 #226
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171666075
Wandelgang ==> de wandeling ==> Sugar lee hooper? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171666373
Zal ik dan ook maar een Sharon topic aanmaken? :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171666426
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:04 schreef ijs_beer het volgende:
Wandelgang ==> de wandeling ==> Sugar lee hooper? :o
Dat is misschien wat aan de late kant om die nu nog te sturen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 14:31:02 #229
163650 Greys
pi_171666762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:15 schreef Nexum het volgende:
Zal ik dan ook maar een Sharon topic aanmaken? :+
:D

Mag altijd, betekent niet dat je er hier niet (meer) over mag praten.

Nee maar waar we het net over hadden hier, misschien moeten we daar allemaal ook iets meer ons best voor doen voor elkaar bedacht ik me net. Dat we af en toe eens een nieuw topic aanmaken (of dat nou een fantopic is of niet of iets heel anders) en dat we voor elkaar allemaal daar eens binnenvallen. Of het nou een favoriet is van je of niet, gewoon uit interesse voor de TS zeg maar.
Ik ga bv niet dood van af en toe even iets roepen in het Maantopic van TV4E en zo kunnen we dat onderling een beetje bij elkaar doen. Niet uit verplichting ofzo maar omdat het dan voor iedereen leuker is.

Moeten we maar eens over nadenken. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171667136
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:31 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Mag altijd, betekent niet dat je er hier niet (meer) over mag praten.

Nee maar waar we het net over hadden hier, misschien moeten we daar allemaal ook iets meer ons best voor doen voor elkaar bedacht ik me net. Dat we af en toe eens een nieuw topic aanmaken (of dat nou een fantopic is of niet of iets heel anders) en dat we voor elkaar allemaal daar eens binnenvallen. Of het nou een favoriet is van je of niet, gewoon uit interesse voor de TS zeg maar.
Ik ga bv niet dood van af en toe even iets roepen in het Maantopic van TV4E en zo kunnen we dat onderling een beetje bij elkaar doen. Niet uit verplichting ofzo maar omdat het dan voor iedereen leuker is.

Moeten we maar eens over nadenken. ;)
Ik vind dat een goed idee. Ik ben bijv. ook geen fan van Salvador maar kan best een keertje loeren en meepraten over hem en z'n muziek.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171667750
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat is ook veel leuker, geef ik grif toe. Ik had dan bv dit jaar eindelijk eens een keer de mazzel dat ik 'fan' was van degene die uiteindelijk won en om wie er wel wat te doen was, waardoor er nog wat reuring in dat topic was. Maar ik heb ook vele jaren in mn eentje zitten fangirlen in wat topics als ik toevallig fan was van inzendingen die niet eens in de top tien eindigden. Nadat ik zesentwintig keer had gegild hoe prachtig ik Carl Espen's Silent Storm vond was de lol er ook wel een beetje af, ik weet hoe het voelt bedoel ik. ;)

Wat dat betreft zou het toffer zijn als ESF wat drukker zou kunnen worden de komende tijd/jaren. Nieuwe mensen erbij, zodat er bijna altijd wel iemand is die ergens hetzelfde over denkt.

En het is ook geenszins zo dat bv in dit geval TheVoice4Ever in dit topic helemáál niet meer over Maan 'mag' praten, dat is onzin want ze is een van de mogelijkheden die zou kunnen gaan volgend jaar. Een apart topic in dit stadium is meer handig voor de totaal niet ESF gerelateerde zaken zoals vakanties en toiletbezoeken en verbroken liefdes. ^O^
Ja! Silent storm. Ik moest even googlen, maar dat liedje O+ En die man!

Maar in welk topic moet ik daar nu voor zijn? :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:09:35 #232
163650 Greys
pi_171667807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:45 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik vind dat een goed idee. Ik ben bijv. ook geen fan van Salvador maar kan best een keertje loeren en meepraten over hem en z'n muziek.
Ja precies, dat! O+
Nou hoeft dat echt niet bij Salvador want me dunkt dat daar best veel gekletst is (al dan niet positief maar dat maakt op zich niks uit) en dat ik daar aandacht genoeg heb gehad maar gewoon in z'n algemeen lijkt me dat een goed idee. Ik had best wat meer in de topics kunnen posten bv van degenen die jij het tofste vond. Ik neem me voor dat te veranderen en als jij en nog wat mensen meedoen het komende jaar en tijdens het volgende ESF wordt het hier alleen maar toffer.

Als iemand nog meer ideeën heeft om esf leuker te maken, gil vooral. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171667842
Btw, veranderen die TT's nu per jaar mee? Dat een land altijd hetzelfde topic deel houdt maar de TT wijzigt? Of is dat niet meer?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_171667892
Ik snap de reden voor het maken van een fantopic (wegsluizen van een veelvoud aan berichten van 'overenthousiastelingen', om het maar correct te zeggen). Maar er is nogal een berg aan verschillende Nederlandse artiesten die we graag willen zien in Lissabon. Om nou voor elke Nederlandse artiest een apart topic te maken is een beetje overdreven.
Als er meerdere mensen negatief op je suggestie reageren is je suggestie misschien wat minder breed gedragen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:13:27 #235
163650 Greys
pi_171667919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja! Silent storm. Ik moest even googlen, maar dat liedje O+ En die man!

Maar in welk topic moet ik daar nu voor zijn? :7
Gewoon een nieuwe maken met 'wat was deze mooi hè' _O- En dan komen er mss nog wel meer mensen posten met de liedjes die zij nog steeds zo mooi vonden. Maakt geen bal uit dat er ooit al zo'n topic was.

Nog iets dat ik me voor ga nemen, eens buiten MyAT kijken :@ Dat maakt ook dat ik alleen in topics kijk vaak waar ik zelf gepost heb. Zal eens vaker gewoon esf aanklikken en checken of er nieuwe topics zijn. En het mag best lekker rommelig hier zijn, pas over een tijd maken we weer aparte landentopics als er nummers bekend worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:14:27 #236
163650 Greys
pi_171667952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Btw, veranderen die TT's nu per jaar mee? Dat een land altijd hetzelfde topic deel houdt maar de TT wijzigt? Of is dat niet meer?
Ik ben zelf voor elk jaar nieuwe topics. Anders klopt de OP steeds niet en moet je bladzijdes scrollen om het nieuwe lied te vinden. Wat vind jij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171667985
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon een nieuwe maken met 'wat was deze mooi hè' _O- En dan komen er mss nog wel meer mensen posten met de liedjes die zij nog steeds zo mooi vonden. Maakt geen bal uit dat er ooit al zo'n topic was.

Nog iets dat ik me voor ga nemen, eens buiten MyAT kijken :@ Dat maakt ook dat ik alleen in topics kijk vaak waar ik zelf gepost heb. Zal eens vaker gewoon esf aanklikken en checken of er nieuwe topics zijn. En het mag best lekker rommelig hier zijn, pas over een tijd maken we weer aparte landentopics als er nummers bekend worden.
Ik weet soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen en vond het wel lekker dat ik in ESF enkel de OSJIEN en LIVE en soms SC hoefde te lezen, dan wist ik overdag waar ik moest kijken om bij te zijn :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_171668001
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben zelf voor elk jaar nieuwe topics. Anders klopt de OP steeds niet en moet je bladzijdes scrollen om het nieuwe lied te vinden. Wat vind jij?
Ja elk jaar nieuwe topics heel graag! Nu is er geen topic over Carl Espen. :+

Maar serieus dus, zoek ik dus soms wel eens iets van een paar jaar terug, maar kan het nooit meer vinden, want de TT verandert mee. Weg lied, weg titel, weg uitvoerende...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:17:35 #239
163650 Greys
pi_171668035
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ik snap de reden voor het maken van een fantopic (wegsluizen van een veelvoud aan berichten van 'overenthousiastelingen', om het maar correct te zeggen). Maar er is nogal een berg aan verschillende Nederlandse artiesten die we graag willen zien in Lissabon. Om nou voor elke Nederlandse artiest een apart topic te maken is een beetje overdreven.
Als er meerdere mensen negatief op je suggestie reageren is je suggestie misschien wat minder breed gedragen.
Nee hoeft ook absoluut niet voor elke eventuele artiest voor 2018. Tis meer voor idd de over enthousiastelingen die daar dan puur de niet esf gerelateerde dingen kwijt kunnen. The Voice kan daar nu lekker tekeer gaan met Instagram pics van Maan en over haar vakantie kletsen, dat is hier in dit topic niet echt heel handig. ;) En hij kan er hier óók gewoon nog over praten alleen dan iets meer eventueel-esf gerelateerd.

Ik heb er een heel positief topic van gemaakt, TheVoice4ever is blij, ik post daar ook gewoon mee en iedereen blij. :P

Dus geen zorgen, er komt denk ik geen Blof-fantopic. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:21:27 #240
163650 Greys
pi_171668116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen en vond het wel lekker dat ik in ESF enkel de OSJIEN en LIVE en soms SC hoefde te lezen, dan wist ik overdag waar ik moest kijken om bij te zijn :D
Is ook zeker geen verplichting! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:22:12 #241
163650 Greys
pi_171668134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja elk jaar nieuwe topics heel graag! Nu is er geen topic over Carl Espen. :+

Maar serieus dus, zoek ik dus soms wel eens iets van een paar jaar terug, maar kan het nooit meer vinden, want de TT verandert mee. Weg lied, weg titel, weg uitvoerende...
Ja ik kan dat topic idd ook niet vinden. Zonde. We gaan pleiten dat we volgend jaar ook gewoon nieuwe topics per land krijgen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171668239
Nou is mijn Sharon enthousiasme nog niet zo erg dat ik er persee een apart topic voor moet. Denk ook niet dat er een moment komt dat ik het over haar Instagram ga hebben _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 15:36:17 #243
163650 Greys
pi_171668412
Zal ik anders zo ff een ESF ideeënbus topic openen? Of is dat stom? :@ Dan kopieer ik daarin dat 'wat vaker in elkaars topic langsgaan' plannetje en dan kunnen we daar misschien de komende tijd nog meer plannen gooien om esf wat leuker te maken. Ook de 'per land steeds een nieuw topic' van Pisces erin etc.

Of is dat overdreven? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 15:40:13 #244
375570 crew  Cyan9
pi_171668487
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik kan dat topic idd ook niet vinden. Zonde. We gaan pleiten dat we volgend jaar ook gewoon nieuwe topics per land krijgen. *O*
Dat deden we dit jaar ook, nieuwe topics voor elk land. Gewoon blijven doen. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:00:48 #245
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171668974
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoeft ook absoluut niet voor elke eventuele artiest voor 2018. Tis meer voor idd de over enthousiastelingen die daar dan puur de niet esf gerelateerde dingen kwijt kunnen. The Voice kan daar nu lekker tekeer gaan met Instagram pics van Maan en over haar vakantie kletsen, dat is hier in dit topic niet echt heel handig. ;) En hij kan er hier óók gewoon nog over praten alleen dan iets meer eventueel-esf gerelateerd.

Ik heb er een heel positief topic van gemaakt, TheVoice4ever is blij, ik post daar ook gewoon mee en iedereen blij. :P

Dus geen zorgen, er komt denk ik geen Blof-fantopic. :+
dat wil ik ook gewoon dat iedereen blij is, je mag me Nicky noemen hoor als je wil :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 16:11:36 #246
163650 Greys
pi_171669216
Plaatst iedereen hier ook meteen even een teeveepeetje ajb?

ESF / [SLOWCHAT] voor al uw geleuter

Omdat de vorige SC niet echt herkenbaar was als Slowchat en deelnemende landen etc in de OP had hebben we vanaf nu een verse Slowchat voor al ons totaal niet esf gerelateerde geleuter. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 16:22:15 #247
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171669435
Mooi Greys.
Zullen we het in dit topic houden tot nieuwe suggesties.En we kunnen hier het nieuws posten als een mogelijke kandidaat gevraagd word over songfestival/uitspraken over songfestival doet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juni 2017 @ 16:24:03 #248
163650 Greys
pi_171669479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:22 schreef Momo... het volgende:
Mooi Greys.
Zullen we het in dit topic houden tot nieuwe suggesties.En we kunnen hier het nieuws posten als een mogelijke kandidaat gevraagd word over songfestival/uitspraken over songfestival doet.
Ja precies. Ik dacht misschien als er een frisse verse SC is dat er het idd toch beter een beetje kunnen scheiden. Houden we dit topic wat meer voor wat jij zegt idd en voor nieuwe suggesties en kandidaatwensen. *O*

Als iedereen ff een tvp in de SC zet wordt het daar vanzelf gezellig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2017 @ 17:50:09 #249
368283 ato
pi_171671493
Ik hoorde vandaag de nieuwe van Kovacs, maar wat is dat weer een lekker nummer.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter vrijdag 16 juni 2017 @ 11:32:34 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_171729248
Maan nu met d'r coverhitje bij radio 2 en ze vertelt over de rest van het jaar. Twee EP's komen er uit. En volgend jaar een eigen clubtour. En DJ vraagt over ESF. De gedachte dat het een optie zou zijn vindt ze al heel tof maar ze weet niet of ze het zou doen want spanning en zo. Bart Arens pusht haar nog even verder want ze zou iets moeten doen met een dance dj etc. etc.
'Maar het moet wel iets zijn dat zó bij me past, wordt echt een zoektocht.'
...
Ik denk dat de kogel al door de kerk is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')