Een en ander samengegaan. Bestaat nu uit meer dan 2 plaatsen.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat klopt er niet aan Stede Broec?
DM.quote:
Gaat het nou echt gebeuren dan?quote:
dat je de code niet weetquote:
Ik heb de DM met code maar laten staan in de box, anders (mocht die stok ooit nog in de buurt komen hierquote:
Kijk dat is slimquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb de DM met code maar laten staan in de box, anders (mocht die stok ooit nog in de buurt komen hier) kan ik weer overal om de code gaan vragen
Heb je hem nou al opgehaald?quote:
Foto's van het plaats delict?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderandere. Schijnt dat ie inmiddels ergens ligt te rotten.
Rotstokquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Foto's van het plaats delict?
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Foto's van het plaats delict?
Geen kombord bordquote:
Johquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik rol liever door de brandnetels dan door de bereklauw
Hallo Egmond!quote:Op donderdag 15 juni 2017 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber. Hij gaat naar zee. Gemeente volmaken.
Iets dichterbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
sinds 1596quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Sinds wanneer heeft Zandvoort twee kernen?
Al is dit dorp wel samen met Bloemendaal.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Sinds wanneer heeft Zandvoort twee kernen?
turbomodquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Snelle TT wijziging
Deed net een topic report
Is Menno Bentveld?quote:
Ik deed die wijzing al 20 minuten voor die TRquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Snelle TT wijziging
Deed net een topic report
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deed die wijzing al 20 minuten voor die TR
En ik laat hem lekker staan, kunnen de GC-mods lachen.
Jij boefjequote:Op donderdag 15 juni 2017 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deed die wijzing al 20 minuten voor die TR
En ik laat hem lekker staan, kunnen de GC-mods lachen.
En toen daar dus niet neergelegd?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:33 schreef nostra het volgende:
Heuj, daar had ik hem op een zomerse dag ooit ook eens neergelegd maar kreeg toen allerlei commentaar van bewoners.Zo dicht bij de weg, kleine kinderen, bla bla bla, stelletje wannabe-Aerdenhouters.
Nee, was een dame op de fiets afgestapt die het op zich allemaal wel interessant vond en tegelijkertijd reed er een auto luid toeterend langs en toen ben ik maar doorgereden naar een ander dorpje.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
En toen daar dus niet neergelegd?
Waar ik 'm toen opgepikt heb.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, was een dame op de fiets afgestapt die het op zich allemaal wel interessant vond en tegelijkertijd reed er een auto luid toeterend langs en toen ben ik maar doorgereden naar een ander dorpje.
Zelfs op de fiets nauwelijks bereikbaarquote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat bord weerspiegelt prima de stad.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:24 schreef Maringo het volgende:
Vandaag wel in het altijd mooie Den Haag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent iets te ver doorgeschoten.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:24 schreef Maringo het volgende:
Vandaag wel in het altijd mooie Den Haag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je mijn PM gezien?quote:
Top!quote:
Vanwege samengevoegde gemeentes. er zijn nog een paar gemeentes wit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Top!
2 dingen: Harkstede (eigenlijk Klein Harkstede, maar het gehuchtbord zegt Harkstede) ligt nu gedeeltelijk in de gemeente Groningen
En waarom is er een gemeente in Brabant wit?
waarom zit er een gat in deze kaart?quote:
Zie mijn antwoord.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zit er een gat in deze kaart?
http://fokstok.maringo.nl/map
ivm samenvoeging van gemeenten?
ik ben nog niet helemaal wakkerquote:
Ach, jij was waarschijnlijk al aan het typen voordat mijn bericht zichtbaar was.quote:
Mwhoa, ondanks het droge weer is het er best groenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |