Ik bedoel vooral dat hij geloofwaardig overkomt en dat zijn tegenaanval jegens President Trump goed is ingezet. met andere woorden Trump zit na deze commissie nog meer in de shit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Weet niet goed wat je als fout beschouwt. Hij had eerder wel wat kleine correcties op zijn verklaring.
Ja, maar dat zou misschien toch saaier zijn, omdat iedereen daar toch wel van uitgaat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk dunkt me. Stressvol interview over zijn tijd met een stressvolle baan. Ze zouden Trump eens onder ede moeten horen, die lult zich in 3 zinnen volstrekt vast zou ik denken.
Al dat wensdenkenquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat hij geloofwaardig overkomt en dat zijn tegenaanval jegens President Trump goed is ingezet. met andere woorden Trump zit na deze commissie nog meer in de shit.
Dat is toch waar het uiteindelijk op uit draait, FBI baas is leuk, maar de president is wereldnieuws.quote:
Volgens mij komt hij extreem geloofwaardig over, maar waarschijnlijk ben ik niet de meest interessante persoon om het te vragen, eerder de 34-40% registered voters die hem een positieve approval geven of de republikeinse senatoren of leden van het Huis.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat hij geloofwaardig overkomt en dat zijn tegenaanval jegens President Trump goed is ingezet. met andere woorden Trump zit na deze commissie nog meer in de shit.
So what?quote:
Trump is extreem onpresidentieel, een onbeschaafde hork. Dat is opnieuw bewezen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Boooooooriiiiiiiinnnngggg!quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Zelva het volgende:
Ah, daar wordt 'But her e-mails' in stelling gebracht.
Jij was toch razend benieuwd naar dat onderzoek van Clintons e-mailsquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
McCain is een mafkees. Oprotten met die gast.
Ook nu weer met irrelevante vragen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
McCain is echt oud seniel geworden zeg.
Dat klopt. Echter gaat deze hearing daar niet over.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij was toch razend benieuwd naar dat onderzoek van Clintons e-mails
Iemand 'in het echt' boos zien kijken is haast net zo leuk als 'net als in de film'.quote:
Dat zal wel zo gaan ongeveer:quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk dunkt me. Stressvol interview over zijn tijd met een stressvolle baan. Ze zouden Trump eens onder ede moeten horen, die lult zich in 3 zinnen volstrekt vast zou ik denken.
Schijnt in een hok te zitten onder supervisie van juridische begeleiding.quote:
Ik zat te hopen op live commentaar van hem. Dan is deze show alleen wel snel voorbij.quote:
Interesse?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als McCain daadwerkelijk seniel is betekent dat dan mogelijk dat er eerder dan over 6 jaar zijn senaatszetel in Arizona beschikbaar komt?
Ach, hij gaat morgen wel los.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt in een hok te zitten onder supervisie van juridische begeleiding.
Hoi hoi.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:41 schreef Jano9 het volgende:
Na 20:00 begint het gesloten gedeelte toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |