Hoe laat verwacht je dat ze -echt- beginnen, 4 uur dus? Ik ga zo even inschakelen. En Twitter van Trump in de gaten houden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bijna Comey aan het woord. Zal betere TV worden dan House of Cards.
Heb jij daardoor een betere TV?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Een bruidschat van een blik bier afslaan, wat een verwaande kwast die wimlex.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nou als de wereld binnenkort vergaat, dan weten we waarom niemand de boel gered heeft.
Mwa, zo spannend zal het allemaal niet worden vandaag gok ik, Comey's verhaal kun je ook al sinds gisteren overal lezen. De kans dat er echt spannende bombshells gedropt gaan worden lijkt me dan ook uitgesloten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Die is de hele dag al stil.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht je dat ze -echt- beginnen, 4 uur dus? Ik ga zo even inschakelen. En Twitter van Trump in de gaten houden.
Heb je flinke spierballen voor nodigquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n WOII bom uit het water trekken.
Livestream?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Er zijn super sterke magneten tegenwoordig en ik zie ze in die filmpjes ook met dreghaken werken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met een touwtje + magneet een ding van honderden kilo's uit het water trekken?
Armin moet weer eens gewoon degelijke nummers gaan produceren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:54 schreef Friek_ het volgende:
Goed zo Armin, zeg het tegen dat dekselse college daar.
Klopt. Nog steeds beter dan House of Cards.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, zo spannend zal het allemaal niet worden vandaag gok ik, Comey's verhaal kun je ook al sinds gisteren overal lezen. De kans dat er echt spannende bombshells gedropt gaan worden lijkt me dan ook uitgesloten.
quote:
Breaking Bad is niet echt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn super sterke magneten tegenwoordig en ik zie ze in die filmpjes ook met dreghaken werken.
Gaat mij ook wat traag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:21 schreef Kowloon het volgende:
Ik bekijk de samenvatting wel als er iets spannends gezegd wordt.
Nooit gezien.quote:
Fietsen, winkelwagens, verkeersborden etc lukken vrij makkelijk. Met een dreghaak ook nog allerlei andere rommel. Zie ze hier in de buurt wel regelmatig bezig. En ooit zelf ook eens fietsen staan dreggen bij de intro van mijn studiequote:Op donderdag 8 juni 2017 16:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nooit gezien.Maar een magneet die goed contact maakt en waar loodrecht aan wordt getrokken kan erg veel hebben. Met meerdere magneten en een lier geloof ik best dat je zware dingen uit het water kan trekken.
Nu zijn ze eindelijk een beetje los.quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aah, en je was nog zo enthousiast net.
Vind ik ook wel echt zo'n activiteit voor jou, met je drang om buiten te spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fietsen, winkelwagens, verkeersborden etc lukken vrij makkelijk. Met een dreghaak ook nog allerlei andere rommel. Zie ze hier in de buurt wel regelmatig bezig. En ooit zelf ook eens fietsen staan dreggen bij de intro van mijn studie
Nou ja, het is heel lang geleden maar als ik mensen nu bezig zie vind ik het ook wel fascinerend wat ze allemaal naar boven halenquote:Op donderdag 8 juni 2017 16:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind ik ook wel echt zo'n activiteit voor jou, met je drang om buiten te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |