Wat voor canoli eet je en waar, in een restaurant in 020 hadden ze dat niet. hier serveren ze die met ricota maar heb vernomen dat orginele canoli een dessert is met chocola.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd.. Canneloni kun je eenvoudig zelf maken, of desnoods bij een traiteur halen.. En natuurlijk in een Italiaans restaurant..
Bij New York Pizza lijkt me de aller-aller-slechtste optie. Dan betaal je de hoofdprijs voor een bakje prut.
hoe word je dat?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:30 schreef Friek_ het volgende:
Overigens moet ik natuurlijk ook in die LD-schaal eindigen met 70k per jaar.
Nou als de wereld binnenkort vergaat, dan weten we waarom niemand de boel gered heeft.quote:Een verwarde man die probeerde Villa Eikenhorst in Wassenaar binnen te dringen, wilde koning Willem-Alexander om de hand van prinses Amalia vragen. Hij meende dat hij met haar de wereld zou moeten redden, verklaarde hij in de rechtbank.
De 35-jarige man verscheen op Nieuwjaarsdag met een blik bier in zijn hand bij het hek van de koninklijke woning. Hij vertelde twee marechaussees dat hij het blikje met koning Willem-Alexander wilde opdrinken.
Oh wacht, je hebt 't over een toetjequote:Op donderdag 8 juni 2017 15:35 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat voor canoli eet je en waar, in een restaurant in 020 hadden ze dat niet. hier serveren ze die met ricota maar heb vernomen dat orginele canoli een dessert is met chocola.
Nou, dat schijnen ze dus ook wel eens op te vissen.quote:
Ik sluit niet uit dat ik later deze maand twee aanbiedingen krijg en dan kies ik waarschijnlijk die met een iets lager salaris.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hurrdurr studie durr carrière durrdderpderp geld.
Jij moet gewoon de studie bestuursvoorzittervaneengrotebeursgenoteerdeondernemingworden volgen.quote:
Mij ook wel. Er ligt kennelijk meer op de bodem van de waterwegen dan je zou denken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me wel mooi om eens te doen.
Zie je ook vaak in filmpjes op Youtube voorbijkomen. Trekken hele arsenalen uit die waterenquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, dat schijnen ze dus ook wel eens op te vissen.Had net namelijk een wandeling gemaakt langs het kanaal, zaten daar twee kerel met touwen in het water en een fietswrak op de kant. Dus ik vroeg wat ze aan het doen waren, magneetvissen dus. Ze claimden zelfs al eens een pistool uit het water gevist te hebben.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt 't over een toetjeIk dacht dat je canneloni fout spelde
Canneloni:
[ afbeelding ]
Cannoli:
[ afbeelding ]
Als de Koning gewoon 'nee' had gezegd was het verhaal ook klaar geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nou als de wereld binnenkort vergaat, dan weten we waarom niemand de boel gered heeft.
Zou Bernhard het gedaan hebben, al was die geen koning?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als de Koning gewoon 'nee' had gezegd was het verhaal ook klaar geweest.
Je zou maar zo'n WOII bom uit het water trekken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zie je ook vaak in filmpjes op Youtube voorbijkomen. Trekken hele arsenalen uit die wateren.
Met een touwtje + magneet een ding van honderden kilo's uit het water trekken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n WOII bom uit het water trekken.
Staatsloterij winnen meer kans?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n WOII bom uit het water trekken.
Hoe laat verwacht je dat ze -echt- beginnen, 4 uur dus? Ik ga zo even inschakelen. En Twitter van Trump in de gaten houden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bijna Comey aan het woord. Zal betere TV worden dan House of Cards.
Heb jij daardoor een betere TV?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Een bruidschat van een blik bier afslaan, wat een verwaande kwast die wimlex.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nou als de wereld binnenkort vergaat, dan weten we waarom niemand de boel gered heeft.
Mwa, zo spannend zal het allemaal niet worden vandaag gok ik, Comey's verhaal kun je ook al sinds gisteren overal lezen. De kans dat er echt spannende bombshells gedropt gaan worden lijkt me dan ook uitgesloten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |