lol, ja nu krijgt ze tegenstand, en dan is weer de oude simoquote:
De treinen reden nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er worden toch genoeg kaarten verkocht om beide stadions te vullen?
Eerst hemel je Halep helemaal op, en nu gun je haar een 6-0 6-0 verlies. Gefeliciteerd, je geloofwaardigheid is afgezakt naar 0.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Carla Suarez, Kasatkina dat ze hadden verloren van Halep, die hadden meer kansen gehad tegen Svitolina
kom op Elina maak het maar af twee keer een bagel graag
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst hemel je Halep helemaal op, en nu gun je haar een 6-0 6-0 verlies. Gefeliciteerd, je geloofwaardigheid is afgezakt naar 0.
dit is gewoon superslecht wat Halep laat zien, ik wil haar nu niet eens supportenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst hemel je Halep helemaal op, en nu gun je haar een 6-0 6-0 verlies. Gefeliciteerd, je geloofwaardigheid is afgezakt naar 0.
Ah, dus je bent een gelegenheidssupporter.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit is gewoon superslecht wat Halep laat zien, ik wil haar nu niet eens supporten
Vies goed inderdaad. Al zit Halep dichtbij. Kan zo omdraaien als de Roemeense in haar ritme komt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
Svitolina speelt fantastisch, tot deze game.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit is gewoon superslecht wat Halep laat zien, ik wil haar nu niet eens supporten
gebeurt niet hoor, het is voorbijquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:29 schreef CP360 het volgende:
[..]
Vies goed inderdaad. Al zit Halep dichtbij. Kan zo omdraaien als de Roemeense in haar ritme komt.
Kerel... Hoe oud ben je als ik vragen magquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gebeurt niet hoor, het is voorbij
Svitolina in de halve finale en ze gaat gewoon effe Roland Garros winnen![]()
ik ben gewoon superblij voor Svitolina, ook nog een prachtvrouw om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kerel... Hoe oud ben je als ik vragen mag
quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Wuwwa het volgende:
Iemand die dr tieten heeft laten verkleinen support ik uit principe niet.
Was echt veel te groot. Dit is een mooi formaatquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Wuwwa het volgende:
Iemand die dr tieten heeft laten verkleinen support ik uit principe niet.
nou ikke, Svitolina is gewoon een toekomstige nummer 1 speelsterquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:35 schreef Norrage het volgende:
Halep wordt weggeslagenWie had dat gedacht.
Had wel wat meer spanning verwacht jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:35 schreef Norrage het volgende:
Halep wordt weggeslagenWie had dat gedacht.
Ik vind haar de liefste uitstraling hebben van alle speelsters ooit in het damestennis.quote:
is eenoog koning.quote:
Ik vermoed dat ie mijn oude buurjongen is. Die was ook altijd voor het team dat op het moment voor stond.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voice4ever juicht nu voor Halep
Zo gaat dat
Elena aan de pijnstillers?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Svitolina, ik voel met haar mee, begin je eerst zo supersterk met pijnstillers maar ja die werken ook niet heel lang denk ik
Halep, begon eerst in haar baby-modus, zo noem ik de oude simo, begint nu langzaam aan toch iets of wat terug te komen in de wedstrijd
ik word eindelijk herkendquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Marcoss het volgende:
We hebben er wel een kwaliteits-user bij gekregen, geloof ik
Sinds een paar weken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer is Svitolina zo goed? Heb haar opkomst helemaal gemist volgens mij.
Sinds vorig jaar. Toen won ze al eens van Serena. En nu wint ze alles aan de lopende band.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken.
En de rest is gewoon heel slecht.
Ik weet dat er een paar vrouwen niet meedoen, maar je bent niet binnen een paar weken nr 5 op de plaatsingslijstquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken.
En de rest is gewoon heel slecht.
Paar maanden kan wel kloppen, nummer 1 in de jaarranking zelfsquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:07 schreef macca728 het volgende:
Nee paar maanden en ze speelt best goed ook.
Maar ze kan ook zo weer verliezen van redelijk onbekenden, vorige ronde had ze het ook heel moeilijk.
2017:quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet dat er een paar vrouwen niet meedoen, maar je bent niet binnen een paar weken nr 5 op de plaatsingslijst
ik ga al niet meer stressen vanaf nu, ik ben fan van hun allebeiquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:09 schreef EP3 het volgende:
Vrees toch dat dit niet lang meer gaat duren...
Haar tegenstandster tackelenquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet Halep doen om dit nog om te draaien?
~Maijer, 2017
Een bal voluit op het hoofd van Svitolina meppen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet Halep doen om dit nog om te draaien?
Ooit?quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Halep ooit nog een GS winnen? Dit was toch wel haar kans
Wie het weet, mag het zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Toch geen gekke vraag? Er doen een aantal toppers niet mee en anderen falen. Ze heeft net niet genoeg in haar spel om de allerbesten te kunnen verslaan denk ik.quote:
ach dat gezeik en gezeur over heel die slams word ik zo moe vanquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Is pas 25 ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch geen gekke vraag? Er doen een aantal toppers niet mee en anderen falen. Ze heeft net niet genoeg in haar spel om de allerbesten te kunnen verslaan denk ik.
Dank je hartelijk, maar ik kom hier al jaren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Marcoss het volgende:
We hebben er wel een kwaliteits-user bij gekregen, geloof ik
Lolquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Hoogtepunten van Carreno Busta-Nadal:
Ja, bizar. Maar tegelijkertijd ook enigszins voorspelbaar,quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:10 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaat wel rap nu, terwijl svitolina gewoon een Mp had 15 min terug
Dubbele break.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:12 schreef BobW het volgende:
Lijkt bij de vrouwen best vaak te gebeuren dat de favoriet set en break achter staat en toch nog terugkomt.
Wel zielig voor Svitolina
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je hartelijk, maar ik kom hier al jaren.
Ongelooflijke comeback, idd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:14 schreef hhh38 het volgende:
6-3, 5-1 achter en dan nog winnen. Echt heel knap.
Het is niet alsof Svitolina echt slecht speelde dat tweede deel van de 2e set
Goeie anti-jinx van mijquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Hij is in elk geval net zo lang als Murray (1.91), althans, dat was hij destijds.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:19 schreef tja77 het volgende:
Guy Forget is een enge man, had hij vroeger niet zo'n apart racket met van die deuken op 9 en 3 uur?
Waarom deed ie dat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:30 schreef tja77 het volgende:
Dit geval dus
https://s-media-cache-ak0(...)33dc1999c5cf15ae.jpg
18.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef tja77 het volgende:
Hoeveel games zal Kei halen?
Dit gaat hij nooit winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:34 schreef EP3 het volgende:
[..]
18.3x verlies in de tiebreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:34 schreef EP3 het volgende:
[..]
18.6-7 6-7 6-7?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
GMTAquote:
Als ie van moppersmurf weet te winnen heeft ie gewoon dat recht, hoor. Zo werkt dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Norrage het volgende:
Kei heeft echt geen enkel recht om verder te komen in het toernooi. Ergens zal hij het sowieso wel opgeven in een walkover ofzo
Zo slecht ja. Zijn echte achilleshiel...quote:
Als Kei heel blijft gun ik het hem wel hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Norrage het volgende:
Kei heeft echt geen enkel recht om verder te komen in het toernooi. Ergens zal hij het sowieso wel opgeven in een walkover ofzo
Ja, dan gun ik het hem ook best wel. Maar ik zie hem al in de finale opgeven tegen Rafa....quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als Kei heel blijft gun ik het hem wel hoor.
Maarja, als_!
Hij is ook wel razendsnel de eerste meters, dus een goede return op zijn zwakke service, kan hij vaak nog belopen. Gast is echt snel van zijn plek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo slecht ja. Zijn echte achilleshiel...
Alleen op gras komt ie er mee weg, dan is zijn 1e service nog wel dusdanig goed dat ie er mee wegkomt.
Lijkt er niet op voorlopigquote:
Dat zou echt een keiharde teleurstelling zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dan gun ik het hem ook best wel. Maar ik zie hem al in de finale opgeven tegen Rafa....
die grappen zijn nie sjiek hoor ( i).quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:09 schreef XL het volgende:
Als we die domme kei grapjes hier willen maken vind ik dingen als
Sow, lekker balleke(i )!
Ook acceptabel
Had niet gedacht dat jij die kon maken! Misschien beoordeel ik je teveel op je tennisvoorkeuren!quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
die grappen zijn nie sjiek hoor ( i).
Het is pas BREAKING NEWS wanneer hij een keer hele wedstrijd zijn klep houdt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Wat een zeikerd is de Murray toch ook, god hij moet de handdoek 3 seconden zelf vasthouden wat een drama
Dat wordt wel eens onderschat door spelers die niet gewend zijn met ballenjongens te spelen!quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Wat een zeikerd is de Murray toch ook, god hij moet de handdoek 3 seconden zelf vasthouden wat een drama
Ik krijg soms stiekem het idee dat jij iets met Halep hebt, kan er naast zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Halep-Svitolina was ook echt een thriller van een wedstrijd, beste van het jaar ongeveer van het niveau Azarenka-Halep US Open
misschien qua sportvrouwen mijn droomvrouw, dus dank jequote:Op woensdag 7 juni 2017 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg soms stiekem het idee dat jij iets met Halep hebt, kan er naast zitten.
Maar je was de gehele pot alleen maar aan het dwepen over Svitolina?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien qua sportvrouwen mijn droomvrouw, dus dank je
ik hou sowiezo erg van het land roemenie
ja sorry ik was aan het stressenquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je was de gehele pot alleen maar aan het dwepen over Svitolina?
Dat verklaart veel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien qua sportvrouwen mijn droomvrouw, dus dank je
ik hou sowiezo erg van het land roemenie
hij had er geen zin inquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:28 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic: It was decided in the first set
![]()
![]()
Echt tragisch dat iemand als hij zoiets zegtquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:28 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic: It was decided in the first set
![]()
![]()
Milosjj uiteraardquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:40 schreef Norrage het volgende:
Wie is het grootste zaadje van de "next-gen"?
Kei, Dimi of Raonic?
yepquote:
ik had die overwinning echt niet meer verwacht, daarom dat ik nu zo enthusiast reageerquote:
De "next-gen" is inmiddels ook alweer rond de 26. Wie zijn de next next-gen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:40 schreef Norrage het volgende:
Wie is het grootste zaadje van de "next-gen"?
Kei, Dimi of Raonic?
#nextgen die gehyped wordt door de ATP zijn vooral Zverev en Thiem, had die term niet gehoord bij bovengenoemde spelers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De "next-gen" is inmiddels ook alweer rond de 26. Wie zijn de next next-gen?
"Generation useless" danquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
#nextgen die gehyped wordt door de ATP zijn vooral Zverev en Thiem, had die term niet gehoord bij bovengenoemde spelers.
Zverev, Thiem, Khachanovquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De "next-gen" is inmiddels ook alweer rond de 26. Wie zijn de next next-gen?
Dit post je ook elk jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:01 schreef Norrage het volgende:
Cilic wordt ook ff 3x op rij gebroken.
Lekker niveautje aan potten vandaag. Als de halve finales niks goed maken wordt dit echt de meest trieste RG ooitDit hele jaar is ook echt
Klopt.quote:
Djokovic en Murray vallen zwaar tegen, maar met Federer vs Nadal, Zverev en Thiem vind ik het een best aardig jaar tot nu toe, in ieder geval beter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:01 schreef Norrage het volgende:
Cilic wordt ook ff 3x op rij gebroken.
Lekker niveautje aan potten vandaag. Als de halve finales niks goed maken wordt dit echt de meest trieste RG ooitDit hele jaar is ook echt
Vergeet de AO even voor het gemakquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:07 schreef Norrage het volgende:
Het enige goed aan dit jaar is dat het eindelijk lijkt alsof er een nieuwe generatie aan het opstaan is. Maar dat is volgens mij ook vooral door geheel falen van de top....
Je bent gewoon vreselijk verwend geraakt met al die fenomenale tennissers en clashes de afgelopen 10-15 jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klopt.
En elk jaar is het nóg slechter....
Zverevje en Thiem zijn heerlijk bezig. En Fedalquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klopt.
En elk jaar is het nóg slechter....
Wat was er goed aan de AO behalve de hilarische potten van Fedje? Ok, Dimi vs Rafaquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:08 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Vergeet de AO even voor het gemak
Wawa, federer en rafa falen ja?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:07 schreef Norrage het volgende:
Het enige goed aan dit jaar is dat het eindelijk lijkt alsof er een nieuwe generatie aan het opstaan is. Maar dat is volgens mij ook vooral door geheel falen van de top....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |