lol, ja nu krijgt ze tegenstand, en dan is weer de oude simoquote:
De treinen reden nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er worden toch genoeg kaarten verkocht om beide stadions te vullen?
Eerst hemel je Halep helemaal op, en nu gun je haar een 6-0 6-0 verlies. Gefeliciteerd, je geloofwaardigheid is afgezakt naar 0.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Carla Suarez, Kasatkina dat ze hadden verloren van Halep, die hadden meer kansen gehad tegen Svitolina
kom op Elina maak het maar af twee keer een bagel graag
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst hemel je Halep helemaal op, en nu gun je haar een 6-0 6-0 verlies. Gefeliciteerd, je geloofwaardigheid is afgezakt naar 0.
dit is gewoon superslecht wat Halep laat zien, ik wil haar nu niet eens supportenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst hemel je Halep helemaal op, en nu gun je haar een 6-0 6-0 verlies. Gefeliciteerd, je geloofwaardigheid is afgezakt naar 0.
Ah, dus je bent een gelegenheidssupporter.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit is gewoon superslecht wat Halep laat zien, ik wil haar nu niet eens supporten
Vies goed inderdaad. Al zit Halep dichtbij. Kan zo omdraaien als de Roemeense in haar ritme komt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
Svitolina speelt fantastisch, tot deze game.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit is gewoon superslecht wat Halep laat zien, ik wil haar nu niet eens supporten
gebeurt niet hoor, het is voorbijquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:29 schreef CP360 het volgende:
[..]
Vies goed inderdaad. Al zit Halep dichtbij. Kan zo omdraaien als de Roemeense in haar ritme komt.
Kerel... Hoe oud ben je als ik vragen magquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gebeurt niet hoor, het is voorbij
Svitolina in de halve finale en ze gaat gewoon effe Roland Garros winnen![]()
ik ben gewoon superblij voor Svitolina, ook nog een prachtvrouw om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kerel... Hoe oud ben je als ik vragen mag
quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Wuwwa het volgende:
Iemand die dr tieten heeft laten verkleinen support ik uit principe niet.
Was echt veel te groot. Dit is een mooi formaatquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Wuwwa het volgende:
Iemand die dr tieten heeft laten verkleinen support ik uit principe niet.
nou ikke, Svitolina is gewoon een toekomstige nummer 1 speelsterquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:35 schreef Norrage het volgende:
Halep wordt weggeslagenWie had dat gedacht.
Had wel wat meer spanning verwacht jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:35 schreef Norrage het volgende:
Halep wordt weggeslagenWie had dat gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |