AnalistHeitinga?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie boven staat wint simpelweg meer punten
Jazeker, ergens in Parijs is hij naar het schijntquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik voel me net DiegoArmandoMaradonna maar is Nadal ergens te zien?
dat is een beginquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, ergens in Parijs is hij naar het schijnt
jojomen4quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kijk Nadal op de Eurosport Player.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Haha wat een droplul was datquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jojomen4
laatste bezoek: 1060 dagen, 14 uur geleden.
RIP
Sporzaquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Unibet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Niet kansloos, Rafa doet het gewoon goed. Wellicht wel kansloos voor een spannende wedstrijd idd. Al heeft Carreno wel al de service van Rafa een keer gebroken. Laat dat wel duidelijk zijn hequote:
Agut brak Rafa ook in de 1e set, 1-6 als gevolgquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet kansloos, Rafa doet het gewoon goed. Wellicht wel kansloos voor een spannende wedstrijd idd. Al heeft Carreno wel al de service van Rafa een keer gebroken. Laat dat wel duidelijk zijn he
2x, nu.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet kansloos, Rafa doet het gewoon goed. Wellicht wel kansloos voor een spannende wedstrijd idd. Al heeft Carreno wel al de service van Rafa een keer gebroken. Laat dat wel duidelijk zijn he
dat is juist wel een slimme tactiek om de tegenstander te verwarrenquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij Djoko lijkt het altijd of die moe is, en maar blijft gewoon hetzelfde halen en slaan.
quote:
Denk ook niet dat ie zo onaantastbaar is als menigeen hier doet vermoeden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa
Zegt wat over hoe Rafa inderdaad speelt, en toch nog moeiteloos gaat winnen.
Hij heeft gewoon nog absoluut 0% enige tegenstand gehad. Alleen maar zaadjes. Dat Haase de meeste games heeft gepakt zegt genoeg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:46 schreef EP3 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ie zo onaantastbaar is als menigeen hier doet vermoeden.
Wat een held was dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jojomen4
laatste bezoek: 1060 dagen, 14 uur geleden.
RIP
quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Rick Astley, uitstekende zanger vind ik
Ben het met je eens. Hij heeft geen heel lastige tegenstanders gehad. Aan de andere kant, als hij zo weinig vertrouwens had als een tijd geleden waren het mogelijk opeens wel lastige tegenstanders voor hem geweest; het komt ook doordat hij nu zelf weer zo goed is, wat zijn tegenstanders ook minder vertrouwen geeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon nog absoluut 0% enige tegenstand gehad. Alleen maar zaadjes. Dat Haase de meeste games heeft gepakt zegt genoeg.
Hij is nog steeds torenhoog favoriet hoor, maar het is wel echt een hele makkelijke loting vooralsnog. Maar dat verandert vanaf volgende ronde.
Zelfs vorig jaar in zijn slechtste periode had hij die tegenstanders allemaal van de baan geveegd. Busta en Agut zijn echt zaadjes die alleen van lager gerangschikte spelers kunnen winnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Hij heeft geen heel lastige tegenstanders gehad. Aan de andere kant, als hij zo weinig vertrouwens had als een tijd geleden waren het mogelijk opeens wel lastige tegenstanders voor hem geweest; het komt ook doordat hij nu zelf weer zo goed is, wat zijn tegenstanders ook minder vertrouwen geeft.
Maar op een gegeven moment verloor hij zelfs een finale van Zeballos.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs vorig jaar in zijn slechtste periode had hij die tegenstanders allemaal van de baan geveegd. Busta en Agut zijn echt zaadjes die alleen van lager gerangschikte spelers kunnen winnen.
Ik snap je hoor en ik ben het ermee eens. De vraag is alleen of hij er blij mee moet zijn om vijf halve walkovers te krijgen en dan opeens - ongetest - een enorm zware tegestander.quote:Niks ten nadele van Rafa hoor. En die had sowieso met wie dan ook de kwart wel gehaald, maar het is gewoon
Denk eigenlijk dat Nadal van Djoko wel relatief dik gaat winnen. Tegen Thiem kan het close worden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon nog absoluut 0% enige tegenstand gehad. Alleen maar zaadjes. Dat Haase de meeste games heeft gepakt zegt genoeg.
Hij is nog steeds torenhoog favoriet hoor, maar het is wel echt een hele makkelijke loting vooralsnog. Maar dat verandert vanaf volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |