AnalistHeitinga?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie boven staat wint simpelweg meer punten
Jazeker, ergens in Parijs is hij naar het schijntquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik voel me net DiegoArmandoMaradonna maar is Nadal ergens te zien?
dat is een beginquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, ergens in Parijs is hij naar het schijnt
jojomen4quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kijk Nadal op de Eurosport Player.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Haha wat een droplul was datquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jojomen4
laatste bezoek: 1060 dagen, 14 uur geleden.
RIP
Sporzaquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Unibet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Niet kansloos, Rafa doet het gewoon goed. Wellicht wel kansloos voor een spannende wedstrijd idd. Al heeft Carreno wel al de service van Rafa een keer gebroken. Laat dat wel duidelijk zijn hequote:
Agut brak Rafa ook in de 1e set, 1-6 als gevolgquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet kansloos, Rafa doet het gewoon goed. Wellicht wel kansloos voor een spannende wedstrijd idd. Al heeft Carreno wel al de service van Rafa een keer gebroken. Laat dat wel duidelijk zijn he
2x, nu.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet kansloos, Rafa doet het gewoon goed. Wellicht wel kansloos voor een spannende wedstrijd idd. Al heeft Carreno wel al de service van Rafa een keer gebroken. Laat dat wel duidelijk zijn he
dat is juist wel een slimme tactiek om de tegenstander te verwarrenquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij Djoko lijkt het altijd of die moe is, en maar blijft gewoon hetzelfde halen en slaan.
quote:
Denk ook niet dat ie zo onaantastbaar is als menigeen hier doet vermoeden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa
Zegt wat over hoe Rafa inderdaad speelt, en toch nog moeiteloos gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |