Ik wilde het net postenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef aeque het volgende:
Hij zegt alleen dat hij gaat rijden en meteen heeft hij een chick opgepikt. Geen wonder dat er zoveel roddels zijn.
Als er iemand hier is die roddels veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef aeque het volgende:
Hij zegt alleen dat hij gaat rijden en meteen heeft hij een chick opgepikt. Geen wonder dat er zoveel roddels zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Fax is slim, in het weekend plakt ie een ANWB-sticker op zijn mobiel en dan helpt ie de dames in nood
"Zeau mevrouwtje, pakt u de peilstok even vast? Volgens mij moet er hier iets doorgesmeerd worden."quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Fax is slim, in het weekend plakt ie een ANWB-sticker op zijn mobiel en dan helpt ie de dames in nood
Denk wel dat fax echt een heer is wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ja fax is wel een heer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk wel dat fax echt een heer is wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja fax is wel een heer.![]()
Hij had een koelbox met allemaal lekkers meegenomen, heeft mijn opblaaseenhoorn meegenomen, sjouwde het meeste naar het strand.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk wel dat fax echt een heer is wat dat betreft.
Faxquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij had een koelbox met allemaal lekkers meegenomen, heeft mijn opblaaseenhoorn meegenomen, sjouwde het meeste naar het strand.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
"Hij is echt zo leuk maar niet mijn type"
Je zegt het alsof jij dit ook dagelijks hoortquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
"Hij is echt zo leuk maar niet mijn type"
Goedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dop, hoe gaat het nu met je langeafstandsdinnetje?
Hey! Hoe ging het? En wat heb je uiteindelijk aangetrokken?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:15 schreef Elvi het volgende:
Man draagt eigen rotzooi, en verwacht meteen om te komen in pussy
"Hij is net mijn broer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
"Hij is echt zo lief en aardig maar niet mijn type"
Opblaaseenhoorn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Veel te vaak welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zegt het alsof jij dit ook dagelijks hoort
Tja, je bent geėmancipeerd of niet. Daar horen dat soort kloteklusjes ook bij. Een goede vrouw wil als gelijkwaardig worden behandeld, niet op een voetstuk worden gezet. Dat soort nederigheid knappen ze meestal op af.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:11 schreef dopfles1 het volgende:
Hoe kan deze man vrijgezel zijn
En dan zie je soms vrouwen naast een man lopen terwijl zij driekwart van de zooi tillen
De wereld is weggewaaid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:16 schreef CherryLips het volgende:
RegenPlantjes blij. Als ze niet kapot gewaaid zijn.
Is er een andere zone dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
"alleen leuk voor de friendzone hihi"
Veel kasthomo's zijn zo begonnen, met ontkenning.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Dave is een mannetje... dat is niet zijn voorkeur zegt hij steeds
Ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dave is een mannetje... dat is niet zijn voorkeur zegt hij steeds
Sexzone?quote:
Hij heeft een Lego-pussy?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van zichzelf telt niet mee he. En die andere van lego ook niet.
Gesprek ging wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey! Hoe ging het? En wat heb je uiteindelijk aangetrokken?
Ik geloof dat deze keer voorkeur voor een doos heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel kasthomo's zijn zo begonnen, met ontkenning.
Klinkt prima! Spannend. Nu wachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gesprek ging wel goed denk ik.
En ik droeg een spijkerbroek, gestreept shirt en felroze jasje
Auw, afgewezen worden als 'de broer die ik nooit heb gehad'.quote:
Dat is wel echt level-Fok! Dat is gewoon indrukwekkend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Auw, afgewezen worden als 'de broer die ik nooit heb gehad'.
"De achterneef die ik nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een douchebag die even laat zien hoe klein z'n piemeltje is en zich te goed voelt om z'n vrouwelijke company te helpen met zware dingen, een deur openhouden etc. Is wel aantrekkelijk omdat ze zich dan mannelijker voelen? Ik vat hem niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, je bent geėmancipeerd of niet. Daar horen dat soort kloteklusjes ook bij. Een goede vrouw wil als gelijkwaardig worden behandeld, niet op een voetstuk worden gezet. Dat soort nederigheid knappen ze meestal op af.
Ik heb 2 broers en hoewel Q zeker wel wat van hun weg heeft heb ik dit echt nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |