Ik wilde het net postenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef aeque het volgende:
Hij zegt alleen dat hij gaat rijden en meteen heeft hij een chick opgepikt. Geen wonder dat er zoveel roddels zijn.
Als er iemand hier is die roddels veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef aeque het volgende:
Hij zegt alleen dat hij gaat rijden en meteen heeft hij een chick opgepikt. Geen wonder dat er zoveel roddels zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Fax is slim, in het weekend plakt ie een ANWB-sticker op zijn mobiel en dan helpt ie de dames in nood
"Zeau mevrouwtje, pakt u de peilstok even vast? Volgens mij moet er hier iets doorgesmeerd worden."quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Fax is slim, in het weekend plakt ie een ANWB-sticker op zijn mobiel en dan helpt ie de dames in nood
Denk wel dat fax echt een heer is wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ja fax is wel een heer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk wel dat fax echt een heer is wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja fax is wel een heer.![]()
Hij had een koelbox met allemaal lekkers meegenomen, heeft mijn opblaaseenhoorn meegenomen, sjouwde het meeste naar het strand.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk wel dat fax echt een heer is wat dat betreft.
Faxquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja fax is wel een heer.![]()
Hij had een koelbox met allemaal lekkers meegenomen, heeft mijn opblaaseenhoorn meegenomen, sjouwde het meeste naar het strand.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
"Hij is echt zo leuk maar niet mijn type"
Je zegt het alsof jij dit ook dagelijks hoortquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
"Hij is echt zo leuk maar niet mijn type"
Goedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dop, hoe gaat het nu met je langeafstandsdinnetje?
Hey! Hoe ging het? En wat heb je uiteindelijk aangetrokken?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:15 schreef Elvi het volgende:
Man draagt eigen rotzooi, en verwacht meteen om te komen in pussy
"Hij is net mijn broer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
"Hij is echt zo lief en aardig maar niet mijn type"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |