Je vergeet dat ie daarna een weddenschap aanging en een perm aan zou vragen als ie verloorquote:Op maandag 5 juni 2017 15:34 schreef GGMM het volgende:
Als je eerst een perm aanvraagt, deze dan terugtrekt, vervolgens weer een perm aanvraagt, dan terugkomt met 3 verschillende accounts en dan je perm weer intrekt dan maak je al met al een vrij labiele indruk op mij.
Alleen maar omdat ik jullie incrowdgrapjes niet begrijp (lol)quote:Op maandag 5 juni 2017 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log uit.
Rot op.
Maak er een eind aan.
Jij mag kiezen
Ik weet ook niet wat het isquote:Op maandag 5 juni 2017 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log uit.
Rot op.
Maak er een eind aan.
Jij mag kiezen
Serieus?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie daarna een weddenschap aanging en een perm aan zou vragen als ie verloor
Hij verloor overigens
Quote dan, quote..quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie daarna een weddenschap aanging en een perm aan zou vragen als ie verloor
Hij verloor overigens
Werkelijk?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij verloor overigens
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt, dan mag DonRaja mij bij Danny aangeven voor een permban..
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
Als Ajax wint vraag ik een permban aan..
BOEM K.O.quote:
Het wordt allemaal wel erg gênant wanneer je zelfs een veeg uit de pan van Elan krijgt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
En als Elan dat zegt, moet het haast wel waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |