Jammer dat er geen antwoord kwam op jouw terechte vraag omtrent de afkoelban van een uur.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat de bans van Doublepain en Caland langer zijn.
Dank Tong.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef tong80 het volgende:
http://www.ad.nl/rivieren(...)megapuzzel~ac441d0e/
dat heeft te maken met een positief fok en een nieuw banbeleid.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat de bans van Doublepain en Caland langer zijn.
Er is ook geen antwoord op, dit is een enorme flater.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat er geen antwoord kwam op jouw terechte vraag omtrent de afkoelban van een uur.
Kan mij dat nou verrotten hoe jij genoemd wil worden. Ik noem je zoals ik je wil noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Voor mij is het leven al een grote puzzel. Ik begin bij de randjes en op het eind blijk ik zelf de eikel te zijn.
Goed gezegd, Dummie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten hoe jij genoemd wil worden. Ik noem je zoals ik je wil noemen.
Hahahahahaha, de afkoelban van een uurquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat er geen antwoord kwam op jouw terechte vraag omtrent de afkoelban van een uur.
Dat staat gewoon in het topic waar het banbeleid wordt uitgelegd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahaha, de afkoelban van een uur. Die bestaat helemaal niet. HOAX HOAX
Maar niet gebruikt. Dus een hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in het topic waar het banbeleid wordt uitgelegd.
Dom varken.
Insinueer jij nou dat Danny liegt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet gebruikt. Dus een hoax.
Interessante ontwikkeling dit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat Danny liegt?
Verkouden. Maar verder gaat het wel goed. Wat brengt jou in de allerleukste SC van FOK!?quote:
Insinueer jij nou dat als je verkouden bent, dat het dan slecht met je gaat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkouden. Maar verder gaat het wel goed. Wat brengt jou in de allerleukste SC van FOK!?
Zo vaak zien we je niet meer.
SOG brengt mij hier.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkouden. Maar verder gaat het wel goed. Wat brengt jou in de allerleukste SC van FOK!?
Zo vaak zien we je niet meer.
Ja. Ik voel me doorgaans slechter wanneer ik verkouden benquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat als je verkouden bent, dat het dan slecht met je gaat?
Ga door. Humor is je niet gegeven.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten hoe jij genoemd wil worden. Ik noem je zoals ik je wil noemen.
Pak 'm tong!quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga door. Humor is je niet gegeven.
Misschien wel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat Danny liegt?
studie ontwijkend gedrag.quote:
Niet geklikt.quote:
Goed bezig.. Voorkomen is beter dan genezen..quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:18 schreef Typisch het volgende:
straks een vergadering
dat betekent dat ik nu pauze neem om mij daar op voor te bereiden
Weet je wat Stijn? We gaan er gewoon een feestje van maken!!quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Heb jij ook het gevoel dat dit een hele leuke dag kan worden?
Dit vind ik een mooie insteek. Laten we zonder haat, nijd en alles wat daarbij hoort de dag volmaken. Wie niet meedoet met de deugdans, plaatsen we in het hoekje van eencelligen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat Stijn? We gaan er gewoon een feestje van maken!!
vies gezwelquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie insteek. Laten we zonder haat, nijd en alles wat daarbij hoort de dag volmaken. Wie niet meedoet met de deugdans, plaatsen we in het hoekje van eencelligen.
Hoop vooral dat ze er een paar geblesseerd trappen. Niet heel pijnlijk oid, maar gewoon zodat ze niet mee kunnen doen de komende weken.quote:
Je bent bang, hè? Dat Feyenoord het uit handen gaat gevenquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze er een paar geblesseerd trappen. Niet heel pijnlijk oid, maar gewoon zodat ze niet mee kunnen doen de komende weken.
Ja en nee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je bent bang, hè? Dat Feyenoord het uit handen gaat geven..
Daarom zeg ik, het hoeft niet pijnlijk te zijn. Vingertje uit de kom zoals bij Elia voor Onana of Klaassen zou ik echter niet bijzonder vervelend vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind juichen om blessures of ze überhaupt toewensen iets voor treurige mensen.
Tot zover dit korte statement.
Het worden wel echt loodzware weken.. Als je die potjes ziet, wow.. AZ uit makkelijk gewonnen, maar die hoeven het maar één wedstrijd op hun heupen te hebben.. PSV-thuis, Heerenveen-uitquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik heb voor het eerst vertrouwen in potjes als ADO-uit. En dat is wel eng, moet ik toegeven.
3 spelen 9 punten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het worden wel echt loodzware weken.. Als je die potjes ziet, wow.. AZ uit makkelijk gewonnen, maar die hoeven het maar één wedstrijd op hun heupen te hebben.. PSV-thuis, Heerenveen-uit.. Partijtjes waar je zo op je muil kunt gaan..
Je wil het liefst kampioen worden tegen ploegen op hun volle oorlogssterkte. Snap dan ook niks van waarom je anderen een blessure zou willen toewensen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het hoeft niet pijnlijk te zijn. Vingertje uit de kom zoals bij Elia voor Onana of Klaassen zou ik echter niet bijzonder vervelend vinden.
Feyenoord gaat niet winnen in de ArenA.. En dan thuis tegen Utrecht verspelen ze het kampioenschap, voor de ogen van je zoon.. Is 'ie meteen genezen van het leed dat Rotterdam-Zuid heet..quote:
Uh, nee hoor. Ik wil gewoon kampioen worden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil het liefst kampioen worden tegen ploegen op hun volle oorlogssterkte. Snap dan ook niks van waarom je anderen een blessure zou willen toewensen.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niet winnen in de ArenA.. En dan thuis tegen Utrecht verspelen ze het kampioenschap, voor de ogen van je zoon.. Is 'ie meteen genezen van het leed dat Rotterdam-Zuid heet..
Gratis penalty Feyenoord + vroege onterechte rode kaart voor Veltman.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:30 schreef Befbekje het volgende:
Maar Feyenoord gaat verliezen in Amsterdam..
Dus dit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil het liefst kampioen worden tegen ploegen op hun volle oorlogssterkte. Snap dan ook niks van waarom je anderen een blessure zou willen toewensen.
Feyenoord gaat niet verliezen in de aRENa.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niet winnen in de ArenA.. En dan thuis tegen Utrecht verspelen ze het kampioenschap, voor de ogen van je zoon.. Is 'ie meteen genezen van het leed dat Rotterdam-Zuid heet..
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:32 schreef GGMM het volgende:
Die TT
Ik ben benieuwd hoe Onlogisch hier mee omgaat..
Tevens: pics van TS?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:32 schreef GGMM het volgende:
Die TT
Ik ben benieuwd hoe Onlogisch hier mee omgaat..
Tevens: pics van TS?
Ga effe vingeren, meid.. Is het zo over..quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben m'n UI zat.
Ik mis m'n noot noot, chick, Ajax, lammetjes UI
Onlo please?
Misschien kan je onderhandelen en ipv de UI je sig aanpassen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben m'n UI zat.
Onlo please?
Dat is een optie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kan je onderhandelen en ipv de UI je sig aanpassen.
bron?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Polen staan al 2-0 voor in de straten van Warschau zag ik
Jullie zijn niet echt vriendinnen of wel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doet Cachet hier nou weer dan?
Doe eens aardig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doet Cachet hier nou weer dan?
Ik verlos je van de dorpspastoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben m'n UI zat.
Onlo please?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben in een zéér goede bui.
Om dit te bevestigen adviseer ik Onlogisch om Jojo toestemming te geven haar UI te wijzigen. Ondanks dat dit betekent dat ik tegen NOOT NOOT aan moet kijken.
JAAAAAAAAAAAAA.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlos je van de dorpspastoor.
Ga je gang
En dan kom je binnenkort terug op een nieuw account. Draaideurfetisjist.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt, dan mag DonRaja mij bij Danny aandragen voor een permban..
Wat? Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kom je binnenkort terug op een nieuw account. Draaideurfetisjist.
Wat ga jij doen als Feyenoord kampioen wordt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kom je binnenkort terug op een nieuw account. Draaideurfetisjist.
Huilen, keihard huilen. Stampvoeten en met deuren slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Feyenoord kampioen wordt?
Niet zoveel. Ik gedij bij rustige omgevingen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Feyenoord kampioen wordt?
Deal.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt neem ik een seizoen lang een Feyenoord-UI.
Op voorwaarde dat wanneer het niet gebeurt Don een seizoen lang een Ajax-UI neemt.
Eens kijken hoe overtuigd hij is..
mag ik ook mee doen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt neem ik een seizoen lang een Feyenoord-UI.
Op voorwaarde dat wanneer het niet gebeurt Don een seizoen lang een Ajax-UI neemt.
Eens kijken hoe overtuigd hij is..
Was jij niet van de tijgernootjes? Ik ben zo overtuigd: als Feyenoord geen kampioen wordt, stuur ik je ook nog 5 pakken tijgernootjes toe. (op voorwaarde dat die dingen nog bestaan)quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was jij niet van de tijgernootjes? Ik ben zo overtuigd: als Feyenoord geen kampioen wordt, stuur ik je ook nog 5 pakken tijgernootjes toe. (op voorwaarde dat die dingen nog bestaan)
Verstopt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zoontje helemaal wild net.
De flesspeen zat verstopt en kwam daar 5 minuten later pas achter.
Had jij niet ook een keer je zoontje verstopt en wist je later niet meer waar?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zoontje helemaal wild net.
De flesspeen zat verstopt en kwam daar 5 minuten later pas achter.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstopt?
Achter in zijn keel?
Wannabe GGMM.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had jij niet ook een keer je zoontje verstopt en wist je later niet meer waar?
Jij maakt geen taalfouten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel zijn kloon..
Ik zit eraan te denken eerdaags een recordpoging te gaan doen en te eindigen bij 4.046 berichten..quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef onlogisch het volgende:
Jij maakt geen taalfouten.
Busted dus.
Hoezo ben jij zo zeker van je zaak?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was jij niet van de tijgernootjes? Ik ben zo overtuigd: als Feyenoord geen kampioen wordt, stuur ik je ook nog 5 pakken tijgernootjes toe. (op voorwaarde dat die dingen nog bestaan)
Dit is bluf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken eerdaags een recordpoging te gaan doen en te eindigen bij 4.046 berichten..
Zo.. Ik zit even te soppen achter mijn bureau..quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:07 schreef napoleonfour het volgende:
Mattis tells NATO members of need to "accelerate" plans to make defence spending 2% GDP. EU members: can't do with breaking EU fiscal rules
oehh
Omdat Fok een debiele bende is waar ongeloof en onzekerheid heerst. Ieder normaaldenkend mens ziet dat Feyenoord allang kampioen isquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo zeker van je zaak?
Bluf, gewoon bluf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haagse bluf? Of Amsterdamse bluf?
Schei toch uit.. Iedereen weet dat jij uit je rectum kletst.. Net zoals jij Bratislava een zaadstad vond.. Ik ben daar nog vies dronken geworden een half jaar gelee.. En een soa opgelopen, doch desalniettemin dat geheel en al terzijde..quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat Fok een debiele bende is waar ongeloof en onzekerheid heerst. Ieder normaaldenkend mens ziet dat Feyenoord allang kampioen is
About time.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:07 schreef napoleonfour het volgende:
Mattis tells NATO members of need to "accelerate" plans to make defence spending 2% GDP. EU members: can't do with breaking EU fiscal rules
oehh
Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet jij weten, voor mij verandert er niets aan de voorwaarden als jij meedoet.
geleequote:Op donderdag 16 februari 2017 11:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Schei toch uit.. Iedereen weet dat jij uit je rectum kletst.. Net zoals jij Bratislava een zaadstad vond.. Ik ben daar nog vies dronken geworden een half jaar gelee.. En een soa opgelopen, doch desalniettemin dat geheel en al terzijde..
Een jaar of twee gelee spoelde ik de vissen van René in een moment van razernij door de plee..quote:
geleequote:Op donderdag 16 februari 2017 11:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een jaar of twee gelee spoelde ik de vissen van René in een moment van razernij door de plee..
Bratislavaquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Schei toch uit.. Iedereen weet dat jij uit je rectum kletst.. Net zoals jij Bratislava een zaadstad vond.. Ik ben daar nog vies dronken geworden een half jaar gelee.. En een soa opgelopen, doch desalniettemin dat geheel en al terzijde..
Nee joh, als je verliest tegen PSV (wat zomaar kan) is het gat nog maar 2 punten. Als vitess van ajax wint a.s. weekend kunnen de slingers inderdaad wel opgehangen worden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat Fok een debiele bende is waar ongeloof en onzekerheid heerst. Ieder normaaldenkend mens ziet dat Feyenoord allang kampioen is
Dat laatste zal dan ook weer niet gebeuren. Verliezen bij Vitesse. Hoe slecht moet je dan zijnquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, als je verliest tegen PSV (wat zomaar kan) is het gat nog maar 2 punten. Als vitess van ajax wint a.s. weekend kunnen de slingers inderdaad wel opgehangen worden.
nu krijg je een geforceerd 'je moeder'-grap van scrummie.quote:
Als zelfs w2 en ado daar winnenquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat laatste zal dan ook weer niet gebeuren. Verliezen bij Vitesse. Hoe slecht moet je dan zijn
Geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom heb je een ban voor KLB?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd hoe GGMM de weddenschap gaat upgraden
quote:
Nee, inderdaad. Modwaardig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik ben verder niet vervelend ofzo.
Ik zit, op het moment dat Jørgensen doelpunt nummer 18 maakt in de competitie, 365 dagen vast aan een Freek de Jonge UI.quote:
Jij haat je leven echt he? Met Stijn afgesloten?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit, op het moment dat Jørgensen doelpunt nummer 18 maakt in de competitie, 365 dagen vast aan een Freek de Jonge UI.
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij haat je leven echt he? Met Stijn afgesloten?
Omdat het niveau van de rest in de Eredivisie bedroevend is. Zelfs al zouden wij punten laten liggen tegen PSV, die moeten ook nog tegen Ajax.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo zeker van je zaak?
Url?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:47 schreef Smoofie het volgende:
CPB cijfers van partijprogramna's. Denk verhoogt de lasten
Toch wel alleen voor blanke, autochtone mannen hoop ik?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:47 schreef Smoofie het volgende:
CPB cijfers van partijprogramna's. Denk verhoogt de lasten
Ik proef hier toch geen vleugje cynisme don?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel alleen voor blanke, autochtone mannen hoop ik?
Hoe kan ik nou om Belgen lachen, als wij straks deze debielen weer in de kamer hebben zitten...quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik proef hier toch geen vleugje cynisme don?
Ik had het er gisteren met Kapo over @ app, als ik geen kind zou hebben zou ik emigratie serieus overwegen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou om Belgen lachen, als wij straks deze debielen weer in de kamer hebben zitten...
Ik zou dan eerder naar Canada gaan, daar is niet alles in de natuur van plan je te vermoorden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren met Kapo over @ app, als ik geen kind zou hebben zou ik emigratie serieus overwegen.
Lekker naar Canada of Australië of zo.
Ja daar moest ik ook gelijk aan denken. Er is zoveel lethal in Australiëquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder naar Canada gaan, daar is niet alles in de natuur van plan je te vermoorden.
Lolololololtwitter:lucasbenschop twitterde op donderdag 16-02-2017 om 11:57:23Opvallend puntje: koopkracht voor hogere inkomens daalt alleen bij SP en Denk. Bij GL zie ik een plus en PvdA zit ongeveer op niveau VVD. reageer retweet
@appquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren met Kapo over @ app, als ik geen kind zou hebben zou ik emigratie serieus overwegen.
Lekker naar Canada of Australië of zo.
VVD.quote:
Les? Ik had je ouder ingeschatquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot 13:45 geen les, wat een jolijt.
VVDquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VVD.
SP programna is zwaaaaar onhoudbaar. Na 4 jaar gigAantisch tekort
College, sorry. Ik word in maart 19.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Les? Ik had je ouder ingeschat
Ja, samesame.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
College, sorry. Ik word in maart 19.
Ik moest ineens weer denken aan paar jaar terug toen de fok Feyenoorders nog weleens stelden dat ze echt niet alleen stonden want in de Feyenoord app vonden ze het ook!quote:
Kapo is al even geen lid meer van de roemruchte Feyenoord-app.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer denken aan paar jaar terug toen de fok Feyenoorders nog weleens stelden dat ze echt niet alleen stonden want in de Feyenoord app vonden ze het ook!
Wat een kutdag dit.
Ben je vrij of zo?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer denken aan paar jaar terug toen de fok Feyenoorders nog weleens stelden dat ze echt niet alleen stonden want in de Feyenoord app vonden ze het ook!
Wat een kutdag dit.
Doe niet zo raar. Mijn betonboor is vastgelopen dus ik sta even vastquote:
Dat is jouw probleemquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Mijn betonboor is vastgelopen dus ik sta even vast
Hoezo denk je dat ik een kutdag heb als ik vrij was
Vastgedraaid in het beton door krachtverliest en nu teveel weerstand om nog zelfstandig los te draaien (en niet de juiste sleutel bij mij om het handmatig te doen)quote:
Dit roept om foto's.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vastgedraaid in het beton door krachtverliest en nu teveel weerstand om nog zelfstandig los te draaien (en niet de juiste sleutel bij mij om het handmatig te doen)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo is al even geen lid meer van de roemruchte Feyenoord-app.
Dat kan oprecht niet. Ik sta op een dusdanig strict terrein dat je telefoon buiten de kantine gelijk staat aan verwijdering van het terrein.quote:
Interessant. En waarom is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan oprecht niet. Ik sta op een dusdanig strict terrein dat je telefoon buiten de kantine gelijk staat aan verwijdering van het terrein.
Best een goed idee eigenlijk
Vonkvorming, weet ik het. Oiltanking eist ook dat ik een vuurveilige overal, bril en helm draag om een onverklaarbare redenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Interessant. En waarom is dat?
Ja, die veiligheidseisen ken ik. Je komt het terrein niet op zonder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vonkvorming, weet ik het. Oiltanking eist ook dat ik een vuurveilige overal, bril en helm draag om een onverklaarbare reden
Ik baal ervan dat Onlogisch niet meer met me wil praten, maar ik geef niet toe anders sta ik niet meer achter mijn standpunten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:20 schreef GGMM het volgende:
Jezus, Daan, ik had zulke grote verwachtingen van je..
Dan ga ik er op stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De SP is een walgelijke en vooral domme partij.
De gruwel. Nog niet eens volwassen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
College, sorry. Ik word in maart 19.
Wat moet ik met deze info?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat Onlogisch niet meer met me wil praten, maar ik geef niet toe anders sta ik niet meer achter mijn standpunten.
Had ik bij je moeder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Mijn betonboor is vastgelopen dus ik sta even vast
Jij moet heel veel met deze info. Misschien kun je als tussenpersoon optreden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze info?
Oh wacht, je praat nu verkapt tegen Onlogisch.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik bij je moeder.
Tot morgen.
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet heel veel met deze info. Misschien kun je als tussenpersoon optreden.
Hallo Onlogisch.quote:
SPOILER: alleen klikken als je Stijn heet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch.Hoe gaat het?
Jezus, wat slecht dit.SPOILER: alleen klikken als je Stijn heet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooide Onlogisch met feiten uit het raam waarna hij zei dat hij niet meer met me wilde praten. Hier kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, zoek het dan uit
Geen wonder dat Onlogisch niet meer tegen je praat
Om een goed beeld van de situatie te krijgen graag een link.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooide Onlogisch met feiten uit het raam waarna hij zei dat hij niet meer met me wilde praten. Hier kan ik niets aan doen.
Hm. Ik heb je idd wel eens een spelfout zien maken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel zijn kloon..
M'n grap wat doe je?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij maakt geen taalfouten.
Busted dus.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om een goed beeld van de situatie te krijgen graag een link.
Ik regel dat je je UI weer mag en dit is mijn beloning.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hm. Ik heb je idd wel eens een spelfout zien maken.
Lufya. NTB. WJNMK. Kusjekroel. Noot nootquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik regel dat je je UI weer mag en dit is mijn beloning.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ik hier lees is dat jij het initiatief nam om elkaar te negeren.
Waarom heb je nog steeds je oude UIquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lufya. NTB. WJNMK. Kusjekroel. Noot noot
Ze zit mobiel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je nog steeds je oude UI
We zijn nog geen 48 uur onderweg en je breekt nu al met je belofte.quote:
Zie hierboven.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.. nou..
Ja dat is zwak van Onlogisch, ik kan niet anders zeggen.
Zit op mobiel en ben aan het wandelen met de kleine. Die overigens nu niks mee krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit siert je.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen 48 uur onderweg en je breekt nu al met je belofte.
Zwakkeling.
[..]
Zie hierboven.
Mee krijgt van wat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit op mobiel en ben aan het wandelen met de kleine. Die overigens nu niks mee krijgt.
Omdat je hem thuis hebt laten liggen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit op mobiel en ben aan het wandelen met de kleine. Die overigens nu niks mee krijgt.
VAN DE WANDELING WANT HIJ LIGT TE SLAPEN.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mee krijgt van wat?
Jojo doe niet zo verwarrend.
Nu doe je zelf ook meequote:Op donderdag 16 februari 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen 48 uur onderweg en je breekt nu al met je belofte.
Zwakkeling.
[..]
Zie hierboven.
RUSTIG AAN JOH HET IS DONDERDAGMIDDAG MAN MAN MANquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VAN DE WANDELING WANT HIJ LIGT TE SLAPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je hem thuis hebt laten liggen?
Wat een lui varken. Heeft ie vast van zijn moeder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VAN DE WANDELING WANT HIJ LIGT TE SLAPEN.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 55 minuten wachten.Waarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onlo moet wat beter lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RUSTIG AAN JOH HET IS DONDERDAGMIDDAG MAN MAN MAN
Koekoek.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een lui varken. Heeft ie vast van zijn moeder.
Moest lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een lui varken. Heeft ie vast van zijn moeder.
Wat een ellende, zegquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot werkcollege van drie fucking kwartier.
noh.. wat erg.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stellen zich wel erg vaak aan, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Kinderen in Afrika hebben het niet zo zwaar als dat ik het heb.
Ga gewoon met je klasgenootjes energiedrank en een frikandelbroodje halen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een belofte die Judas niet is nagekomen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/sport/de(...)one-heuvel~ab691976/
Haha. Iets met een driewieler.
Ik zap ook altijd weg bij die reclames van Socutera en al die organisaties. Misschien moet ik een keer een reclamespotje inzenden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Die stellen zich wel erg vaak aan, hè?
Nee, want het is niet voor de hele klas. Daarbij ben ik ook niet dik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon met je klasgenootjes energiedrank en een frikandelbroodje halen.
Arsenalquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je in godsnaam troosten?
Waarom heb ik niks meer van je gehoord in het Vier handen op één buik topic? Je vroeg me om mijn mening en nu lijkt het alsof ik die voor niets heb gegevenquote:
Hij gebruikt jequote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb ik niks meer van je gehoord in het Vier handen op één buik topic? Je vroeg me om mijn mening en nu lijkt het alsof ik die voor niets heb gegeven
Ik kom daar alleen op dinsdagavond. Had me even gequote!?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb ik niks meer van je gehoord in het Vier handen op één buik topic? Je vroeg me om mijn mening en nu lijkt het alsof ik die voor niets heb gegeven
Ja, waar anders?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ah, hier is mijn vriend Haags
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen op dinsdagavond. Had me even gequote!?
Ik snap nog steeds niet waarom jij vol overtuiging de wijsneus uithing en bleef hangen in dat topic daar waar jezelf voor de wedstrijd ook dacht dat Barcelona zou winnenquote:
Oh, dan heb ik dat over het hoofd gezien. Mijn excuses.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
TV / [BNN] Vier handen op één buik #21
Dat is het algehele punt van die discussie niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij vol overtuiging de wijsneus uithing en bleef hangen in dat topic daar waar jezelf voor de wedstrijd ook dacht dat Barcelona zou winnen
Ik sluit mij hier bij aan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij vol overtuiging de wijsneus uithing en bleef hangen in dat topic daar waar jezelf voor de wedstrijd ook dacht dat Barcelona zou winnen
Maar je vond het wel vreemd dat mensen de 4-0 onbegrijpelijk en onwerkelijk vonden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het algehele punt van die discussie niet.
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat over het hoofd gezien. Mijn excuses.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het teltopic in MEN
Levenloze debiel.
Niemand komt tussen ons in. Zelfs ggmm niet met zijn tering domme opmerking.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Gelukkig is het Smoofie niet gelukt om te stoken tussen ons.
Ga jij eens lekker terug naar die kneuzen KLB SC.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]zo eens
van die postopkriktopics. Zou eigenlijk niet mogen tellen voor je postcount
Hoe was mijn opmerking een poging om tussen jullie te komen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand komt tussen ons in. Zelfs ggmm niet met zijn tering domme opmerking.
God wat is die gast mad zeg.
Haag is zelf niet zo slim he.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe was mijn opmerking een poging om tussen jullie te komen?
Raar mannetje
Dat idee kreeg ik ook al ja..quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haag is zelf niet zo slim he.
Omdat dit het gevolg is van al hun lachwekkende prestaties in het hele seizoen. Dat heb ik steeds betoogd, maar mensen willen dat niet lezen of zo. Ze hebben alleen van Sevilla gewonnen als het gaat om ploegen in de top 6, ze werden bij City weggeveegd met 3-1. Er wordt op achterafveldjes lachwekkend gepresteerd tegen Betis. Enzovoort. Er zat een flinke veegpot aan te komen, maar ik verwachtte niet tegen PSG. Dat is alles. Ik zei overigens niet dat ik Barcelona dik zag winnen, de enige nuance die ik heb gedaan is hier:quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je vond het wel vreemd dat mensen de 4-0 onbegrijpelijk en onwerkelijk vonden.
Niet gelezenquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dit het gevolg is van al hun lachwekkende prestaties in het hele seizoen. Dat heb ik steeds betoogd, maar mensen willen dat niet lezen of zo. Ze hebben alleen van Sevilla gewonnen als het gaat om ploegen in de top 6, ze werden bij City weggeveegd met 3-1. Er wordt op achterafveldjes lachwekkend gepresteerd tegen Betis. Enzovoort. Er zat een flinke veegpot aan te komen, maar ik verwachtte niet tegen PSG. Dat is alles. Ik zei overigens niet dat ik Barcelona dik zag winnen, de enige nuance die ik heb gedaan is hier:
[ afbeelding ]
Wil je mij er buiten houden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dit het gevolg is van al hun lachwekkende prestaties in het hele seizoen. Dat heb ik steeds betoogd, maar mensen willen dat niet lezen of zo. Ze hebben alleen van Sevilla gewonnen als het gaat om ploegen in de top 6, ze werden bij City weggeveegd met 3-1. Er wordt op achterafveldjes lachwekkend gepresteerd tegen Betis. Enzovoort. Er zat een flinke veegpot aan te komen, maar ik verwachtte niet tegen PSG. Dat is alles. Ik zei overigens niet dat ik Barcelona dik zag winnen, de enige nuance die ik heb gedaan is hier:
[ afbeelding ]
Daar waar jij na je ban wss weer heel snel terug bent?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker terug naar die kneuzen KLB SC.
Dat heet zelfreflectie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar waar jij na je ban wss weer heel snel terug bent?
Dan loop ik vrij snel weer tegen een nieuwe ban aan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar waar jij na je ban wss weer heel snel terug bent?
heb je gedaan dan? ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR??quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan loop ik vrij snel weer tegen een nieuwe ban aan.
Geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je gedaan dan? ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR??
Mijn voorspelling kwam een stuk beter uit. Ik ga nu alleen even doen alsof ik dacht dat Barcelona de thuisspelende ploeg was.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom praat jij niet meer met Stijn?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet hij inmiddels weer, dom varken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom praat jij niet meer met Stijn?
Kan ik toch niet ruikenquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee.
Je vriend Cachet vroeg dit ook al vanmorgen.
van je keuken naar de woonkamer?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was een beste wandeling mensen.
Leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was een beste wandeling mensen.
Onder andere.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van je keuken naar de woonkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |