Ga effe vingeren, meid.. Is het zo over..quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben m'n UI zat.
Ik mis m'n noot noot, chick, Ajax, lammetjes UI
Onlo please?
Misschien kan je onderhandelen en ipv de UI je sig aanpassen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben m'n UI zat.
Onlo please?
Dat is een optie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kan je onderhandelen en ipv de UI je sig aanpassen.
bron?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Polen staan al 2-0 voor in de straten van Warschau zag ik
Jullie zijn niet echt vriendinnen of wel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doet Cachet hier nou weer dan?
Doe eens aardig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doet Cachet hier nou weer dan?
Ik verlos je van de dorpspastoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ben m'n UI zat.
Onlo please?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben in een zéér goede bui.
Om dit te bevestigen adviseer ik Onlogisch om Jojo toestemming te geven haar UI te wijzigen. Ondanks dat dit betekent dat ik tegen NOOT NOOT aan moet kijken.
JAAAAAAAAAAAAA.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlos je van de dorpspastoor.
Ga je gang
En dan kom je binnenkort terug op een nieuw account. Draaideurfetisjist.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt, dan mag DonRaja mij bij Danny aandragen voor een permban..
Wat? Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kom je binnenkort terug op een nieuw account. Draaideurfetisjist.
Wat ga jij doen als Feyenoord kampioen wordt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kom je binnenkort terug op een nieuw account. Draaideurfetisjist.
Huilen, keihard huilen. Stampvoeten en met deuren slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Feyenoord kampioen wordt?
Niet zoveel. Ik gedij bij rustige omgevingen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Feyenoord kampioen wordt?
Deal.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt neem ik een seizoen lang een Feyenoord-UI.
Op voorwaarde dat wanneer het niet gebeurt Don een seizoen lang een Ajax-UI neemt.
Eens kijken hoe overtuigd hij is..
mag ik ook mee doen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt neem ik een seizoen lang een Feyenoord-UI.
Op voorwaarde dat wanneer het niet gebeurt Don een seizoen lang een Ajax-UI neemt.
Eens kijken hoe overtuigd hij is..
Was jij niet van de tijgernootjes? Ik ben zo overtuigd: als Feyenoord geen kampioen wordt, stuur ik je ook nog 5 pakken tijgernootjes toe. (op voorwaarde dat die dingen nog bestaan)quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was jij niet van de tijgernootjes? Ik ben zo overtuigd: als Feyenoord geen kampioen wordt, stuur ik je ook nog 5 pakken tijgernootjes toe. (op voorwaarde dat die dingen nog bestaan)
Verstopt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zoontje helemaal wild net.
De flesspeen zat verstopt en kwam daar 5 minuten later pas achter.
Had jij niet ook een keer je zoontje verstopt en wist je later niet meer waar?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:01 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zoontje helemaal wild net.
De flesspeen zat verstopt en kwam daar 5 minuten later pas achter.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstopt?
Achter in zijn keel?
Wannabe GGMM.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had jij niet ook een keer je zoontje verstopt en wist je later niet meer waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |