Neen, slechts alternatieve feitenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar het openingsplaatje (?) heeft een paar vrouwen op de voorgrond. Toeval?
Ik ga een maand naar Amerika in juli.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Balen. Buiten Europa is het ook leuk heur.
Van die commerciële kutten die er bovenop duiken om er een slaatje uit te slaan. Lekker feelgoodfeestje, gewoon blijven kopen mensen.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het topic in nws over savannah is wel het argument om het algemeen kiesrecht in te perken. Mijn hemel.
quote:In an interview with weekly paper Die Zeit, Mr Schäuble rejected the idea Europe could close its borders to immigrants, and said: “Isolation is what would ruin us – it would lead us into incest.”
Muah benefietconcertje he, eigenlijk ben ik hier te cynisch voor ja, maar vooruit voor 1 keer vind ik dit een beetje leuk.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van die commerciële kutten die er bovenop duiken om er een slaatje uit te slaan. Lekker feelgoodfeestje, gewoon blijven kopen mensen.
Wat hebben Coldplay en de kerel van The Black Eyed Peas er allemaal in godsnaam mee te maken gehad? Vond het ook zo droevig toen U2 ineens met The Eagles of Death Metal op moest treden na Parijs.
Als ze gewoon ballen hadden, hadden ze Iperyt uitgenodigd.
Oh, dit gaat leuk worden, protest in portland met ongeveer 1000 antifa leden daar en 300 alt righters. Antifa counterprotst net dus ongeldig verklaard en moeten weg van politie, ben benieuwd hoe ze die 1000 daar wegkrijgentwitter:
Dat noem je geen 'strop' dasquote:Op maandag 5 juni 2017 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding dat de zuurstofaanvoer naar je hersenen beperkt.
Boeiend.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Oh, dit gaat leuk worden, protest in portland met ongeveer 1000 antifa leden daar en 300 alt righters. Antifa counterprotst net dus ongeldig verklaard en moeten weg van politie, ben benieuwd hoe ze die 1000 daar wegkrijgentwitter:
Waarom hou je je daar mee bezig. Ga toch naar buiten gek.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Nergens last van. Mijn videokaart daarentegen, die klapt er om de haverklap uit.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:
FOK! is overigens gaar vanavond. Alles laadt hartstikke langzaam. Bij jullie ook?
Wut, om 1 uur snachts?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom hou je je daar mee bezig. Ga toch naar buiten gek.
Ik check pas net in, maar vooralsnog werkt alles als vanouds.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:
FOK! is overigens gaar vanavond. Alles laadt hartstikke langzaam. Bij jullie ook?
Wel een paar keer gehad vanavond dat het even supertraag was, ging na een paar minuutjes weer over.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Whatever, zolang je dat BNW-spul maar lekker laat voor wat het is.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wut, om 1 uur snachts?
Net een hele dag gewerkt, nu comfy liggen en dit een beetje checken, beetje prison break kijken, beetje over ajax posten en dan slapen
Huh, hoezo nu weer BNW gelul. Gewoon een beetje rellen kijken.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Whatever, zolang je dat BNW-spul maar lekker laat voor wat het is.
Kom met een fatsoenlijke bron en het is allemaal prima. Die link had het over CNN, maar blijkbaar is het dus BBC. Een beetje moeite in de achtergrond stoppen is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh, hoezo nu weer BNW gelul. Gewoon een beetje rellen kijken.
Of heb je het over dat van BBC, dat is toch gewoon klip en klaar en ook redelijk zorgwekkend vind je niet?
Ben trouwens helemaal niet iemand die roept, MSM is fake blabla, sterker nog ik kijk veel CNN/BCC en vind dat over het algemeen gewoon het meest betrouwbaar, maar dit is gewoon gek
CNN was er ook ter plaatse, of gebruikte het beeldmateriaal voor hun eigen live programma geloof ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kom met een fatsoenlijke bron en het is allemaal prima. Die link had het over CNN, maar blijkbaar is het dus BBC. Een beetje moeite in de achtergrond stoppen is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen?
Vage filmpjes van onbetrouwbare figuren zijn gewoon geen manier om misstanden in de samenleving aan te kaarten. Dat moet gebeuren door gedegen onderzoek en heel veel controle.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
CNN was er ook ter plaatse, of gebruikte het beeldmateriaal voor hun eigen live programma geloof ik.
Als het om dit soort zaken gaat zijn er vaak niet echt fatsoenlijke bronnen he, als het materiaal maar legit is lijkt me dat afdoende, maar zo te horen keur jij dit in ieder geval ook af dus dat is goed.
Ben je nu lollig aan het doen?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vage filmpjes van onbetrouwbare figuren zijn gewoon geen manier om misstanden in de samenleving aan te kaarten. Dat moet gebeuren door gedegen onderzoek en heel veel controle.
En met Rusland, blijkbaar ook 1 van onze grootste partnersquote:Op maandag 5 juni 2017 01:17 schreef Kowloon het volgende:
Goed verhaal wel van Baudet bij Business Class. Nederland uit de EU en onder andere met onder andere met het Verenigd Koninkrijk een vrijhandelszone beginnen.
Laten we eerst maar eens beginnen met de landen waar corruptie niet volop aanwezig en waar een onafhankelijk rechtssysteem bestaat. Dat is belangrijk om goed handel te kunnen drijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En met Rusland, blijkbaar ook 1 van onze grootste partners
Pecunia non olet kowloonquote:Op maandag 5 juni 2017 01:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laten we werd maar eens beginnen met de landen waar corruptie niet volop aanwezig en waar een onafhankelijk rechtssysteem bestaat. Dat is belangrijk om goed handel te kunnen drijven.
Klopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens beginnen met de landen waar corruptie niet volop aanwezig en waar een onafhankelijk rechtssysteem bestaat. Dat is belangrijk om goed handel te kunnen drijven.
Klopt, maar eens echte vrijhandelszone is naar mijn idee iets anders dan simpelweg handel drijven. Welke garantie is er bijvoorbeeld dat Rusland eigendomsrechten respecteert? Het recente verleden laat zien dat Rusland op dat terrein steken laat vallen. Ook acht ik Rusland geen vertrouwenswaardige partner voor Nederland, dikke kans dat als het er op aan komt dat Rusland voor zijn eigen belang kiest.quote:
Is het al eens in het verleden gebleken dat Rusland geen betrouwbare partner was voor Nederland dan (oprechte vraag)quote:Op maandag 5 juni 2017 01:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt, maar eens echte vrijhandelszone is naar mijn idee iets anders dan simpelweg handel drijven. Welke garantie is er bijvoorbeeld dat Rusland eigendomsrechten respecteert? Het recente verleden laat zien dat Rusland op dat terrein steken laat vallen. Ook acht ik Rusland geen vertrouwenswaardige partner voor Nederland, dikke kans dat als het er op aan komt dat Rusland voor zijn eigen belang kiest.
Met afspraken over bijvoorbeeld het verlagen van importtarieven heb ik geen moeite als het om Rusland gaat.
Corruptie is daarom ook fnuikend voor de economie van een land. Bedrijven, uit binnenland en buitenland, durven minder te investeren omdat onduidelijk is wat er in de toekomst gaat gebeuren. En consumenten moeten ook meer financiële speelruimte aanhouden om met de corruptie te dealen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt.
Wat een professor ooit eens vertelde vond ik wel treffend. Hij zei dat het voor de handel normaal gesproken beter was om een slechte regel te hebben die consequent wordt toegepast, dan een goede regel die niet-consequent wordt toegepast.
En met een corrupt systeem kun je als buitenstaander moeilijk inschatten wat er gaat gebeuren.
Ze hebben een vliegtuig met bijna tweehonderd Nederlanders uit de lucht geschoten.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het al eens in het verleden gebleken dat Rusland geen betrouwbare partner was voor Nederland dan (oprechte vraag)
En werken sindsdien alle onderzoek er naar tegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben een vliegtuig met bijna tweehonderd Nederlanders uit de lucht geschoten.
En onderzeeërs.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
En ze sturen zo eens in de zoveel tijd een paar bommenwerpers in ons luchtruim om te checken of ze niet in slaap zijn gevallen, daar bij defensie.
Precies. En toch zijn er nog Poetin-fanboys. Vooral die geïndoctrineerd zijn door het FvD of de PVV.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
En werken sindsdien alle onderzoek er naar tegen.
Voor Nederland weet ik het niet. Maar kijk maar eens wat er met het bedrijf Yukos is gebeurd. De chef van Yukos profileerde zich in ongewenste politieke richting, daarop kreeg het claims wegens belastingontduiking aan de broek, en uiteindelijk is het bedrijf daardoor failliet gegaan. Nu acht ik het goed mogelijk dat er daadwerkelijk sprake was van fraude; al die oligarchen zijn louche types. Maar het dubieuze zit er in dat de rest niet aangepakt werd.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het al eens in het verleden gebleken dat Rusland geen betrouwbare partner was voor Nederland dan (oprechte vraag)
Dit quote ik even. Kan je helpen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
*handelspartner
Ben zelf ook geen fan van rusland en het regime hoor. Integendeel.
Om goed handel met een land te kunnen drijven moet je een band van wederzijds vertrouwen hebben. Elkaars luchtruim schenden etc helpt daar niet bij. Bovendien heeft Rusland momenteel nog een boycot tegen ons lopen die de handel schaadt (en wij ook tegen hen trouwens, dat terzijde).quote:Op maandag 5 juni 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
*handelspartner
Achja, als ik 's nachts aan het slot van de snackbar op de hoek ga lopen morrelen om te kijken of hij zijn deur wel op slot heeft gedaan verlies ik ook mijn krediet als waardig handelspartner.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
*handelspartner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |