Vind het sowieso wel een leuke vent. Ik was in Londen toen hij net verkozen was dus veel interviews met hem in de krant.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
Sadiq Kahn is bijna net zo'n held als Ken Livingston.
Hehe, de dromerige blik is helemaal goed.quote:
Die blik tussen de ogen is de mond en neus, de snavel het haar (bij het omgekeerde hoofd).quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
?? Zag deze al eerder maar kan iemand deze uitleggen. Dank!
Alleen moet bij de rechter Donald eigenlijk de snavel wit zijn en het hoofd oranje.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die blik tussen de ogen is de mond en neus, de snavel het haar (bij het omgekeerde hoofd).
Oh haha hehe nu zie en begrijp ik hetquote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die blik tussen de ogen is de mond en neus, de snavel het haar (bij het omgekeerde hoofd).
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef een enorme knuppel het volgende:
[..]
Ik wil dat alle moslims, tot het laatste kind aan toe, uit Europa worden getrapt. Geen uitzonderingen, geen kinderpardon, niets van dat alles. Allemaal er uit.
Gezellig stukje internet blijft het toch.quote:
Ik wil dat ook soms met sommige mensen, maar ja, democratie en tolerantie en zo hè.quote:
Alsof jij de energie hebt om mee te doen.quote:
Ik zag trouwens voorbijkomen dat jij Rob W. om de 1 of andere reden niet pruimt. Ik heb laatst zijn boek gelezen (tafelheer Plato) en ik vind het werkelijk van een zeer grote klasse wat en hoe hij schrijft. Ik vind het erg knap en heel diepzinnig voor een dertiger. Voor wat voor leeftijd dan ook trouwens.quote:
Zeer zeker, vandaag lekker met de hond door het bos, de duinen en over het strand gelopen, was heerlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, waar maakt iedereen zich zo druk om, het is een mooie voorjaarsavond, ik ben net lekker uit eten geweest en het leven is eigenlijk gewoon heel goed.
True. En Oranje heeft gewoon met 5-0 gewonnen van Ivoorkust.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, waar maakt iedereen zich zo druk om, het is een mooie voorjaarsavond, ik ben net lekker uit eten geweest en het leven is eigenlijk gewoon heel goed.
En wat heb ik eraan?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En Oranje heeft gewoon met 5-0 gewonnen van Ivoorkust.
Schokkende uitkomst.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
True. En Oranje heeft gewoon met 5-0 gewonnen van Ivoorkust.
Dat is wel verstanding, ja, creeert een gezond verwachtingspatroon.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik standaard uit van verlies voor het Nederlands elftal.
In Rotterdam? Zo ja, waar?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
Thuis bij Schell op de Oude Binnenweg, goed eten voor een redelijke prijs, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon ouderwets en goed.quote:
Ik kan je hier niet adviseren, maar ik hoop dat je iets lekkers vindt.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:49 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook wel uit eten. Gelukkig heb ik nog zo'n AH restaurantactieboekje. Iemand die nog een goed restaurant weet?
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
Goede denker en schrijver inderdaad. Hij is ook vrij goed in het beknopt bespreken van filosofische thema's en theorieën in gewone mensentaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens voorbijkomen dat jij Rob W. om de 1 of andere reden niet pruimt. Ik heb laatst zijn boek gelezen (tafelheer Plato) en ik vind het werkelijk van een zeer grote klasse wat en hoe hij schrijft. Ik vind het erg knap en heel diepzinnig voor een dertiger. Voor wat voor leeftijd dan ook trouwens.
Het schijnt dat het met de ethiek in de modeindustrie slecht is gesteld.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Luyendijk moet weer eens een boek schrijven.
Vast wel, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je hier niet adviseren, maar ik hoop dat je iets lekkers vindt.
Ik heb nog geen advies gezien, waarschijnlijk zitten alle smulpapen in de tuin aan de bbqquote:Op zondag 4 juni 2017 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben niet zo moeilijk.Het mag heel simpel zijn, zolang het maar lekker is.
'Een goede modeontwerper veroorzaakt soms anorexia'quote:Op zondag 4 juni 2017 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het schijnt dat het met de ethiek in de modeindustrie slecht is gesteld.
Tijd voor een antropologisch drieluik.
'Je hebt het niet van mij, maar die meisjes gebruiken ze in de modeindustrie dus gewoon als wandelende kleerhangers.'quote:Op zondag 4 juni 2017 22:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
'Een goede modeontwerper veroorzaakt soms anorexia'
Ik ben ZO blij dat ik een man ben en van een leeftijd dat ik mij totaal niet druk hoef te maken om mode.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
'Je hebt het niet van mij, maar die meisjes gebruiken ze in de modeindustrie dus gewoon als wandelende kleerhangers.'
OPHEF. SCHANDE. TOESTANDEN.
De Volkskrant wordt voornamelijk gerund door DWDD-minnende babyboomers die bang zijn niet meer hip genoeg te zijn. Die roepen dus maar heel hard wat alles dat de jeugd tegenwoordig fantastisch vindt, ook echt fantastisch is, zodat zij op hun beurt in ieder geval nog hip en modern genoemd kunnen worden. Want zíj snappen de jeugd en haar keuzes.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
Hilarisch, die recensies van Bieber op Pinkpop. 3voor12 brandt hem af, Volkskrant is lyrisch. Dinsdag maar eens aan mijn leerlingen vragen voor een objectief oordeel
Mode is niet leeftijdgebonden hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat ik een man ben en van een leeftijd dat ik mij totaal niet druk hoef te maken om mode.
Wat sneu voor Superman. Is hij eindelijk gestopt met het dragen van zijn onderbroek over zijn pak heen, is het weer in.quote:
Heh, ja maar als je 52 bent dan kom je daar gewoon mee wegquote:Op zondag 4 juni 2017 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mode is niet leeftijdgebonden hoor.
Ik denk dat je wel eens vrij dicht bij de waarheid kan zitten. Helaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De Volkskrant wordt voornamelijk gerund door DWDD-minnende babyboomers die bang zijn niet meer hip genoeg te zijn. Die roepen dus maar heel hard wat alles dat de jeugd tegenwoordig fantastisch vindt, ook echt fantastisch is, zodat zij op hun beurt in ieder geval nog hip en modern genoemd kunnen worden. Want zíj snappen de jeugd en haar keuzes.
En 3voor12 is juist een verzameling hipsters die alleen maar alles afzeiken wat niet enorme pretenties heeft om alternatief en anders te zijn, en als dat wel zo is prijzen ze het de hemel in al is het pure poep.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De Volkskrant wordt voornamelijk gerund door DWDD-minnende babyboomers die bang zijn niet meer hip genoeg te zijn. Die roepen dus maar heel hard wat alles dat de jeugd tegenwoordig fantastisch vindt, ook echt fantastisch is, zodat zij op hun beurt in ieder geval nog hip en modern genoemd kunnen worden. Want zíj snappen de jeugd en haar keuzes.
Alles komt weer terug en dan noemen ze het retro.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat sneu voor Superman. Is hij eindelijk gestopt met het dragen van zijn onderbroek over zijn pak heen, is het weer in.
Zelfs de dingen die nooit zelfs maar voor de eerste keer hadden mogen gebeuren komen terugquote:Op zondag 4 juni 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles komt weer terug en dan noemen ze het retro.
Ja, zoals schoudervullingen. Teh horror.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelfs de dingen die nooit zelfs maar voor de eerste keer hadden mogen gebeuren komen terug
Meh, 3voor12 is vooral nationalistisch, heb ik het idee. Als er maar iets van Nederlandse bodem is moeten we het allemaal geweldig vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
En 3voor12 is juist een verzameling hipsters die alleen maar alles afzeiken wat niet enorme pretenties heeft om alternatief en anders te zijn, en als dat wel zo is prijzen ze het de hemel in al is het pure poep.
Overigens is Gijsbert Kramer echt een ouderwetse zuurpruim, die zal dat concert van Bieber vast niet gerecenseerd hebben voor de Volkskrant
...weer?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik wacht nog op het moment dat de roze jurkjes voor jongetjes weer in zijn.
quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Was in de 19de eeuw (en begin 20ste) heel normaal blijkbaar.quote:
Een kleine Franklin Roosevelt (al weet ik niet wat de kleur van zijn jurkje is).quote:The generally accepted rule is pink for the boys, and blue for the girls. The reason is that pink , being a more decided and stronger color, is more suitable for the boy, while blue, which is more delicate and dainty, is prettier for the girl.
Check je privilege, al die onderdrukte minderheden hebben geen keuze.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat ik een man ben en van een leeftijd dat ik mij totaal niet druk hoef te maken om mode.
Ik heb zwaar medelijden met ze, is er een steunfonds waar ik geld naartoe kan overmaken?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Check je privilege, al die onderdrukte minderheden hebben geen keuze.
Iemand die staat te playbacken hoort sowieso niet op het podium van een groot festival thuis, imo.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
Justin Bieber is hoe dan ook heel erg triest en het is nog triester dat Pinkpop hem op het podium heeft staan.
Dit is helemaal zomer 2017. Ook roze en kant.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Daarom hebben de Toppers hun eigen feestje.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iemand die staat te playbacken hoort sowieso niet op het podium van een groot festival thuis, imo.
The Village People in een nieuw jasje?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is helemaal zomer 2017. Ook roze en kant.
[ afbeelding ]
Ik zeg doen, GS, je leeft maar een keer tenslotte.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, als mensen daar graag hun geld aan uit willen geven...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iemand die staat te playbacken hoort sowieso niet op het podium van een groot festival thuis, imo.
https://www.bustle.com/p/(...)e-are-confused-61938quote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
The Village People in een nieuw jasje?
Ik heb geen keuze, ik moet al een blauw pak, roze hemd en cognac-kleurige schoenen dragen van de NVM.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg doen, GS, je leeft maar een keer tenslotte.
Dit gaat vast aanslaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt. Rood is de kleur van kracht en moed en roze was de kinderversie daarvan. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer en waarom dat is geswitcht.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was in de 19de eeuw (en begin 20ste) heel normaal blijkbaar.
[..]
Een kleine Franklin Roosevelt (al weet ik niet wat de kleur van zijn jurkje is).
[ afbeelding ]
Dat is nog gayer dan een man purse.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, da's ook zo'n heerlijke trend tegenwoordig...en als ik dan per ongeluk een concert review lees waarin opgemerkt wordt dat de "artiest" in kwestie de lip synch niet op orde had dan schiet ik toch echt in de lach.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ooit was paars (purper) ook fancy.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Rood is de kleur van kracht en moed en roze was de kinderversie daarvan. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer en waarom dat is geswitcht.
Wie bepaalt er eigenlijk wat er in de mode is? Is dat gewoon maar heel hard roepen dat iets in de mode is en hopen dat andere mensen dat van jou aannemen en dat ook gaan roepen waarna het mode wordt?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
https://www.bustle.com/p/(...)e-are-confused-61938
Ja, ik heb recentelijk wat makelaars gesproken en er is duidelijk sprake van een kleding gebodquote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, ik moet al een blauw pak, roze hemd en cognac-kleurige schoenen dragen van de NVM.
Volgens mij was purper fancy omdat dat een van de duurste en zeldzaamste pigmenten is. Misschien dat het met de tijd van goedkope verf zijn waarde verloor?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit was paars (purper) ook fancy.
Zie je tegenwoordig ook maar weinig van.
Moet je je voorstellen dat Mick Jagger, Bruce Springsteen of Eddie Vedder playbackend op het podium staat. Dat is toch ondenkbaar?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, da's ook zo'n heerlijke trend tegenwoordig...en als ik dan per ongeluk een concert review lees waarin opgemerkt wordt dat de "artiest" in kwestie de lip synch niet op orde had dan schiet ik toch echt in de lach.
De mode is net als de beurs.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie bepaalt er eigenlijk wat er in de mode is? Is dat gewoon maar heel hard roepen dat iets in de mode is en hopen dat andere mensen dat van jou aannemen en ook gaan roepen waarna het mode wordt?
Zoiets ja. Althans, zoals ik het begrijp, kan best zijn dat ik het helemaal verkeerd hebquote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie bepaalt er eigenlijk wat er in de mode is? Is dat gewoon maar heel hard roepen dat iets in de mode is en hopen dat andere mensen dat van jou aannemen en dat ook gaan roepen waarna het mode wordt?
Sowieso, Mick Jagger op een podium.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat Mick Jagger, Bruce Springsteen of Eddie Vedder playbackend op het podium staat. Dat is toch ondenkbaar?
Vriendin van me heeft kaartjes voor de Stones in de Arena. Is op 30 september. Ik hoop voor d'r dat ze dan allemaal nog leven.quote:
Blijkbaar is dat tussen de jaren twintig en veertig van de vorige eeuw geleidelijk omgeslagen omdat vrouwen steeds vaker roze voor hun dochters kochten. (staat op Wikipedia.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Rood is de kleur van kracht en moed en roze was de kinderversie daarvan. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer en waarom dat is geswitcht.
Nee, daar zijn mensen voor. Ik weet dat iedereen dit verhaal belachelijk gaat maken maar:quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie bepaalt er eigenlijk wat er in de mode is? Is dat gewoon maar heel hard roepen dat iets in de mode is en hopen dat andere mensen dat van jou aannemen en dat ook gaan roepen waarna het mode wordt?
Beurshandel; mode voor mannen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De mode is net als de beurs.
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk. Gelukkig voor de purperindustrie ging er een tijd overheen tussen het hoogtepunt van paars en de komst van goedkope en kunstmatige verfpigmenten.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was purper fancy omdat dat een van de duurste en zeldzaamste pigmenten is. Misschien dat het met de tijd van goedkope verf zijn waarde verloor?
Poeh, wat was dat ook alweer? Vanaf 200 euro pp of zo?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft kaartjes voor de Stones in de Arena. Is op 30 september. Ik hoop voor d'r dat ze dan allemaal nog leven.
Zoiets. Achterlijk veel geld in ieder geval. Ik geef het er niet aan uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Poeh, wat was dat ook alweer? Vanaf 200 euro pp of zo?
Een goeie haze op een woensdagmiddag zal toch wel de nodige inspiratie geven?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, daar zijn mensen voor. Ik weet dat iedereen dit verhaal belachelijk gaat maken maar:
Er zijn trendwatchers die daarvoor jaren studeren, en die bepalen (jaren vooruit) wat dan in de mode is. De goede daarvan verdienen miljoenen en worden ingehuurd door grote modebedrijven, die gaan vervolgens de trends toepassen in nieuwe collecties (die ook ruim van te voren uitkomen). Die worden dan gepresenteerd op catwalks in Milaan en Parijs etc. Wat je bij de H&M of de Zara kunt kopen zijn gewoon aftreksels daarvan.
Maar het paradoxale is dus dat de trendwatchers eigenlijk trendmakers zijn. Wat zij zeggen dat de trend wordt, dat wordt ook echt trend. Waar ze het vandaan halen is me een raadsel.
Net als moeilijke drankjes drinken en vrouwen met extreme rondingen adoreren. Onbegrijpelijk.quote:
Eigenlijk zeg je precies hetzelfde, de trendwatchers/makers zijn de mensen die hard roepen dat iets mode is/wordt en dan wordt het dat ook omdat zij het roepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, daar zijn mensen voor. Ik weet dat iedereen dit verhaal belachelijk gaat maken maar:
Er zijn trendwatchers die daarvoor jaren studeren, en die bepalen (jaren vooruit) wat dan in de mode is. De goede daarvan verdienen miljoenen en worden ingehuurd door grote modebedrijven, die gaan vervolgens de trends toepassen in nieuwe collecties (die ook ruim van te voren uitkomen). Die worden dan gepresenteerd op catwalks in Milaan en Parijs etc. Wat je bij de H&M of de Zara kunt kopen zijn gewoon aftreksels daarvan.
Maar het paradoxale is dus dat de trendwatchers eigenlijk trendmakers zijn. Wat zij zeggen dat de trend wordt, dat wordt ook echt trend. Waar ze het vandaan halen is me een raadsel.
Ok, die vrouwen kan ik plaatsen maar wat zijn de moeilijke drankjes?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als moeilijke drankjes drinken en vrouwen met extreme rondingen adoreren. Onbegrijpelijk.
Ben je al snel kwijt voor een feestje. Dan betaal je nog 3,00 per muntje en mag je anderhalve munt voor een flesje water aftikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoiets. Achterlijk veel geld in ieder geval. Ik geef het er niet aan uit.
Nouja, dat idee van een vraag creëren in plaats van er een voldoen zie je wel meer natuurlijk. Maar het gaat mij specifiek om mode als in kleding, want dat lijkt me al jarenlang aan vrijwel dezelfde vereisten te moeten voldoen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |