Nou er is voldoende reden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder aannames doen, vooralsnog is er niet eens reden om aan te nemen dat ze kerkelijk zijn, alleen in Bunschoten wonen is daar tegenwoordig al geen argument meer voor.
En zo gaat dat gewoon in zo'n kleine gemeenschap.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Spakenburgse visboeren door het hele land hebben lopen flyeren, niet zozeer Spijkenisse.
quote:Twee mannen hebben woensdagmiddag in de wijk Koenraadswetering een tijdje achter een 17-jarig meisje aangereden.
De Bunschotense voelde zich daardoor bedreigd. ,,Het meisje is zich rot geschrokken. Dat zegt veel’’, aldus een woordvoerster van de politie.
Er is geen kenteken bekend van de auto. Wel dat de inzittenden een baard hadden.
Volgens de politie is geen sprake geweest van het klemrijden van het meisje.
Omdat er weinig informatie beschikbaar is over de auto en de inzittenden is het lastig zoeken, aldus de woordvoerster. Niettemin vindt verscherpte surveillance plaats.
Irrelevant, kom op hebben we al eerder besproken, dit soort dingen zijn nauwelijks opvallend te noemen, neemt niet weg dat deze kneuzen best even opgespoord mogen worden, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:19 schreef Infection het volgende:
Dit is ook wel opmerkeljk trouwens:
https://www.facebook.com/(...)s/1596116407086012:0
[..]
Nee, het enige wat hier gaande is, is dat DeParo precies weet wat er gebeurt is met Savannah.quote:
Ja, ik ga er ook vanuit dat de politie dat niet zomaar wegwuift als zijnde irrelevant.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Negeren is het beste, zie de post #20.
Dat een dag eerder een meisje van 17 werd lastiggevallen in hetzelfde dorp is irrelevant en al besproken.
Ik vind dat juist erg opmerkelijk
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik las dat je in de maranathakerk terecht kunt.
Ik zit in het buitenland dus houd het vanavond maar even bij dit forum onder meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik las dat je in de maranathakerk terecht kunt.
Bunschoten-Spakenburg is één geheel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken dat hele gebied niet eens, Spakenburg nog wel van naam, had van Bunschoten niet eens geweten dat het in de Bible Belt ligt.
En even verderop ligt gewoon een dood kind van 14 in de greppel. Ook volslagen irrelevant. Volgens de politie dan he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Negeren is het beste, zie de post #20.
Dat een dag eerder een meisje van 17 werd lastiggevallen in hetzelfde dorp is irrelevant en al besproken.
Ik vind dat juist erg opmerkelijk
Heb je hier ook een bron van?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef MadameMossel het volgende:
En gisteren of eergister een 15 jarig meisje in Amersfoort. Beide keren een Volvo.
Dat ze maar met drones en heli's gaan zoekenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef Burdie het volgende:
Er zijn op dit moment al mensen aan het zoeken, los van de politie (). De zoektocht morgen is iom de moeder, en wordt waarschijnlijk begeleid door de politie. Ook komen er misschien speurhonden mee.
Prima, maar dan mis je hier mogelijk wel wat info.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:44 schreef DeParo het volgende:
Kunnen de facebook-moeders gewoon even op facebook blijven. Dank.
Jij blijft maar naar de zaak van het vermoorde meisje kennen, waarover je ook weinig weet, nogmaals, en zoals al honderd keer gezegd, waarschijnlijk weten ze gewoon meer over waarom Savannah weggelopen zou kunnen zijn. Denk eerst eens even na.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee het wordt allemaal pas relevant als ze die Savannah ook ergens dood in een greppel vinden. Dan gaat men ineens kijken of er verband is. Waarvan ze nu al stellig weten dat het er niet is. Dat kunnen ze zo snel niet weten. Dat ene kind is amper koud man. De sectie die waarschijnlijk verricht is is de inkt van nog niet droog op papier. Dan weet men echt niet of er verband is of niet.
Maargoed, jij weet het toch allemaal beter.
De 23 jarige.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je hier ook een bron van?
Het zoekt zo lastig zonder link.
Panniek zaaien op z'n Hollands.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prima, maar dan mis je hier mogelijk wel wat info.
[ afbeelding ]
Ja want er verdwijnen aan de lopende band meisjes van 14!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij blijft maar naar de zaak van het vermoorde meisje kennen, waarover je ook weinig weet, nogmaals, en zoals al honderd keer gezegd, waarschijnlijk weten ze gewoon meer over waarom Savannah weggelopen zou kunnen zijn. Denk eerst eens even na.
Bovendien zijn de omstandigheden van verdwijning bij beide meisjes vrij anders, ene meisje is vrijwel bij de plek van haar vermissing om het leven gebracht, bij het andere meisje hebben ze de fiets keurig op de standaard teruggevonden vlakbij een bushalte bovendien een dag voordat het vermoorde meisje om het leven werd gebracht dat zijn compleet andere omstandigheden, al zou Savannah ontvoerd blijken te zijn, dan nog is het dus maar de vraag of het dezelfde dader zou zijn gezien deze verschillen.
Ja, dat gebeurt inderdaad aan de lopende band, en 99% van de keer omdat ze weglopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja want er verdwijnen aan de lopende band meisjes van 14!!!
Daar zal je je over verbazen inderdaad. De huidige twee zaken liggen nu echter (even) onder een vergrootglas.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bij een bushalte kun je natuurlijk ook prima in een auto stappen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die fiets is toch gevonden bij een bushokje? Benieuwd of ze al wat buschauffeurs hebben gesproken
Als die ene nou straks ook dood opduikt ergens he, gewoon stel eventjes, wat is jouw mening dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt inderdaad aan de lopende band, en 99% van de keer omdat ze weglopen.
Oh dat denk ik ook hoor, ik heb dan ook een kritische noot geplaatst onder het bericht. Nijkerk en Soest waren nog niet eerder in deze context genoemd (13 jaar ook niet), dus ben benieuwd of er nog meer naar boven komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Panniek zaaien op z'n Hollands.
(Geen verwijt naar jou Burdie, maar verwijt aan de persoon die dit op FB plaatst)
Lees zelf eens beter; er wordt een kerkdienst georganiseerd in een kerk waar ze niet eens lid van zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik baseerde me helemaal niet op het gebied maar op de zaak dat de ouders gaan bidden in de Kerk en wat er over werd geschreven. Beter lezen dus.
Dan zou ik het inderdaad in de buurt van die andere moord gaan zoeken, nogmaals ik sluit het ook helemaal niet uit, maar als de politie stellig beweert dat het onwaarschijnlijk is en als ik beide omstandigheden in grote lijnen vergelijken [wat wij ervan weten in deze] dan zie ik geen reden om al uit te gaan van een verband tussen beide zaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die ene nou straks ook dood opduikt ergens he, gewoon stel eventjes, wat is jouw mening dan?
Jij sluit het wel uit en de politie beweert niet stellig dat het onwaarschijnlijk is, die sluiten het ook uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:57 schreef DeParo het volgende:
nogmaals ik sluit het ook helemaal niet uit, maar als de politie stellig beweert dat het onwaarschijnlijk is
Er is vast wel iemand die recente cijfers kan vinden (waarvoor alvast dank!)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De politie sluit helemaal niks uit zolang het meisje niet is gevonden, noch dat ze is opgestraald door een UFO of meegenomen door hagedissen, je snapt er maar weinig van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij sluit het wel uit en de politie beweert niet stellig dat het onwaarschijnlijk is, die sluiten het ook uit.
Daags na een moord. Komop zeg, het is CSI of 24 niet. Die kunnen dat helemaal nog niet uitsluiten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-14-jarige-meisjesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
De politie sluit helemaal niks uit zolang het meisje niet is gevonden, noch dat ze is opgestraald door een UFO of meegenomen door hagedissen, je snapt er maar weinig van.
Zo stellig dat het verdacht is, echt waar, wie ben jij nou weer om dat soort conclusies aan een uitspraak van de politie te verbinden. Dat het niet eens bij je opkomt dat ze er misschien Goede redenen voor hebben, maar nee, Geralt gaat er meteen maar vanuit dat het een leugen moet zijn omdat de politie zo stellig is in deze zaak.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-14-jarige-meisjes
Dat doen ze wel. En niet een beetje ook. Ze doen het heel erg stellig. Zo stellig dat het verdacht is.
Ik zeg nergens dat het een leugen is, ik zeg dat het verdacht is en dat het op mij overkomt als dat ze misschien stiekem toch wel eens rekening houden met ontvoering en dat ze dat niet in het nieuws willen hebben omdat ze even verderop al een dooie gevonden hebben en dat deze misschien nog leeft en anders ook de nek omgedraaid wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo stellig dat het verdacht is, echt waar, wie ben jij nou weer om dat soort conclusies aan een uitspraak van de politie te verbinden. Dat het niet eens bij je opkomt dat ze er misschien Goede redenen voor hebben, maar nee, Geralt gaat er meteen maar vanuit dat het een leugen moet zijn omdat de politie zo stellig is in deze zaak.
Yep, en wederom erg snel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-14-jarige-meisjes
Dat doen ze wel. En niet een beetje ook. Ze doen het heel erg stellig. Zo stellig dat het verdacht is.
Ow ik ken heel die Jens verder niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep, en wederom erg snel.
Ik snap wel dat ze geen onrust willen veroorzaken in die regio bij kinderen en hun ouders, maar het was vanmiddag weer een "echt Jensje". Ik denk dat Jensje volgend jaar wordt opgenomen in de Dikke van Dale. Dat woord betekend dan: ongelofelijk vroeg een constatering doen waaraan grote gevolgen zitten, die op dat moment nooit getrokken had kunnen worden.
Dit dus en ik denk dat veel mensen hier rekening mee houden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een leugen is, ik zeg dat het verdacht is en dat het op mij overkomt als dat ze misschien stiekem toch wel eens rekening houden met ontvoering en dat ze dat niet in het nieuws willen hebben omdat ze even verderop al een dooie gevonden hebben en dat deze misschien nog leeft en anders ook de nek omgedraaid wordt.
Oei kijk uit, je haalt je de woede van DeParo op je hals!!!!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit dus en ik denk dat veel mensen hier rekening mee houden.
Stel nou he, stel nou, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onwaarschijnlijk misschien he, maar stel nou dat de politie toch net iets meer weet over de omstandigheden waarin Savannah is verdwenen, stel nou he dat ze misschien inmiddels toch een idee hebben waar ze zou kunnen zijn of waarom ze is weggelopen of wat dan ook, stel nou he, wat is je mening dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:05 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk is het makkelijkst om te roepen ow die duikt wel weer op. Maar als in datzelfde gebied een meisje vermoord wordt teruggevonden dan lijkt het me evident dat opties open houden qua verbanden tussen die zaken het eerste is wat je doet. En niet direct uitsluiten dat ze ook maar iets met elkaar te maken hebben.
Die dooie is een steenworp verderop gevonden een dag na de vermissing. Je zou er op zn minst rekening mee moeten houden dat het verband kán houden.
Ik denk dat jij degene bent die er maar weinig van snapt.
Je zit te veel op internet met je Jensje of Jens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep, en wederom erg snel.
Ik snap wel dat ze geen onrust willen veroorzaken in die regio bij kinderen en hun ouders, maar het was vanmiddag weer een "echt Jensje". Ik denk dat Jensje volgend jaar wordt opgenomen in de Dikke van Dale. Dat woord betekend dan: ongelofelijk vroeg een constatering doen waaraan grote gevolgen zitten, die op dat moment nooit getrokken had kunnen worden.
Mijn mening is dan nog altijd dat het zomaar eens zou kunnen zijn dat die dooie verderop er best wat mee te maken kan hebben. Tuurlijk kan ze weglopen. Weglopers zijn makkelijke prooien lijkt me zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Stel nou he, stel nou, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onwaarschijnlijk misschien he, maar stel nou dat de politie toch net iets meer weet over de omstandigheden waarin Savannah is verdwenen, stel nou he dat ze misschien inmiddels toch een idee hebben waar ze zou kunnen zijn of waarom ze is weggelopen of wat dan ook, stel nou he, wat is je mening dan?
Je zegt wel dat het een leugen is, het is waar of niet waar, er is een verband of niet, jij zegt dat het een leugen is omdat ze veel te stellig zijn, lachwekkend dus wat dit betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een leugen is, ik zeg dat het verdacht is en dat het op mij overkomt als dat ze misschien stiekem toch wel eens rekening houden met ontvoering en dat ze dat niet in het nieuws willen hebben omdat ze even verderop al een dooie gevonden hebben en dat deze misschien nog leeft en anders ook de nek omgedraaid wordt.
In de zaak van Dascha heeft hij een aantal beweringen gedaan die achteraf helemaal niet duidelijk waren. Na aanleiding van die woorden en de gevolgen wordt er nu helemaal geen onderzoek meer gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik ken heel die Jens verder niet.
Zijn er meer voorbeelden van waarop hij later moest terugkomen dan?
Ik zou bijna zeggen ik hoop dat ze die andere ook dood vinden zodat ik kan zeggen neh neh neh neh dikke neus hahahahaa, maargoed, dat zou erg cru zijn. Dus dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zegt wel dat het een leugen is, het is waar of niet waar, er is een verband of niet, jij zegt dat het een leugen is omdat ze veel te stellig zijn, lachwekkend dus wat dit betreft.
Nee hij zegt dat er een verband kan zijn. Moet je zelf beter lezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zegt wel dat het een leugen is, het is waar of niet waar, er is een verband of niet, jij zegt dat het een leugen is omdat ze veel te stellig zijn, lachwekkend dus wat dit betreft.
Dat wordt dan net zo waarschijnlijk als opgestraald door een UFO inmiddels, weglopen en dan recht in de armen van een kindermoordenaar, vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn mening is dan nog altijd dat het zomaar eens zou kunnen zijn dat die dooie verderop er best wat mee te maken kan hebben. Tuurlijk kan ze weglopen. Weglopers zijn makkelijke prooien lijkt me zo.
Dus misschien is die wel gewoon weggelopen, maar is ze dezelfde sicko tegengekomen als dat andere grietje.
Nee ik zeg dat er een verband kán zijn en dat de politie daags na een moord niet zo stellig kán zeggen dat de zaken niets met elkaar te maken hebben en dat gezien de stelligheid waarmee ze het doen ze mogelijk juist wél rekening houden met een verband.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij zegt dat een leugen is een dikke vette leugen.
En dat kan overigens gewoon prima een strategie zijn van de politie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat er een verband kán zijn en dat de politie daags na een moord niet zo stellig kán zeggen dat de zaken niets met elkaar te maken hebben en dat gezien de stelligheid waarmee ze het doen ze mogelijk juist wél rekening houden met een verband.
Dat is hetgeen ik zeg hier. Niets meer en niets minder. Dat jij daar vervolgens alles omheen bedenkt moet je zelf weten.
Dit is volgens mij voor het grootste deel ontopic gebleven de laatste paar pagina's op enkele krankzinnige ontvoeringsvoorbeelden van DeParo na.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou pagina 4 alweer, zo meteen kan dit hele deel zo de prullebak in.
Kunnen we in het volgende deel ontopic over de vermissing praten.
Is er al nieuws over DeParo? Euh, Savanne?
Welke ontvoeringsvoorbeelden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:18 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dit is volgens mij voor het grootste deel ontopic gebleven de laatste paar pagina's op enkele krankzinnige ontvoeringsvoorbeelden van DeParo na.
Leugentje om bestwil. Zegt dat jou iets? En waarom zo uit de hoogte doen, eenieder hier weet net zoveel als de ander wat de aanwijzingen betreft. Alleen schijnt geografische kennis daarentegen bij sommigen bedenkelijk te ontbreken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het een leugen is, als ze zeggen dat er geen verband is maar eigenlijk wel rekening houden met een verband, dat is precies wat je zegt.
De politie houdt naar verwachting geen rekening met een verband omdat ze sterke aanwijzingen hebben te weten waar Savannah zich verbindt of nadere omstandigheden rondom haar verdwijning, dat klinkt toch wat waarschijnlijker, dan de onderbuikgevoelens van Geralt die te veel naar Flikken Maastricht heeft gekeken bijvoorbeeld.
Een leugentje om bestwil, maar beste Hdero, waarom is het gewoon niet tig keer waarschijnlijker dat de politie gewoon net iets meer weet van beide zaken, de omstandigheden, en gewoon niet liegt of een 'leugentje om bestwil' toepast? Waarom is dat nou niet waarschijnlijker maar de onderbuikgevoelens van facebookminnend Nederland wel, leg dat eens uit, graag! Nou Bunschoten is gewoon niet een heel interessant gebied dat is wat anders dan geografische kennis in deze woordenwisseling.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:21 schreef Hdero het volgende:
[..]
Leugentje om bestwil. Zegt dat jou iets? En waarom zo uit de hoogte doen, eenieder hier weet net zoveel als de ander wat de aanwijzingen betreft. Alleen schijnt geografische kennis daarentegen bij sommigen bedenkelijk te ontbreken.
Nogmaals je geeft er telkens weer blijk van dat je de zaak niet goed snapt en enkel dingen roept om het roepen zelf of de aandacht. Misschien zou je de discussie kunnen overlaten asn mensen die het op een constructievere manier voeren. En hopelijk vat je het niet op als een belediging.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een leugentje om bestwil, maar beste Hdero, waarom is het gewoon niet tig keer waarschijnlijker dat de politie gewoon net iets meer weet van beide zaken, de omstandigheden, en gewoon niet liegt of een 'leugentje om bestwil' toepast? Waarom is dat nou niet waarschijnlijker maar de onderbuikgevoelens van facebookminnend Nederland wel, leg dat eens uit, graag! Nou Bunschoten is gewoon niet een heel interessant gebied dat is wat anders dan geografische kennis in deze woordenwisseling.
nou toch mooi een link tussen beiden zaken gevonden,twitter:jeroenwetzels twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 21:24:09Politie: fiets van het 14-jarige meisje uit Hoevelaken lag dichtbij, op de oever. #Achterveld https://t.co/EDc9D5RPyg reageer retweet
Fiets van het vermoorde meisje lag dichtbij het lichaam, fiets van Savannah stond keurig op de standaard vlakbij een bushalte en geen spoor van het meisje, het beetje verband dat je misschien nog kon vinden is dus nu nog vager geworden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
nou toch mooi een link tussen beiden zaken gevonden,twitter:jeroenwetzels twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 21:24:09Politie: fiets van het 14-jarige meisje uit Hoevelaken lag dichtbij, op de oever. #Achterveld https://t.co/EDc9D5RPyg reageer retweet
![]()
Fietsen van de meiden zijn allebei terecht.
Als ik de zaak Goed zou snappen dan had ik met de gouden tip of tips de politie gebeld om beide zaken op te lossen, maar he dat hebben we beide niet gedaan he, dus ik denk dat we de constructieve discussie sowieso maar beter aan de politie kunnen overlaten. Maar jouw bijdrages kan je beter op de fb-pagina voor bezorgde moeders laten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nogmaals je geeft er telkens weer blijk van dat je de zaak niet goed snapt en enkel dingen roept om het roepen zelf of de aandacht. Misschien zou je de discussie kunnen overlaten asn mensen die het op een constructievere manier voeren. En hopelijk vat je het niet op als een belediging.
Nee van zijn stipulatie zie ik wel de relevantie. Het komt al vaker voor dat de politie moedwillig informatie incompleet of verdraaid naar buiten brengt in bet belang van het onderzoek en om eventuele daders op een dwaalspoor te brengen. Dat is veel waarschijnlijker dan dat ze door een UFO is meegenomen, wat volgens mij hier niet thuishoort.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die zijn net zo waarschijnlijk als wat Geralt hier roept.
verkeerde topic...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zo'n mooie plek ineens zo luguber kan worden...
Er zijn daar geen straattlantaarns eh. Ik kan me voorstellen dat het er 's nachts stikdonker wordt. Tenminste als de maan niet schijnt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zo'n mooie plek ineens zo luguber kan worden...
Meisje werd tussen 15:00 en 17:00 vermoord, toen was het licht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Er zijn daar geen straattlantaarns eh. Ik kan me voorstellen dat het er 's nachts stikdonker wordt. Tenminste als de maan niet schijnt.
Maar je hebt dus weer over die andere.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meisje werd tussen 15:00 en 17:00 vermoord, toen was het licht.
Ja, daar was het plaatje ook van.... Dat meisje uit Bunschoten (waar dit topic over gaat), heeft vooralsnog niets met de Barneveldse Beek in Achterveld te maken (waar dat meisje dood is gevonden).quote:
Ja das blijkbaar de enige manier om die ellenlange discussies van die ene user te stoppen.quote:
Meisje heet Romy trouwens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar was het plaatje ook van.... Dat meisje uit Bunschoten (waar dit topic over gaat), heeft vooralsnog niets met de Barneveldse Beek in Achterveld te maken (waar dat meisje dood is gevonden).
Hou even rekening met het feit dat je op een openbaar forum zit en dat vrienden/ familie ws meelezen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja sorry, was even in het heetst van de strijd met DeParoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:43 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Hou even rekening met het feit dat je op een openbaar forum zit en dat vrienden/ familie ws meelezen?
'Een dooie'
'Nek omgedraaid wordt'
'Lichaam amper koud'
Etc etc
We hebben het over dochters en zusjes van nog geen 15 jaar.
Gewoon in het juiste topic blijven is nog makkelijker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meisje heet Romy trouwens.
Dat is wat makkelijker, Savannah en Romy.
Volgens mij ging jij een uur geleden ook de fout in, en daarnaast van mij hoeft dat dubbele topic niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon in het juiste topic blijven is nog makkelijker.
Maar de verschillende topics zijn er nu toch? dat jij denkt dat er een verband is en/of het makkelijker vindt om in één topic te posten is dan toch niet relevant meer?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij een uur geleden ook de fout in, en daarnaast van mij hoeft dat dubbele topic niet.
Ik ga ervan uit dat de zaken mogelijk wel met elkaar te maken hebben.
Morgen komt het weer allemaal samen en dan is het weer een grote puinhoop.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar de verschillende topics zijn er nu toch? dat jij denkt dat er een verband is en/of het makkelijker vindt om in één topic te posten is dan toch niet relevant meer?
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Het blijft idd heeeeel vreemd ja.
En Savannah nog steeds niet terecht... ik zie het somber in.
Je gaat er dus al even vanuit dat het weer samenkomt, maar het is maar een mening he, opvallend zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Morgen komt het weer allemaal samen en dan is het weer een grote puinhoop.
Maar goed das mijn mening.
Dat mag op een forum hoor. Je mening delen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je gaat er dus al even vanuit dat het weer samenkomt, maar het is maar een mening he, opvallend zeg.
Als al deze befaamde meningen in deze reeks nou ook nog eens onderbouwd zouden worden scheelt dat een heleboel frustraties.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat mag op een forum hoor. Je mening delen.
Als we alleen maar feiten mogen uitwisselen met elkaar wordt het al snel een dooie boel.
Dat wordt in het algemeen prima onderbouwd. Zeur niet zo en reageer zelf inhoudelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als al deze befaamde meningen in deze reeks nou ook nog eens onderbouwd zouden worden scheelt dat een heleboel frustraties.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)avannah-14~a8ad5572/quote:De groep verzamelt rond kwart over negen op het parkeerterrein van Polynorm (waar ze gebruik van mag maken), en trekt dan de weilanden in. ,,We willen in ieder geval het gebied tussen Bunschoten en Hoogland uitkammen", aldus Angelique ter Haar, woordvoerder van de zoekactie.
In Hoogland, bij een bushalte aan de Monseigneur van de Weteringstraat, werd donderdag de fiets van Savannah gevonden. Even daarvoor was ze van huis vertrokken, omdat ze met wat klasgenootjes had afgesproken.
Speurhonden
De organisatie zegt hulp te krijgen van Vermiste Personen Nederland, die een aantal speurhonden en begeleiders naar Bunschoten stuurt. Ook is er contact geweest met de politie. ,,Die wens ons veel succes, maar acht de kans dat we iets vinden klein", aldus Ter Haar.
En hoe schat de groep haar kansen zelf in? ,,Ik weet het niet, maar van belang is dat we in ieder geval íets doen. Zoals op de flyer staat: stilzitten is echt geen optie. Dit raakt mij, en heel veel Bunschoters." De familie van Savannah is volgens Ter Haar op de hoogte van de zoekactie, en draagt het initiatief 'een warm hart toe'.
In het dorp werd vandaag ook al op diverse manieren stilgestaan bij de vermissing van Savannah. Zo reden diverse koek- en viskramen met flyers naar alle uithoeken van het land. Vanavond om acht uur stelde de Maranathakerk in Bunschoten haar deuren open voor wie wilde bidden voor een veilige thuiskomst. Daar kwamen tientallen mensen op af.
Ga ik ook nog steeds vanuit. Al hoop ik het niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij een uur geleden ook de fout in, en daarnaast van mij hoeft dat dubbele topic niet.
Ik ga ervan uit dat de zaken mogelijk wel met elkaar te maken hebben.
Ja dat is niet zo handig misschien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/amersfoo(...)avannah-14~a8ad5572/
Allemachtig, wat een fantastische houding weer van de politie, hoop aar dat ze morgen niet gevonden wordt in die weilanden. Raar trouwens om dat in de krant te zetten, waar ze gaan zoeken morgen en hoe laat.
Ik zie het anders maar weinig, denk dat wij onder argumentatie iets anders verstaan, kom op zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat wordt in het algemeen prima onderbouwd. Zeur niet zo en reageer zelf inhoudelijk
Waarom zou de politie dat eerste moeten doen? Wat hebben wij er mee te maken op dit moment?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Politie mag ook wel meer actiever opstellen en mensen communiceren van hun stand en zaken enzovoorts.
Bovendien het is al meer dan 2 dagen dat zij vermist is, dat is al erg genoeg.
Burgers kan evenveel bijdragen als hele politiemacht.
Alleen politie reageert of hun houding is van zo. Ach, het is weer weglopers. over tijdje vinden we haar vanzelf wel. Daardoor hebben burgers eigenlijk ook weer geen begrip voor.
Het raakt de gemeenschap ook dat kind spoorloos is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou de politie dat eerste moeten doen? Wat hebben wij er mee te maken op dit moment?
Niets, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou de politie dat eerste moeten doen? Wat hebben wij er mee te maken op dit moment?
Ze gaan morgen al op eigen houtje zoeken, maar dan geven ze even aan waar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het raakt de gemeenschap ook dat kind spoorloos is.
Mocht zij uiteindelijk op zoektocht willen, laat dan eerst even weten aan contact persoon in politie bijvoorbeeld. Dat kan door bericht door sturen. En of een korte mededeling over hoe situatie nu zit.
Straks hebben mensen geen vertrouwen meer en gaat op eigen houtje handelen. Dat kan vervelend situatie opleveren. of juist niet.
Politie kan uiteindelijk toch niet alles alleen doen.
Ik denk dat de politie beter in staat is dan jij om te oordelen wanneer ze het publiek moeten inschalen, denk bijvoorbeeld aan de twee jongens die werden ontvoerd door hun vader, heeft de politie het publiek vrij uitgebreid bij betrokken en leefde het land zeer mee in de zoektocht, als ze dat nu niet doen, zullen ze er een Goede reden voor hebben, verder heeft de gemeenschap er tot dusverre weinig mee te maken, als dat meisje wegloopt komt ze ook wel weer terug, of vinden ze haar, dan komen we er uiteindelijk toch wel achter in deze situatie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het raakt de gemeenschap ook dat kind spoorloos is.
Mocht zij uiteindelijk op zoektocht willen, laat dan eerst even weten aan contact persoon in politie bijvoorbeeld. Dat kan door bericht door sturen. En of een korte mededeling over hoe situatie nu zit.
Straks hebben mensen geen vertrouwen meer en gaat op eigen houtje handelen. Dat kan vervelend situatie opleveren. of juist niet.
Politie kan uiteindelijk toch niet alles alleen doen.
Waar het publiek de onderzoekers op diverse fouten betrapte. Een auto op een filmpje die niet de auto vader bleek te zijn. Tijden die niet klopten. Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie beter in staat is dan jij om te oordelen wanneer ze het publiek moeten inschalen, denk bijvoorbeeld aan de twee jongens die werden ontvoerd door hun vader, heeft de politie het publiek vrij uitgebreid bij betrokken en leefde het land zeer mee in de zoektocht, als ze dat nu niet doen, zullen ze er een Goede reden voor hebben, verder heeft de gemeenschap er tot dusverre weinig mee te maken, als dat meisje wegloopt komt ze ook wel weer terug, of vinden ze haar, dan komen we er uiteindelijk toch wel achter in deze situatie.
Dat is de golfbaan vlak naast de bushalte waar haar fiets werd aangetroffen. Komen dagelijks genoeg mensen, dus als daar eventueel iets gevonden zou worden was het al wel door de golfers gedaan denk ik zo.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het steeds enger worden.
1 nachtje slapen bij een nieuw vriendje, kan
2 nachtjes slapen, minder maar ok
3 nachten weg, en dan ook nog de moord op Romy erbij...
, geen getuigen zoals bij die meiden van Bergen op zoom vorig jaar, die gingen toen ff naar Spanje.
Ik hoop alleen maar dat ze een roosterpatroon gebruiken om af te zoeken en niet een willekeurige - raak of mis actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is de golfbaan vlak naast de bushalte waar haar fiets werd aangetroffen. Komen dagelijks genoeg mensen, dus als daar eventueel iets gevonden zou worden was het al wel door de golfers gedaan denk ik zo.
Ik hoop vooral dat ze haar daar niet vinden, want zo wel dan is het ook nog maar de vraag of ze haar fiets wel zelf bij de bushalte heeft neergezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat ze een roosterpatroon gebruiken om af te zoeken en niet een willekeurige - raak of mis actie.
Bij een golfbaan? Waarom denk je dat? Gasn vaker daders van misdrijven golfen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze haar daar niet vinden, want zo wel dan is het ook nog maar de vraag of ze haar fiets wel zelf bij de bushalte heeft neergezet.
Er heeft zich na al die media heisa nog niemand gemeld die haar bij die halte/in die bus of ergens anders gezien heeft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze haar daar niet vinden, want zo wel dan is het ook nog maar de vraag of ze haar fiets wel zelf bij de bushalte heeft neergezet.
Ze gaan nu zoeken tussen Bunschoten en waar de fiets gevonden is, als haar onderweg iets is overkomen zal ze die fiets daar niet zelf hebben neergezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Bij een golfbaan? Waarom denk je dat? Gasn vaker daders van misdrijven golfen?
Wat is de uitgeloofde beloning voor de gouden tip in deze zaak?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er heeft zich na al die media heisa nog niemand gemeld die haar bij die halte/in die bus of ergens anders gezien heeft.
Mocht dat wel zo zijn, dan is het apart dat men dat niet deelt want dat zou betekenen dat ze zelf ergens naar toe is gegaan. En dan men in een andere regio specifieker zou kunnen gaan zoeken.
Ja in ieder geval, hoe je het wendt of keert, kunnen we vanuit gaan dat de eventuele dader een autoeigenaar is met waarschijnlink een rijbewijs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan nu zoeken tussen Bunschoten en waar de fiets gevonden is, als haar onderweg iets is overkomen zal ze die fiets daar niet zelf hebben neergezet.
En ja, als je wilt doen voorkomen dat iemand uit Bunschoten op de bus gestapt is dan is dat een prima plek om die fiets te stallen.
In het geval van een misdrijf is dat waarschijnlijk "handiger" dan in de buurt van het misdrijf in de berm laten liggen.
Dat haar fiets bij een bushalte staat betekent natuurlijk niet automatisch dat ze ook in de bus gestapt is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er heeft zich na al die media heisa nog niemand gemeld die haar bij die halte/in die bus of ergens anders gezien heeft.
Mocht dat wel zo zijn, dan is het apart dat men dat niet deelt want dat zou betekenen dat ze zelf ergens naar toe is gegaan. En dan men in een andere regio specifieker zou kunnen gaan zoeken.
Dat weten we pas over een x aantal maanden, als ze nu niet gevonden gaat worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat is de uitgeloofde beloning voor de gouden tip in deze zaak?
Dat hoeft niet, als diegene haar fiets bij de bushalte heeft neergezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja in ieder geval, hoe je het wendt of keert, kunnen we vanuit gaan dat de eventuele dader een autoeigenaar is met waarschijnlink een rijbewijs.
Nee, mogelijk is ze daar gezien donderdagmiddag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat haar fiets bij een bushalte staat betekent natuurlijk niet automatisch dat ze ook in de bus gestapt is.
Hoe ga je iemand ontvoeren zonder auto? Hod ga je de fietz daarheen brengen als je er niet zelf op betrapt eil worden? Auto als vervoersmiddel lijkt mij een gegevenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als diegene haar fiets bij de bushalte heeft neergezet.
Paard en wagen zou ook kunnen, of een tractor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoe ga je iemand ontvoeren zonder auto? Hod ga je de fietz daarheen brengen als je er niet zelf op betrapt eil worden? Auto als vervoersmiddel lijkt mij een gegeven
Dan kom je niet ver weg. In ieder geval niet snel. Bovendien trekt een p&w of een grote tractor op de weg veel aandacht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paard en wagen zou ook kunnen, of een tractor.
Je gaat al mis op je aanname dat ze ontvoerd zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoe ga je iemand ontvoeren zonder auto? Hod ga je de fietz daarheen brengen als je er niet zelf op betrapt eil worden? Auto als vervoersmiddel lijkt mij een gegeven
Waarom zou je überhaupt als dader "ver weg" moeten gaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan kom je niet ver weg. In ieder geval niet snel. Bovendien trekt een p&w of een grote tractor op de weg veel aandacht.
Sorry chefquote:Op zondag 4 juni 2017 00:55 schreef Straatcommando. het volgende:
En weer open. Doet eens effekes normaal.
Daar? Daarbij is daar een parallelweg, speciaal voor trekkers en dergelijke.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan kom je niet ver weg. In ieder geval niet snel. Bovendien trekt een p&w of een grote tractor op de weg veel aandacht.
Om weg te komen na een eventuele moord. En als je iemand wil ontvoeren kan je daar sowieso niet blijven staan want dan word je opgepakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt als dader "ver weg" moeten gaan?
Pyromanen blijven vaak ook nog even kijken.
Laten we ervan uitgaan dat er sprake is van een misdrijf. Wat jij nu zegt is onwaarschijnlijk. Probeer je in de schoenen te verplaatsen van de dader.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar? Daarbij is daar een parallelweg, speciaal voor trekkers en dergelijke.
Ongetwijfeld maar dat was niet het punt van de opmerking.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Waar het publiek de onderzoekers op diverse fouten betrapte. Een auto op een filmpje die niet de auto vader bleek te zijn. Tijden die niet klopten. Wat een treurnis.
Alleen stond de fiets niet direct bij een bushalte maar was enigszins verstopt bij een boom, 50 meter verderop. Zou een dader willen voorkomen dat ze de bus had genomen waarom dan niet gewoon de fiets open en bloot bij de bushalte stallen? In het geval het meisje overvallen is waar de fiets is gevonden dan is het niet logisch dat een dader de tijd zou nemen om de fiets op slot te doen. Dus hoe en waar de fiets is gevonden geeft wel enige hoop dat het meisje zelf de fiets daar gestald heeft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan nu zoeken tussen Bunschoten en waar de fiets gevonden is, als haar onderweg iets is overkomen zal ze die fiets daar niet zelf hebben neergezet.
En ja, als je wilt doen voorkomen dat iemand uit Bunschoten op de bus gestapt is dan is dat een prima plek om die fiets te stallen.
In het geval van een misdrijf is dat waarschijnlijk "handiger" dan in de buurt van het misdrijf in de berm laten liggen.
Ah, dat maakt het verhaal idd anders dan wanneer de fiets werkelijk bij de bushalte gestald was.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:59 schreef bingoman het volgende:
[..]
Alleen stond de fiets niet direct bij een bushalte maar was enigszins verstopt bij een boom, 50 meter verderop. Zou een dader willen voorkomen dat ze de bus had genomen waarom dan niet gewoon de fiets open en bloot bij de bushalte stallen? In het geval het meisje overvallen is waar de fiets is gevonden dan is het niet logisch dat een dader de tijd zou nemen om de fiets op slot te doen. Dus hoe en waar de fiets is gevonden geeft wel enige hoop dat het meisje zelf de fiets daar gestald heeft.
Het NRC had een artikel met allerlei verwijzingen naar het Kerkelijke karakter van Bunschoten-Spakenburg, walgelijke vooroordelen he, zucht.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het verhaal idd anders dan wanneer de fiets werkelijk bij de bushalte gestald was.
Allerlei? Hou toch op. Je aannames dat ze wel zal zijn vertrokken omdat het thuis allemaal zo streng is uit kerkelijk oogpunt zijn pure nonsens, en dat je dan wilt doen alsof dit artikel daar een bron van zou zijn is nog grotere nonsens.quote:Op zondag 4 juni 2017 07:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het NRC had een artikel met allerlei verwijzingen naar het Kerkelijke karakter van Bunschoten-Spakenburg, walgelijke vooroordelen he, zucht.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ah-10911497-a1561657
quote:Op zondag 4 juni 2017 07:51 schreef DeParo het volgende:
Het NRC had een artikel met allerlei verwijzingen naar het Kerkelijke karakter van Bunschoten-Spakenburg, walgelijke vooroordelen he, zucht.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ah-10911497-a1561657
Het is een theorie Leandra, dat weet je best, ga nou niet uit de hoogte doen omdat je ziet dat het best een rol kan spelen en je misschien wel eens ongelijk zou kunnen hebben in deze situatie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 07:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allerlei? Hou toch op. Je aannames dat ze wel zal zijn vertrokken omdat het thuis allemaal zo streng is uit kerkelijk oogpunt zijn pure nonsens, en dat je dan wilt doen alsof dit artikel daar een bron van zou zijn is nog grotere nonsens.
Nee, je liep dat eerder al ongefundeerd door te drammen, en dat is nagenoeg allemaal verwijderd.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is een theorie Leandra, dat weet je best, ga nou niet uit de hoogte doen omdat je ziet dat het best een rol kan spelen en je misschien wel eens ongelijk zou kunnen hebben in deze situatie bijvoorbeeld.
waarom zou dat uitgesloten zijn?quote:Op zondag 4 juni 2017 08:09 schreef MadameMossel het volgende:
Nog mensen die nog steeds denken dat ze vrijwillig bij een vriendje zit?
Er is wat dat betreft toch vrijwel niks verwijderd, we zullen zien wanneer het meisje dadelijk weer terug thuis is dan zal vast wat meer duidelijk worden, of niet want deze Kerkelijke gemeentes zijn vaak redelijk gesloten houden het liever binnen de eigen gemeenschap.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je liep dat eerder al ongefundeerd door te drammen, en dat is nagenoeg allemaal verwijderd.
Overigens zijn er vooral redenen om aan te nemen dat ze thuis niet kerkelijk waren, en ze zijn zeker niet streng kerkelijk.
Je hoeft je op je onderbuik en gebrek aan kennis gebaseerde "theorie" dus niet te blijven herhalen.
Dat is het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom zou dat uitgesloten zijn?
Staat in de OP, de fiets stond 50m van een bushalte.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag hier voorbij komen dat de fiets van Savannah dus vlakbij een bushalte stond maar niet bij een bushalte zelf?
Mogelijk is dat toeval. Of hebben die bussen van die fietsdragers buitenaan? Of mag je met je fiets mee naar binnen? Ik ga zelf nooit met de bus dus ik weet het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Staat in de OP, de fiets stond 50m van een bushalte.
Is een mogelijkheid. Al kan dat vrijwillige er inmiddels ook wel af zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:09 schreef MadameMossel het volgende:
Wie zou dat allemaal betalen denk je?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Burdie het volgende:
Er zijn echt super veel mensen aan het zoeken vanmorgen
https://m.facebook.com/st(...)9&id=949457075091114
Er is ook een team met honden bij, politie en heel veel media.
Geld is helaas wel belangrijk en je kan de betekenis ervan niet wegdenken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, wat denk je? En wat maakt het uit?
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
Grote opkomst bij zoekactie Savannah Dekker
[ afbeelding ]
Het publiek is reeds bijbetrokken. Dat ze niet alle onderzoeksgegevens prijsgeven is verstandig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me altijd verbazen dat heel Nederland vol cameras hangt, maar dat wanneer ze nodig zijn de politie geen beelden heeft of formaatje pixelart.
Als de politie het publiek er bij wil betrekken, dan zou men gewoon binnen 2 uur kunnen vertellen of ze wel of niet de bus heeft genomen, lijkt me in dit geval essentieel qua informatie.
Als ze dat zou willen, inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me altijd verbazen dat heel Nederland vol cameras hangt, maar dat wanneer ze nodig zijn de politie geen beelden heeft of formaatje pixelart.
Als de politie het publiek er bij wil betrekken, dan zou men gewoon binnen 2 uur kunnen vertellen of ze wel of niet de bus heeft genomen, lijkt me in dit geval essentieel qua informatie.
Dat was mijn gedachte ook. Leuk uitje op een mooie zomerdagquote:Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Weer eens wat anders dan de woonboulevard.
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het publiek is reeds bijbetrokken. Dat ze niet alle onderzoeksgegevens prijsgeven is verstandig.
We maken er een gezellig dagje van. Koffie en broodjes mee. Zandvoort is altijd zo druk, op Pinksterzondag.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef SeLang het volgende:
Dat was mijn gedachte ook. Leuk uitje op een mooie zomerdag
Echt he.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Weer eens wat anders dan de woonboulevard.
Maar om even aan al die wilde speculatietheoriën mee te doen, DeParo zou mij een lintje uitreiken, het kan zijn dat de dader zich in die grote menigte bevindt en doet lekker mee om de schijn op te houden. En bovendien een idee te krijgen hoe de politie te werk gaat in deze.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het is weer een idiote theorie dat klopt maar nog een van je minder erge, want je hebt het hierboven al over een moordenaar te Paard gehad dus wat dat betreft wacht ik eigenlijk tot je een Zionistisch complot gaat zien in beide zaken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar om even aan al die wilde speculatietheoriën mee te doen, DeParo zou mij een lintje uitreiken, het kan zijn dat de dader zich in die grote menigte bevindt en doet lekker mee om de schijn op te houden. En bovendien een idee te krijgen hoe de politie te werk gaat in deze.
Ik gok dat het in dit geval vooral mensen uit Bunschoten/Spakenburg zijn die met de beste bedoelingen willen zoeken, gewoon omdat ze een van hen is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
We maken er een gezellig dagje van. Koffie en broodjes mee. Zandvoort is altijd zo druk, op Pinksterzondag.
Nee als ze teveel informatie prijsgeven kan de dader of daders meeluisteren via het nieuws en alle opsporingspogingen dwarsbomen. Dat jij niet veel weet van politieonderzoek en opsporingsmethodes is niet jouw schuld.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.
Beste bedoelingen stellen geen sporen veilig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het in dit geval vooral mensen uit Bunschoten/Spakenburg zijn die met de beste bedoelingen willen zoeken, gewoon omdat ze een van hen is.
Uiteraard zitten er ook vast een aantal sensatiehoeren bij die tot voor kort Bunschoten nog niet op de kaart konden aanwijzen zonder eerst een zoekopdracht in te geven.
Het zou idd voor het publiek wel zo duidelijk zijn als ze zouden aangeven of er camerabeelden zijn waarop ze te zien is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.
Ja want als daders de bus hebben genomen, dan zullen ze vast niet door hebben dat ze op de camera van de bus staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee als ze teveel informatie prijsgeven kan de dader of daders meeluisteren via het nieuws en alle opsporingspogingen dwarsbomen. Dat jij niet veel weet van politieonderzoek en opsporingsmethodes is niet jouw schuld.
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou, het is weer een idiote theorie dat klopt maar nog een van je minder erge, want je hebt het hierboven al over een moordenaar te Paard gehad dus wat dat betreft wacht ik eigenlijk tot je een Zionistisch complot gaat zien in beide zaken.
Nope, maar als ze gevonden wordt en nog in leven is, dan is dat wellicht belangrijker dan het veiligstellen van sporen, als ze anders pas gevonden zou worden terwijl ze niet meer in leven zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beste bedoelingen stellen geen sporen veilig.
Alleen daarom al, het is nogal debiel om 400 mensen te laten zoeken als duidelijk is dat ze de bus heeft genomen, je wilt natuurlijk nooit 100% alles weggeven vanwege daderkennis. Maar cruciale info wil je zeker in dit stadium zo snel mogelijk delen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou idd voor het publiek wel zo duidelijk zijn als ze zouden aangeven of er camerabeelden zijn waarop ze te zien is.
Je lijkt er anders aardig verdiept in te zijn dus ik wacht af tot je over vergiftigde waterputten gaat spreken en banken die de gelukkige gemeenschap van Bunschoten-Spakenburg omver trachten te werpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik was juist bezig die theorie die van iemand anders kwam te ontkrachten. Beter lezen eh? Jouw eigen woorden.
En dat prachtstuk over joden hoeft hier niet.
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Leandra het volgende:
Nope, maar als ze gevonden wordt en nog in leven is, dan is dat wellicht belangrijker dan het veiligstellen van sporen, als ze anders pas gevonden zou worden terwijl ze niet meer in leven zou zijn.
Laten we iemand hier niet bij naam noemen eh.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard zitten er ook vast een aantal sensatiehoeren bij die tot voor kort Bunschoten nog niet op de kaart konden aanwijzen zonder eerst een zoekopdracht in te geven.
Aangezien de politie aangaf te denken dat de kans klein is dat ze iets vinden, kan dat zomaar het geval zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen daarom al, het is nogal debiel om 400 mensen te laten zoeken als duidelijk is dat ze de bus heeft genomen, je wilt natuurlijk nooit 100% alles weggeven vanwege daderkennis. Maar cruciale info wil je zeker in dit stadium zo snel mogelijk delen.
Nee klopt, maar ik denk echt dat ze niet het risico willen lopen dat ze daar ligt dood te gaan terwijl er niet gezocht wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.
Maar het zullen vast inlevende Facebookberichten worden ...
Als je dit ziet zou het wel heel lullig zijn als ze gewoon ergens bij een vriendje zou zitten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Het feit dat politie dit niet prijsgeeft lijkt me dan weer aanleiding te denken dat ze vrijwillig met iemand is meegegaan. Ik kan het mishebben maar volgens mij is er ook geen grootschalig team opgezet, maar dat zeg ik puur omdat ik dat nog niet tegengekomen was.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Aangezien de politie aangaf te denken dat de kans klein is dat ze iets vinden, kan dat zomaar het geval zijn.
Aan de andere kant lijkt de politie nu juist met speurhonden in het gebied te lopen waar haar fiets gevonden is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het feit dat politie dit niet prijsgeeft lijkt me dan weer aanleiding te denken dat ze vrijwillig met iemand is meegegaan. Ik kan het mishebben maar volgens mij is er ook geen grootschalig team opgezet, maar dat zeg ik puur omdat ik dat nog niet tegengekomen was.
Dat is ook wat ik denk.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het feit dat politie dit niet prijsgeeft lijkt me dan weer aanleiding te denken dat ze vrijwillig met iemand is meegegaan. Ik kan het mishebben maar volgens mij is er ook geen grootschalig team opgezet, maar dat zeg ik puur omdat ik dat nog niet tegengekomen was.
Het is overal in het nieuws. Die 'vriend' moet echt in een afgelegen bunker zonder enige communicatie met de buitenwereld zitten om hier niet van op de hoogte te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als je dit ziet zou het wel heel lullig zijn als ze gewoon ergens bij een vriendje zou zitten.
Zijn dat politiehonden of van die vrijwillige groep?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt de politie nu juist met speurhonden in het gebied te lopen waar haar fiets gevonden is.
Is dat zo?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt de politie nu juist met speurhonden in het gebied te lopen waar haar fiets gevonden is.
quote:De actie is opgestart door Bunschoter Tiko van de Groep op Facebook. De politie is aanwezig om de zoekactie in goede banen te begeleiden, maar zoekt niet mee. ,,We hebben geen aanwijzingen dat Savannah daar zou zijn." Of er aanwijzingen zijn waar het meisje dan wel is, kan de woordvoerster niet zeggen.
Dat zijn volgens mij politiehonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn dat politiehonden of van die vrijwillige groep?
Als het vriendje-theorie klopt dan kan hij haar ook echt verstopt hebben in huis en dat zij zelf niks weet wat er allemaal buiten gebeurd. Ik hoop maar dat dit klopt, wat de andere scenario's zien er een stuk duisterder uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het is overal in het nieuws. Die 'vriend' moet echt in een afgelegen bunker zonder enige communicatie met de buitenwereld zitten om hier niet van op de hoogte te zijn.
De politie loopt mrestal niet rond met andermans honden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn dat politiehonden of van die vrijwillige groep?
Dan nog is het iemand met kwade bedoelingen. Zie je nu wel waarom wild speculeren zinloos is?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als het vriendje-theorie klopt dan kan hij haar ook echt verstopt hebben in huis en dat zij zelf niks weet wat er allemaal buiten gebeurd. Ik hoop maar dat dit klopt, wat de andere scenario's zien er een stuk duisterder uit.
Dat is niet waar, in Amsterdam maakt men vaak van vrijwilligers gebruik bij zoektochten naar vermisten in grachten, dat gebeurt onder leiding van politie maar dat zijn geen politiehonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
De politie loopt mrestal niet rond met andermans honden.
Denk bijvoorbeeld aan dat 13-jarige meisje dat twee jaar geleden 's nachts 'vrijwillig' uit haar tent was vertrokken en werd opgehaald door een 'vriend' (die een hele oude vent bleek te zijn en haar heeft misbruikt). Voor haar was ook een grote zoekactie gestart, maar toch heeft zij zich een aantal dagen stil gehouden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als het vriendje-theorie klopt dan kan hij haar ook echt verstopt hebben in huis en dat zij zelf niks weet wat er allemaal buiten gebeurd. Ik hoop maar dat dit klopt, wat de andere scenario's zien er een stuk duisterder uit.
Huh? Weet jij iets dat wij niet weten? Vertel.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef raptorix het volgende:
Nou als dat klopt dat politie niet mee zoekt dan weet je het wel, kan ook zijn dat politie dit doet om mensen op die moment een stukje "verwerking" te geven.
Dat doet toch iedereen hier? Het lijkt mij een reële optie anders zou ik niet weten waarom de politie niet zelf opzoek gaat met politiehonden. Ja in dat geval zijn het nog steeds kwade bedoelingen, hopelijk blijft hij dan wel met de poten van haar af.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan nog is het iemand met kwade bedoelingen. Zie je nu wel waarom wild speculeren zinloos is?
Dat poste iemand hier een stukje erboven.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:44 schreef Hdero het volgende:
[..]
Huh? Weet jij iets dat wij niet weten? Vertel.
Dan nog lopen die vrijwilligers met hun eigen honden rond en niet de politie. Lijkt me moeilijk dat een hond direct luistert naar de bevelen van een niet-eigenaar. Lezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet waar, in Amsterdam maakt men vaak van vrijwilligers gebruik bij zoektochten naar vermisten in grachten, dat gebeurt onder leiding van politie maar dat zijn geen politiehonden.
Ja duh, maar de politie geeft aan op welke plekken ze graag gezocht willen hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:46 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan nog lopen die vrijwilligers met hun eigen honden rond en niet de politie. Lijkt me moeilijk dat een hond direct luistert naar de bevelen van een niet-eigenaar. Lezen.
Wat bedoel je precies? Welke conclusue mogen we trekken als de politie niet meezoekt? Dat ze weten dat ze dood is?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat poste iemand hier een stukje erboven.
Stiekem lees je natuurlijk graag mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:
O god, we hebben zelfs live twitterverslagen van de zoektocht...
https://twitter.com/DvanOmmeren
Nou als de politie het niet nodig vind om mee te zoeken dan zullen ze waarschijnlijk weten dat ze daar vertrokken is, het lijkt me nogal raar dat als ze daar niet zeker van waren dat ze wel meegezocht hadden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Welke conclusue mogen we trekken als de politie niet meezoekt? Dat ze weten dat ze dood is?
Het wachten is weer op de eerste selfies met rode regenlaarzen tot de enkels in de dichtstbijzijnde prutsloot. "Aan het zoeken naar sporen. Henk hou de boterhammen met pindakaas even achter je rug."quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.
Laat dat stiekem maar weg hoorquote:
Check!quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wachten is weer op de eerste selfies met rode regenlaarzen tot de enkels in de dichtstbijzijnde prutsloot. "Aan het zoeken naar sporen. Henk hou de boterhammen met pindakaas even achter je rug."
twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 10:25:08Dit is een kaartje van het gebied waar wordt gezocht in groepjes van 10. Ook zijn 2 drones in de lucht @HartvNL… https://t.co/qsFmy4SkiM reageer retweet
Lisa Tuk, die van de camping op Nieuw Milligen verdween.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Denk bijvoorbeeld aan dat 13-jarige meisje dat twee jaar geleden 's nachts 'vrijwillig' uit haar tent was vertrokken en werd opgehaald door een 'vriend' (die een hele oude vent bleek te zijn en haar heeft misbruikt). Voor haar was ook een grote zoekactie gestart, maar toch heeft zij zich een aantal dagen stil gehouden.
Dank dat je haar met naam en toenaam nog even noemt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[--], die van de camping op Nieuw Milligen verdween.
Ik heb dat al gelezen. In dat kleine citaat stond alleen maar dat ze niet meezochten. Jij kwam met die opzienbarende conclusie.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Anders lees je even wat er op #184 werd geschreven.
Wat moet de politie anders? Ze kunnen het niet verbieden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus de politie laat honderden mensen kostbare energie, tijd, en middelen verspillen en ook de eigen lieden mee, om zodoende mensen een thrill te bezorgen en tevreden te houden. Tot welke complottheorie zou dat moeten horen? Toch niet de zionistische van DeParo?
Rood van het bloed in de sloot?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wachten is weer op de eerste selfies met rode regenlaarzen tot de enkels in de dichtstbijzijnde prutsloot. "Aan het zoeken naar sporen. Henk hou de boterhammen met pindakaas even achter je rug."
Maar stél ze (politie) hebben goede redenen om aan te nemen dat ze daar niet meer is maar willen die details niet prijsgeven ivm het lopende onderzoek - wat meestal gangbaar en verstandig is - wat is dan belangrijker? Die mensen daar een beetje begeleid hun gang laten gaan met ongevaarlijk weer omdat het weinig kwaad kan (en heel heel mss nog iets oplevert) zodat de politie zich op het onderzoek kan richten verder of al je details gedwongen toch maar prijsgeven zodat die mensen thuis weer aan de gevulde koeken kunnen?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus de politie laat honderden mensen kostbare energie, tijd, en middelen verspillen en ook de eigen lieden mee, om zodoende mensen een thrill te bezorgen en tevreden te houden. Tot welke complottheorie zou dat moeten horen? Toch niet de zionistische van DeParo?
Denk even na, als de politie niet gaat zoeken in het gebied waar ze verdwenen is, rara waarom zou dat zo zijn?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik heb dat al gelezen. In dat kleine citaat stond alleen maar dat ze niet meezochten. Jij kwam met die opzienbarende conclusie.
Dat weet ik, ik noemde bewust haar naam niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lisa Tuk, die van de camping op Nieuw Milligen verdween.
Waarom zoeken ze daar dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef raptorix het volgende:
Zal het nog maar even erin zetten:
"Een woordvoerster van de politie weet van de zoektocht maar zegt dat de politie niet meezoekt. ,,We hebben geen aanwijzingen dat Savannah daar zou zijn.” Of er aanwijzingen zijn waar het meisje dan wel is, kan de woordvoerster niet zeggen."
http://www.hpdetijd.nl/nieuws/vrijwilligers-zoeken-naar-savannah/
Ben benieuwd waar dat sterretje op de Bunschoterstraat voor staat, aan de rand van D, net boven F.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 10:25:08Dit is een kaartje van het gebied waar wordt gezocht in groepjes van 10. Ook zijn 2 drones in de lucht @HartvNL… https://t.co/qsFmy4SkiM reageer retweet
Daarom is er ook politie bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beginpunt?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat sterretje op de Bunschoterstraat voor staat, aan de rand van D, net boven F.
Je bent nog nooit opgehouden met je onzin dus. Stiekem moet ik wel om jouw bijdragen soms lachen. Neem het me niet kwaliijk.quote:
Is dat niet 50 m van de bushalte waar haar fiets gevonden is?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat sterretje op de Bunschoterstraat voor staat, aan de rand van D, net boven F.
De zoekers bedoel je? Ach het had misschien hun dochter kunnen zijn of ze kennen het meisje of haar ouders en willen tegen beter weten iets doen om te helpen. Of ramptoeristen die helemaal niet oprecht meeleven. Of sensatieselfiezoekers. Etc.quote:
Ja. Vind dat wel grappig om te zien. Bij de ene situatie wordt enorm meegeleefd, en bij een andere situatie is dr weer heel weinig aandacht voor. Gek hoe dat zich zo kan ontwikkelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De zoekers bedoel je? Ach het had misschien hun dochter kunnen zijn of ze kennen het meisje of haar ouders en willen tegen beter weten iets doen om te helpen. Of ramptoeristen die helemaal niet oprecht meeleven. Of sensatieselfiezoekers. Etc.
Ook al 100 keer gezegd, je kunt het mensen niet verbieden, de politie is er alleen om de boel in goede banen te leiden.quote:
Laat deze mensen maar gewoon zoeken met hun Honden, weet je meteen zeker of er iets te vinden valt, in plaats van met stokken in gootjes en akkers te gaan prikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef StaceySinger het volgende:
Dutch RescueDogs zoekt vandaag mee naar Savannah Dekker
Dutch RescueDogs is een vereniging die reddingshonden inzet om vermiste personen en slachtoffers te zoeken en te vinden.
[ afbeelding ]
Omdat de mensen IETS willen doen kennelijk. Net als eerder met de broertjes. Dat ze wrsch meer kwaad dan goed doen mochten ze iets vinden (nl bruikbare sporen vernietigen) boeit ze niet zo.quote:
Kleine gemeenschap met een groot bereik (want veel marktkooplieden die het hele land doorreizen), en dat het een kleine gemeenschap is maakt de bereidheid tot zoeken al groot, dat ze een groot publiek weten te bereiken is een ander punt.quote:
Dat snap ik. Maar waarom specifiek dat gebied?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook al 100 keer gezegd, je kunt het mensen niet verbieden, de politie is er alleen om de boel in goede banen te leiden.
Omdat ze denken aan hun egen kinderen.quote:
Dat is waar haar fiets is gevonden, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat volgens mij daar die fiets is gevonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Status het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar waarom specifiek dat gebied?
Nee, dat is op de grens van F en H, die bushalte is daar net boven, aan de zijkant van F, net onder die rotonde.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat niet 50 m van de bushalte waar haar fiets gevonden is?
Of de plek waar een vrijwilligerspost staat?
Of gewoon erg veel van aandacht en camera's houden in sommige van deze gevallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze denken aan hun egen kinderen.
Het is een beetje zelfde als meeleven met een serie of soap denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of gewoon erg veel van aandacht en camera's houden in sommige gevallen.
Dan kan het een waterpunt zijn voor de zoekteams en een toilet/rustplek ofzo iets, of een EHBO post.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is op de grens van F en H, die bushalte is daar net boven, aan de zijkant van F, net onder die rotonde.
Edit: rotonde bijna niet meer zichtbaar; daar waar die witte weg naar rechts gaat.
Het is voor sommigen hier nauwelijks voor te stellen, maar er bestaat zoiets als gemeenschapszin.quote:
Volgens mij is de benzinepomp daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan kan het een waterpunt zijn voor de zoekteams en een toilet/rustplek ofzo iets, of een EHBO post.
Ik denk dat het in zo'n gemeenschap, erg Kerkelijk, toch ook wel leeft, en veel mensen will oprecht helpen, maar te veel mensen hebben toch ook naar te veel films en series gezien, een weiland inlopen met een stok dat blijft gewoon iets van de bioscoop en televisie, vooral omdat ze niet weten hoe ze beter kunnen helpen, en omdat de politie de actie verder niet coordineert want ze hebben geen hulp nodig. Om deze reden komt het allemaal wat stuntelig over, maar dat reddingsteam met de Honden, prima laat hun gewoon lekker naar sporen zoeken lijkt me een stuk effectiever mocht er toch nog iets liggen van belang op de vloer.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is een beetje zelfde als meeleven met een serie of soap denk ik.
Dit dus, ik denk dat dat het grootste deel van de zoekers is.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is voor sommigen hier nauwelijks voor te stellen, maar er bestaat zoiets als gemeenschapszin.
Mocht iemand zijn sleutels, telefoon, of een kledingstuk in de buurt van Bunschoten verloren zijn?twitter:MHoltrop twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:10:55Bij zoektocht naar #Savannah zijn er sleutels, een telefoon en hoop kleding gevonden. Nu grote vraag: was een van d… https://t.co/nmXIVWRw7v reageer retweet
Anne is vooral druk met mannenspeelgoed bewonderen...twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:12:57De accu van de drone is verwisseld en nu gaat ie weer de lucht in om te zoeken boven het volgende weiland @HartvNL… https://t.co/VjEYETZWzN reageer retweet
Je kon niet eens Bunschoten of Spakenburg op de kaart wijzen en dacht dat het ene in de Bijbelgordel lag en het andere weer niet. En tegelijkertijd meende je te weten hoe het het leven in beide plaatsen aan toe ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt dat mijn geografische kennis wat beter op orde is dan die van jou. Het blijft toch opvallend dat jij je telkens aangesproken voelt wanneer het gaat om domme theorieen en vervelende suggesties.
Van haar?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn een sleutelbos en een telefoon hoes gevonden.
Alleen een telefoonhoes? Op vorige pagina staat nog dat er een telefoon is gevonden. Dat klopt dus niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn een sleutelbos en een telefoon hoes gevonden.
Lang leve twitter, een sleutelbos en een telefoonhoes.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Alleen een telefoonhoes? Op vorige pagina staat nog dat er een telefoon is gevonden. Dat klopt dus niet?
Dat gevoel zullen velen die aan die zoektocht meedoen ook hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Het zou toch wat zijn als blijkt dat die gevonden voorwerpen ook nog van haar zijn... Dan is de politie wel heel amateuristisch bezig!
Inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:56 schreef Hdero het volgende:
Het kan in theorie van iedereen zijn die daar ook maar in de buurt was geweest.
En er fietsen daar dagelijks honderden kinderen naar Amersfoort, zowel over de Amersfoortseweg/Bunschoterstraat als via Zevenhuizen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:56 schreef Hdero het volgende:
Het kan in theorie van iedereen zijn die daar ook maar in de buurt was geweest.
Ik hoop alleen maar dat ze die inleveren bij de autoriteiten zodat ze onderzocht kunnen worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:07 schreef Eenskijken het volgende:
sleutelbos en telefoon kunnen net zo goed van andere mensen zijn... zegt helemaal niets.
Yep, ik. Vrijwillig (of misschien inmiddels onvrijwillig) bij een persoon na een uit de hand gelopen wegloop-actie.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:09 schreef MadameMossel het volgende:
Vast wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:10 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat ze die inleveren bij de autoriteiten zodat ze onderzocht kunnen worden.
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:57:36Politie zet hoek De Kronkels - Lorentzweg in #Spakenburg af. Onduidelijk waarom; opvallend is het wel. #savannah… https://t.co/yk9qK5kUtC reageer retweet
Let op: Bron is Hart van Nederland dus niveautje Telegraaftwitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:21:23Er komen steeds meer agenten af op de plek. Nog steeds niet bekend wat er aan de hand is, maar het ziet er slecht u… https://t.co/jIsnxeX8Cp reageer retweet
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:25:38Steeds meer politie bij het afgezette wegdeel bij De Kronkel. Er lijkt hier iets te zijn of te gaan gebeuren. #Savannah #Vermissing reageer retweet
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:28:46De politie zoekt nu ter hoogte van een bruggetje. Er loopt daar eens lootje. Nog niets(!) bekend. #Vermissing #Savannah reageer retweet
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:30:19Het bericht dat je niet wil lezen:DE KRONKELS BUNSCHOTEN stoffelijk overschot van persoon gevonden. Onduidelijk of dit om Savannah gaat. reageer retweet
Er liep ook iemand van de recherche zag ik net op de livestream.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:26 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:57:36Politie zet hoek De Kronkels - Lorentzweg in #Spakenburg af. Onduidelijk waarom; opvallend is het wel. #savannah… https://t.co/yk9qK5kUtC reageer retweet
Let op: Bron is Hart van Nederland dus niveautje Telegraaftwitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:21:23Er komen steeds meer agenten af op de plek. Nog steeds niet bekend wat er aan de hand is, maar het ziet er slecht u… https://t.co/jIsnxeX8Cp reageer retweet
Hoop dat het niet waar is.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:30:19Het bericht dat je niet wil lezen:DE KRONKELS BUNSCHOTEN stoffelijk overschot van persoon gevonden. Onduidelijk of dit om Savannah gaat. reageer retweet
![]()
Tweet is verwijderd?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef Studiotje het volgende:
![]()
En alweer verdwenen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef Studiotje het volgende:
![]()
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; ‘De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.’Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Aardig endje van elkaar af. De Kronkels ligt in Bunschoten. (Noorden van Amersfoort). Romy was bij Achterveld (Zuiden van Amersfoort)quote:Op zondag 4 juni 2017 12:32 schreef Lonaa het volgende:
Hoever zijn Romy en dit stoffelijk overschot eigenlijk van elkaar verwijderd?
Maps zegt zo'n 17km.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:32 schreef Lonaa het volgende:
Hoever zijn Romy en dit stoffelijk overschot eigenlijk van elkaar verwijderd?
Ik gok inderdaad dat dat vrij algemeen is.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die locatie (dat pijltje in het plaatje) lijkt me algemeen? Of is dat precies de vindplek?
Lijkt me nog wat voorbarig. Indien het inderdaad Savannah is dan zijn er nog meerdere scenario's mogelijk.quote:
twitter:DABNOS twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:37:33Vreselijk...Persalarm: Stoffelijk overschot gevonden in #Bunschoten. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Er zijn altijd meerdere scenario's mogelijk maar de mogelijkheid dat het dezelfde dader is is wel heeeeeel groot.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me nog wat voorbarig. Indien het inderdaad Savannah is dan zijn er nog meerdere scenario's mogelijk.
Dus de politie zocht wel mee? Of zocht de politie zelf in een ander gebied?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Resistor het volgende:
Daar is die politiehelikopter die steeds overvliegt dus voor.
En waarom is dit een faalactie van de politie?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Xan21 het volgende:
Wat een faal actie van de politie... het is niet heel ver van dat andere vermoordde meisje.
Tja, denk dat de initiële reacties van heel veel mensen, dat deze twee zaken wrs gerelateerd zijn, er niet ver naast zaten...quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Xan21 het volgende:
Wat een faal actie van de politie... het is niet heel ver van dat andere vermoordde meisje.
hoezo faalactie?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Xan21 het volgende:
Niet. Maar er waren er veel op de been, dus het kan zijn dat sommige verder zijn gaan zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:41 schreef Greys het volgende:
Help me even ajb, is dat waar nu iemand mss gevonden is nou wel of niet IN het zoekgebied van de amateurs-zoekers zeg maar? Valt dat in dat kaartje dat hier kwam met die vakken?
Ook niet er direct tegenaan?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet. Maar er waren er veel op de been, dus het kan zijn dat sommige verder zijn gaan zoeken.
Jij weet de identiteit van de gevonden overleden persoon?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, denk dat de initiële reacties van heel veel mensen, dat deze twee zaken wrs gerelateerd zijn, er niet ver naast zaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |