Geld is helaas wel belangrijk en je kan de betekenis ervan niet wegdenken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, wat denk je? En wat maakt het uit?
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
Grote opkomst bij zoekactie Savannah Dekker
[ afbeelding ]
Het publiek is reeds bijbetrokken. Dat ze niet alle onderzoeksgegevens prijsgeven is verstandig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me altijd verbazen dat heel Nederland vol cameras hangt, maar dat wanneer ze nodig zijn de politie geen beelden heeft of formaatje pixelart.
Als de politie het publiek er bij wil betrekken, dan zou men gewoon binnen 2 uur kunnen vertellen of ze wel of niet de bus heeft genomen, lijkt me in dit geval essentieel qua informatie.
Als ze dat zou willen, inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me altijd verbazen dat heel Nederland vol cameras hangt, maar dat wanneer ze nodig zijn de politie geen beelden heeft of formaatje pixelart.
Als de politie het publiek er bij wil betrekken, dan zou men gewoon binnen 2 uur kunnen vertellen of ze wel of niet de bus heeft genomen, lijkt me in dit geval essentieel qua informatie.
Dat was mijn gedachte ook. Leuk uitje op een mooie zomerdagquote:Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Weer eens wat anders dan de woonboulevard.
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het publiek is reeds bijbetrokken. Dat ze niet alle onderzoeksgegevens prijsgeven is verstandig.
We maken er een gezellig dagje van. Koffie en broodjes mee. Zandvoort is altijd zo druk, op Pinksterzondag.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef SeLang het volgende:
Dat was mijn gedachte ook. Leuk uitje op een mooie zomerdag
Echt he.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Weer eens wat anders dan de woonboulevard.
Maar om even aan al die wilde speculatietheoriën mee te doen, DeParo zou mij een lintje uitreiken, het kan zijn dat de dader zich in die grote menigte bevindt en doet lekker mee om de schijn op te houden. En bovendien een idee te krijgen hoe de politie te werk gaat in deze.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
Grote opkomst bij zoekactie Savannah Dekker
[ afbeelding ]
Nou, het is weer een idiote theorie dat klopt maar nog een van je minder erge, want je hebt het hierboven al over een moordenaar te Paard gehad dus wat dat betreft wacht ik eigenlijk tot je een Zionistisch complot gaat zien in beide zaken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar om even aan al die wilde speculatietheoriën mee te doen, DeParo zou mij een lintje uitreiken, het kan zijn dat de dader zich in die grote menigte bevindt en doet lekker mee om de schijn op te houden. En bovendien een idee te krijgen hoe de politie te werk gaat in deze.
Ik gok dat het in dit geval vooral mensen uit Bunschoten/Spakenburg zijn die met de beste bedoelingen willen zoeken, gewoon omdat ze een van hen is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
We maken er een gezellig dagje van. Koffie en broodjes mee. Zandvoort is altijd zo druk, op Pinksterzondag.
Nee als ze teveel informatie prijsgeven kan de dader of daders meeluisteren via het nieuws en alle opsporingspogingen dwarsbomen. Dat jij niet veel weet van politieonderzoek en opsporingsmethodes is niet jouw schuld.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.
Beste bedoelingen stellen geen sporen veilig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het in dit geval vooral mensen uit Bunschoten/Spakenburg zijn die met de beste bedoelingen willen zoeken, gewoon omdat ze een van hen is.
Uiteraard zitten er ook vast een aantal sensatiehoeren bij die tot voor kort Bunschoten nog niet op de kaart konden aanwijzen zonder eerst een zoekopdracht in te geven.
Het zou idd voor het publiek wel zo duidelijk zijn als ze zouden aangeven of er camerabeelden zijn waarop ze te zien is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.
Ja want als daders de bus hebben genomen, dan zullen ze vast niet door hebben dat ze op de camera van de bus staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee als ze teveel informatie prijsgeven kan de dader of daders meeluisteren via het nieuws en alle opsporingspogingen dwarsbomen. Dat jij niet veel weet van politieonderzoek en opsporingsmethodes is niet jouw schuld.
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou, het is weer een idiote theorie dat klopt maar nog een van je minder erge, want je hebt het hierboven al over een moordenaar te Paard gehad dus wat dat betreft wacht ik eigenlijk tot je een Zionistisch complot gaat zien in beide zaken.
Nope, maar als ze gevonden wordt en nog in leven is, dan is dat wellicht belangrijker dan het veiligstellen van sporen, als ze anders pas gevonden zou worden terwijl ze niet meer in leven zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beste bedoelingen stellen geen sporen veilig.
Alleen daarom al, het is nogal debiel om 400 mensen te laten zoeken als duidelijk is dat ze de bus heeft genomen, je wilt natuurlijk nooit 100% alles weggeven vanwege daderkennis. Maar cruciale info wil je zeker in dit stadium zo snel mogelijk delen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou idd voor het publiek wel zo duidelijk zijn als ze zouden aangeven of er camerabeelden zijn waarop ze te zien is.
Je lijkt er anders aardig verdiept in te zijn dus ik wacht af tot je over vergiftigde waterputten gaat spreken en banken die de gelukkige gemeenschap van Bunschoten-Spakenburg omver trachten te werpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik was juist bezig die theorie die van iemand anders kwam te ontkrachten. Beter lezen eh? Jouw eigen woorden.
En dat prachtstuk over joden hoeft hier niet.
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Leandra het volgende:
Nope, maar als ze gevonden wordt en nog in leven is, dan is dat wellicht belangrijker dan het veiligstellen van sporen, als ze anders pas gevonden zou worden terwijl ze niet meer in leven zou zijn.
Laten we iemand hier niet bij naam noemen eh.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard zitten er ook vast een aantal sensatiehoeren bij die tot voor kort Bunschoten nog niet op de kaart konden aanwijzen zonder eerst een zoekopdracht in te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |