Aardig endje van elkaar af. De Kronkels ligt in Bunschoten. (Noorden van Amersfoort). Romy was bij Achterveld (Zuiden van Amersfoort)quote:Op zondag 4 juni 2017 12:32 schreef Lonaa het volgende:
Hoever zijn Romy en dit stoffelijk overschot eigenlijk van elkaar verwijderd?
Maps zegt zo'n 17km.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:32 schreef Lonaa het volgende:
Hoever zijn Romy en dit stoffelijk overschot eigenlijk van elkaar verwijderd?
Ik gok inderdaad dat dat vrij algemeen is.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die locatie (dat pijltje in het plaatje) lijkt me algemeen? Of is dat precies de vindplek?
Lijkt me nog wat voorbarig. Indien het inderdaad Savannah is dan zijn er nog meerdere scenario's mogelijk.quote:
twitter:DABNOS twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:37:33Vreselijk...Persalarm: Stoffelijk overschot gevonden in #Bunschoten. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Er zijn altijd meerdere scenario's mogelijk maar de mogelijkheid dat het dezelfde dader is is wel heeeeeel groot.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me nog wat voorbarig. Indien het inderdaad Savannah is dan zijn er nog meerdere scenario's mogelijk.
Dus de politie zocht wel mee? Of zocht de politie zelf in een ander gebied?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Resistor het volgende:
Daar is die politiehelikopter die steeds overvliegt dus voor.
En waarom is dit een faalactie van de politie?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Xan21 het volgende:
Wat een faal actie van de politie... het is niet heel ver van dat andere vermoordde meisje.
Tja, denk dat de initiële reacties van heel veel mensen, dat deze twee zaken wrs gerelateerd zijn, er niet ver naast zaten...quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Xan21 het volgende:
Wat een faal actie van de politie... het is niet heel ver van dat andere vermoordde meisje.
hoezo faalactie?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:40 schreef Xan21 het volgende:
Niet. Maar er waren er veel op de been, dus het kan zijn dat sommige verder zijn gaan zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:41 schreef Greys het volgende:
Help me even ajb, is dat waar nu iemand mss gevonden is nou wel of niet IN het zoekgebied van de amateurs-zoekers zeg maar? Valt dat in dat kaartje dat hier kwam met die vakken?
Ook niet er direct tegenaan?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet. Maar er waren er veel op de been, dus het kan zijn dat sommige verder zijn gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |