TS: zou je eerst willen vertellen waarom wij daar iets van zouden moeten vinden?quote:
Ik heb een setje van Wharfedale. Niet heel bijzonder maar volgens mij gewoon degelijk goed. Nu na 10 jaar ben ik er nog steeds reuze blij mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een mooi bericht. De oude HiFi is wat op de achtergrond geraakt. Maar het schopt nog steeds ballen.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Zij schoppen zwaar kont inderdaad.
Nu jij weerquote:
Open er een topic over. Dit gaat hier toch niemand lezen.quote:
Zal ik zeker doen, ik dacht, eerst in het café voordat ik mijn bewijsvoering in een topic omzet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit gaat hier toch niemand lezen.
Dit slaat werkelijk waar nergens op.quote:VVD (33) + D66 (19) + GL (14) + CU (5) + DENK (3) + FvD (2) = 76, kamermeerderheid. #hoedan?
Welk blokken zijn gestegen na afgelopen verkiezingen? Groen en nationalistisch. Vandaar: #groennationalisme.
VVD: groenrechtsnationalisme
D66 groenrechts
GL groenchristelijk (Ganzevoort in EK, Verheij als twittertheoloog)
CU groenchristelijk
DENK groenmoslim
FvD groennationalistisch
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:02 schreef Igen het volgende:
Wat is het precies?
Groen is vaak met waterkwaliteit, overbevissing, luchtvervuiling etc. en al die dingen houden niet aan landsgrenzen op. Hoe moet je dat op nationalistische wijze aanpakken?
Mijn broer en ik hebben dit merk ook heel lang gebruikt. Echt heel goede luidsprekers. Zij hebben nog nooit iets slechts gefabriceerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een setje van Wharfedale. Niet heel bijzonder maar volgens mij gewoon degelijk goed. Nu na 10 jaar ben ik er nog steeds reuze blij mee.
Waar in godsnaam komt die tsunami aan middelmatige filosofiestudenten en al die crappy beschouwingen vandaan?quote:
Het begint met sociologen, daarna is het hek van de dam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waar in godsnaam komt die tsunami aan middelmatige filosofiestudenten en al die crappy beschouwingen vandaan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het begint met sociologen, daarna is het hek van de dam.
Terechte sneer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het begint met sociologen, daarna is het hek van de dam.
Gecorrigeerd, prijs gewonnen bij wijsgerig festival Drift waar de jury o.a. bestond uit De Groene Amsterdammerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waar in godsnaam komt die tsunami aan 'middelmatige' filosofiestudenten en al die crappy beschouwingen vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |