TS: zou je eerst willen vertellen waarom wij daar iets van zouden moeten vinden?quote:
Ik heb een setje van Wharfedale. Niet heel bijzonder maar volgens mij gewoon degelijk goed. Nu na 10 jaar ben ik er nog steeds reuze blij mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een mooi bericht. De oude HiFi is wat op de achtergrond geraakt. Maar het schopt nog steeds ballen.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Zij schoppen zwaar kont inderdaad.
Nu jij weerquote:
Open er een topic over. Dit gaat hier toch niemand lezen.quote:
Zal ik zeker doen, ik dacht, eerst in het café voordat ik mijn bewijsvoering in een topic omzet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit gaat hier toch niemand lezen.
Dit slaat werkelijk waar nergens op.quote:VVD (33) + D66 (19) + GL (14) + CU (5) + DENK (3) + FvD (2) = 76, kamermeerderheid. #hoedan?
Welk blokken zijn gestegen na afgelopen verkiezingen? Groen en nationalistisch. Vandaar: #groennationalisme.
VVD: groenrechtsnationalisme
D66 groenrechts
GL groenchristelijk (Ganzevoort in EK, Verheij als twittertheoloog)
CU groenchristelijk
DENK groenmoslim
FvD groennationalistisch
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:02 schreef Igen het volgende:
Wat is het precies?
Groen is vaak met waterkwaliteit, overbevissing, luchtvervuiling etc. en al die dingen houden niet aan landsgrenzen op. Hoe moet je dat op nationalistische wijze aanpakken?
Mijn broer en ik hebben dit merk ook heel lang gebruikt. Echt heel goede luidsprekers. Zij hebben nog nooit iets slechts gefabriceerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een setje van Wharfedale. Niet heel bijzonder maar volgens mij gewoon degelijk goed. Nu na 10 jaar ben ik er nog steeds reuze blij mee.
Waar in godsnaam komt die tsunami aan middelmatige filosofiestudenten en al die crappy beschouwingen vandaan?quote:
Het begint met sociologen, daarna is het hek van de dam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waar in godsnaam komt die tsunami aan middelmatige filosofiestudenten en al die crappy beschouwingen vandaan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het begint met sociologen, daarna is het hek van de dam.
Terechte sneer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gecorrigeerd, prijs gewonnen bij wijsgerig festival Drift waar de jury o.a. bestond uit De Groene Amsterdammerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waar in godsnaam komt die tsunami aan 'middelmatige' filosofiestudenten en al die crappy beschouwingen vandaan?
Sociologen krijgen tenminste nog wel betaald om vage maatschappelijke theorietjes de wereld in te slingeren. Op dit festijn aan willekeurige dwarsverbanden zit niemand te wachten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zozo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Gecorrigeerd, prijs gewonnen bij wijsgerig festival Drift waar de jury o.a. bestond uit De Groene Amsterdammer
Niet zomaar een jongen van de straat.quote:
Oh, dat is je probleem. Tevens zeer goede contacten bij de Volkskrant, morgen waarschijnlijk een column van mijn hand online daar, maar 'alle media zijn verkeerd' natuurlijkquote:
Henri Beunders zat zeker in de jury?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Gecorrigeerd, prijs gewonnen bij wijsgerig festival Drift waar de jury o.a. bestond uit De Groene Amsterdammer
Kijk er nu al naar uit om te lezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oh, dat is je probleem. Tevens zeer goede contacten bij de Volkskrant, morgen waarschijnlijk een column van mijn hand online daar, maar 'alle media zijn verkeerd' natuurlijk
Groeten vanuit het gekkenhuis trouwens! (ja, ik zit echt in gekkenhuis, dus ja: mijn politieke ideeën zullen wel gek zijn...)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
Ik ken zulke hilarische verhalen over Naatje. Wat een figuur.
Leuk dat je hier ook eens komt buurten.
Je moet wel een eindbaas zijn, met dergelijke wapenfeiten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oh, dat is je probleem. Tevens zeer goede contacten bij de Volkskrant, morgen waarschijnlijk een column van mijn hand online daar, maar 'alle media zijn verkeerd' natuurlijk
Of jij. Waarom altijd dat zwaar negatieve dedain?quote:
Soort van mislukte economen zeg maar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sociologen krijgen tenminste nog wel betaald om vage maatschappelijke theorietjes de wereld in te slingeren. Op dit festijn aan willekeurige dwarsverbanden zit niemand te wachten.
Als Ryon in de jury zat had Naatje zeker niet gewonnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of jij. Waarom altijd dat zwaar negatieve dedain?
Zijn er ook niet-mislukte economen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Soort van mislukte economen zeg maar.
Nee, absoluut niet, maar als volhardend lid van de piratenpartij lijk ik de enige te zijn die de intelligentie van FOK!-userbase serieus neemtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet wel een eindbaas zijn, met dergelijke wapenfeiten.
Wij hebben al lang empirisch vastgesteld dat dat niet zo zinvol is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar als volhardend lid van de piratenpartij lijk ik de enige te zijn die de intelligentie van FOK!-userbase serieus neemt
Heb je die Ancilla geneukt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar als volhardend lid van de piratenpartij lijk ik de enige te zijn die de intelligentie van FOK!-userbase serieus neemt
Meh, "ongecontroleerd" en "los" is natuurlijk weer een ander uiterste dan "in laten slapen". Een muilkorfgebod lijkt mij een prima tussenweg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij bizar, als je hond spelenderwijs een ander beest doodbijt of trapt is het nog steeds een beest wat niet zo ongecontroleerd los moet lopen.
Nee, wel gesprokenquote:
Hij heeft een zeer hoge muts op over zichzelf. Ik wantrouw dat, dat heilige zeker weten wat en wie er niet deugt en niet klopt. Maar hijzelf altijd en uitsluitend wel. Dat is m.i. een veel te grote broek die je dan probeert aan te trekken. Hoogmoed.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Ryon in de jury zat had Naatje zeker niet gewonnen.
Oh, maar een AMA werkt ook niet tijdens de kamerverkiezingen... Dat is wat de piratenpartij nu nog niet begrijpt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij hebben al lang empirisch vastgesteld dat dat niet zo zinvol is.
Dat ligt vrij ver uit elkaar inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh, "ongecontroleerd" en "los" is natuurlijk weer een ander uiterste dan "in laten slapen". Een muilkorfgebod lijkt mij een prima tussenweg.
Of dat er kennelijk een kleine behoefte aan dergelijke strenge maatregelen bestaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je dan leest dat er in 2015 ongeveer 15.000 bijtincidenten met mensen waren en nog meer tussen honden onderling, dat aan de hand daarvan 61 honden in beslag zijn genomen en dat van hen 15% een euthanasie-beoordeling kreeg kun je je wel afvragen of het werkelijk zoden aan de dijk zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |