Weet ik. Ga nog iemand aanvallen.quote:
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.quote:
Ik heb wel het idee dat het echt alleen gebruikt wordt voor drugs en investerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.
Laatste tijd weer wat regelmatiger toch? Misschien lopen we elkaar mis, dit mag natuurlijk niet te vaak gebeuren om de kwaliteit van leven van ons beiden te waarborgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe is het Kapi? Ligt het aan mij of ben je hier niet meer zo vaak?
Vooral als investeringsobject inderdaad. Alleen is het geen investeren maar speculeren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het echt alleen gebruikt wordt voor drugs en investeren
Iets waarvan de waarde alleen gebaseerd is op speculatie en winst maken kan toch nooit echt gek lang iets blijven lijkt me
Ik heb er geen verstand van. Van de zomer eens inlezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.
Het lijkt inderdaad meer op speculeren. Te veel gladde boys ook met te veel belangen bij een bubbel. En te veel mensen die maar geld gaan inleggen uit angst om iets mis te lopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral als investeringsobject inderdaad. Alleen is het geen investeren maar speculeren.
Al kan het op korte termijn best extreem rendabel zijn.
Als ik mn target heb bereikt stap ik uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij weet bijna niemand die er in zit hoe die markt nou eigenlijk precies werkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Van de zomer eens inlezen.
Wat is je target?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn target heb bereikt stap ik uit.
Precies. Ik ga hiervoor m'n uiterste best doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste tijd weer wat regelmatiger toch? Misschien lopen we elkaar mis, dit mag natuurlijk niet te vaak gebeuren om de kwaliteit van leven van ons beiden te waarborgen.
Wtf, beestje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
Gun Jesus heeft weer wat moois gevonden
[ afbeelding ]
Ik waardeer de inzet al bij voorbaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Ik ga hiervoor m'n uiterste best doen.
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is alleen wel zo dat er veel mensen inzitten met scared money.
Als het allemaal morgen niets meer waard is, veranderd mijn leven niet.
Dan kun je nu toch prima uitcashenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.
Zodra ik er een maandje voor naar Asia kan cash ik denk ik uit.
Ik denk dat er sowieso nog wel een keer een hele grote correctie komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik nu alles verkoop heb ik 2300 euro. Zit er voor 500 euro in. Het heeft wel echt alle ingrediënten van een bubbel.
Zodra ik er een maandje voor naar Asia kan cash ik denk ik uit.
Ja maar wil ook ff naar Bali om beetje te te duiken dat pakt vaak duurder uit, beetje rondreizen en shit.quote:
Deze neger snapt het. Beetje big money spenden in Bali.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wil ook ff naar Bali om beetje te te duiken dat pakt vaak duurder uit, beetje rondreizen en shit.
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze neger snapt het. Beetje big money spenden in Bali.
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.
Voor mij persoonlijk vooral als duiklocatie, helder water en veel wrakken. Goede bereikbaarheid vanaf Schiphol. En het is bij uitstek geschikt voor luxekindjes en is er relatief weinig zichtbare armoede.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?
Zit vol met mensen uit Australië, althans dat hoor ik van mijn oom die daar woont.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Waar onderscheidt het zich nog meer mee tov andere plaatsen in ZO Azië? Ook ander type mensen die er naartoe komen of valt dat mee?
G'day mate.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit vol met mensen uit Australië, althans dat hoor ik van mijn oom die daar woont.
Halloquote:
De woordvoerster van de politie zegt dat er vooralsnog niet wordt uitgegaan van een verband tussen beide zaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord 14-jarig meisje gevonden in een sloot. En niet veel verderop is ook nog een ander 14-jarig meisje vermist. Oh oh, wat gaan beide ouders door een hel op dit moment.
Klopt. Maar als ouders zijnde ga je toch denken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De woordvoerster van de politie zegt dat er vooralsnog niet wordt uitgegaan van een verband tussen beide zaken.
Wat ik me dan altijd afvraag he, zit zo'n vent (ik ga er maar even van uit dat het een kerel is) in de bosjes te wachten om willekeurig wie langskomt te bespringen of is dat dan meestal echt gericht op een bepaald individu.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord 14-jarig meisje gevonden in een sloot. En niet veel verderop is ook nog een ander 14-jarig meisje vermist. Oh oh, wat gaan beide ouders door een hel op dit moment.
Sowieso voorkeur voor jonge meisjes dan denk ik. (Alhoewel een 14-jarig meisje er ook uit kan zien als 19) Misschien wel gevolgd richting een afgelegen weggetje ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag he, zit zo'n vent (ik ga er maar even van uit dat het een kerel is) in de bosjes te wachten om willekeurig wie langskomt te bespringen of is dat dan meestal echt gericht op een bepaald individu.
mwaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bali is wel een van de fijnste plekken in Azië, mooie resorts mooie duikplekken goed eten.
Tuurlijk moet ie gaan. Is gewoon een regelmatig geziene club in de eindrondes van de CL.quote:
Dat financiële zitten ze niet echt op te wachten, tenminste die 5 miljoen waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ie gaan. Is gewoon een regelmatig geziene club in de eindrondes van de CL.
Wel lullig voor Ajax, maar die gaan er de vruchten wel van plukken financieel.
Heb het over de spelers die nu meer waard zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat financiële zitten ze niet echt op te wachten, tenminste die 5 miljoen waar ze het over hebben.
dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb het over de spelers die nu meer waard zijn.
wat is dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb eindelijk een powerbankie gekocht.
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.quote:
OKquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.
Powerbank, niks mis mee Haags. Vooral in het vliegtuig handig, kun je je gedownloade Netflix series blijven kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je je mobiel en tablet mee opladen. Handig voor onderweg. Geen stopcontact nodig.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Powerbank, niks mis mee Haags. Vooral in het vliegtuig handig, kun je je gedownloade Netflix series blijven kijken.
Eigenlijk is reizen toch onmogelijk veel relaxter geworden met de mogelijkheden van ff snel shit downloaden ter lering ende vermaak onderweg.
Ik hoop het wel. En dan het liefst John Troost weer aannemen. Kunnen we nog een seizoen lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Ik hoop toch niet dat Ajax straks voor John van den Brom gaat, wat een horrorscenario.
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Ik hoop toch niet dat Ajax straks voor John van den Brom gaat, wat een horrorscenario.
Ten Hag een optie?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. En dan het liefst John Troost weer aannemen. Kunnen we nog een seizoen lachen.
Zo dan, doe maar lekker gek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het regent en koelt een beetje af. Tijd om alles tegen elkaar open te zetten
Dat is eigenlijk de enige Nederlandse trainer die me wel wat lijkt.quote:
Hier regende het vanochtend, nu is het lekker zonnig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het regent en koelt een beetje af. Tijd om alles tegen elkaar open te zetten
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouwquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige Nederlandse trainer die me wel wat lijkt.
Dat gaan ze wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi vrienden.
Daar had ik niet eens aan gedacht, daar heb ik ook niks tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouw..
Zijn wel allebei twee op-en-top boerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht, daar heb ik ook niks tegen.
Of Robert Maaskant
quote:
Jaap Stam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of Verbeek.. Heeft een kind bij een Amsterdamse vrouw..
Ik denk niet dat Ajax voor een buitenlandse trainer gaat jammer genoeg. En in Nederland zijn de meeste trainers extreem visieloosquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zeg me dat het niet waar is. Zelfs bij AZ twijfelen ze al het hele seizoen of ze hem wel goed genoeg vinden en die zijn eigenlijk alleen maar minder geworden.
Ik denk dat hij weinig zin heeft, die is prima bezig in Engeland.quote:
Hey, die zijn wel de favoriet denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk thuis, ben moe![]()
Wel zin in vanavond
Hala Madrid
Maat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk thuis, ben moe![]()
Wel zin in vanavond
Hala Madrid
Je weet het niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig zin heeft, die is prima bezig in Engeland.
Dat klopt.quote:
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavondquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat.Zou ik een pizzaatje bestellen vanavond? Wat doe jij?
Heb 1/2 betje op staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, die zijn wel de favoriet denk ik.
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.quote:
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavond
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.
Wel kklekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.
Ik kijk nu de Pinkpop-stream.. Wat zijn Nederlandse bands toch slaapverwekkend..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al een tijdje hockey aan het kijken. Toch wel genot met videoscheidsrechter en het niet constant janken tegen scheidsrechters over elke beslissing.
Bohh, Ben & Jerry's is niet mis. Welke smaak?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga zo frittata maken, maar heb wel ben & jerry voor vanavond
Daar ontspant zijn kontgaatje zo lekker van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die al een tijd niks meer drinkt en die daarvoor slechts een matige drinker was, heb je wel erg vaak een erg groot verlangen naar drank.
Waarvan bakte.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan.
Cookie Doughquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bohh, Ben & Jerry's is niet mis. Welke smaak?
Link naar de stream?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Pinkpop-stream.. Wat zijn Nederlandse bands toch slaapverwekkend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |