Weten die klasgenootjes dan niet misschien wat meerquote:Savannah had met een groep klasgenootjes bij een parkje afgesproken om vanaf daar samen naar een vriendinnetje te fietsen.
ja ok maar 1 keer in de 100 keer worden ze in een kelder opgesloten ofzo...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ieder meisje in de puberleeftijd is een wegloopmeisje als hun hoofd op hol wordt gebracht door een lover
Zal wel niet aan alle voorwaarden zijn voldaan..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom is hier niet Amber alert uitgezonden?
quote:• het kind is (zeer waarschijnlijk) ontvoerd door een onbekend persoon of personen, of het kind is vermist en er bestaat direct gevaar voor het leven van het kind.
• het vermiste kind moet jonger zijn dan 18 jaar.
• er is voldoende informatie over het slachtoffer, een mogelijke ontvoerder of een gebruikte auto, zodat met een AMBER Alert de kans vergroot wordt dat het kind gelokaliseerd kan worden.
• het AMBER Alert moet zo snel mogelijk na de ontvoering of vermissing worden gebruikt.
Klopt alleen lijkt het me dan dat minimaal 1 vriendin er iets over heeft gehoord. Daarbij had ze afgesproken met haar vriendinnen. Als ik dit zou doen zou ik tegen mn ma zeggen dat ik naar vriendinnen ging en had ik niet afgesproken met vriendinnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ieder meisje in de puberleeftijd is een wegloopmeisje als hun hoofd op hol wordt gebracht door een lover of iemand die zich voordoet als lover.
Laten we hopen dat ze snel weer opduikt, dat verwacht ik wel eerlijk gezegd maar ik kan me goed voorstellen dat de ouders doodsangsten uitstaan.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Klopt alleen lijkt het me dan dat minimaal 1 vriendin er iets over heeft gehoord. Daarbij had ze afgesproken met haar vriendinnen. Als ik dit zou doen zou ik tegen mn ma zeggen dat ik naar vriendinnen ging en had ik niet afgesproken met vriendinnen.
Dan zou je toch denken dat ze op de bus gestapt is.quote:De fiets van de Bunschotense tiener werd gevonden op vijftig meter afstand van een bushalte bij de Monsigneur van de Weteringstraat. Volgens Monique Dekker stond die netjes afgesloten op de standaard. Maar verder ontbreekt elk spoor.
voorwaarden die wel voldoet:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel niet aan alle voorwaarden zijn voldaan..
[..]
Ook een telefoon die niet aan staat? Moeder zegt dat mobiel is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Trouwens zij heeft toch mobiel bij zich, dus politie zouden dat kunnen peilen waar zij zich bevindt. Zo niet is epic faal van overheid.
Zou kunnen inderdaad. Ik heb alleen een slecht gevoel hier over wat ik normaal niet heb maar we zullen zien. Hopelijk is ze inderdaad bij een Justin Bieber wannabee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Maaar....die vriendinnen zijn ook pubermeisjes, ik kan me ook voorstellen dat die meisjes in het complot zaten (ik heb gezegd dat ik met jullie heb afgesproken maar ik heb stiekem met mijn internetvriendje afgesproken), en dat er nu stront aan de knikker is en de meisjes nu hun mond houden. Dat zal de komende dagen duidelijk moeten worden.
Wel vreemd want die lijn 76 rijdt juist tussen Bunschoten en Amersfoort. Als ze op de bus wilde stappen, waarom dan eerst dat stuk fietsen naar Hoogland?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat ze op de bus gestapt is.
Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Dat vond ik dus ook raar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel vreemd want die lijn 76 rijdt juist tussen Bunschoten en Amersfoort. Als ze op de bus wilde stappen, waarom dan eerst dat stuk fietsen naar Hoogland?
Heb jij geen wilde, ongefundeerde maar woest interessante theorieën?quote:
Ik verdenk de ouders van de moord, ik las op de facebook van de buurvrouw dat ze wel eens ruzie hadden.quote:
Misschien is daarvoor nog ergens anders geweest?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel vreemd want die lijn 76 rijdt juist tussen Bunschoten en Amersfoort. Als ze op de bus wilde stappen, waarom dan eerst dat stuk fietsen naar Hoogland?
"Stond op feesboek"quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk de ouders van de moord, ik las op de facebook van de buurvrouw dat ze wel eens ruzie hadden.
Omdat dit:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:25 schreef Perrin het volgende:
Heb jij geen wilde, ongefundeerde maar woest interessante theorieën?
ook mijn eerste gedachte was, denk ik nu in de richting van een schoolklascultus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:58 schreef Perrin het volgende:
Weten die klasgenootjes dan niet misschien wat meer
De klasgenootjes houden haar gevangen en hebben haar fiets een eind weg geparkeerd en zijn per bus teruggereisd als dwaalspoor! Dat ik daar zelf niet opkwamquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
ook mijn eerste gedachte was, denk ik nu in de richting van een schoolklascultus.
Men zouden ook een videobeelden van bus kunnen bekijken of ze überhaupt in gestapt!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat ze op de bus gestapt is.
Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Lijkt me ook slim. Zal de politie vast doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Men zouden ook een videobeelden van bus kunnen bekijken of ze überhaupt in gestapt!
Is er al in de kruipruimte van het ouderlijk huis gekeken? Zijn er graafsporen in de tuin?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk de ouders van de moord, ik las op de facebook van de buurvrouw dat ze wel eens ruzie hadden.
Ik neem aan dat de politie dat ook gaat doen,net als beelden van camera's in de omgeving van dat bushokje.. (als die daar hangen natuurlijk want nogmaals ik ken het daar niet)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Men zouden ook een videobeelden van bus kunnen bekijken of ze überhaupt in gestapt!
Hopelijk staan de tijden goed ingesteld op die camera's. Zomer en wintertijd zijn soms erg verwarrend gebleken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:33 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie dat ook gaat doen,net als beelden van camera's in de omgeving van dat bushokje.. (als die daar hangen natuurlijk want nogmaals ik ken het daar niet)
Zijn wel meer redenen hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ieder meisje in de puberleeftijd is een wegloopmeisje als hun hoofd op hol wordt gebracht door een lover of iemand die zich voordoet als lover.
Laten we hopen dat ze snel weer opduikt, dat verwacht ik wel eerlijk gezegd maar ik kan me goed voorstellen dat de ouders doodsangsten uitstaan.
Hangt er denk ik van af of ze op korte termijn weer opduikt. Hoezo, eigenlijk?quote:
Kan wel nieuwe fiets gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er denk ik van af of ze op korte termijn weer opduikt. Hoezo, eigenlijk?
Ga bij de gemeente langs voor nieuwe fiets, niet van deze slachtoffer!quote:
Dit.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben benieuwd tot hoe veel langer er gewacht wordt met een intensievere zoektocht. Fiets is terecht maar meisje weg. Hoeveel nachten kun je denken: misschien is ze bij een vriendje?
Ze zullen vast hun redenen hebben maar ik vind het ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben benieuwd tot hoe veel langer er gewacht wordt met een intensievere zoektocht. Fiets is terecht maar meisje weg. Hoeveel nachten kun je denken: misschien is ze bij een vriendje?
In de ochtend zie ik veel mensen nog met een jasje fietsen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:32 schreef MadameMossel het volgende:
Wel raar dat ze haar jas aanhad, het was gisteren veels te warm daarvoor.
Zou ze naar Siberië vertrokken zijn? En wat is een typisch wegloopmeisje?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:32 schreef MadameMossel het volgende:
Wel raar dat ze haar jas aanhad, het was gisteren veels te warm daarvoor.
AmberAlert wordt niet zomaar bij ieder vermist kind gebruikt. In veel gevallen wordt het gebruikt wanneer ze wel een idee hebben over wat er met het kind kan zijn gebeurd en/of dat ze weten dat het kind in groot gevaar is (bijvoorbeel wanneer ze weten dat het kind is ontvoerd door een van de ouders).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
voorwaarden die wel voldoet:
1 Kind is jonger dan 18
2 Kind is zo al 24 uur vermist
3 Bestaat de kans dat zij verkeerde vrienden terecht gekomen, zoals loverboys. Das gevaar 1
4 Vreemde situatie en verdwijning van haar is niet logisch, dus des reden meer mensen op hoogte te krijgen.
Trouwens zij heeft toch mobiel bij zich, dus politie zouden dat kunnen peilen waar zij zich bevindt. Zo niet is epic faal van overheid.
Weggelopen uit een instelling, eerder al contact met een loverboy, ruzie met ouders enz...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou ze naar Siberië vertrokken zijn? En wat is een typisch wegloopmeisje?
oh, een probleemgevalquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Weggelopen uit een instelling, eerder al contact met een loverboy, ruzie met ouders enz...
Zojuist?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:27 schreef ioko het volgende:
Er is een lichaam gevonden in Achterveld, dat is niet zo ver van Hoogland. Ik hoop dat het niets met deze vermissing te maken heeft.
Is idd dichtbij...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:27 schreef ioko het volgende:
Er is een lichaam gevonden in Achterveld, dat is niet zo ver van Hoogland. Ik hoop dat het niets met deze vermissing te maken heeft.
Bron omroep Spakenburg een dag voordat Savannah verdween.quote:Waarschuwing!!!!
Woensdagmiddag rond 17.00 uur is een meisje van 17 gevolgd door een kleine, oude, zwarte auto. In de auto zaten 2 mannen met een baardje. De auto stond stil in De Mast. Toen zij passeerde keerden de 2 mannen de auto en volgden haar. Het meisje werd bij de vijver klemgereden door de zwarte auto. De mannen draaiden het raampje open en leken iets tegen haar te zeggen, maar ze kon het niet verstaan. Gelukkig kon ze er nog langsfietsen en was ze inmiddels vlakbij haar huis. Toen het meisje het pad opfietste reed de auto door. Het voorval is gemeld bij de politie, die vraagt of iemand misschien het kenteken heeft gezien. Ook als u getuige was van het voorval, meld u dan bij de politie.
Ouders, waarschuw uw kinderen, want dit soort praktijken is in de omgeving al vaker voorgekomen!!!
Dader wil speurders misschien op dwaalspoor brengen en is zelf daarnaartoe gefietst om de fiets daar achter te laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb jij geen wilde, ongefundeerde maar woest interessante theorieën?
Je kan er als het goed is niet met de auto komen las ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:58 schreef myShizzle het volgende:
Afwachten dan maar. Het is iig oo een afgelegen plek waar je niet zo even naartoe rijdt in een auto heb ik begrepen.
Ouders zullen inmiddels aan de tweede vingerkootjes toe zijn van de spanning. Ik leef met ze mee.
Ali en Achmed op avontuur in Nederland, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:52 schreef bierkip het volgende:
[..]
Bron omroep Spakenburg een dag voordat Savannah verdween.
Ja verschrikkelijk. Ben ook bang dat zij het is.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is toch de grootste hel die je als ouder mee kan maken, zeker als je dan hoort dat er een lichaam niet ver weg is gevonden.
Die heb ik nog niet gespot.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben hier voor ootjekatootje en Staceysinger voor de vermoedelijke toedracht.
Pfff, dit. Wat zal dat zwaar zijn als ouder.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:50 schreef Perrin het volgende:
Laten we hopen ongerelateerd
https://www.rtvutrecht.nl(...)-bij-achterveld.html
Hoe zie je dat voor je? Ze wilde stiekem een natuurwandeling maken maar stootte haar hoofd en viel in het water?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Klinkt heel gek, maar als ze het is "hoop" ik maar dat het een noodlottig ongeval is geweest.
Ja weet ik veel zeg. Ik spreek alleen mijn hoop uit dat dat het is in plaats van een moordenaar annex psychopaatquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Ze wilde stiekem een natuurwandeling maken maar stootte haar hoofd en viel in het water?
Bericht was ineens verdwenen bij mij dus hopelijk hebben ze het mis.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:11 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens Telegraaf dood gevonden in Achterveld.
Doen ze een wilde gok of hebben ze idd goede bronnen daar bij de Telegraaf.
Van alle Fokkers die het bericht zoeken..quote:
Werkt weer voor mijquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:11 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens Telegraaf dood gevonden in Achterveld.
Doen ze een wilde gok of hebben ze idd goede bronnen daar bij de Telegraaf.
bron: Telgraaf
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:17:18Bericht op @telegraaf over #achterveld is onjuist. Het betreft niet de vermiste savannah. reageer retweet
Tering, telegraaf gewoon een gokje genomen dusquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:18 schreef Stupidisco het volgende:
@PolitieUtrecht 1 min.1 minuut geleden
Bericht op @telegraaf over #achterveld is onjuist. Het betreft niet de vermiste savannah.twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:17:18Bericht op @telegraaf over #achterveld is onjuist. Het betreft niet de vermiste savannah. reageer retweet
Whut.. Erg lullig als de Telegraaf hierover fantaseert.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:18 schreef Stupidisco het volgende:
@PolitieUtrecht 1 min.1 minuut geleden
Bericht op @telegraaf over #achterveld is onjuist. Het betreft niet de vermiste savannah.
Eens. Schandalige manier van 'journalistiek' bedrijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:23 schreef YazooW het volgende:
Ik zie het artikel voorbij komen op de Telegraaf. Vervolgens zie ik in dit topic het Twitter bericht van de politie die het tegen spreekt. Ik refresh het artikel op de site van de Telegraaf en het artikel is opeens aangepast.
Mocht het verhaal juist zijn dat de Telegraaf maar gewoon heeft gegokt dat het Savannah was dan zouden ze zich diep moeten schamen.
Op de mobiele site van de Telegraaf staat het dus nog gewoon.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:25 schreef Mothzor het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-in-water-achterveld
Staat dus gewoon online op telegraaf.nl
-Edit-
En een pushbericht met een correctie dat het toch niet de vermiste jonge dame betreft
Per ongeluk het pushbericht eruit gegooid? In ieder geval echt beschamend.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:33 schreef YazooW het volgende:
Dode Achterveld is niet vermiste Savannah
ACHTERVELD - Het lichaam dat vrijdagmiddag werd aangetroffen in het water bij Achterveld, blijkt niet van de vermiste Savannah (14) uit Bunschoten te zijn. Dat laat de politie weten aan De Telegraaf.
Het is nog niet bekend van wie het gevonden lichaam dan wel is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)niet_Savannah__.html
Een excuses was wel op zijn plaats geweest in dit artikel... Ben nu toch wel echt benieuwd hoe ze erbij zijn gekomen dat het dat meisje zou zijn geweest.
Dit was gewoon een artikel met een dikke kop op Telegraaf.nl dat dat meisje dood zou ziin gevonden. Hier is niets per ongeluk aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:36 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Per ongeluk het pushbericht eruit gegooid? In ieder geval echt beschamend.
Gewoon gegokt. Er was namelijk een redelijke kans dat ze het wel zou zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:33 schreef YazooW het volgende:
Dode Achterveld is niet vermiste Savannah
ACHTERVELD - Het lichaam dat vrijdagmiddag werd aangetroffen in het water bij Achterveld, blijkt niet van de vermiste Savannah (14) uit Bunschoten te zijn. Dat laat de politie weten aan De Telegraaf.
Het is nog niet bekend van wie het gevonden lichaam dan wel is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)niet_Savannah__.html
Een excuses was wel op zijn plaats geweest in dit artikel... Ben nu toch wel echt benieuwd hoe ze erbij zijn gekomen dat het dat meisje zou zijn geweest.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:38 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Gewoon gegokt. Er was namelijk een redelijke kans dat ze het wel zou zijn.
En tegenwoordig is het belangrijker om 'nieuws' als eerste te brengen in plaats van te checken of het wel klopt. Zorgelijke ontwikkeling.
Alles voor de clicks.
twitter:WimHoonhout twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:37:49Breaking News van @telegraaf #voorbarig #onzorgvuldig #fail #Savannah. Waar is zorgvuldigheid in de journalistiek gebleven? Shame on you! reageer retweet
Ze zijn bij de telegraaf echt van de pot gerukt. Moet je eens voorstellen hoe zo'n pushbericht binnenkomt bij familieleden. Ongehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:36 schreef agter het volgende:
Allemaal even goed onthouden hoe de Telegraaf hiermee omgegaan is.
Uiteraard niet. Het zoveelste lichaam in het water valt me op...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws....er is een dode gevonden
Het is niet gezegd dat ze dat toen al wisten. En anders is het ook niet gezegd dat het in het belang van beide onderzoeken was om dat naar buiten te brengen. Als het lichaam een slachtoffer van een misdrijf betrof dan kan ik me voorstellen dat er een bepaald belang is om nog niets naar buiten te brengen. Er kunnen allerlei redenen zijn. Het informeren van Jan en alleman hoeft niet perse belangrijk te zijn (wat we in deze tijd van social media wel eens te vaak denken).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:52 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand enig idee waarom Politie niet eerder op de avond meteen naar buiten heeft gebracht dat het lichaam dat ze hebben gevonden niet van Savannah is?
Dus voordat de Telegraaf die domme optelsom van 1 (Savannah vermist) + 1 (lichaam gevonden) = 2 (Lichaam Savannah gevonden) heeft gemaakt.
Je merkte in het uur voor de melding van Telegraaf namelijk al de toename van de vele speculaties die deze richting op wezen.
Dat was gezien de zoektocht naar Savannah die gaande is in ongeveer hetzelfde gebied als waar men het lichaam heeft gevonden niet eens zo raar geweest. En lijkt mij (al ben ik maar een leek en ken ik de verdere details uiteraard niet) toch wel iets wat snel vast te stellen moet zijn.
Viel mij ook al op ....quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het zoveelste lichaam in het water valt me op...
Ja, dat is het niet echt idd...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:58 schreef MadameMossel het volgende:
Dit wordt de 2e slapeloze nacht voor de ouders. Wat een hel moet dat zijn.
Dit idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
jezus, ik wist dat de telegraaf shit was, maar dit slaat wel echt alles. bah
Misschien omdat ze iets meer wilden weten voordat ook zij gingen gokken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:52 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand enig idee waarom Politie niet eerder op de avond meteen naar buiten heeft gebracht dat het lichaam dat ze hebben gevonden niet van Savannah is?
Dus voordat de Telegraaf die domme optelsom van 1 (Savannah vermist) + 1 (lichaam gevonden) = 2 (Lichaam Savannah gevonden) heeft gemaakt.
Je merkte in het uur voor de melding van Telegraaf namelijk al de toename van de vele speculaties die deze richting op wezen.
Dat was gezien de zoektocht naar Savannah die gaande is in ongeveer hetzelfde gebied als waar men het lichaam heeft gevonden niet eens zo raar geweest. En lijkt mij (al ben ik maar een leek en ken ik de verdere details uiteraard niet) toch wel iets wat snel vast te stellen moet zijn.
Uiteraard moet/mag men nooit gaan gokken. Maar uitsluiten dat het Savannah is/was had ik niet vreemd gevonden. Daarmee geven ze weinig weg en voorkomen ze enkel dat speculaties een loopje nemen met de waarheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze iets meer wilden weten voordat ook zij gingen gokken.
Het mag dan wel niet Savannah zijn, er is nog steeds iemand dood gevonden in het water.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:15 schreef Infection het volgende:
Man man man, goeie actie van de telegraaf weer.![]()
Mag hopen dat de ouders de politie gesproken hebben voordat ze het bericht van de telegraaf hadden gelezen.
twitter:rikdogger twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:57:59De ouders van #Savannah zijn kort voor Telegraaf push ingelicht dat het lichaam in #Achterveld niet van hun dochter is, meldt @deBunschoter. reageer retweet
Het gaat hier over Savannah dus in die context is het goed nieuws jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws....er is een dode gevonden
Mooi.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:16 schreef Stupidisco het volgende:
[..]twitter:rikdogger twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:57:59De ouders van #Savannah zijn kort voor Telegraaf push ingelicht dat het lichaam in #Achterveld niet van hun dochter is, meldt @deBunschoter. reageer retweet
Het is fokking 50 graden buiten ofzo. Wat wordt koud????quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:55 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
En eventuele sporen worden niet zeker gesteld. En alles wordt koud.
Nou wie weet joh.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:43 schreef Toga het volgende:
Misschien heeft Savannah een Somalische asielzoeker verkracht en vermoord?
Ik proef een sarcastische ondertoon in je reactie en je hebt gelijk ook, wat de ouders nu moeten doorstaan is verschrikkelijk en hopelijk wordt het geen drama. Het is hopelijk een gevalletje "even ertussen uit".quote:
Dat proef je op zich wel goed maar bij nader inzien, iedereen mag zn mening geven of grapjes maken dus jij ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:59 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik proef een sarcastische ondertoon in je reactie en je hebt gelijk ook, wat de ouders nu moeten doorstaan is verschrikkelijk en hopelijk wordt het geen drama. Het is hopelijk een gevalletje "even ertussen uit".
In het ergste geval alvast mijn excuses aan iedereen die er niet om kon lachen.
Misschien is het wel Maddie McCannquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het zoveelste lichaam in het water valt me op...
Is helemaal niks over bekend. Wel vreemd verder.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, Ootje checks in!
Niet om Savanna maar wel ff een opmerking over dat gevonden lichaam.
Leuke straat maar missen ze daar een oude boer ofzo? Dat is nu niet echt een gebied om even zelfmoord te plegen of te verdwalen of neergeschoten te worden.
Wie is het?
Die dood in het water is gevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:24 schreef Hdero het volgende:
Ik vermoed een oudere blanke pedofiele man.
"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:07 schreef Fer het volgende:
Is er al bekend of ze echt had afgesproken met de klasgenoten?
Ik bedoel, hebben ze tevergeefs op hasr gewacht en zijn toen zonder haar vertrokken of hebben ze helemaal niet afgesproken?
Uh nee?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:37 schreef Nober het volgende:
Breaking: 'De Utrechtse serieverkrachter loopt nog vrij rond'
Was een poging om een grapje te maken denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:37 schreef Nober het volgende:
Breaking: 'De Utrechtse serieverkrachter loopt nog vrij rond'
Ik heb even zitten kijken en ik vond dat ze behoorlijk werd gepest. Ze werd uitgemaakt voor dik enz. Geen idee of dat normaal is tegenwoordig maar ik vond ze best onaardig doen tegen elkaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Lastige hoor, nog geen spoor van Savannah...
Tegenwoordig blijken deze meiden toch bij iemand te zitten en duiken dan vanzelf weer op.
Aan de andere kant zijn er de zaken van Sabine Janson en Andrea Luten.
Ik hoop maar dat ze in haar computer of andere sociaal media wat vinden, wat duidt op een vrijwillige verdwijning
Kinderen zijn keihard, ongewenst filmpjes maken en deze onderling delen is tegenwoordig heel normaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken en ik vond dat ze behoorlijk werd gepest. Ze werd uitgemaakt voor dik enz. Geen idee of dat normaal is tegenwoordig maar ik vond ze best onaardig doen tegen elkaar.
Misschien even naar Spanje gevlogen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:06 schreef MadameMossel het volgende:
Sinds gisteren ook een jong meisje uit Bergen op Zoom vermist.
Ik dacht echt wow. Bij ons werden er mensen gepest maar dit is gewoon echt gemeen. Maarja is van alle tijden natuurlijk alleen hadden wij geen social media.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kinderen zijn keihard, ongewenst filmpjes maken en deze onderling delen is tegenwoordig heel normaal.
Gelukkig duiken ze bijna altijd weer op.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien even naar Spanje gevlogen?
Vertel?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:06 schreef MadameMossel het volgende:
Sinds gisteren ook een jong meisje uit Bergen op Zoom vermist.
https://www.rtvutrecht.nl(...)e-horen-lieverd.htmlquote:BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Er is nog altijd geen spoor van de vermiste Savannah Dekker uit Bunschoten. Het 14-jarig meisje vertrok eerder deze week op haar fiets naar een vriendinnetje, maar kwam daar nooit aan. Haar oma doet een emotionele oproep.
"Laat alsjeblieft wat van je weten, want papa en mama missen je heel erg, maar opa's en oma's ook. Je bent zo rijk en je krijgt alles wat je hartje begeert. Lieverd, doe me een plezier en kom naar huis. Laat wat van je horen lieverd!"
SCHRIK
Lenie Dekker leeft tussen hoop en vrees sinds haar kleindochter vermist wordt. "Het duurde lang totdat het nieuws echt tot me doordrong. Zoiets maak je je hele leven niet mee. Je hoort over vermissingen weleens wat op televisie of je leest erover in de krant, maar je verwacht niet dat het jezelf overkomt", vertelt ze aan RTV Utrecht.
Allerlei scenario's over haar verdwijning spookten de afgelopen dagen door haar hoofd. "Je denkt: hoe komt ze thuis? Is ze aangerand of gebruikt? Ligt ze in het water? Gaat ze gekke dingen doen? Dat soort dingen gaan door je hoofd en dat wordt alleen maar erger naarmate ze weg is."
GOEDE BAND
Lenie heeft een goede band met haar kleindochter. "Ze is heel speels en heeft een mooie uitstraling en kan heel hard lachen. Ik heb het idee dat er iets in haar koppie heeft gespeeld en dat ze een plannetje heeft gemaakt waar ze niemand over heeft verteld."
De omgeving van Lenie leeft erg met haar mee. "Er vallen telkens kaartjes op de deurmat van mensen die me sterkte wensen. Het leeft behoorlijk in mijn omgeving. Ik ben gisteren bewust niet naar de sportschool geweest, want iedereen vraagt: is dit jouw kleindochter? Dat kan ik niet gebruiken, daarom hoop ik dat ze snel terugkomt."
De politie liet vanochtend weten nog niet te weten waar het meisje precies is. Eerder werd wel de fiets van Savannah teruggevonden. De recherche ziet dat als een nieuw spoor.
Ik ben benieuwd, de Juliusput is niet toegankelijk voor publiek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:
en over dat gevonden lichaam:
https://www.rtvutrecht.nl(...)nog-onduidelijk.html
Dronken Pool die tijdens het nachtvissen in het water is gevallen?
Zou die dat kunnen lezen dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, de Juliusput is niet toegankelijk voor publiek.
Dat had ze inderdaad best kunnen zijn. Je vindt niet elke dag een 14-jarig meisje in een slootquote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:49 schreef Stupidisco het volgende:
Dit is dus waarom het zo lang duurde voordat Politie kon ontkrachten dat het gevonden lichaam van Savannah was;
Let op! Dit gaat dus NIET over Savannah.
Meisje door misdrijf om het leven gebracht
Laatste update:
03-06-2017 | 12:37
Achterveld - Vrijdagmiddag 2 juni werd het lichaam van een meisje aangetroffen in het water van een sloot aan het Emelaarsepad in Achterveld. Uit onderzoek is gebleken dat het meisje door een misdrijf om het leven is gebracht.
Rond 17.00 uur schakelde een getuige de politie in omdat er een lichaam in het water lag. Het bleek dat het ging om het lichaam van een meisje die overleden was. Direct werd de omgeving afgezet. Specialisten van de Forensische Opsporing verrichtten sporenonderzoek. Daarbij maakten zij gebruik van speurhonden en een politiehelikopter maakte overzichtsfoto’s.
Identiteit
Na onderzoek blijkt het te gaan om een 14-jarig meisje uit Hoevelaken. Zij werd door een misdrijf om het leven gebracht. Een groot rechercheteam (Team Grootschalige Opsporing (TGO)) doet onderzoek naar wat er vrijdagmiddag 2 juni gebeurd is. In verband met sporenonderzoek heeft de Mobiele Eenheid het gebied rondom het Emelaarsepad in nacht van vrijdag op zaterdag bewaakt. Zaterdag 3 juni vindt er verder sporenonderzoek plaats in de omgeving waar het meisje is gevonden.
Bron: Politie
2?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:52 schreef Aventura het volgende:
Wat ontzettend verwarrend! Dus er zijn in twee dagen twee doden gevonden in Achterveld?
Nee één. Alleen dit 14-jarige meisje uit Hoevelaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:52 schreef Aventura het volgende:
Wat ontzettend verwarrend! Dus er zijn in twee dagen twee doden gevonden in Achterveld?
Nee, één dode en een vermissing (Savannah).quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Twee doden en een vermissing allemaal in dezelfde buurt?
Raar idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Twee doden en een vermissing allemaal in dezelfde buurt?
O...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:58 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee, één dode en een vermissing (Savannah).
Ja klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O....
Maar wel grofweg in dezelfde buurt? Dode en vermissing?
Wel bizar dat ze daar een 14 jarig andere meisje gevonden hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee één. Alleen dit 14-jarige meisje uit Hoevelaken.
De Telegraaf gokte gister dat dit het lichaam van de 14-jarige Savannah was,wat dus onjuist is. Savannah is nog altijd vermist.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat heftig zeg...
Bij toeval gevonden zeiden ze gisteren, dus in een regio:
1 14 jarig meisje spoorloos verdwenen
1 14 jarig meisje vermoord gevonden
en een melding van eerder deze week dat er twee idioten achter een grietje aanreden...
Maar dat dode meisje was blijkbaar nog niet vermist.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat heftig zeg...
en een melding van eerder deze week dat er twee idioten achter een grietje aanreden...
Nee, inderdaad niet overgelezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:04 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Maar dat dode meisje was blijkbaar nog niet vermist.
Er zijn altijd ergens wel idioten die achter grietjes aan proberen te rijden, zucht, maar treurig nieuws.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat heftig zeg...
Beetje raar wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:04 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Maar dat dode meisje was blijkbaar nog niet vermist.
BREAKING NOS NUquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat het in de media nog redelijk rustig blijft hierover dan!
Savannah is nog steeds vermist en mocht zij worden vastgehouden dat willen ze ws geen paniek veroorzaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat het in de media nog redelijk rustig blijft hierover dan!
Je zou verwachten dat de Telegraaf al over een seriemoordenaar begint...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Savannah is nog steeds vermist en mocht zij worden vastgehouden dat willen ze ws geen paniek veroorzaken.
En wat valt er nog meer te melden dan?
Misschien wel door haar eigen familie/ouders omgebracht. Gek toch dat niemand een 14-jarig meisje mist.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet overgelezen.
Madame Mossel had het wel over een vermist meisje in Bergen op Zoom, daar kon ik ook weinig over vinden. Misschien zat ze in een instelling.
Meisje niet thuisgekomen van school en om 5 uur 's middags al vermoord aangetroffen...? Men had niet eens kans om haar als vermist aan te geven dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:16 schreef Paxcon het volgende:
Dat andere meisje was vrijdag na school niet thuisgekomen en stond blijkbaar niet als vermist gesignaleerd
http://nos.nl/artikel/217(...)n-in-achterveld.html
Het niet gebruiken van de telefoon is een smoking gun die niet veel goeds voorspelt, kan ik je zeggen. Die meiden zijn namelijk doorgaans versmolten met hun telefoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Mocht Savannah zelf op pad zijn gegaan dan hoop ik toch wel dat ze zich na dit verschrikkelijke nieuws zo snel mogelijk meldt.
Wat een nachtmerrie zo voor haar familie en vrienden.
Al blijft het wel opmerkelijk dat ze haar telefoon en bankpas niet gebruikt.
Kan ook ingenomen zijn door haar loverboy.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gebruiken van de telefoon is een smoking gun die niet veel goeds voorspelt, kan ik je zeggen. Die meiden zijn namelijk doorgaans versmolten met hun telefoon.
Gaat NIET over Savannah. Lees je uberhaupt de berichten hier?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:22 schreef Mothzor het volgende:
Blijkbaar overleden aagetroffen volgens nu.nl. Wat ontzettend erg! Rust zacht.
Blijkbaar had de telegraaf gister toch goede bronnen. Vreemde gang van zaken.
Dat is dus een ander meisjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:22 schreef Mothzor het volgende:
Dat is dus een ander meisje.. Uit Hoevelaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:22 schreef Mothzor het volgende:
Nee, het vermoord aangetroffen meisje is een ander 14-jarig meisje. Savannah is nog steeds vermist.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:22 schreef Mothzor het volgende:
Mwah. Denk niet dat het bewust is. De link is natuurlijk snel gelegd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:26 schreef DeParo het volgende:
Heeft iemand Mothzor al verteld dat het om een ander meisje gaat?
Wat een onaangename roddelhoek hier.
Dé reden dat jij je ook ff meldt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:26 schreef DeParo het volgende:
Heeft iemand Mothzor al verteld dat het om een ander meisje gaat?
Wat een onaangename roddelhoek hier.
Dat weten ze ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze moeten in ieder geval weten wie ze is (het dode meisje)
Waar was die achtervolging? Ook in die regio?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef happylife070 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)21564&type=3&theater
Ik vind het ook echt heel raar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat een toeval dat ze beide 14 zijn en uit die regio komen wow..
Weliswaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:34 schreef amaranta het volgende:
't is weleenswaar Savannah niet maar, een ander gezin is dus ook een 14-jarige dochter verloren.
Bunschoten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar was die achtervolging? Ook in die regio?
Ja, kut is dat idd, dat ken ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is wat de dicteerfunctie ervan gemaakt heeft
Oma hoopt dat ze snel terugkomt zodat weer rustig kan gaan sporten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij denken ze dat ze zelf is weggelopen
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)e-horen-lieverd.html
zelfde dag, link naar artikel erkt niet meerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is daar een artikeltje van?
Wanneer was dat, recent?
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch vreemd dat dode meisje dan niet als vermist was opgegeven. Dat ze al zo snel weten wie het is en waar ze vandaan komt...
Zou me niks verbazen als straks toch wel naar buiten komt dat het wel Savannah is.
maar er was toch ook een lichaam van een blanke man gevonden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee één. Alleen dit 14-jarige meisje uit Hoevelaken.
De Telegraaf gokte gister dat dit het lichaam van de 14-jarige Savannah was,wat dus onjuist is. Savannah is nog altijd vermist.
nee, dat kan echt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch vreemd dat dode meisje dan niet als vermist was opgegeven. Dat ze al zo snel weten wie het is en waar ze vandaan komt...
Zou me niks verbazen als straks toch wel naar buiten komt dat het wel Savannah is.
Tja, dat is dan wrs met elkaar verbonden...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef happylife070 het volgende:
[..]
zelfde dag, link naar artikel erkt niet meer
Hè?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
maar er was toch ook een lichaam van een blanke man gevonden?
Ja want dit is natuurlijk verzonnen. Het is een verklaring van het meisje zelf, plus er is een meisje vermist en ook nog eens één dood aangetroffen niet heel ver van Bunschoten vandaan, in Hoevelaken. Deze informatie is echt een gevolg van teveel films kijken ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef DeParo het volgende:
Mensen kijken te veel films, achtervolgingen en mannen met baardjes die kleine meisjes achtervolgen, waar vroeger alleen het 'dorp' of de 'wijk' aan het roddelen sloeg doen we dat nu online en wordt het een nationaal fenomeen.
Dat meisje is niet dood aangetroffen in Hoevelaken, maar in Achterveld. Ze is wel afkomstig uit Hoevelaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja want dit is natuurlijk verzonnen. Het is een verklaring van het meisje zelf, plus er is een meisje vermist en ook nog eens één dood aangetroffen niet heel ver van Bunschoten vandaan, in Hoevelaken. Deze informatie is echt een gevolg van teveel films kijken ja.
Dat denk ik ook wel. Niets te vinden dan wat vaag nieuws over een ander meisje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Klopt, foutje. Maar dat betekent niet dat het maar 'roddels' zijn die verspreid worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat meisje is niet dood aangetroffen in Hoevelaken. Ze is wel afkomstig uit Hoevelaken.
Uh ja maar Dutroux was geen film.. Er zijn genoeg tragische gevallen geweest van ontvoerde meisjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef DeParo het volgende:
Mensen kijken te veel films, achtervolgingen en mannen met baardjes die kleine meisjes achtervolgen, waar vroeger alleen het 'dorp' of de 'wijk' aan het roddelen sloeg doen we dat nu online en wordt het een nationaal fenomeen.
Als ze dat meisje hadden willen meenemen hadden ze dat wel gedaan en geen 'onverstaanbare' dingen na haar geroepen voor haar klem gereden te hebben en niet eens de moeite te nemen uit te stappen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja want dit is natuurlijk verzonnen. Het is een verklaring van het meisje zelf, plus er is een meisje vermist en ook nog eens één dood aangetroffen niet heel ver van Bunschoten vandaan, in Hoevelaken. Deze informatie is echt een gevolg van teveel films kijken ja.
Ik denk niet dat oma dan nog een hoopvol bericht laat plaatsen als dat zo zou zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Niets te vinden dan wat vaag nieuws over een ander meisje.
Moet je maar eens lezen hoeveel dingen mensen toen 'zagen' of dachten te zien, terwijl er toch maar echt een bende (laten we zo maar even noemen) op pad was (relatief dus), wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja maar Dutroux was geen film.. Er zijn genoeg tragische gevallen geweest van ontvoerde meisjes.
Dat denk ik niet. Aan de ouders van Savannah is door de politie verteld dat het dode meisje Savannah niet is. De politie heeft dat ook landelijk bekend gemaakt. Daarnaast weten ze wie het dode meisje is, anders zouden ze niet weten en bekend maken dat dat meisje uit Hoevelaken afkomstig is. Bovendien vermeldt de politie er uitdrukkelijk bij dat het niet om Savannah gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Haar lichaam werd gisterenmiddag al gevonden, dus het is niet heel raar dat ze niet als vermist is opgegeven. Waarschijnlijk is de familie al over haar dood geïnformeerd voordat ze melding deden van vermissing.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Meisje was vrijdagmiddag niet van school thuisgekomen en al om 5 uur 's middags van dezelfde vrijdag dood aangetroffen. Gisteren dus. Ouders hebben haar dus niet als vermist opgegeven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
'vooralsnog' staat erquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En de politie benadrukt dat dode meisje en vermiste meisje geen verband hebben. Nou, die conclusie wordt toch snel getrokken vind ik
Hoogstwaarschijnlijk? Je weet helemaal niks over het meisje of de achtergrond van de daad gewoon te veel films gekeken dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:54 schreef Momo... het volgende:
Je brengt toch geen 14-jarig meisje zomaar om die waarschijnlijk uit school komt fietsen net bah![]()
Hoogstwaarschijnlijk is dit dus een lust-moord?
Zou juist vreemd zijn als er geen verband is tussen de zakenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En de politie benadrukt dat dode meisje en vermiste meisje geen verband hebben. Nou, die conclusie wordt toch snel getrokken vind ik
Bunschoten en Hoevelaken liggen ook vlak bij elkaar. Hoe vaak raken er 14-jarige meisjes vermist in die regio? Vind het maar een vreemd verhaal. Het wordt ook als een voetnoot toegevoegd, terwijl het redelijk bizar is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoogland? Hoevelaken was het toch?quote:2 juni
De fiets van Savannah wordt gevonden in Hoogland.
Het 14-jarige meisje X uit Hoogland komt niet thuis uit school.
Om 17 uur wordt een lichaam gevonden in Achterveld (Stoutenburg)
3 juni
Het gevonden lichaam blijkt van meisje X te zijn.
Kilometertje of 15 van elkaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bunschoten en Hoevelaken liggen ook vlak bij elkaar. Hoe vaak raken er 14-jarige meisjes vermist in die regio? Vind het maar een vreemd verhaal. Het wordt ook als een voetnoot toegevoegd, terwijl het redelijk bizar is.
Dat 'nieuws' van 31 mei blijft zo hilarisch irrelevant.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:01 schreef Burdie het volgende:
Echt weer fok dit.
Feiten
31 mei
Twee mannen rijden in Bunschoteneen tijdje achter een 17 jarig meisje aan
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51359&webdept=2
1 juni
De 14-jarige Savannah uit Bunschoten wordt vermist
2 juni
3 juni
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:01 schreef Burdie het volgende:
Echt weer fok dit.
Feiten
31 mei
Twee mannen rijden in Bunschoteneen tijdje achter een 17 jarig meisje aan
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51359&webdept=2
1 juni
De 14-jarige Savannah uit Bunschoten wordt vermist
2 juni
3 juni
een echte dijenkletser jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat 'nieuws' van 31 mei blijft zo hilarisch irrelevant.
Dat is niks.quote:
Ja, de tijd dringt wel. Begin wel het ernstigste te vrezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niks.
Het is niet bepaald dagelijks dat 14 jarige meisjes vermist raken of vermoord worden. En al helemaal niet in zo'n korte tijd zo vlak bij elkaar.
De tijd begint ook te dringen. Hoeveel uur na een vermissing zonder een teken van leven ziet het niet best uit? 48 uur?
Dit is geen roddelhoek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je de ironie van deze roddelhoek niet in kan zien ach wat.
Lijkt me nagenoeg onmogelijk dat het om Savannah gaat, zie de post van haar moeder van een half uur geleden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niks.
Het is niet bepaald dagelijks dat 14 jarige meisjes vermist raken of vermoord worden. En al helemaal niet in zo'n korte tijd zo vlak bij elkaar.
De tijd begint ook te dringen. Hoeveel uur na een vermissing zonder een teken van leven ziet het niet best uit? 48 uur?
Ja, aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar meisje X uit Hoogland? Uit Hoevelaken toch (dat lees ik iig in de artikelen die ik gezien heb)? Of is Hoogland Hoevelaken (ben niet bekend in de regio)?
Ironie is na Cynisme mijn 4de voornaam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je de ironie van deze roddelhoek niet in kan zien ach wat.
Ziet het er niet best uit? Hoeveel kindermoorden hebben we de afgelopen jaren gehad want het ziet er naar uit dat je deze kant op wilt gaan? Hoe vaak komt het voor dat een kind langer dan 48 vermist is, 72, uur, langer misschien zelfs? Ongetwijfeld niet elke minuut maar het gebeurt, en niet echt niet elke keer een moord, de politie behandelt een vermissing pas serieus normaal na 24 uur dus ik denk niet dat per se 48 uur een slecht teken is, of veel meer slecht dan 24 uur, in deze.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niks.
Top!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, aangepast.
Eigenlijk zijn het (op dit moment) 3 separate feiten.
Want? Het valt bijna tegelijk met de andere gebeurtenissen, en zoiets gebeurt vrijwel nooit in Bunschoten. Er is dus wel degelijk kans dat er een verband is. Zo gek klinkt het nog niet eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat 'nieuws' van 31 mei blijft zo hilarisch irrelevant.
Het staat zelfs op politie.nl, dat de meeste mensen die vermist worden binnen 48 uur weer opduiken of opgespoord zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ziet het er niet best uit? Hoeveel kindermoorden hebben we de afgelopen jaren gehad want het ziet er naar uit dat je deze kant op wilt gaan? Hoe vaak komt het voor dat een kind langer dan 48 vermist is, 72, uur, langer misschien zelfs? Ongetwijfeld niet elke minuut maar het gebeurt, en niet echt niet elke keer een moord, de politie behandelt een vermissing pas serieus normaal na 24 uur dus ik denk niet dat per se 48 uur een slecht teken is, of veel meer slecht dan 24 uur, in deze.
En dat zoiets vrijwel nooit in Bunschoten gebeurt maak jij op uit de Bunschoter courant dagelijks te lezen? Kom op zeg, gebeurt zo vaak, dit meisje doet er aangifte van en het wordt gepubliceerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Want? Het valt bijna tegelijk met de andere gebeurtenissen, en zoiets gebeurt vrijwel nooit in Bunschoten. Er is dus wel degelijk kans dat er een verband is, zo gek klinkt het nog niet eens.
Dat betekent niet dat je na 48 uur zo Goed als dood kan worden verklaard, dat zegt meer over wat voor soort onderzoek wordt gedaan, een moord is ook maar een van de misdrijven die gepleegd kan worden om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat zelfs op politie.nl, dat de meeste mensen die vermist worden binnen 48 uur weer opduiken of opgespoord zijn.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het ziet er niet best uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je na 48 uur zo Goed als dood kan worden verklaard, dat zegt meer over wat voor soort onderzoek wordt gedaan, een moord is ook maar een van de misdrijven die gepleegd kan worden om maar een voorbeeld te noemen.
Kan je nog helemaal geen conclusie verder aan verbinden, las net ergens dat Justin Bieber op Pinkpop komt, als ze daar is kan het nog wel een paar dagen duren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het ziet er niet best uit.
Sinds?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef Xan21 het volgende:
In Hilversum ook al 15 jarig meisje vermist.
Ik woon in Bunschoten. Enough said.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat zoiets vrijwel nooit in Bunschoten gebeurt maak jij op uit de Bunschoter courant dagelijks te lezen? Kom op zeg, gebeurt zo vaak, dit meisje doet er aangifte van en het wordt gepubliceerd.
Sowieso al 1 want het meisje dat gevonden is blijkt door een misdrijf om het leven te zijn gekomen dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:17 schreef FlipjeHolland het volgende:
ik hoop niet dat deze zaken gerelateerd zijn en er een kindermoordenaar rondloopt in de provincie utrecht.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik woon in Bunschoten. Enough said.
bronquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef Xan21 het volgende:
In Hilversum ook al 15 jarig meisje vermist.
Het is een roddeldorp, dus als zoiets vaker zou gebeuren had dat wel bekend geweest. Het is niet alledaags dat er meisjes worden klemgereden, of worden vermist. Eigenlijk nooit zelfs, zo ver ik mij kan herinneren. Dus dat deze gebeurtenissen best wel eens samen kunnen hangen klinkt niet zo gek als dat jij denkt.quote:
Getuige geweest van iets wat ze beter niet had kunnen zien?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:54 schreef Momo... het volgende:
Je brengt toch geen 14-jarig meisje zomaar om die waarschijnlijk uit school komt fietsen net bah![]()
Hoogstwaarschijnlijk is dit dus een lust-moord?
Facebookbericht van de vaderquote:
In Kollum ook niet, maar dat sluit nare dingen niet uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is een roddeldorp, dus als zoiets vaker zou gebeuren had dat wel bekend geweest. Het is niet alledaags dat er meisjes worden klemgereden, of worden vermist. Eigenlijk nooit zelfs, zo ver ik mij kan herinneren.
Een roddeldorp van 20.000+ inwoners.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is een roddeldorp, dus als zoiets vaker zou gebeuren had dat wel bekend geweest. Het is niet alledaags dat er meisjes worden klemgereden, of worden vermist. Eigenlijk nooit zelfs, zo ver ik mij kan herinneren. Dus dat deze gebeurtenissen best wel eens samen kunnen hangen klinkt niet zo gek als dat jij denkt.
Dat meisje is al terecht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Facebookbericht van de vader
Vergeet echter niet dat er dagelijks kinderen vermist raken danwel van huis weglopen.
Niet overal een verband tussen gaan zoeken mensen.
Dit lijkt me een gevalletje loverboys.
Inderdaad. Dit lijkt toch anders.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Facebookbericht van de vader
Vergeet echter niet dat er dagelijks kinderen vermist raken danwel van huis weglopen.
Niet overal een verband tussen gaan zoeken mensen.
Dit lijkt me een gevalletje loverboys.
Dat zeg ik ook niet. Maar als dergelijke dingen vaker zouden gebeuren hoor of lees je dat snel genoeg in een dorp als Bunschoten. Deze gebeurtenissen zijn dus nogal uitzonderlijk aangezien het naar mijn weten niet errder voorgekomen is de laatste tijd. En dat binnen een aantal dagen tijd, dan ga je toch wel denken dat er een verband is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
In Kollum ook niet, maar dat sluit nare dingen niet uit.
Het gebeurt overal dat meisjes worden lastig gevallen door oversexte mannen, het zou me echt heel erg verbazen als het nooit zou voorkomen in het Aarde Paradijs genaamd Bunschoten, kom op zeg dat nieuws van 31 mei blijft volstrekt irrelevant tot dusverre maar ik weet zeker dat de politie elke tip zal nagaan dus mocht je iets gezien heb meld het vooral......quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar als dergelijke dingen vaker zouden gebeuren hoor of lees je dat snel genoeg in een dorp als Bunschoten. Deze gebeurtenissen zijn dus nogal uitzonderlijk aangezien het naar mijn weten niet errder voorgekomen is de laatste tijd. En dat binnen een aantal dagen tijd, dan ga je toch wel denken dat er een verband is.
Natuurlijk, het gebeurt overal. Maar niet dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks in een dorp. Dat er nu binnen een aantal dagen meerdere dingen naar buiten komen is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het gebeurt overal dat meisjes worden lastig gevallen door oversexte mannen, het zou me echt heel erg verbazen als het nooit zou voorkomen in het Aarde Paradijs genaamd Bunschoten, kom op zeg.
Je kent het kind niet en misschien is er meer dan voldoende reden om te denken aan weglopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat je als familie zegt te denken aan weglopen. Dat hoop je toch?
Die hoop heb je dan, dat dat het is. Dat andere is zo afschuwelijk, daar moet je niet aan denken...
Dat zou je nog ernstig verbazen hoe vaak het gebeurt in steden en dorpen, na uitgaansavonden of gewoon op een doordeweekse dag, dat het jouw oren niet bereikt dat is wat anders.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Natuurlijk, het gebeurt overal. Maar niet dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks in een dorp. Dat er nu binnen een aantal dagen meerdere dingen naar buiten komen is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen.
Ze is gevondenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:30 schreef kuil het volgende:
Het zou ook nog een vergelijkbare zaak kunnen zijn als die van Dascha Graafsma. Maar dan is het wel vreemd dat haar lichaam nog niet is gevonden.
Precies! Je 'proeft' ook een beetje aan de berichten van de Politie dat men hier meer aan denkt dan aan misdrijf op dit moment.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je kent het kind niet en misschien is er meer dan voldoende reden om te denken aan weglopen.
Dit topic gaat over Savannahs vermissing. Dit is zeer waarschijnlijk een ander misdrijf.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:31 schreef 2600 het volgende:
[..]
Ze is gevonden![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)4-in-achterveld.html
https://www.politie.nl/mi(...)-leven-gebracht.html is een ander meisje van 14quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef kuil het volgende:
https://www.facebook.com/(...)sts/1457474180942581
Het is te hopen dat de Raad voor de Journalistiek de Telegraaf flink zal berispen om de zeer voorbarige berichtgeving. Een hoge boete zou wel op z'n plaats zijn. Anders zullen ze gewoon blijven doorgaan met die misselijkmakende riooljournalistiek.![]()
Een dronken persoon die wat roept, of een meisje op de kont slaat is toch wat anders dan klem gereden worden en een vermissing.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou je nog ernstig verbazen hoe vaak het gebeurt in steden en dorpen, na uitgaansavonden of gewoon op een doordeweekse dag, dat het jouw oren niet bereikt dat is wat anders.
Fijn dat jij de zaak even bent komen oplossen!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:32 schreef 2600 het volgende:
TT kan aangepast, het lichaam is ook gevonden.
Lees je even in voordat je zulke onzin post.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:32 schreef 2600 het volgende:
TT kan aangepast, het lichaam is ook gevonden.
kleine moeite.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:33 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Fijn dat jij de zaak even bent komen oplossen!
Klopt. Politie sluit andere scenario's ook zeker niet uit maar bij de vermissing van een 14-jarig meisje, in een land waar dat in 99% van de gevallen gaat om een wegloopactie, is dat ook een normale gang van zaken. Ik denk wel dat de vondst van dat andere meisje wat alarmbellen heeft doen rinkelen in eerste instantie maar ook daar ligt het puur aan de omstandigheden en zonder direct verband worden beide zaken gewoon apart afgehandeld normaal gesproken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Precies! Je 'proeft' ook een beetje aan de berichten van de Politie dat men hier meer aan denkt dan aan misdrijf op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |