twitter:WimHoonhout twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:37:49Breaking News van @telegraaf #voorbarig #onzorgvuldig #fail #Savannah. Waar is zorgvuldigheid in de journalistiek gebleven? Shame on you! reageer retweet
Ze zijn bij de telegraaf echt van de pot gerukt. Moet je eens voorstellen hoe zo'n pushbericht binnenkomt bij familieleden. Ongehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:36 schreef agter het volgende:
Allemaal even goed onthouden hoe de Telegraaf hiermee omgegaan is.
Uiteraard niet. Het zoveelste lichaam in het water valt me op...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws....er is een dode gevonden
Het is niet gezegd dat ze dat toen al wisten. En anders is het ook niet gezegd dat het in het belang van beide onderzoeken was om dat naar buiten te brengen. Als het lichaam een slachtoffer van een misdrijf betrof dan kan ik me voorstellen dat er een bepaald belang is om nog niets naar buiten te brengen. Er kunnen allerlei redenen zijn. Het informeren van Jan en alleman hoeft niet perse belangrijk te zijn (wat we in deze tijd van social media wel eens te vaak denken).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:52 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand enig idee waarom Politie niet eerder op de avond meteen naar buiten heeft gebracht dat het lichaam dat ze hebben gevonden niet van Savannah is?
Dus voordat de Telegraaf die domme optelsom van 1 (Savannah vermist) + 1 (lichaam gevonden) = 2 (Lichaam Savannah gevonden) heeft gemaakt.
Je merkte in het uur voor de melding van Telegraaf namelijk al de toename van de vele speculaties die deze richting op wezen.
Dat was gezien de zoektocht naar Savannah die gaande is in ongeveer hetzelfde gebied als waar men het lichaam heeft gevonden niet eens zo raar geweest. En lijkt mij (al ben ik maar een leek en ken ik de verdere details uiteraard niet) toch wel iets wat snel vast te stellen moet zijn.
Viel mij ook al op ....quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het zoveelste lichaam in het water valt me op...
Ja, dat is het niet echt idd...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:58 schreef MadameMossel het volgende:
Dit wordt de 2e slapeloze nacht voor de ouders. Wat een hel moet dat zijn.
Dit idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
jezus, ik wist dat de telegraaf shit was, maar dit slaat wel echt alles. bah
Misschien omdat ze iets meer wilden weten voordat ook zij gingen gokken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:52 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand enig idee waarom Politie niet eerder op de avond meteen naar buiten heeft gebracht dat het lichaam dat ze hebben gevonden niet van Savannah is?
Dus voordat de Telegraaf die domme optelsom van 1 (Savannah vermist) + 1 (lichaam gevonden) = 2 (Lichaam Savannah gevonden) heeft gemaakt.
Je merkte in het uur voor de melding van Telegraaf namelijk al de toename van de vele speculaties die deze richting op wezen.
Dat was gezien de zoektocht naar Savannah die gaande is in ongeveer hetzelfde gebied als waar men het lichaam heeft gevonden niet eens zo raar geweest. En lijkt mij (al ben ik maar een leek en ken ik de verdere details uiteraard niet) toch wel iets wat snel vast te stellen moet zijn.
Uiteraard moet/mag men nooit gaan gokken. Maar uitsluiten dat het Savannah is/was had ik niet vreemd gevonden. Daarmee geven ze weinig weg en voorkomen ze enkel dat speculaties een loopje nemen met de waarheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze iets meer wilden weten voordat ook zij gingen gokken.
Het mag dan wel niet Savannah zijn, er is nog steeds iemand dood gevonden in het water.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:15 schreef Infection het volgende:
Man man man, goeie actie van de telegraaf weer.![]()
Mag hopen dat de ouders de politie gesproken hebben voordat ze het bericht van de telegraaf hadden gelezen.
twitter:rikdogger twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:57:59De ouders van #Savannah zijn kort voor Telegraaf push ingelicht dat het lichaam in #Achterveld niet van hun dochter is, meldt @deBunschoter. reageer retweet
Het gaat hier over Savannah dus in die context is het goed nieuws jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws....er is een dode gevonden
Mooi.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:16 schreef Stupidisco het volgende:
[..]twitter:rikdogger twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 21:57:59De ouders van #Savannah zijn kort voor Telegraaf push ingelicht dat het lichaam in #Achterveld niet van hun dochter is, meldt @deBunschoter. reageer retweet
Het is fokking 50 graden buiten ofzo. Wat wordt koud????quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:55 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
En eventuele sporen worden niet zeker gesteld. En alles wordt koud.
Nou wie weet joh.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:43 schreef Toga het volgende:
Misschien heeft Savannah een Somalische asielzoeker verkracht en vermoord?
Ik proef een sarcastische ondertoon in je reactie en je hebt gelijk ook, wat de ouders nu moeten doorstaan is verschrikkelijk en hopelijk wordt het geen drama. Het is hopelijk een gevalletje "even ertussen uit".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |