Lijkt me ook slim. Zal de politie vast doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Men zouden ook een videobeelden van bus kunnen bekijken of ze überhaupt in gestapt!
Is er al in de kruipruimte van het ouderlijk huis gekeken? Zijn er graafsporen in de tuin?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk de ouders van de moord, ik las op de facebook van de buurvrouw dat ze wel eens ruzie hadden.
Ik neem aan dat de politie dat ook gaat doen,net als beelden van camera's in de omgeving van dat bushokje.. (als die daar hangen natuurlijk want nogmaals ik ken het daar niet)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Men zouden ook een videobeelden van bus kunnen bekijken of ze überhaupt in gestapt!
Hopelijk staan de tijden goed ingesteld op die camera's. Zomer en wintertijd zijn soms erg verwarrend gebleken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:33 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie dat ook gaat doen,net als beelden van camera's in de omgeving van dat bushokje.. (als die daar hangen natuurlijk want nogmaals ik ken het daar niet)
Zijn wel meer redenen hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ieder meisje in de puberleeftijd is een wegloopmeisje als hun hoofd op hol wordt gebracht door een lover of iemand die zich voordoet als lover.
Laten we hopen dat ze snel weer opduikt, dat verwacht ik wel eerlijk gezegd maar ik kan me goed voorstellen dat de ouders doodsangsten uitstaan.
Hangt er denk ik van af of ze op korte termijn weer opduikt. Hoezo, eigenlijk?quote:
Kan wel nieuwe fiets gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er denk ik van af of ze op korte termijn weer opduikt. Hoezo, eigenlijk?
Ga bij de gemeente langs voor nieuwe fiets, niet van deze slachtoffer!quote:
Dit.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben benieuwd tot hoe veel langer er gewacht wordt met een intensievere zoektocht. Fiets is terecht maar meisje weg. Hoeveel nachten kun je denken: misschien is ze bij een vriendje?
Ze zullen vast hun redenen hebben maar ik vind het ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben benieuwd tot hoe veel langer er gewacht wordt met een intensievere zoektocht. Fiets is terecht maar meisje weg. Hoeveel nachten kun je denken: misschien is ze bij een vriendje?
In de ochtend zie ik veel mensen nog met een jasje fietsen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:32 schreef MadameMossel het volgende:
Wel raar dat ze haar jas aanhad, het was gisteren veels te warm daarvoor.
Zou ze naar Siberië vertrokken zijn? En wat is een typisch wegloopmeisje?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:32 schreef MadameMossel het volgende:
Wel raar dat ze haar jas aanhad, het was gisteren veels te warm daarvoor.
AmberAlert wordt niet zomaar bij ieder vermist kind gebruikt. In veel gevallen wordt het gebruikt wanneer ze wel een idee hebben over wat er met het kind kan zijn gebeurd en/of dat ze weten dat het kind in groot gevaar is (bijvoorbeel wanneer ze weten dat het kind is ontvoerd door een van de ouders).quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
voorwaarden die wel voldoet:
1 Kind is jonger dan 18
2 Kind is zo al 24 uur vermist
3 Bestaat de kans dat zij verkeerde vrienden terecht gekomen, zoals loverboys. Das gevaar 1
4 Vreemde situatie en verdwijning van haar is niet logisch, dus des reden meer mensen op hoogte te krijgen.
Trouwens zij heeft toch mobiel bij zich, dus politie zouden dat kunnen peilen waar zij zich bevindt. Zo niet is epic faal van overheid.
Weggelopen uit een instelling, eerder al contact met een loverboy, ruzie met ouders enz...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou ze naar Siberië vertrokken zijn? En wat is een typisch wegloopmeisje?
oh, een probleemgevalquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Weggelopen uit een instelling, eerder al contact met een loverboy, ruzie met ouders enz...
Zojuist?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:27 schreef ioko het volgende:
Er is een lichaam gevonden in Achterveld, dat is niet zo ver van Hoogland. Ik hoop dat het niets met deze vermissing te maken heeft.
Is idd dichtbij...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:27 schreef ioko het volgende:
Er is een lichaam gevonden in Achterveld, dat is niet zo ver van Hoogland. Ik hoop dat het niets met deze vermissing te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |