Weten die klasgenootjes dan niet misschien wat meerquote:Savannah had met een groep klasgenootjes bij een parkje afgesproken om vanaf daar samen naar een vriendinnetje te fietsen.
ja ok maar 1 keer in de 100 keer worden ze in een kelder opgesloten ofzo...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ieder meisje in de puberleeftijd is een wegloopmeisje als hun hoofd op hol wordt gebracht door een lover
Zal wel niet aan alle voorwaarden zijn voldaan..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom is hier niet Amber alert uitgezonden?
quote:• het kind is (zeer waarschijnlijk) ontvoerd door een onbekend persoon of personen, of het kind is vermist en er bestaat direct gevaar voor het leven van het kind.
• het vermiste kind moet jonger zijn dan 18 jaar.
• er is voldoende informatie over het slachtoffer, een mogelijke ontvoerder of een gebruikte auto, zodat met een AMBER Alert de kans vergroot wordt dat het kind gelokaliseerd kan worden.
• het AMBER Alert moet zo snel mogelijk na de ontvoering of vermissing worden gebruikt.
Klopt alleen lijkt het me dan dat minimaal 1 vriendin er iets over heeft gehoord. Daarbij had ze afgesproken met haar vriendinnen. Als ik dit zou doen zou ik tegen mn ma zeggen dat ik naar vriendinnen ging en had ik niet afgesproken met vriendinnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ieder meisje in de puberleeftijd is een wegloopmeisje als hun hoofd op hol wordt gebracht door een lover of iemand die zich voordoet als lover.
Laten we hopen dat ze snel weer opduikt, dat verwacht ik wel eerlijk gezegd maar ik kan me goed voorstellen dat de ouders doodsangsten uitstaan.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Klopt alleen lijkt het me dan dat minimaal 1 vriendin er iets over heeft gehoord. Daarbij had ze afgesproken met haar vriendinnen. Als ik dit zou doen zou ik tegen mn ma zeggen dat ik naar vriendinnen ging en had ik niet afgesproken met vriendinnen.
Dan zou je toch denken dat ze op de bus gestapt is.quote:De fiets van de Bunschotense tiener werd gevonden op vijftig meter afstand van een bushalte bij de Monsigneur van de Weteringstraat. Volgens Monique Dekker stond die netjes afgesloten op de standaard. Maar verder ontbreekt elk spoor.
voorwaarden die wel voldoet:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel niet aan alle voorwaarden zijn voldaan..
[..]
Ook een telefoon die niet aan staat? Moeder zegt dat mobiel is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Trouwens zij heeft toch mobiel bij zich, dus politie zouden dat kunnen peilen waar zij zich bevindt. Zo niet is epic faal van overheid.
Zou kunnen inderdaad. Ik heb alleen een slecht gevoel hier over wat ik normaal niet heb maar we zullen zien. Hopelijk is ze inderdaad bij een Justin Bieber wannabee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Maaar....die vriendinnen zijn ook pubermeisjes, ik kan me ook voorstellen dat die meisjes in het complot zaten (ik heb gezegd dat ik met jullie heb afgesproken maar ik heb stiekem met mijn internetvriendje afgesproken), en dat er nu stront aan de knikker is en de meisjes nu hun mond houden. Dat zal de komende dagen duidelijk moeten worden.
Wel vreemd want die lijn 76 rijdt juist tussen Bunschoten en Amersfoort. Als ze op de bus wilde stappen, waarom dan eerst dat stuk fietsen naar Hoogland?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat ze op de bus gestapt is.
Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Dat vond ik dus ook raar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel vreemd want die lijn 76 rijdt juist tussen Bunschoten en Amersfoort. Als ze op de bus wilde stappen, waarom dan eerst dat stuk fietsen naar Hoogland?
Heb jij geen wilde, ongefundeerde maar woest interessante theorieën?quote:
Ik verdenk de ouders van de moord, ik las op de facebook van de buurvrouw dat ze wel eens ruzie hadden.quote:
Misschien is daarvoor nog ergens anders geweest?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel vreemd want die lijn 76 rijdt juist tussen Bunschoten en Amersfoort. Als ze op de bus wilde stappen, waarom dan eerst dat stuk fietsen naar Hoogland?
"Stond op feesboek"quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verdenk de ouders van de moord, ik las op de facebook van de buurvrouw dat ze wel eens ruzie hadden.
Omdat dit:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:25 schreef Perrin het volgende:
Heb jij geen wilde, ongefundeerde maar woest interessante theorieën?
ook mijn eerste gedachte was, denk ik nu in de richting van een schoolklascultus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:58 schreef Perrin het volgende:
Weten die klasgenootjes dan niet misschien wat meer
De klasgenootjes houden haar gevangen en hebben haar fiets een eind weg geparkeerd en zijn per bus teruggereisd als dwaalspoor! Dat ik daar zelf niet opkwamquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
ook mijn eerste gedachte was, denk ik nu in de richting van een schoolklascultus.
Men zouden ook een videobeelden van bus kunnen bekijken of ze überhaupt in gestapt!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat ze op de bus gestapt is.
Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |