Bunschoten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar was die achtervolging? Ook in die regio?
Ja, kut is dat idd, dat ken ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is wat de dicteerfunctie ervan gemaakt heeft
Oma hoopt dat ze snel terugkomt zodat weer rustig kan gaan sporten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij denken ze dat ze zelf is weggelopen
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)e-horen-lieverd.html
zelfde dag, link naar artikel erkt niet meerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is daar een artikeltje van?
Wanneer was dat, recent?
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch vreemd dat dode meisje dan niet als vermist was opgegeven. Dat ze al zo snel weten wie het is en waar ze vandaan komt...
Zou me niks verbazen als straks toch wel naar buiten komt dat het wel Savannah is.
maar er was toch ook een lichaam van een blanke man gevonden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee één. Alleen dit 14-jarige meisje uit Hoevelaken.
De Telegraaf gokte gister dat dit het lichaam van de 14-jarige Savannah was,wat dus onjuist is. Savannah is nog altijd vermist.
nee, dat kan echt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch vreemd dat dode meisje dan niet als vermist was opgegeven. Dat ze al zo snel weten wie het is en waar ze vandaan komt...
Zou me niks verbazen als straks toch wel naar buiten komt dat het wel Savannah is.
Tja, dat is dan wrs met elkaar verbonden...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef happylife070 het volgende:
[..]
zelfde dag, link naar artikel erkt niet meer
Hè?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
maar er was toch ook een lichaam van een blanke man gevonden?
Ja want dit is natuurlijk verzonnen. Het is een verklaring van het meisje zelf, plus er is een meisje vermist en ook nog eens één dood aangetroffen niet heel ver van Bunschoten vandaan, in Hoevelaken. Deze informatie is echt een gevolg van teveel films kijken ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef DeParo het volgende:
Mensen kijken te veel films, achtervolgingen en mannen met baardjes die kleine meisjes achtervolgen, waar vroeger alleen het 'dorp' of de 'wijk' aan het roddelen sloeg doen we dat nu online en wordt het een nationaal fenomeen.
Dat meisje is niet dood aangetroffen in Hoevelaken, maar in Achterveld. Ze is wel afkomstig uit Hoevelaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja want dit is natuurlijk verzonnen. Het is een verklaring van het meisje zelf, plus er is een meisje vermist en ook nog eens één dood aangetroffen niet heel ver van Bunschoten vandaan, in Hoevelaken. Deze informatie is echt een gevolg van teveel films kijken ja.
Dat denk ik ook wel. Niets te vinden dan wat vaag nieuws over een ander meisje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Klopt, foutje. Maar dat betekent niet dat het maar 'roddels' zijn die verspreid worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat meisje is niet dood aangetroffen in Hoevelaken. Ze is wel afkomstig uit Hoevelaken.
Uh ja maar Dutroux was geen film.. Er zijn genoeg tragische gevallen geweest van ontvoerde meisjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:43 schreef DeParo het volgende:
Mensen kijken te veel films, achtervolgingen en mannen met baardjes die kleine meisjes achtervolgen, waar vroeger alleen het 'dorp' of de 'wijk' aan het roddelen sloeg doen we dat nu online en wordt het een nationaal fenomeen.
Als ze dat meisje hadden willen meenemen hadden ze dat wel gedaan en geen 'onverstaanbare' dingen na haar geroepen voor haar klem gereden te hebben en niet eens de moeite te nemen uit te stappen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja want dit is natuurlijk verzonnen. Het is een verklaring van het meisje zelf, plus er is een meisje vermist en ook nog eens één dood aangetroffen niet heel ver van Bunschoten vandaan, in Hoevelaken. Deze informatie is echt een gevolg van teveel films kijken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |