Zo doe je dat.quote:Ontsnapte stier Amsterdam gevangen met lokkoe
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar jij wordt als filosofiestudent dan ook standaard toch wel aangenomen, of je jou voorbereid bent of niet.
Zo is het maar net, struisvogel politiek.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:43 schreef Janneke141 het volgende:
Klimaatdeskundigen ontkennen het bestaan van Trump, lees ik net.
quote:
quote:Dual in-line memory modules, acroniem DIMM, zijn SDRAM-modules die het werkgeheugen van een personal computer vormen.
De context is FOX News. Oftewel boze kleurloze bejaarden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
Ik snap de stelling overigens niet, is er ook nog een context voor die poll?
De stelling is in feite gewoon "Ben je blij dat de linksen een slechte week hebben.".quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
Ik snap de stelling overigens niet, is er ook nog een context voor die poll?
Goed punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De context is FOX News. Oftewel boze kleurloze bejaarden.
Meh, als je het een goede zaak vindt dat het milieu slechter wordt dan ben je of ziek in je hoofd of vreselijk dom.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De stelling is gewoon "Ben je blij dat de linksen een slechte week hebben.".En de context is natuurlijk dat milieuverdrag.
Dat is heel iets anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, als je het een goede zaak vindt dat het milieu slechter wordt dan ben je of ziek in je hoofd of vreselijk dom.
Niet echt in de huidige context, zie ook het nieuwe EPA beleid en andere Trump besluiten op dit gebied.quote:
De stelling gaat over de vermeende gemoedstoestand van een bepaalde groep mensen. Niet over of je de besluiten van Trump goed of fout vind.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt in de huidige context, zie ook het nieuwe EPA beleid en andere Trump besluiten op dit gebied.
Uiteindelijk is het expliciet maken van de kosten van negatieve externaliteiten ook gewoon het scheppen van eerlijke marktcondities. Daarbij is het ook zeker in landen als China zo dat de overheid een veel sturendere rol speelt dan in het Westen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De stelling gaat over de vermeende gemoedstoestand van een bepaalde groep mensen. Niet over of je de besluiten van Trump goed of fout vind.
Overigens, zoals ik al eerder schreef vind ik het klimaatverdrag een beetje een achterhoedegevecht. Overheden doen weer eens of ze de leiding nemen terwijl ze in werkelijkheid vooral volgers zijn. De echte overgang naar duurzame energie is een samenspel van technische vooruitgang en marktkrachten, niet van subsidieprogramma's en regels.
twitter:trouwschmidt twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 11:00:44Blijft gênant dat, te midden van al die kritiek op Trump, Nederland het Parijs-akkoord nog steeds niet heeft geratificeerd (VS wel). reageer retweet
Als ik het goed heb begrepen liggen de ratings van Fox aardig onder vuur. En worden ze ingehaald door CNN en MSNBC.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:
Fox is ook behoorlijk ziek en/of vreselijk dom.
Interessant:
Dat hoeft ook niet technisch gezien want het is al in werking getreden. Maar het is geen best signaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Over het akkoord van Parijs gesproken:twitter:trouwschmidt twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 11:00:44Blijft gênant dat, te midden van al die kritiek op Trump, Nederland het Parijs-akkoord nog steeds niet heeft geratificeerd (VS wel). reageer retweet
Als ik het goed begreep was het zo dat ze nog steeds groeiden, maar dat andere zenders harder groeiden. Met name hun aandeel in de voor adverteerders interessante doelgroep neemt wat af.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen liggen de ratings van Fox aardig onder vuur en verliezen ze kijkers, ook onder de Trump demographic. Mogelijke verklaring: er is te weinig slecht nieuws. Het is de Trumpshow en alles is fantastisch. Mensen stoppen met kijken en de verhaallijn over de grote boze linkse media die alles proberen te traineren slaat niet aan.
Had het al aangepast nadat ik nog even gegoogled had op hoe het nu precies zatquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep was het zo dat ze nog steeds groeiden, maar dat andere zenders harder groeiden. Met name hun aandeel in de voor adverteerders interessante doelgroep neemt wat af.
TV wordt wel steeds meer terrein van de bejaarden lijkt me. Het jongvolk zit op internet en alle daarmee verbonden kanalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep was het zo dat ze nog steeds groeiden, maar dat andere zenders harder groeiden. Met name hun aandeel in de voor adverteerders interessante doelgroep neemt wat af.
Bijna alle andere Europese landen hebben het wel gedaan. Hier is de lijst.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet technisch gezien want het is al in werking getreden. Maar het is geen best signaal natuurlijk.
edit: Oh, en mede namens Nederland is ook al geratificeerd door de EU.
Ja, die had ik ook al gelezenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bijna alle andere Europese landen hebben het wel gedaan. Hier is de lijst.
Ik vind het wel een beetje jammer (al is het alleen symbolisch).
Rusland ook. Gidsland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bijna alle andere Europese landen hebben het wel gedaan. Hier is de lijst.
Ik vind het wel een beetje jammer (al is het alleen symbolisch).
Gelukkig hebben Nederlanders weer massaal op VVD, CDA en PVV gestemd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al gelezenEn het is inderdaad jammer. Meer nog dan het symbolische gebaar is het heel erg jammer dat de Nederlandse regering veel te weinig laat zien dat ze klimaatverandering serieus nemen en er iets tegen willen doen.
Ja ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Nederlanders weer massaal op VVD, CDA en PVV gestemd.
Nee ik ben voor duurzame energie. Mark is jammer genoeg geen alleenheerser.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De dode ijsbeerbaby's zijn allemaal jouw schuld.
Clean coal zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee ik ben voor duurzame energie. Mark is jammer genoeg geen alleenheerser.
Wind, zon en kopen in het buitenland zonder vragen te stellen.quote:
Het aantal uren dat jongeren TV kijken daalt wel hard inderdaad als ik dit soort data mag geloven:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
TV wordt wel steeds meer terrein van de bejaarden lijkt me. Het jongvolk zit op internet en alle daarmee verbonden kanalen.
Zijn ze toch zelf schuld de tv helpt zichzelf wel omzeep!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
TV wordt wel steeds meer terrein van de bejaarden lijkt me. Het jongvolk zit op internet en alle daarmee verbonden kanalen.
Beetje een onzin statement, in het geval van de VS was de handtekening van de President genoeg, in Nederland moet het parlement zijn goedkeuring geven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Over het akkoord van Parijs gesproken:twitter:trouwschmidt twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 11:00:44Blijft gênant dat, te midden van al die kritiek op Trump, Nederland het Parijs-akkoord nog steeds niet heeft geratificeerd (VS wel). reageer retweet
Niet te doen binnen 14 maanden natuurlijk inderdaad. Ik neem aan dat alleen SGP en PVV hier tegen zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje een onzin statement, in het geval van de VS was de handtekening van de President genoeg, in Nederland moet het parlement zijn goedkeuring geven.
Meh, 2e Kamer zijn luie flikkersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet te doen binnen 14 maanden natuurlijk inderdaad. Ik neem aan dat alleen SGP en PVV hier tegen zijn.
Zie bovenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De zestig parlementen in België zijn al wel akkoord. Het is wel enorm traag hoor.
Als het louter ging om het inprijzen van negatieve externaliteiten had men ook kunnen volstaan met een systeem van emissierechten en accijns op brandstoffen. Dat soort maatregelen vind ik overigens prima.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het expliciet maken van de kosten van negatieve externaliteiten ook gewoon het scheppen van eerlijke marktcondities. Daarbij is het ook zeker in landen als China zo dat de overheid een veel sturendere rol speelt dan in het Westen.
Smeerlapje die Edith.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
Zo'n kop op de FP "Schippers roept zaaddonors op zich te melden" is ook niet de meest gelukkige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |