Goed spelen tegen Haase, dat mag je ook wel verwachten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kreeg de indruk dat jij bedoelde dat hij amper tegenstand had gehad ("lamme en de blinde").
Ja, eerlijk genoeg.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed spelen tegen Haase, dat mag je ook wel verwachten.
Zeker op zo'n schema 128quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling; Mannentennis is kapot saai, telkens dezelfde namen bij de grote toernooien.
Onverwachts inderdaad.quote:
Is dat sarcastisch bedoeld?quote:
Dit inderdaad, als topsporter moet je dat toch ook nastreven? Anders kun je net zo goed niet gaan spelen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
Die commentator; Is genieten voor Haase. Flikker toch op die jongen wil gewoon winnen.
Ze zegt toch ook dat het waarschijnlijk niet zo isquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
Die commentator; Is genieten voor Haase. Flikker toch op die jongen wil gewoon winnen.
Misschien moet Bertens maar wat zekerder van zichzelf worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:14 schreef Szura het volgende:
Misschien moet Bertens maar met Hogenkamp gaan trainen op dropshots
Vind die Mesker totaal niet geschikt voor tennis. Zo monotoon in haar praten etc, zit echt 0 enthousiasme in.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook dat het waarschijnlijk niet zo is
Volgens mij geldt dat voor 95% van de dames.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien moet Bertens maar wat zekerder van zichzelf worden.
Tennissen kan ze echt wel.
Dit geldt echt voor bijna alle tenniscommentatoren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind die Mesker totaal niet geschikt voor tennis. Zo monotoon in haar praten etc, zit echt 0 enthousiasme in.
Bij Kiki is het wel echt een probleem hoor. Vraag mij ook af of Raemon dat kan fixen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor 95% van de dames.
Ja dat is toch verschrikkelijk? Waarom moet het zo elitair gebracht worden? Beetje spektakel mag wel, want tennis is een spektakel om naar te kijken soms.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit geldt echt voor bijna alle tenniscommentatoren.
Ja dat stoort mij ook vaak. Net als dat mensen het vervelend vinden als het publiek duidelijk op de hand van één van de twee spelers is. Dat zorgt juist voor sfeer in het stadion. Al moeten ze niet zonder reden gaan fluiten of juichen bij een foutquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat is toch verschrikkelijk? Waarom moet het zo elitair gebracht worden? Beetje spektakel mag wel, want tennis is een spektakel om naar te kijken soms.
Ze is een beetje van het padje, ze zit waarschijnlijk te soppen op Nadal.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
Macella Mesker: "Nadal nog kansloos op de service van de Spanjaard"?
Ja, maar vergeet de ondergrond niet. Als dit de eerste ronde op Wimbledon was, zou het heel anders kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Wel bizar dat niveauverschil tussen een top 3 speler en een nummer 40 van de wereld
Daarom blijft tennis ook een achterlijke sport in Nederland. De sport moet anders benadert worden wil je er jeugd enthousiast voor krijgen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat stoort mij ook vaak. Net als dat mensen het vervelend vinden als het publiek duidelijk op de hand van één van de twee spelers is. Dat zorgt juist voor sfeer in het stadion. Al moeten ze niet zonder reden gaan fluiten of juichen bij een fout
Dan nog is het mannen tennis loller. De top 5 maakt de dienst uit, rest doet niet mee.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet de ondergrond niet. Als dit de eerste ronde op Wimbledon was, zou het heel anders kunnen zijn.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog is het mannen tennis loller. De top 5 maakt de dienst uit, rest doet niet mee.
Volgens mij is het in de meeste andere landen ook wel een sport voor de rijkere klasse hoor, maar in Nederland is het misschien wel wat extremerquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom blijft tennis ook een achterlijke sport in Nederland. De sport moet anders benadert worden wil je er jeugd enthousiast voor krijgen.
Dimitrov zat bij de Australian open wel erg dicht bij de finale.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog is het mannen tennis loller. De top 5 maakt de dienst uit, rest doet niet mee.
Mag ik je eraan herinneren dat Zverev laatst Rome won toen hij net top-20 stond.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en dat is vreemd want zo duur is de sport bijvoorbeeld niet. Competitief darten is duurderquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de meeste andere landen ook wel een sport voor de rijkere klasse hoor, maar in Nederland is het misschien wel wat extremer
Zonder douchen (toch niet nodig na deze pot) haalt hij die van 18:00 nog wel...quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:22 schreef bijstandboy het volgende:
Als die snel is kan Haasse nog de thalys van 8 uur halen voor de terugreis naar NL
Weet ik pik maar op de Grand Slam toernooien zie je altijd dezelfde namen. Nooit meer of zelden een Verkerkje etc. Dat is bij de vrouwen veel grappiger.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat Zverev laatst Rome won toen hij net top-20 stond.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Als Haase de tweede en derde set wint heb je al een hele andere wedstrijd.
twitter:AnalistHeitinga twitterde op woensdag 31-05-2017 om 16:17:42Als Haase zo meteen de eerste game pakt dan komt hij op voorsprong. Dan wil ik het nog wel zien. reageer retweet
Haase is 46 van de wereld, dus van de 7,5 miljard is hij 46ste!!quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:22 schreef Smoofie het volgende:
Waarom produceert Nederland geen goede tennisspelers?
Al een stuk minder dan een paar jaar geleden en als Nadal, Federer, Djokovic en Murray definitief afglijden zal de variatie nog wel weer iets groter wordenquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens in de 30 jaar zijn we goed in een sport, ik verwacht dat onze tennistopper nog geboren moet worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:22 schreef Smoofie het volgende:
Waarom produceert Nederland geen goede tennisspelers?
Misschien laat Rafa zijn zeepje nog een keer vallenquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:22 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Zonder douchen (toch niet nodig na deze pot) haalt hij die van 18:00 nog wel...
Die zoon van Kraijcek is dat wat?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:23 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Eens in de 30 jaar zijn we goed in een sport, ik verwacht dat onze tennistopper nog geboren moet worden.
Kan die vloekend de conducteur de schuld geven van zijn nederlaagquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:22 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Zonder douchen (toch niet nodig na deze pot) haalt hij die van 18:00 nog wel...
ZET DIE TREIN UITTTTTquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:23 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Kan die vloekend de conducteur de schuld geven van zijn nederlaag
Ik hoop dat ie mentaal wat sterker in elkaar steekt dan zijn tantequote:
Zijn er 7,5 miljard mannen op de wereld?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Haase is 46 van de wereld, dus van de 7,5 miljard is hij 46ste!!
Nou, op de Masterstoernooien is het al iets van vijf jaar bijna alleen de grote 4.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al een stuk minder dan een paar jaar geleden en als Nadal, Federer, Djokovic en Murray definitief afglijden zal de variatie nog wel weer iets groter worden
Blessa? Is dat een nieuw woord voor blessure?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
Nadal 74 x gewonnen 2 x verloren waarvan 1 x blessa. Dat zijn wel absurde statistieken
Er zijn nu 2 titelhouders buiten de Big 4. De laatste keer dat dat zo was was in 2014 en daarvoor in 2010.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, op de Masterstoernooien is het al iets van vijf jaar bijna alleen de grote 4.
Ik zie hem nog wel veilingmeester worden of dirigentquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
"Wat moet Haase anders gaan doen?"
~ Draaijer
Oké, maar dan zijn ze nog steeds erg dominant als ze er acht van de tien in handen hebben (de WTF meegerekend)quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nu 2 titelhouders buiten de Big 4. De laatste keer dat dat zo was was in 2014 en daarvoor in 2010.
Zoveel verschillende winnaars op grand slams en mastertoernooien als de afgelopen anderhalf jaar hebben we al 20 jaar niet gehadquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dimitrov zat bij de Australian open wel erg dicht bij de finale.
Hogenkamp verliest ook.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
NOS zend toch Hogenkamp uit joh ipv deze kansloze partij
Klopt. Maar ook de verliezend finalisten zijn weer iets gevarieerder dan in pakweg 2015.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar dan zijn ze nog steeds erg dominant als ze er acht van de tien in handen hebben (de WTF meegerekend)
De WTF is echt zo'n toernooi waar je alleen de top 8 en hun vervangers ziet. Waardeloos!quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar dan zijn ze nog steeds erg dominant als ze er acht van de tien in handen hebben (de WTF meegerekend)
Boogschutterquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:31 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel veilingmeester worden of dirigent
Visboer in scheveningen of een alpenhutje starten in Kitzbühelquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:31 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel veilingmeester worden of dirigent
DJ bij tennistoernooienquote:
Het volume van de muziek regelen tijdens tennistoernooien.quote:
die schreeuwt de haring gelijk uit de zeequote:Op woensdag 31 mei 2017 16:34 schreef XL het volgende:
[..]
Visboer in scheveningen of een alpenhutje starten in Kitzbühel
En op de juiste momenten uitzetten natuurlijk! Dat hoef je hem niet te lerenquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het volume van de muziek regelen tijdens tennistoernooien.
Of langzaam wegdraaien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:42 schreef XL het volgende:
[..]
En op de juiste momenten uitzetten natuurlijk! Dat hoef je hem niet te leren
Deed ze een dropshot op matchpoint tegen zoals alleen wij dat kunnen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:40 schreef DeeBee het volgende:
HogenkampGodin even 4 gamepjes op rij weggooien, lekker man. #mentalmidget
Haha, je bedoelt '3,6 meter'.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staat Hogenkamp 36 meter achter de baseline?
Omdat ze geen tom dumoulin heetquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staat Hogenkamp 36 meter achter de baseline?
Staat die eerste B. voor Bruno?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:54 schreef Wereldgozer het volgende:
B. Bonziklinkt als een fout kledingmerk met schreeuwerige hawaiihemden
Ja, stom.quote:
KNLTB is nog erger dan de KNVB.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:56 schreef RipCity het volgende:
Waarom zijn we zo slecht in Nederland met tennis?
Ja, vreemd. Maar hoe populair is tennis hier ( nog ), eigenlijk?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:56 schreef RipCity het volgende:
Waarom zijn we zo slecht in Nederland met tennis?
Al die Spaanse dubbele achternamen zijn on the rise.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
U leest het hier voor het eerst:
Pablo Carreno Busta Rhymes haalt dit jaar de kwartfinale.
1 GS overwinning in het enkelspel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
KNLTB is nog erger dan de KNVB.
En gewoon pech met een golf aan gebrekkig talent.
Ledenaantallen lopen al sinds 2008 alleen maar terug. Van 719k naar 599k. Terwijl andere grote sporten blijven groeien (volgens mij)quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Maar hoe populair is tennis hier ( nog ), eigenlijk?
Het wordt nog erger, dus.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ledenaantallen lopen al sinds 2008 alleen maar terug. Van 719k naar 599k. Terwijl andere grote sporten blijven groeien (volgens mij)
Dat kunnen er vrij weinig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Roowwbin kan niet omgaan met de spin van Rafa.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:14 schreef BobW het volgende:
Hier kan je de boogschutter zien: https://twitter.com/doublefault28/status/869934188807557121
Rooowbin.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:14 schreef BobW het volgende:
Hier kan je de boogschutter zien: https://twitter.com/doublefault28/status/869934188807557121
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:14 schreef BobW het volgende:
Is er wel toch op PC?quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
Bal was gewoon uit. Logisch dat er geen Hawk-Eye is, niet.
Dan is het er dus welquote:
De techniek wel, maar niet de mogelijkheid om het aan te vragen voor de spelers, heaas. Ze beweren dat ze het op gravel met het blote oog kunnen zien en dat de HawkEyetechniek op gravel minder betrouwbaar is.quote:
Dat lijken me allebei plausibele verklaringen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De techniek wel, maar niet de mogelijkheid om het aan te vragen voor de spelers, heaas. Ze beweren dat ze het op gravel met het blote oog kunnen zien en dat de HawkEyetechniek op gravel minder betrouwbaar is.
Goeie vraag. Ik heb liever HawkEye. Is sowieso 'objectiever' dan de umpire.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijken me allebei plausibele verklaringen.
Is Hawk-Eye afhankelijk van de zichtbaarheid van de lijnen of zijn die geprogrammeerd in het systeem?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://speld.nl/2017/05/(...)ens-stuiteren-gifje/
Dat kan natuurlijk helemaal niet in het echt![]()
.
Klopt, is gewoon een grap.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
.
Ik denk dat ze ook bang zijn dat hawk eye in of uit zegt en er een dikke afdruk het tegendeel laat zien. Dan heb je discussie over hawk eye op alle ondergronden en dat wil niemand.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijken me allebei plausibele verklaringen.
Is Hawk-Eye afhankelijk van de zichtbaarheid van de lijnen of zijn die geprogrammeerd in het systeem?
Klopt, gravel is wel de enige ondergrond waar je echt een goed zichtbare afdruk hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook bang zijn dat hawk eye in of uit zegt en er een dikke afdruk het tegendeel laat zien. Dan heb je discussie over hawk eye op alle ondergronden en dat wil niemand.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
.
Ja, niet iets om heel trots op te zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Nou, dat was het dan weer voor Nederland.
Meteen een break achter tegen de Japannerquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
U leest het hier voor het eerst:
Pablo Carreno Busta Rhymes haalt dit jaar de kwartfinale.
Op naar het dubbelspel. Demi Schuurs begint zo aan het toernooi, de_boswachter zit al met de hand in het broekje.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Nou, dat was het dan weer voor Nederland.
Naja, vaak eindigde het al op de eerste maandag de afgelopen jaren. Nu op woensdag. Dat is al 2 dagen beter.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, niet iets om heel trots op te zijn.
denken dat hij een broekje aan heeftquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op naar het dubbelspel. Demi Schuurs begint zo aan het toernooi, de_boswachter zit al met de hand in het broekje.
Even gezocht op google. Goede smaak heeft die boswachterquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op naar het dubbelspel. Demi Schuurs begint zo aan het toernooi, de_boswachter zit al met de hand in het broekje.
De nieuwe Dionequote:Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef heywoodu het volgende:
God wat is die Rivkah tenenkrommend, elk woord wat ze zegt vertelt dat ze niks met sport heeft.
Haterquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef heywoodu het volgende:
God wat is die Rivkah tenenkrommend, elk woord wat ze zegt vertelt dat ze niks met sport heeft.
eerder Astridquote:
Speelt ze met van uytvanck?quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even gezocht op google. Goede smaak heeft die boswachter
Wat doet Boris Bonzai daar überhaupt?quote:
Onderschatten? Mertens was gewoon dik favoriete voor die wedstrijd. Die staat aan het einde van het jaar gewoon in de top-30.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
hogenkamp verloren tegen Mertens, zoals ik al zei gisteren, Mertens moet je niet onderschatten
Bertens verloren van Bellis lol
quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onderschatten? Mertens was gewoon dik favoriete voor die wedstrijd. Die staat aan het einde van het jaar gewoon in de top-30.
Echt n énorme verrassing, ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
hogenkamp verloren tegen Mertens, zoals ik al zei gisteren, Mertens moet je niet onderschatten
ieder toernooi heeft wel zijn verrassingenquote:
Jij hebt er wel echt kijk op.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bertens verloren van Bellis lol
quote:
Die tatoeages helpen ook niet.quote:
Ja, ik ook wel. Doe mij maar Bellis.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:14 schreef EP3 het volgende:
Ik heb bij haar wel altijd het idee dat ze na afloop weer terug in de wei moet,.
Rooowbintwitter:Davavaki twitterde op woensdag 31-05-2017 om 18:17:25Robin Haase in press after R2 Nadal loss @rolandgarros: 'At the beginning I was waaaaay better. Then the warm-up ended.' reageer retweet
Svitolina en daarna Murray vrees ik met zn gejankquote:Op donderdag 1 juni 2017 09:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Beetje een saai programma vandaag, zullen wel weer veel vrouwen partijen worden uitgezonden, gaaaappppp/....
Ja, het is een beetje ongelukkig dat Djokovic en Nadal steeds op dezlfde dag spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Beetje een saai programma vandaag, zullen wel weer veel vrouwen partijen worden uitgezonden, gaaaappppp/....
Ergens wel terecht, Kasatkina speelde de eerste ronde niet echt geweldig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:19 schreef TheArt het volgende:
Erg benieuwd naar Kasatkina-Vondrousova. Bizarre is dat Vondrousova bij de bookies gewoon favoriet is.
Niet geweldig, maar ook niet slecht.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ergens wel terecht, Kasatkina speelde de eerste ronde niet echt geweldig.
Wicky speelde best prima eergisteren. Had ook niets te verliezen, maar stond ze eigenlijk best goed te raken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Handen vol aan Wickmayer die al tijden geen pepernoot raakt (zeker op gravel).
Ik vond Wicky grillig en Kasatkina stabieler maar niet echt goed.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wicky speelde best prima eergisteren. Had ook niets te verliezen, maar stond ze eigenlijk best goed te raken.
Radwanska gaat er op deze manier trouwens weer eens enorm dik af, dit keer tegen Van Uytvanck
bedankt voor dit advies, ik was eigenlijk ook een beetje sarcastisch dat ik mijn gelijk had gekregen over die wedstrijdenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:19 schreef TheArt het volgende:
Erg benieuwd naar Kasatkina-Vondrousova. Bizarre is dat Vondrousova bij de bookies gewoon favoriet is.
Bellis speelde erg goed gisteren tegen Kiki, dus dat was niet echt eenquote:Op donderdag 1 juni 2017 11:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
bedankt voor dit advies, ik was eigenlijk ook een beetje sarcastisch dat ik mijn gelijk had gekregen over die wedstrijden
ja daar was ik ook verbaasd over, weinig van gehoord en nu ineens vlammen, alleen jammer dat ze tegen onze Kiki op haar best speeldequote:Op donderdag 1 juni 2017 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bellis speelde erg goed gisteren tegen Kiki, dus dat was niet echt eenwaardig.
In be4 6-1 Konjuhquote:Op donderdag 1 juni 2017 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
Linette slaat ook even Konjuh van de baan, eerste set 6-0.
Het zou ook zo maar een ongeplaatste speelster kunnen worden met een run a la Kiki vorig jaar. Dit jaar geen Sereentje om je dan te stuiten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:46 schreef Norrage het volgende:
Kiki is niet de enige met favorieten-zenuwen.....
Het is ook zo enorm open dit jaar...Zal me niet verbazen als een ervaren rot als Kuznetsova of zo er met de titel vandoor gaat.
Nee, doe maar Bellis.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Zolang we straks maar niet een Mladenovic als winnaar hebben..
Halep hoop ik echtquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Svitolina (of Halep) RG wint.
voor die borstverkleining volgens mij wel jaquote:
Zonde zeg, maar goed zal wel lastig tennissen zijn met van die grote meloenen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
voor die borstverkleining volgens mij wel ja
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zonde zeg, maar goed zal wel lastig tennissen zijn met van die grote meloenen.
Khachancovfefequote:Op donderdag 1 juni 2017 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Berdych van het Khachanov de muur gestuurd.
De broekjes kunnen uit bij de KNLTB.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Rojer/Tecau winnen met 6-1, 6-1 én Bertens/Larsson winnen met 6-1, 6-1#hollandsemiddag
Je doet op een dag als vandaag toch geen broekje aan johquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De broekjes kunnen uit bij de KNLTB.
Nou, mijn collega's zouden anders raar opkijken als ik zonder broekje op kantoor zou verschijnen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet op een dag als vandaag toch geen broekje aan joh
quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En de post, de post van Tagliano.
Moeten die niet lekker meedoen aan een juniorentoernooitje ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Die dames waar Bertens en Larsson snoeihard gehakt van hebben gemaakt zijn trouwens 15 en 14 zie ik, beetje zielig eigenlijk.
Del Potro ging nog troostend naast hem zitten op het bankje. Die zal ook wel denken: er is iemand die nog vaker geblesseerd is dan ik..quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:50 schreef BobW het volgende:
Almagro geeft op, terwijl Del Potro ook niet fit is.
Wel mooi van hem. Geen act, gewoon oprecht willen troostenquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Del Potro ging nog troostend naast hem zitten op het bankje. Die zal ook wel denken: er is iemand die nog vaker geblesseerd is dan ik..
dan zal het wel gedaan zijn met Klizan..net als bij Kuznetsov na die onmogelijke bal terug en smash in het netquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:18 schreef TheArt het volgende:
Murray breakt door een mishit en twee ballen op de buitenkant van de lijn in één rally
Mooie line up bij de mannen inderdaad. Ga misschien donderdag en vrijdag maar eens kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:09 schreef TheArt het volgende:
Kleine Zverev aangekondigd voor RosmalenDat begint me een alleraardigst deelnemersveld te worden, bij zowel mannen als vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |