Ik heb nu ruim een jaar een abonnement, aangezien ik het ebook aanbod van de bibliotheek te weinig vond. Ik ben er wel blij mee. Heb nu rond de 150 gedownload/gelezen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef milaya het volgende:
Heeft iemand ervaring met KoboPlus/bol.com abonnement? Is het wat? Ik lees voornamelijk Nederlandstalige thrillers/horrors(vertaald of origineel in NL maakt niet uit).
Ik heb het ook en vind het wel fijn. Behalve als ik echt een hele serie wil lezen, dan staat er soms niet alles op.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef milaya het volgende:
Heeft iemand ervaring met KoboPlus/bol.com abonnement? Is het wat? Ik lees voornamelijk Nederlandstalige thrillers/horrors(vertaald of origineel in NL maakt niet uit).
Ja, dit doe ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook en vind het wel fijn. Behalve als ik echt een hele serie wil lezen, dan staat er soms niet alles op.
Dat van het zoeken herken ik wel. Ik zoek vaak op de website van Bol zelf en voeg ze dan toe. Dat werkt iets fijner dan via de app.
Ik heb 1 keer geklaagd toen van een serie alleen deel 2 & 3 er in het Nederlands opstonden en in het engels alles betaald was. Toen heb ik deel 1 gratis gekregen, vond ik erg netjes.quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook en vind het wel fijn. Behalve als ik echt een hele serie wil lezen, dan staat er soms niet alles op.
Dat van het zoeken herken ik wel. Ik zoek vaak op de website van Bol zelf en voeg ze dan toe. Dat werkt iets fijner dan via de app.
Heb je de app (op je telefoon)? Misschien dat daar boeken gedownload staan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:11 schreef milaya het volgende:
Weet iemand hoe je je e-books van kobo plus bol.com abonnement weer kunt verwijderen nadat je ze hebt gelezen? als ik ze van mn ereader verwijder, blijven ze wel in die bol.com lijst staan en je kunt er maar 15 offline lezen.
bedankt! op de app lukt het wel ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je de app (op je telefoon)? Misschien dat daar boeken gedownload staan?
Ik heb hier trouwens nog nooit last van gehadIk heb 200 boeken gedownload op m'n kobo en lees eigenlijk vooral offline
Alleen thuis verbindt hij met de wifi. Toen ik afgelopen zomer vier weken niet thuis was, kreeg ik wel een melding dat ik binnenkort weer online moest, omdat anders al m'n downloads zouden vervallen (en terecht haha, anders had ik nooit meer betaald
)
Daar heb gelijk in, milaya.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:46 schreef milaya het volgende:
Moet zeggen dat het aanbod mij wel tegenvalt. Bij "nieuwste ebooks" zie ik oprecht al 2+ maanden bijna dezelfde lijst van boeken staan. Dat is toch niet nieuw meer..
absoluut waar. Maar ik lees eigenlijk alleen in bed op mijn zij, en ipad ligt dan gewoon plat. Kwa gewicht geen last van.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind een ereader veel fijner lezen en vasthouden dan een iPad of telefoon. Ik ben zelf van de kindle-kerk.
Bibliotheek.nl/ebooks wordt wel iets beter.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Zomerlees-kick.
Ik wil wel weer eens in het Nederlands lezen. Waar kan ik het best zoeken? Bol..? Ebook.nl?
Waar kan ik voordelig boeken zoeken?
Ik zit vastgegroeid aan mijn iPad, maar lezen doe ik op een e-reader!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Even tussendoor..ik lees vaak boeken op mijn telefoon..pas nog de hele Songs of Ice and Fire-serie. Ben eraan gewend en het bevalt mij wel. Is een E-reader echt een zoveel betere leeservaring?
Ja, veel fijner voor de ogen en ligt ook lekkerder in de hand.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Even tussendoor..ik lees vaak boeken op mijn telefoon..pas nog de hele Songs of Ice and Fire-serie. Ben eraan gewend en het bevalt mij wel. Is een E-reader echt een zoveel betere leeservaring?
Kan je ook via Google Play boeken op je e-reader zetten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zit vastgegroeid aan mijn iPad, maar lezen doe ik op een e-reader!
Google Play is voor mij onontgonnen gebied, sorry. Ik zet mijn boeken wel via mijn iPad op mij e-reader. Omdat ik te lui ben om op zoek te gaan naar het kabeltje voor mijn Mac.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan je ook via Google Play boeken op je e-reader zetten?
Hier was het hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat gaat via https://play.google.com/store/books daar kun je een boek kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan je ook via Google Play boeken op je e-reader zetten?
Thanx voor de uitleg 👍👍quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat gaat via https://play.google.com/store/books daar kun je een boek kopen.
Het formaat kan Epub of PDF zijn wat je e-reader aan kan. Er zit DRM op (beveiliging) op de boeken zelf. Daarom heb je Adobe Digital Editions nodig om het boek binnen te halen op je pc via een ticket, een zogenaamd ACSM bestand. Dat gooi je in Adobe Digital Editions op je pc en dan haalt hij het boek binnen (in beveiligd EPUB formaat). Hier staat de tutorial hoe dat werkt:
https://www.ebook-convert(...)oogle-play-ebook.htm
Je zult daarna nog zelf het boek van pc over moeten zetten naar e-reader (bijvoorbeeld Pocketbook):
1) When you get your Pocketbook, plug it into your PC
2) Open Adobe Digital Editions
3) If the Pocketbook is not already authorized, choose to authorize it (you will get a notification/question text box) from Adobe Digital Editions
4) Click & hold, then drag the book you just got to the device (from within Adobe Digital Editions)
5) That's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |