abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 8 oktober 2018 @ 15:48:33 #151
405567 milaya
milaya moya
pi_182392476
registreer om deze reclame te verbergen
Heeft iemand ervaring met KoboPlus/bol.com abonnement? Is het wat? Ik lees voornamelijk Nederlandstalige thrillers/horrors(vertaald of origineel in NL maakt niet uit).
pi_182393929
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef milaya het volgende:
Heeft iemand ervaring met KoboPlus/bol.com abonnement? Is het wat? Ik lees voornamelijk Nederlandstalige thrillers/horrors(vertaald of origineel in NL maakt niet uit).
Ik heb nu ruim een jaar een abonnement, aangezien ik het ebook aanbod van de bibliotheek te weinig vond. Ik ben er wel blij mee. Heb nu rond de 150 gedownload/gelezen.
Maar ik lees van allerlei genres. Ik vind het soms wat lastig zoeken, maar als je een bepaald genre veel leest, dan duikt hij ook wel weer op in de suggesties.
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:47:16 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_182396060
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef milaya het volgende:
Ik heb het ook en vind het wel fijn. Behalve als ik echt een hele serie wil lezen, dan staat er soms niet alles op.
Dat van het zoeken herken ik wel. Ik zoek vaak op de website van Bol zelf en voeg ze dan toe. Dat werkt iets fijner dan via de app.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:33:43 #154
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182401529
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb het ook en vind het wel fijn. Behalve als ik echt een hele serie wil lezen, dan staat er soms niet alles op.
Dat van het zoeken herken ik wel. Ik zoek vaak op de website van Bol zelf en voeg ze dan toe. Dat werkt iets fijner dan via de app.
Ja, dit doe ik ook :Y Via de site van bol of via de telefoonapp, niet zo vaak op m'n ereader. Zoekt toch makkelijker ;) Ik ben nog niet zo'n superfan van de aanbevelingen, maar vooralsnog staat er wel veel van wat ik lees in. Wel veel (of alleen?) Nederlands inderdaad, maar daar heb ik geen probleem mee. Voor mijn gevoel staan nieuwe boeken er ook altijd wel gauw op :Y
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
pi_182406880
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer geklaagd toen van een serie alleen deel 2 & 3 er in het Nederlands opstonden en in het engels alles betaald was. Toen heb ik deel 1 gratis gekregen, vond ik erg netjes.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:11:51 #156
405567 milaya
milaya moya
pi_182472378
Weet iemand hoe je je e-books van kobo plus bol.com abonnement weer kunt verwijderen nadat je ze hebt gelezen? als ik ze van mn ereader verwijder, blijven ze wel in die bol.com lijst staan en je kunt er maar 15 offline lezen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:56:48 #157
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182472887
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:11 schreef milaya het volgende:
Weet iemand hoe je je e-books van kobo plus bol.com abonnement weer kunt verwijderen nadat je ze hebt gelezen? als ik ze van mn ereader verwijder, blijven ze wel in die bol.com lijst staan en je kunt er maar 15 offline lezen.
Heb je de app (op je telefoon)? Misschien dat daar boeken gedownload staan?

Ik heb hier trouwens nog nooit last van gehad :o Ik heb 200 boeken gedownload op m'n kobo en lees eigenlijk vooral offline :? Alleen thuis verbindt hij met de wifi. Toen ik afgelopen zomer vier weken niet thuis was, kreeg ik wel een melding dat ik binnenkort weer online moest, omdat anders al m'n downloads zouden vervallen (en terecht haha, anders had ik nooit meer betaald :D )
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:51:05 #158
405567 milaya
milaya moya
pi_182549057
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Heb je de app (op je telefoon)? Misschien dat daar boeken gedownload staan?

Ik heb hier trouwens nog nooit last van gehad :o Ik heb 200 boeken gedownload op m'n kobo en lees eigenlijk vooral offline :? Alleen thuis verbindt hij met de wifi. Toen ik afgelopen zomer vier weken niet thuis was, kreeg ik wel een melding dat ik binnenkort weer online moest, omdat anders al m'n downloads zouden vervallen (en terecht haha, anders had ik nooit meer betaald :D )
bedankt! op de app lukt het wel ja.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')