Wist dit helemaal niet. Ga het ook eens proberen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:46 schreef Meke het volgende:
En ik ben erg content met de Kobo-Storygraph koppeling sinds deze week
Ik ben er nog niet achter wat ik ermee kan. Mijn Kobo is normaal ook offline (scheelt batterij).quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:46 schreef Meke het volgende:
En ik ben erg content met de Kobo-Storygraph koppeling sinds deze week
De ontvoering van Polly Klaasquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Is Polly Klaas een naam? Anders snap ik echt niet waar dat boek over gaat![]()
Ik heb trouwens gewoon de saaie Kobo-hoes, wel in het geel
Oeh geen idee, wel met via bol, maar geen idee of het werkt met gedownloadde boekenquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wist dit helemaal niet. Ga het ook eens proberen.
Werkt dit ook met boeken die niet direct uit de kobo-store komen?
Ik houd bij welke boeken ik lees via Storygraph dus hoef mijn voortgang nu niet handmatig over te typenquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter wat ik ermee kan. Mijn Kobo is normaal ook offline (scheelt batterij).
Ik heb de Kobo colour Libra en de kleuren zijn wat flets vind ik. Als ik dat had geweten had ik waarschijnlijk voor een goedkopere zwart wit gegaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:44 schreef Jester65 het volgende:
De prijs van de Kobo BW en de Kobo Colour is momenteel gelijk, maar de consumentenbond zegt dat de schermkwaliteit van de colour duidelijk minder is dan die van de BW. Is dat herkenbaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |