Het is geluktquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Via Kobo is supermakkelijk: rechtstreeks via de ereader op de koopknop drukken en klaar.
Via de bieb: inloggen op de site op pc/laptop, ebook uitkiezen, lenen, link voor ereader downloaden, importeren in Adobe Digital Editions (eerst moet je die nog wel op je pc hebben geïnstalleerd en een account maken), kopiëren via kabeltje naar de ereader.
Ik zoek mijn boeken op kobo gewoon via de kobo shop en dan Kobo Plus boeken aanklikken?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:38 schreef proud_mami het volgende:
Vraag: ik heb een Kobo reader en voorheen kon ik met mijn Bol Kobo Plus app gewoon rechtstreeks boeken downloaden op mijn reader.
Echter nu opeens niet meer. Zie alleen prijzen van boeken staan en advertenties voor Kobo plus. Sta wel ingelogd met mijn Kobo account maar dat is volgens mij niet hetzelfde als een Bol Kobo app. Ik kreeg ook een melding (weet niet meer hoe precies) van iets als ‘je kunt je Bol account alleen via Bol beheren’ of iets dergelijks.
Ik zie ook geen mogelijkheid om in te loggen op mijn Bol Kobo account op mijn reader (volgens mij een oudere Clara). Ik kan wel via mijn foon boeken downloaden en als ik mijn reader sync dat download hij dat boek wel gewoon. Niet echt een wereld probleem toch maar wel irri en maf omdat het voorheen wel kon en ik niks heb gewijzigd.
Iemand een idee of suggesties om het te fixen? Dank alvast!
Is het inmiddels verholpen?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:38 schreef proud_mami het volgende:
Vraag: ik heb een Kobo reader en voorheen kon ik met mijn Bol Kobo Plus app gewoon rechtstreeks boeken downloaden op mijn reader.
Echter nu opeens niet meer. Zie alleen prijzen van boeken staan en advertenties voor Kobo plus. Sta wel ingelogd met mijn Kobo account maar dat is volgens mij niet hetzelfde als een Bol Kobo app. Ik kreeg ook een melding (weet niet meer hoe precies) van iets als ‘je kunt je Bol account alleen via Bol beheren’ of iets dergelijks.
Ik zie ook geen mogelijkheid om in te loggen op mijn Bol Kobo account op mijn reader (volgens mij een oudere Clara). Ik kan wel via mijn foon boeken downloaden en als ik mijn reader sync dat download hij dat boek wel gewoon. Niet echt een wereld probleem toch maar wel irri en maf omdat het voorheen wel kon en ik niks heb gewijzigd.
Iemand een idee of suggesties om het te fixen? Dank alvast!
Oké, maar ik wil helemaal niet op m'n desktop lezen, ik wil op de ereader lezen.quote:Kobo Desktop is niet langer beschikbaar in jouw regio.
Om op je desktop te lezen, kun je de Kobo Web Reader proberen.
M'n ouders hebben geen pc dus denk niet dat ze iets van een cruciale update weten. M'n moeder heeft een Libra en die doet het nog wel. Ik heb geen idee hoe het bij hen met de wifi zit.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:09 schreef Ynske het volgende:
Heeft deze de cruciale update gehad van vorig jaar?
En de wifi zit die op 2,4? Want op 5 doet hij het sowieso niet
Ik heb mijn Kobo Nia meer dan 3 jaar. Werkt ook nog als een trein.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:27 schreef roos94 het volgende:
Ik heb mijn kobo clara BW volgende week een jaar.![]()
Het bevalt nog steeds goed. Ben benieuwd of/wanneer er een Libra BW komt.
Hotspot op m'n mobiel heb ik ook geprobeerd, zelfde foutmelding.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:02 schreef Elleska het volgende:
Ik had op vakantie dat de kobo niet op het vakantienetwerk wilde inloggen. De oplossing toen was mijn mobiel instellen als hotspot. Misschien werkt dat voor jou ook?
Al staat mij iets van bij dat die cruciale update niet via synchroniseren kon maar dan zou het wel heel stom zijn dat de Kobo Desktop niet meer beschikbaar is... Ik heb het nog wel op mijn pc staan en dat werkt gewoon dus misschien kan je dat via een andere weg nog instaleren?
Edit: en misschien handig om eerst het model te achterhalen https://help.kobo.com/hc/(...)-van-je-Kobo-eReader
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |