Dank voor de tip, maar heb je bij de X3 niet dat je denkt pfoe dadelijk heb ik bijziendheid of vierkante ogen, net als de jongeren die de hele dag met neus tegen het mobieltje geplakt zitten?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:57 schreef LeSage het volgende:
[..]
De x4 is weer net iets groter dan de x3 en ik ging juist voor zo klein mogelijk. Het is dus niet zozeer een nieuwere versie, maar vooral een grotere.
Naar de Boox heb ik niet zo gekeken, maar die blijkt weer een stukje duurder te zijn.
Voor mij bevalt de x3 nu prima waar ik hem voor wil gebruiken.
Wil ik langere tijd thuis lezen (of op een plek waar ik van weet dat ik er specifiek ga zitten lezen) pak ik mijn kobo of een fysiek boek. Het is vooral voor tussendoor tijdens wachtmomenten. Daarvoor vind ik deze prijs heel schappelijk en voldoet hij aan de verwachtingen
Helemaal mee eens! Diequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind e readers wel een uitvinding hoor. Had er eigenlijk eentje in een opwelling gekocht, maar ik lees nu dagelijks. Het enige met zo'n Kobo plus abo is dat je sneller stopt met een boek wanneer je hem niet leuk vindt, terwijl als je verder leest het misschien toch interessant wordt.
Ik bedoel metquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dieis toch niet nodig? Het is een goede oplossing en ik geloof er heilig in dat meer mensen meer lezen door het digitale. Ook neemt een ereader gemakkelijker mee en je kan met weinig licht lezen. Ja een papieren boek heeft meer sfeer en zo. Alleen het scheelt echt in kosten en moeite
Koop ook maar eens per jaar papier (Deventer Boekenmarkt) en voor de rest kobo
Met anderhalf tot twee boeken per week haal ik het er ook wel uit ja!
Naja heb ik af en toe ook hoor! Sommige boeken pakken minder en jammer als dat je leesplezier mindert. Het heeft me drie boeken gekost om er achter te komen dat de Suzanne Vermeer boeken mij compleet niet boeienquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel metdat ik het niet echt een kans geef als ik het niet leuk blijk te vinden. Er zijn nog zoveel titels om uit te kiezen dat je makkelijker naar een volgend boek gaat.
Welke Kobo heb jij?
Zo wat een luxe! Kun je op 2 kobo's eenzelfde abo doen dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja heb ik af en toe ook hoor! Sommige boeken pakken minder en jammer als dat je leesplezier mindert. Het heeft me drie boeken gekost om er achter te komen dat de Suzanne Vermeer boeken mij compleet niet boeien
Kobo Libra en een Kobo Libra Color (ja twee. Had eerst de zwartwitte Libra. Alleen mijn moeder gaf toen de color erbij zodat ik een voor beneden heb en een voor in bed)
Ja, je kan op vijf apparaten met één account!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo wat een luxe! Kun je op 2 kobo's eenzelfde abo doen dan?
Ik lees alleen maar Engelstalig, maar ik heb ook weleens gehad dat een boek online de hemel in geprezen werd waarvan ik dacht... is dit het? Ik heb gemerkt dat ik boeken van minder bekende auteurs ook heel leuk kan vinden. Lees er bijvoorbeeld nu eentje, die heeft nog maar een paar 100 volgers op insta. Nog niet ontdekt, maar ze schrijft zo goed.
Kindle heeft meer Engelse titels, maar Kobo heeft ook meer dan genoeg in de genres die ik vaak lees.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, je kan op vijf apparaten met één account!
En ja, ik ben een verwend krengben er wel heel dankbaar voor/mee
Ja... wat je zegt over populaire boeken > zo herkenbaar...
Lees alles wat los en vast zit, maar die gehypte boeken pakken me toch vaak niet zo. En ik ben tegenwoordig ook vaak zo bevooroordeeld dat ik er niet eens aan begin
Is Kindle dat niet meer voor je? Dat is toch veel meer Engelstalig? Ik lees beide, NL en EN, net wat ik tegenkom
Goede nieuwe gewoontequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kindle heeft meer Engelse titels, maar Kobo heeft ook meer dan genoeg in de genres die ik vaak lees.
Ik neem 'm ook altijd mee naar mijn werk voor in de pauze. Normaal zat ik vaak te scrollen op mijn telefoon, maar nu lees ik vaak
dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, je kan op vijf apparaten met één account!
En ja, ik ben een verwend krengben er wel heel dankbaar voor/mee
Ja... wat je zegt over populaire boeken > zo herkenbaar...
Lees alles wat los en vast zit, maar die gehypte boeken pakken me toch vaak niet zo. En ik ben tegenwoordig ook vaak zo bevooroordeeld dat ik er niet eens aan begin
Is Kindle dat niet meer voor je? Dat is toch veel meer Engelstalig? Ik lees beide, NL en EN, net wat ik tegenkom
Hier zit hij altijd in mn tas als ik weg ga. Laatst zelfs op bezoek bij familie, en t werd me te druk, even 5 min met boek op wc terug getrokkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kindle heeft meer Engelse titels, maar Kobo heeft ook meer dan genoeg in de genres die ik vaak lees.
Ik neem 'm ook altijd mee naar mijn werk voor in de pauze. Normaal zat ik vaak te scrollen op mijn telefoon, maar nu lees ik vaak
Slimme tip van je!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.
Ik verslind ook echt zoveel, maar merk wel dat ik meer de niet zo bekende boeken opzoek.
Blijf het wel altijd lastig vinden om een boek te kiezen, want de zoekfunctie is toch anders dan langs boeken lopen in de bieb
Dat is wat ik nu vaak doe, ben er toch met kind, en dan kijk ik in de bieb als me een boek aanspreekt of t op Kobo staat
Niks mis mee! Wel knap dat je het bij die 5 minuten gehouden hebtquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier zit hij altijd in mn tas als ik weg ga. Laatst zelfs op bezoek bij familie, en t werd me te druk, even 5 min met boek op wc terug getrokken
Oh dit niet gezienquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier zit hij altijd in mn tas als ik weg ga. Laatst zelfs op bezoek bij familie, en t werd me te druk, even 5 min met boek op wc terug getrokken
Nee, je kunt lettergrootte instellen, dan moet je gewoon wat vaker bladeren. Denk dat mijn huidige papieren boek kleinere letters heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar heb je bij de X3 niet dat je denkt pfoe dadelijk heb ik bijziendheid of vierkante ogen, net als de jongeren die de hele dag met neus tegen het mobieltje geplakt zitten?
Ik lees dan juist wel bekende boeken, maar niet de YA-TikTok boeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.
Ik verslind ook echt zoveel, maar merk wel dat ik meer de niet zo bekende boeken opzoek.
Blijf het wel altijd lastig vinden om een boek te kiezen, want de zoekfunctie is toch anders dan langs boeken lopen in de bieb
Dat is wat ik nu vaak doe, ben er toch met kind, en dan kijk ik in de bieb als me een boek aanspreekt of t op Kobo staat
Daarvoor nu die kleine dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
O ik vind dat juist wel goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind e readers wel een uitvinding hoor. Had er eigenlijk eentje in een opwelling gekocht, maar ik lees nu dagelijks. Het enige met zo'n Kobo plus abo is dat je sneller stopt met een boek wanneer je hem niet leuk vindt, terwijl als je verder leest het misschien toch interessant wordt.
Ik heb een keer een schermpje vervangen nadat ik er per ongeluk op was gaan zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nog een Kobo Aura H2O uit het jaar langgeleden.
Werkt prima al is het soms traag. Alleen begint de USB aansluiting een beetje wonky te worden. Dus ik begin bang te worden dat ie straks helemaal niet meer laadt of met computer verbindt.
Is dat te maken of niet boeiend wegens toch te duur en beter een nieuwe halen?
Daar is microsolderen voor nodig lees ik. Nou ik maak al een bende van macrosolderen dus dat wordt hem niet denk ik zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schermpje vervangen nadat ik er per ongeluk op was gaan zitten
Toen was het een enorm simpele reparatie. Vervangend schermpje via AliExpress besteld en kon zonder speciale tools het vervangen.
Volgens mij was ik nog niet eens 25 euro kwijt.
Je zou eens kunnen kijken op youtube of er een reparatie filmpje is die je een idee geeft of dat lastig is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |