Ooooooh! Ik vroeg me al af of ik veel langer las of dat het zo leekquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:42 schreef Aether het volgende:
Kobo-gebruikers klagen over vastlopers en acculeegloop na update voor Instapaper
https://tweakers.net/nieu(...)voor-instapaper.html
Volgens mij heb ik dat wel eens geprobeerd en toen kreeg ik het niet voor elkaar. Maar ik zoek vrolijk verder want een Kobo leest toch net iets makkelijkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Via Calibre wellicht? Die kan zover ik weet nagenoeg alles naar alles omzetten.
Amazon boeken zijn in KFX formaat. Of KFX Zip. Calibre heeft standaard die plugins niet om dat te openen. Die moet je installeren. En sowieso de plugin om de DRM te verwijderen (waarschijnlijk mag die hier niet besproken worden maar Google is je vriend). Plus je hebt een oude kindle for Windows nodig die een oudere encryptie van het boek kan binnenhalen. De boeken die relatief eenvoudig om te zetten waren, kwamen in het .AZW3 formaat.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef karr-1 het volgende:
Er was ooit een manier om boeken die je via Amazon koopt om te zetten naar een format dat je Kobo e reader aankon, maar blijkbaar werkt dat niet meer. Heeft iemand nog een idee hoe dat te doen? Amazon heeft een groter aanbod en vaak interessante aanbiedingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |