ikvind zelf ook kussen te ongemakkelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:13 schreef Allures het volgende:
Wat vind je niet fijn aan 3 zoenen dan? Misschien is 1 een optie? Ik krijg van goede vrienden ook wel eens een knuffel
Maar eigenlijk hou ik niet van aanraken en zou ik het liefst een 'hai' hebben. Is ruim voldoende
Ik weet nooit aan welke kant van de wang je moet beginnen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ikvind zelf ook kussen te ongemakkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dit is het probleem:quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:13 schreef Allures het volgende:
Wat vind je niet fijn aan 3 zoenen dan? Misschien is 1 een optie? Ik krijg van goede vrienden ook wel eens een knuffel
Maar eigenlijk hou ik niet van aanraken en zou ik het liefst een 'hai' hebben. Is ruim voldoende
Matcht gewoon niet zo. Vrouwen willen niet naar de kroeg, samen voetbal kijken etc. etc. En een vriendschap met een vrouw is naar en kost veel negatieve energie voor alle betrokkenen, waar vriendschap tussen mannen gewoon lekker oprecht en zonder moeilijk gedoe is. Zijn uiteraard heus wel uitzonderingen, ik generaliseer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Je moet dit niet verkeerd opvatten hoor, maar ik heb bij homo's altijd het stereotiepe beeld dat ze alleen vrouwelijke vrienden hebben.Hoezo is dit bij jou anders?
Als die mannelijke vriend net zo ver weg zou zijn (qua kennis/bekende) zou je hem dan ook een bro-hug geven?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar dit is het probleem:
1. jij en een mannelijke vriend lopen naar me toe
2. ik geef die vriend een hand en misschien wel een 'bro-hug'
3. vervolgens zeg ik enkel "hoi" tegen jou
Dat komt over alsof ik je niet moet of zo. Maar vantevoren weet ik niet hoe ik jou in deze situatie moet groeten, want als ik het wel op dezelfde manier zou doen als bij die vriend van je zou het waarschijnlijk ook niet ok zijn.
En zo is elk mogelijk scenario dat ik bedenk op de een of andere wijze awkward.
Of dat ze dan ineens 1 kus blijken te verwachten in plaats van 3, of vice versa. Dat is altijd even zo'n awkward momentje waardoor ik ertegenop zie om vrouwen in dergelijke settings te moeten groeten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik weet nooit aan welke kant van de wang je moet beginnen.Ik geef trouwens altijd een hand of een knuffel als ze een bekende is.
MGTOW.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Matcht gewoon niet zo. Vrouwen willen niet naar de kroeg, samen voetbal kijken etc. etc. En een vriendschap met een vrouw is naar en kost veel negatieve energie voor alle betrokkenen, waar vriendschap tussen mannen gewoon lekker oprecht en zonder moeilijk gedoe is. Zijn uiteraard heus wel uitzonderingen, ik generaliseer.
Haha bij jou vond ik het niet awkward trouwens en m'n zoen aan jou was vol overtuiging.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die mannelijke vriend net zo ver weg zou zijn (qua kennis/bekende) zou je hem dan ook een bro-hug geven?
Oh wacht, ik ben te oud om te antwoorden, nou, fijne avond dan maar.
Als je iemand niet kent is het toch niet vreemd om die te begroeten met enkel een hoi? Maar je kan direct laten weten dat je het niet vanuit een negatief standpunt bedoeld door bij voorbeeld:quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat komt over alsof ik je niet moet of zo. Maar vantevoren weet ik niet hoe ik jou in deze situatie moet groeten, want als ik het wel op dezelfde manier zou doen als bij die vriend van je zou het waarschijnlijk ook niet ok zijn.
is toch gewoon altijd links (eerst)quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik weet nooit aan welke kant van de wang je moet beginnen.Ik geef trouwens altijd een hand of een knuffel als ze een bekende is.
Nou ja, als ze nieuw voor je is, volstaat een hand naar mijn mening. En dan stel je je meteen ook voor. Als je haar al wat langer kent, is een knuffel wel goed. Wangkussen doe ik alleen als ik haar leuk kan vinden, maar dat gaat voor jou niet op.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of dat ze dan ineens 1 kus blijken te verwachten in plaats van 3, of vice versa. Dat is altijd even zo'n awkward momentje waardoor ik ertegenop zie om vrouwen in dergelijke settings te moeten groeten.
Geen flauw idee, broer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is toch gewoon altijd links (eerst)
quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha bij jou vond ik het niet awkward trouwens en m'n zoen aan jou was vol overtuiging.
Maar jij voelde dan ook meer als 'een van de vrienden', omdat we daar lekker met z'n allen stonden te ouwehoeren en zo en je lekker direct bent ipv een verlegen vrouw.
Zo'n omaknuffel waarbij je genitaliën elkaar niet aanraken ja.quote:
Ik begrijp je helemaal en herken de overweging. Alleen je moet er gewoon niet te veel over nadenken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of dat ze dan ineens 1 kus blijken te verwachten in plaats van 3, of vice versa. Dat is altijd even zo'n awkward momentje waardoor ik ertegenop zie om vrouwen in dergelijke settings te moeten groeten.
is met drie zoenen toch hetzelfde?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is met uitkijken voor het oversteken links-rechts-links.
Nee gewoon beginnen met een knuffel en dan een kus op haar rechterwangquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zo'n omaknuffel waarbij je genitaliën elkaar niet aanraken ja.Tenzij ik haar leuk vind, dan grijp ik d'r echt helemaal vast met m'n lichaam.
Dit werkt enkel in het geval ik haar nog niet ken en dan vind ik het niet lastig, maar gewoon natuurlijk. Maar als ik haar al wel ken en hoogstens als 'vriendelijke kennis' zie of zo die dankzij die kerel soms aanwezig is bij het stappen. Dan heb ik geen idee en dat is de specifieke situatie die ik vaak meemaak en moeilijk te doorgronden vind.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je iemand niet kent is het toch niet vreemd om die te begroeten met enkel een hoi? Maar je kan direct laten weten dat je het niet vanuit een negatief standpunt bedoeld door bij voorbeeld:
3. vervolgens terwijl je/aan het einde van de brohug zeg je enthousiast: Hallo en hoe heet jij?
4. Dan leg je de bal bij haar neer en terwijl je je bro-hug beindigd zal zij beslissen hoe jullie begroeten, maar dan is het direct duidelijk dat je geinteresseert bent.
Dan doe je gewoon "HEY MEID" *flikkerhandje*quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit werkt enkel in het geval ik haar nog niet ken en dan vind ik het niet lastig, maar gewoon natuurlijk. Maar als ik haar hoogstens als 'vriendelijke kennis' zie of zo die dankzij die kerel soms aanwezig is bij het stappen. Dan heb ik geen idee en dat is de specifieke situatie die ik vaak meemaak en moeilijk te doorgronden vind.
Die omaknuffel geef ik dan ook als ik absoluut niet de indruk wil wekken dat ik haar aantrekkelijk of leuk vind.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee gewoon beginnen met een knuffel en dan een kus op haar rechterwangal snap ik precies wat je bedoelt met zo'n omaknuffel
Die zou ik een hand geven. Maar ik heb ook even een Edit onderin m'n OP gezet aangezien ik aan de antwoorden zie dat ik niet duidelijk genoeg was.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Maar stel dat je mij met m'n oudste zoon tegen zou komen, zou je hem dan ook een bro-hug geven?
De jongste zou uiteraard een high-five krijgen, dat snap ik
Maar mensen die je alleen maar via via kent ben je toch sowieso niet ze amicaal mee?
Hahaha heerlijk mannetje ben je ook, maar ik ben niet gay genoeg voor dit.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon "HEY MEID" *flikkerhandje*
*MWA MWA MWA* kussen op afstand. Dan verneuk je haar makeup ook niet.
Voor mij wel broer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gewoon, hoe je ook met andere mensen omgaat... Het zijn geen aliens.
Voordat ik vertrek of als ik aankom doe ik vaak een paar kussen, een knuffel, of juist helemaal niets en sla ik de mannen in dat geval ook over. En in alledrie de situaties vindt op z'n minst een persoon (ik bijvoorbeeld) dat awkward.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe heb je het eigenlijk tot nu toe gedaan en hoe werd erop gereageerd?
Dan hangt het er toch vooral vanaf hoe je iemand vindt?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zou ik een hand geven. Maar ik heb ook even een Edit onderin m'n OP gezet aangezien ik aan de antwoorden zie dat ik niet duidelijk genoeg was.
Geef anders een snelle enkelzijdige knuffel met één arm als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voordat ik vertrek of als ik aankom doe ik vaak een paar kussen, een knuffel, of juist helemaal niets en sla ik de mannen in dat geval ook over. En in alledrie de situaties vindt op z'n minst een persoon (ik bijvoorbeeld) dat awkward.
Hehe ja ik ken hem wel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geef anders een snelle enkelzijdige knuffel met één arm als je begrijpt wat ik bedoel.Niet zo intiem als een volledige knuffel, maar ook niet te afstandelijk als een hand. Of anders de eerdergenoemde omaknuffel.
Deel wel ja, van mij hoeft dat niet zo (dat ze erbij zijn). Voel me bij vrouwen van m'n eigen leeftijd vaak maar een beetje ongemakkelijk namelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hangt het er toch vooral vanaf hoe je iemand vindt?
Met de een heb je nou eenmaal een andere connectie dan met de ander, als je haar leuk genoeg vindt om het leuk te vinden als ze erbij is zul je ook wel gezellig groeten of afscheid nemen.
Zit het niet meer in het feit dat je ze eigenlijk gewoon niet leuk genoeg vindt om erbij te zijn?
Als wij ooit een keer gaan stappen, mag je wel alle gozers om haar heen cockblocken. Ik zal die dames dan wel uit je buurt houden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deel wel ja, van mij hoeft dat niet zo (dat ze erbij zijn). Voel me bij vrouwen van m'n eigen leeftijd vaak maar een beetje ongemakkelijk namelijk.
Tenzij ik vantevoren besloten heb dat ik ze voor de grap ga proberen te regelen, in welk geval ik me radicaal anders gedraag, maar dat is niet zo vaak.
Omdat hij een eckte isquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Je moet dit niet verkeerd opvatten hoor, maar ik heb bij homo's altijd het stereotiepe beeld dat ze alleen vrouwelijke vrienden hebben.Hoezo is dit bij jou anders?
Ligt aan de persoon broer, knikje met je bakkes en een knipoog geven (net zoals je naar mannen doet) is vaak afdoende. Anders gewoon half omhelzen en vocaal begroeten is ook prima he .quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:01 schreef Kaas- het volgende:
Leg deze hommel nou voor eens en voor altijd uit hoe dit in hemelsnaam werkt, want in diverse situaties is het eigenlijk wel een tikje storend. Mannen: hoe doen jullie dat?
Nodig mij ook uit dan,quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als wij ooit een keer gaan stappen, mag je wel alle gozers om haar heen cockblocken. Ik zal die dames dan wel uit je buurt houden.
Hmms niet eens zo gek gedacht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
'hey, leuk dat je er bent!', eventueel met een kus op de wang.
Geef in elk geval nooit een schouderklopje. Of een handkus.
Heb je al weleens geprobeerd de vrouw eerst te begroeten en dan de man? Dat kan ook al wat schelen. Je geeft haar eerst de aandacht, daarna mag je lichamelijk contact aangaan met de man, zonder dat het bij de vrouw hoeft.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmms niet eens zo gek gedacht.
Jou zou ik trouwens gewoon swaffelen als begroeting DW.
Doe ik het al die jaren al verkeerd, bij de eerste kennismaking maak ik een halve buiging gevolgd door een handkus terwijl ik ze diep doordringend aan kijk .quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb laatst borsten van een meisje gevoeld. Mocht er tijdens het dansen een beetje aan zitten en zo. Veel harder dan ik verwachtte.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik zou jou flashen, dan zie je ook eens borsten.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Doe ik het al die jaren al verkeerd, bij de eerste kennismaking maak ik een halve buiging gevolgd door een handkus terwijl ik ze diep doordringend aan kijk .
Is too much zeker
Wie was datquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb laatst borsten van een meisje gevoeld. Mocht er tijdens het dansen een beetje aan zitten en zo. Veel harder dan ik verwachtte.
Als je een rokkostuum aan hebt, kom je ermee weg.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Doe ik het al die jaren al verkeerd, bij de eerste kennismaking maak ik een halve buiging gevolgd door een handkus terwijl ik ze diep doordringend aan kijk .
Is too much zeker
Superknappe chick ook nog wel. Liet alles wel toe 'omdat ik toch gay was'. Drop wel een foto op onze borrel met Gary.quote:
Maar mocht je ze ook zien? En mocht je in haar bh?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb laatst borsten van een meisje gevoeld. Mocht er tijdens het dansen een beetje aan zitten en zo. Veel harder dan ik verwachtte.
Ik mocht alles. Maar verloor m'n interesse toen de XTC uitwerkte.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar mocht je ze ook zien? En mocht je in haar bh?
Nice.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik mocht alles. Maar verloor m'n interesse toen de XTC uitwerkte.
Godver.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Superknappe chick ook nog wel. Liet alles wel toe 'omdat ik toch gay was'. Drop wel een foto op onze borrel met Gary.
Hoi, lang niet gezien!quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar mocht je ze ook zien? En mocht je in haar bh?
Hoi, ik zie je soms langskomen.quote:
Ik lurk vooral en je komt niet in ABO.quote:
Oh. En nee, want dat heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lurk vooral en je komt niet in ABO.
Oh. Jammer. Heb je nog tips voor mijn kazige vriend?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh. En nee, want dat heb ik nooit leuk gevonden.
Snap ik wel. Je past er niet echt en ik ook niet helemaal eigenlijk. Koetjes- en kalfjesforum. POL ftw.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh. En nee, want dat heb ik nooit leuk gevonden.
Ja, gewoon normaal doen. Hij is helemaal geen autist al doet ie nu net alsofquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Jammer. Heb je nog tips voor mijn kazige vriend?
Ik zal er eens een topic openen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap ik wel. Je past er niet echt en ik ook niet helemaal eigenlijk. Koetjes- en kalfjesforum. POL ftw.
Kom alleen in ABO voor een paar chille mensen.
Whehe.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gewoon normaal doen. Hij is helemaal geen autist al doet ie nu net alsof
Siliconen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.quote:
Moet je nagaan hoe ze pijpenquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.
Zijn er serieus nog mensen die dat doen als begroeting?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Bitch plsquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Is too much zeker
waarom is het zelfde niet goed? Een variant op de brohug kan toch prima als je haar goed kentquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.
Precies dit.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:13 schreef Allures het volgende:
Mag dat wel tijdens de Ramadan van hun?quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:39 schreef Fushia2 het volgende:
Al begroet ik sommige moslima's wel met een kus, maar dan weet ik wel dat ze dit niet erg vinden.
Dit dus. Sws is iemand al best snel een vriendelijke kennis toch? Elke keer iedere kennis uitgebreid begroeten vind ik overdreven.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Bij vriendelijke kennis vind ik gewoon hoi serieus ook echt afdoende
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat doen als begroeting?
Omdat het niet allemaal wijventypes zijn. Er zijn homo's die mannelijker zijn dan jij.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik zeg altijd gewoon vlak voor de kus '1 kus'.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee je kan beter mij flashen, die homo heb er toch niks an.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik zou jou flashen, dan zie je ook eens borsten.
Aha, dus ik mag niet reageren! Is verboden in Nederland: leeftijdsdiscriminatie. Net als andere discriminatie. Behalve positieve discriminatie, en DIE zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:01 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dit eigenlijk al m'n hele leven een awkward sociaal dingetje dat ik domweg niet snap.
Misschien komt het doordat ik homo ben met enkel mannelijke vrienden en eigenlijk ook compleet niet met vrouwen omga, behalve wanneer die via andere vrienden erbij zijn. Maar hoe groet je een vrouw nou eigenlijk wanneer je gewoon met een groepje gaat chillen of stappen, maar je rekent die vrouwen ook weer niet echt tot je goede vrienden?
Met m'n maten is het lekker eenvoudig; beetje handjes schudden, paar klapjes op de rug, 'de boks', whatever.
Maar als ik met m'n medestudenten ga meeten in de campuskroeg of iets dergelijks heb ik oprecht geen idee hoe die vrouwen te begroeten, waardoor het altijd een beetje quasi-awkward voelt. Ze een hand geven zoals bij mannen voelt een beetje afstandelijk. Maar altijd dat drie kussen geven vind ik ook vreselijk. Bovendien vinden sommige vrouwen dat zelf ook awkward.
Als ik ook wegloop uit een kroeg of zo - in welke situatie ik normaal gesproken iedereen uitgebreid groet - sla ik dat persoonlijke groeten geheel tegen m'n natuur in vaak ook maar gewoon over indien er ook vrouwen bij zijn, want als ik al die mannen uitgebreid een handshake in de lucht geef valt het op dat ik die vrouwen niet groet. Maar zo'n mannelijke amicale handshake kan bij een vrouw echt niet, terwijl een knuffel of kus misschien weer te intiem is.
Leg deze hommel nou voor eens en voor altijd uit hoe dit in hemelsnaam werkt, want in diverse situaties is het eigenlijk wel een tikje storend. Mannen: hoe doen jullie dat? En vrouwen: hoe willen jullie gegroet worden in zulke situaties (als je met een groepje ergens in de stad afspreekt of uitgaat of whatever)? Graag advies van mensen in de leeftijd 18-35.
Edit: ik heb het niet over situaties waarin ik een vrouw voor het eerst ontmoet. Die vind ik wel logisch; even voorstellen en handje schudden. Ik heb het specifiek over de situatie (waarin ik erg vaak verzeild raak) waarbij er tijdens het chillen of stappe vrouwen bij zijn die ik wel soort van ken maar die ik hoogstens als 'vriendelijke kennisen' beschouw.
Tong jij niet met je oma? Of zij met jou? Vreemd ....quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die omaknuffel geef ik dan ook als ik absoluut niet de indruk wil wekken dat ik haar aantrekkelijk of leuk vind.Zo'n lul ben ik dan weer wel.
Hoi Veraquote:Op woensdag 31 mei 2017 12:43 schreef vera166 het volgende:
"Hoi Vera" is meer dan voldoende. Ik wil geen handen schudden, knuffelen, drie kussenHet is net iets meer dan 'hoi' en het is vanzelfsprekend een stuk beter dan helemaal niets doen. Alhoewel ik daar ook niet wakker van lig, tenzij het iemand is die ik geregeld zie.
Kijk TS, moet lukken zo toch?quote:
Teach us, master.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Verder groet ik vrouwen alsof het gewone mensen zijn.
Staat er toch achter:quote:
Serieus?quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Misschien nog iets bij groeten: ik merk het op als een vrouw iets leuks aan heeft, anders dan ze anders draagt.
Gewoon "hoi" zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:01 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dit eigenlijk al m'n hele leven een awkward sociaal dingetje dat ik domweg niet snap.
Misschien komt het doordat ik homo ben met enkel mannelijke vrienden en eigenlijk ook compleet niet met vrouwen omga, behalve wanneer die via andere vrienden erbij zijn. Maar hoe groet je een vrouw nou eigenlijk wanneer je gewoon met een groepje gaat chillen of stappen, maar je rekent die vrouwen ook weer niet echt tot je goede vrienden?
Met m'n maten is het lekker eenvoudig; beetje handjes schudden, paar klapjes op de rug, 'de boks', whatever.
Maar als ik met m'n medestudenten ga meeten in de campuskroeg of iets dergelijks heb ik oprecht geen idee hoe die vrouwen te begroeten, waardoor het altijd een beetje quasi-awkward voelt. Ze een hand geven zoals bij mannen voelt een beetje afstandelijk. Maar altijd dat drie kussen geven vind ik ook vreselijk. Bovendien vinden sommige vrouwen dat zelf ook awkward.
Dat is ook een kwestie van aanvoelen.quote:Als ik ook wegloop uit een kroeg of zo - in welke situatie ik normaal gesproken iedereen uitgebreid groet - sla ik dat persoonlijke groeten geheel tegen m'n natuur in vaak ook maar gewoon over indien er ook vrouwen bij zijn, want als ik al die mannen uitgebreid een handshake in de lucht geef valt het op dat ik die vrouwen niet groet. Maar zo'n mannelijke amicale handshake kan bij een vrouw echt niet, terwijl een knuffel of kus misschien weer te intiem is.
Leg deze hommel nou voor eens en voor altijd uit hoe dit in hemelsnaam werkt, want in diverse situaties is het eigenlijk wel een tikje storend. Mannen: hoe doen jullie dat? En vrouwen: hoe willen jullie gegroet worden in zulke situaties (als je met een groepje ergens in de stad afspreekt of uitgaat of whatever)? Graag advies van mensen in de leeftijd 18-35.
Gewoon "hoi" en "doei" doen. Lekker makkelijk en zelfs een braindead kan dit bijna niet fout doenquote:Edit: ik heb het niet over situaties waarin ik een vrouw voor het eerst ontmoet. Die vind ik wel logisch; even voorstellen en handje schudden. Ik heb het specifiek over de situatie (waarin ik erg vaak verzeild raak) waarbij er tijdens het chillen of stappe vrouwen bij zijn die ik wel soort van ken maar die ik hoogstens als 'vriendelijke kennisen' beschouw.
Heb je dat rancuneuze wijf weer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat het niet allemaal wijventypes zijn. Er zijn homo's die mannelijker zijn dan jij.
Leuke doordenker. Homos zijn dus het normale groeten kennelijk verleerd. Evolutiequote:Op donderdag 1 juni 2017 00:28 schreef yosander het volgende:
Ik zat even op een possetje wijze te filosoferen over de kwestie en daar kwam deze gedachtegang uit.
Stel het zou ooit gebruikelijk worden om elkaar met de genitaliën te begroeten, daaruit kan mogelijk bevruchting plaatsvinden. Daardoor zou deze manier van begroeten ook groter/gebruikelijker worden. En uiteindelijk gemeengoed. Zijn wij nog niet zo ver geëvolueerd of is dit een manier van begroeten die nooit bij de mens zal voorkomen?
Evolutie heeft geen doel an zich. Homo's hebben ook een rol in de evolutieleer omdat zij bijvoorbeeld beter voor de opvoeding van het nageslacht kunnen zorgen dan de "alfa" heteroseksuele mannen. (Lesbiennes even buiten beschouwing gelaten)quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:31 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Leuke doordenker. Homos zijn dus het normale groeten kennelijk verleerd. Evolutie
Kanttekening:quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:28 schreef yosander het volgende:
Ik zat even op een possetje wijze te filosoferen over de kwestie en daar kwam deze gedachtegang uit.
Stel het zou ooit gebruikelijk worden om elkaar met de genitaliën te begroeten, daaruit kan mogelijk bevruchting plaatsvinden. Daardoor zou deze manier van begroeten ook groter/gebruikelijker worden. En uiteindelijk gemeengoed. Zijn wij nog niet zo ver geëvolueerd of is dit een manier van begroeten die nooit bij de mens zal voorkomen?
Maar het is kaas.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nee je kan beter mij flashen, die homo heb er toch niks an.
Zoals de Bonobo aap? Ontzettend vredelievende beestjes die alles oplossen met sex.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:28 schreef yosander het volgende:
Gewoon iedereen een hand geven.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:01 schreef Kaas- het volgende:
Als ik ook wegloop uit een kroeg of zo - in welke situatie ik normaal gesproken iedereen uitgebreid groet - sla ik dat persoonlijke groeten geheel tegen m'n natuur in vaak ook maar gewoon over indien er ook vrouwen bij zijn, want als ik al die mannen uitgebreid een handshake in de lucht geef valt het op dat ik die vrouwen niet groet. Maar zo'n mannelijke amicale handshake kan bij een vrouw echt niet, terwijl een knuffel of kus misschien weer te intiem is.
Edit: ik heb het niet over situaties waarin ik een vrouw voor het eerst ontmoet. Die vind ik wel logisch; even voorstellen en handje schudden. Ik heb het specifiek over de situatie (waarin ik erg vaak verzeild raak) waarbij er tijdens het chillen of stappe vrouwen bij zijn die ik wel soort van ken maar die ik hoogstens als 'vriendelijke kennisen' beschouw.
Heb je dat manische, gefrustreerde maagdje weer.quote:
Op zich, ook al komt het uit LeesFok, niet verkeerd. Ik vind dat attent, al zijn het vaker homo's dan hetero's die het bij me doen.quote:
Bedankt dat je mijn punt bevestigt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je dat manische, gefrustreerde maagdje weer.
Haha. Zou mij niet opvallen overigens.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich, ook al komt het uit LeesFok, niet verkeerd. Ik vind dat attent, al zijn het vaker homo's dan hetero's die het bij me doen.
Waar heb je het over? Dit is de eerste keer dat ik met jou communiceer.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt bevestigt.
Myrr ik vind het op zich ook wel ok als jullie dit per dm afhandelen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Dit is de eerste keer dat ik met jou communiceer.
Niet nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Myrr ik vind het op zich ook wel ok als jullie dit per dm afhandelen.
Zie hier de gemeenschappelijke deler.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
En dan zo even aan dr billen zitten, ofniet viespeuk?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef KillemWieft het volgende:
3 zoenen en met één hand op haar heup en m'n andere arm om haar heen en hand hoog op d'r rug. Voelt altijd wel goed.
Jouw username is een goed antwoord op de TT.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:35 schreef ondeugend het volgende:
Een knuffel en een; Leuk dat je er bent?
Dat heeft geen akward lading en toch laat je haar haar goed voelen.
Klaar alweer
En ik maar denken dat ik een degelijk antwoord gaf en behulpzaam was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jouw username is een goed antwoord op de TT.
Je hebt een hoge dunk van jezelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een degelijk antwoord gaf en behulpzaam was.
Coolquote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt een hoge dunk van jezelf.
[/quo![quote]Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt een hoge dunk van jezelf.
Dat is de beste manier van begroeten... en dan met haar spartelend onder je arm weglopen...quote:
Ik spartel niet, uit principequote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is de beste manier van begroeten... en dan met haar spartelend onder je arm weglopen...
Waarom dat de beste manier is? Omdat ze je nooit meer vergeet..
Mislukt!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik alleen al wijs met mn vinger begin je al...
En anders spartel je maar in principe..![]()
Dan ga ik die nu maar eens lezen...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mislukt!
Mijn vraag aan TS was echt serieus
Don't !quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan ga ik die nu maar eens lezen...
Het spartelen is begonnen merk ik...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Don't !
Was een ander topic.. hier vroeg ik niet eens... hier deed ik gewoon eens een goed advies!![]()
denk ik
shit!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het spartelen is begonnen merk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |