abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171339103
Ik vind dit eigenlijk al m'n hele leven een awkward sociaal dingetje dat ik domweg niet snap.

Misschien komt het doordat ik homo ben met enkel mannelijke vrienden en eigenlijk ook compleet niet met vrouwen omga, behalve wanneer die via andere vrienden erbij zijn. Maar hoe groet je een vrouw nou eigenlijk wanneer je gewoon met een groepje gaat chillen of stappen, maar je rekent die vrouwen ook weer niet echt tot je goede vrienden?

Met m'n maten is het lekker eenvoudig; beetje handjes schudden, paar klapjes op de rug, 'de boks', whatever.

Maar als ik met m'n medestudenten ga meeten in de campuskroeg of iets dergelijks heb ik oprecht geen idee hoe die vrouwen te begroeten, waardoor het altijd een beetje quasi-awkward voelt. Ze een hand geven zoals bij mannen voelt een beetje afstandelijk. Maar altijd dat drie kussen geven vind ik ook vreselijk. Bovendien vinden sommige vrouwen dat zelf ook awkward.

Als ik ook wegloop uit een kroeg of zo - in welke situatie ik normaal gesproken iedereen uitgebreid groet - sla ik dat persoonlijke groeten geheel tegen m'n natuur in vaak ook maar gewoon over indien er ook vrouwen bij zijn, want als ik al die mannen uitgebreid een handshake in de lucht geef valt het op dat ik die vrouwen niet groet. Maar zo'n mannelijke amicale handshake kan bij een vrouw echt niet, terwijl een knuffel of kus misschien weer te intiem is.

Leg deze hommel nou voor eens en voor altijd uit hoe dit in hemelsnaam werkt, want in diverse situaties is het eigenlijk wel een tikje storend. Mannen: hoe doen jullie dat? En vrouwen: hoe willen jullie gegroet worden in zulke situaties (als je met een groepje ergens in de stad afspreekt of uitgaat of whatever)? Graag advies van mensen in de leeftijd 18-35.

Edit: ik heb het niet over situaties waarin ik een vrouw voor het eerst ontmoet. Die vind ik wel logisch; even voorstellen en handje schudden. Ik heb het specifiek over de situatie (waarin ik erg vaak verzeild raak) waarbij er tijdens het chillen of stappe vrouwen bij zijn die ik wel soort van ken maar die ik hoogstens als 'vriendelijke kennisen' beschouw.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaas- op 31-05-2017 00:36:04 ]
pi_171339274
de highfive hug
pi_171339299
Wat vind je niet fijn aan 3 zoenen dan? Misschien is 1 een optie? Ik krijg van goede vrienden ook wel eens een knuffel

Maar eigenlijk hou ik niet van aanraken en zou ik het liefst een 'hai :) ' hebben. Is ruim voldoende :@
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:14:02 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339303
Je moet dit niet verkeerd opvatten hoor, maar ik heb bij homo's altijd het stereotiepe beeld dat ze alleen vrouwelijke vrienden hebben. :@ Hoezo is dit bij jou anders? :D
pi_171339316
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:13 schreef Allures het volgende:
Wat vind je niet fijn aan 3 zoenen dan? Misschien is 1 een optie? Ik krijg van goede vrienden ook wel eens een knuffel

Maar eigenlijk hou ik niet van aanraken en zou ik het liefst een 'hai :) ' hebben. Is ruim voldoende :@
ikvind zelf ook kussen te ongemakkelijk.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:15:57 #6
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171339327
Euhm, gewoon hetzelfde als bij mannen?
Een man die je kent groet je anders dan een man die je niet kent. Een man waarvan je weet dat die liever een minder of meer amicale begroeting heeft begroet je in die context. Zo is het ook met vrouwen.
Bij vrouwen die je niet kent wat meer 'algemeen' geaccepteerd, vrouwen die je kent begroet je meer zoals je zelf bent of naar wat je weet dat ze fijn vinden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:15:59 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339328
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

ikvind zelf ook kussen te ongemakkelijk.
Ik weet nooit aan welke kant van de wang je moet beginnen. :') Ik geef trouwens altijd een hand of een knuffel als ze een bekende is.
pi_171339338
Ligt eraan wat voor vrouw:

Negens en tienen: drie zoenen
Zevens en achten: een knuffel
Vijven en zessen: een hand
Enen tot vieren: een knikje

Maar ik ben hetero. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171339352
quote:

Ja maar dit is het probleem:

1. jij en een mannelijke vriend lopen naar me toe
2. ik geef die vriend een hand en misschien wel een 'bro-hug'
3. vervolgens zeg ik enkel "hoi" tegen jou

Dat komt over alsof ik je niet moet of zo. Maar vantevoren weet ik niet hoe ik jou in deze situatie moet groeten, want als ik het wel op dezelfde manier zou doen als bij die vriend van je zou het waarschijnlijk ook niet ok zijn.

En zo is elk mogelijk scenario dat ik bedenk op de een of andere wijze awkward.
pi_171339376
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Je moet dit niet verkeerd opvatten hoor, maar ik heb bij homo's altijd het stereotiepe beeld dat ze alleen vrouwelijke vrienden hebben. :@ Hoezo is dit bij jou anders? :D
Matcht gewoon niet zo. Vrouwen willen niet naar de kroeg, samen voetbal kijken etc. etc. En een vriendschap met een vrouw is naar en kost veel negatieve energie voor alle betrokkenen, waar vriendschap tussen mannen gewoon lekker oprecht en zonder moeilijk gedoe is. Zijn uiteraard heus wel uitzonderingen, ik generaliseer.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:21:26 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171339391
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat komt over alsof ik je niet moet of zo. Maar vantevoren weet ik niet hoe ik jou in deze situatie moet groeten, want als ik het wel op dezelfde manier zou doen als bij die vriend van je zou het waarschijnlijk ook niet ok zijn.

Als die mannelijke vriend net zo ver weg zou zijn (qua kennis/bekende) zou je hem dan ook een bro-hug geven?

Oh wacht, ik ben te oud om te antwoorden, nou, fijne avond dan maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171339399
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik weet nooit aan welke kant van de wang je moet beginnen. :') Ik geef trouwens altijd een hand of een knuffel als ze een bekende is.
Of dat ze dan ineens 1 kus blijken te verwachten in plaats van 3, of vice versa. Dat is altijd even zo'n awkward momentje waardoor ik ertegenop zie om vrouwen in dergelijke settings te moeten groeten.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:24:42 #13
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339426
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Matcht gewoon niet zo. Vrouwen willen niet naar de kroeg, samen voetbal kijken etc. etc. En een vriendschap met een vrouw is naar en kost veel negatieve energie voor alle betrokkenen, waar vriendschap tussen mannen gewoon lekker oprecht en zonder moeilijk gedoe is. Zijn uiteraard heus wel uitzonderingen, ik generaliseer.
MGTOW. :+

Geintje, maar je hebt zeker een punt. :D
pi_171339428
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als die mannelijke vriend net zo ver weg zou zijn (qua kennis/bekende) zou je hem dan ook een bro-hug geven?

Oh wacht, ik ben te oud om te antwoorden, nou, fijne avond dan maar.
Haha bij jou vond ik het niet awkward trouwens en m'n zoen aan jou was vol overtuiging. :*

Maar jij voelde dan ook meer als 'een van de vrienden', omdat we daar lekker met z'n allen stonden te ouwehoeren en zo en je lekker direct bent ipv een verlegen vrouw. Dat maakt het veel simpeler dan wat ik in dit topic beschrijf.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:25:14 #15
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_171339432
quote:

[..]

Als je iemand niet kent is het toch niet vreemd om die te begroeten met enkel een hoi? Maar je kan direct laten weten dat je het niet vanuit een negatief standpunt bedoeld door bij voorbeeld:

3. vervolgens terwijl je/aan het einde van de brohug zeg je enthousiast: Hallo en hoe heet jij?
4. Dan leg je de bal bij haar neer en terwijl je je bro-hug beindigd zal zij beslissen hoe jullie begroeten, maar dan is het direct duidelijk dat je geinteresseert bent.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:25:16 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171339433
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

is toch gewoon altijd links (eerst)
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:26:01 #17
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339445
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Of dat ze dan ineens 1 kus blijken te verwachten in plaats van 3, of vice versa. Dat is altijd even zo'n awkward momentje waardoor ik ertegenop zie om vrouwen in dergelijke settings te moeten groeten.
Nou ja, als ze nieuw voor je is, volstaat een hand naar mijn mening. En dan stel je je meteen ook voor. Als je haar al wat langer kent, is een knuffel wel goed. Wangkussen doe ik alleen als ik haar leuk kan vinden, maar dat gaat voor jou niet op. :+
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:26:18 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339449
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Geen flauw idee, broer. _O-
pi_171339459
Daarom gewoon een knuffel met een kus :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:27:52 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171339471
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha bij jou vond ik het niet awkward trouwens en m'n zoen aan jou was vol overtuiging. :*

Maar jij voelde dan ook meer als 'een van de vrienden', omdat we daar lekker met z'n allen stonden te ouwehoeren en zo en je lekker direct bent ipv een verlegen vrouw.
:D O+

Maar stel dat je mij met m'n oudste zoon tegen zou komen, zou je hem dan ook een bro-hug geven?
De jongste zou uiteraard een high-five krijgen, dat snap ik :')

Maar mensen die je alleen maar via via kent ben je toch sowieso niet ze amicaal mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:28:33 #21
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339479
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:26 schreef yosander het volgende:
Daarom gewoon een knuffel met een kus :P
Zo'n omaknuffel waarbij je genitaliën elkaar niet aanraken ja. _O- Tenzij ik haar leuk vind, dan grijp ik d'r echt helemaal vast met m'n lichaam. :')
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:28:43 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171339481
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat is met uitkijken voor het oversteken; links-rechts-links.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171339486
Dan kun je ook niet in de clinch komen als het een international betreft of je in het buitenland bent waar 2 kussen de norm is. Sommige vrouwen geven bij de eerste ontmoeting al kussen, maar toen ik ooit de derde wilde inzetten dacht een Poolse vrouw dat ik haar wilde zoenen _O-
pi_171339493
quote:

[..]

Ik begrijp je helemaal en herken de overweging. Alleen je moet er gewoon niet te veel over nadenken.

Gewoon een beetje aankijken en als het awkward is maak je er een grapje over.
pi_171339501
Het liefst geef ik als uitgangspunt gewoon iedereen een hand, mannen en vrouwen, goede vrienden en minder goede vrienden. Maar inderdaad, dat valt niet altijd te sturen. Sommige vrouwen trekken je ook gewoon naar zich toe voor de beruchte drie zoenen, dan ga ik daar maar gewoon braaf in mee. :P
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:30:09 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171339502
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is met uitkijken voor het oversteken links-rechts-links.
is met drie zoenen toch hetzelfde?
pi_171339512
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zo'n omaknuffel waarbij je genitaliën elkaar niet aanraken ja. _O- Tenzij ik haar leuk vind, dan grijp ik d'r echt helemaal vast met m'n lichaam. :')
Nee gewoon beginnen met een knuffel en dan een kus op haar rechterwang :P al snap ik precies wat je bedoelt met zo'n omaknuffel _O-
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:30:39 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171339513
quote:
11s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

is met drie zoenen toch hetzelfde?
Moet je ook mee uitkijken dus :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171339543
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als je iemand niet kent is het toch niet vreemd om die te begroeten met enkel een hoi? Maar je kan direct laten weten dat je het niet vanuit een negatief standpunt bedoeld door bij voorbeeld:

3. vervolgens terwijl je/aan het einde van de brohug zeg je enthousiast: Hallo en hoe heet jij?
4. Dan leg je de bal bij haar neer en terwijl je je bro-hug beindigd zal zij beslissen hoe jullie begroeten, maar dan is het direct duidelijk dat je geinteresseert bent.
Dit werkt enkel in het geval ik haar nog niet ken en dan vind ik het niet lastig, maar gewoon natuurlijk. Maar als ik haar al wel ken en hoogstens als 'vriendelijke kennis' zie of zo die dankzij die kerel soms aanwezig is bij het stappen. Dan heb ik geen idee en dat is de specifieke situatie die ik vaak meemaak en moeilijk te doorgronden vind.
pi_171339555
Alaaf!!
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:33:01 #31
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_171339559
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit werkt enkel in het geval ik haar nog niet ken en dan vind ik het niet lastig, maar gewoon natuurlijk. Maar als ik haar hoogstens als 'vriendelijke kennis' zie of zo die dankzij die kerel soms aanwezig is bij het stappen. Dan heb ik geen idee en dat is de specifieke situatie die ik vaak meemaak en moeilijk te doorgronden vind.
Dan doe je gewoon "HEY MEID" *flikkerhandje*
*MWA MWA MWA* kussen op afstand. Dan verneuk je haar makeup ook niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:33:32 #32
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339567
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:30 schreef yosander het volgende:

[..]

Nee gewoon beginnen met een knuffel en dan een kus op haar rechterwang :P al snap ik precies wat je bedoelt met zo'n omaknuffel _O-
Die omaknuffel geef ik dan ook als ik absoluut niet de indruk wil wekken dat ik haar aantrekkelijk of leuk vind. :@ Zo'n lul ben ik dan weer wel. :')
pi_171339615
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D O+

Maar stel dat je mij met m'n oudste zoon tegen zou komen, zou je hem dan ook een bro-hug geven?
De jongste zou uiteraard een high-five krijgen, dat snap ik :')

Maar mensen die je alleen maar via via kent ben je toch sowieso niet ze amicaal mee?
Die zou ik een hand geven. Maar ik heb ook even een Edit onderin m'n OP gezet aangezien ik aan de antwoorden zie dat ik niet duidelijk genoeg was.
pi_171339619
Gewoon, hoe je ook met andere mensen omgaat... Het zijn geen aliens. _O-
pi_171339625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dan doe je gewoon "HEY MEID" *flikkerhandje*
*MWA MWA MWA* kussen op afstand. Dan verneuk je haar makeup ook niet.
Hahaha heerlijk mannetje ben je ook, maar ik ben niet gay genoeg voor dit.
pi_171339630
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gewoon, hoe je ook met andere mensen omgaat... Het zijn geen aliens. _O-
Voor mij wel broer.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:40:23 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339646
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Voor mij wel broer.
Hoe heb je het eigenlijk tot nu toe gedaan en hoe werd erop gereageerd?
pi_171339662
Als ik een vrouw niet goed ken maar ze zit wel in mijn sociale omgeving dan wordt het vaak ''hoi/hey :) " (die smile erbij is belangrijk).

Ze krijgt dan geen boks of bro-hug nee. Dat doe je niet bij een vrouw dus dat is niet awkward.

Als ik die vrouw niet goed ken boeit het me eigenlijk niet hoe ik haar groet dus...

Als ik de vrouw wel goed ken wordt het vaak een knuffel. Kussen wordt door sommigen als te intiem ervaren.
pi_171339681
quote:
99s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe heb je het eigenlijk tot nu toe gedaan en hoe werd erop gereageerd?
Voordat ik vertrek of als ik aankom doe ik vaak een paar kussen, een knuffel, of juist helemaal niets en sla ik de mannen in dat geval ook over. En in alledrie de situaties vindt op z'n minst een persoon (ik bijvoorbeeld) dat awkward.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:46:23 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171339695
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die zou ik een hand geven. Maar ik heb ook even een Edit onderin m'n OP gezet aangezien ik aan de antwoorden zie dat ik niet duidelijk genoeg was.
Dan hangt het er toch vooral vanaf hoe je iemand vindt?
Met de een heb je nou eenmaal een andere connectie dan met de ander, als je haar leuk genoeg vindt om het leuk te vinden als ze erbij is zul je ook wel gezellig groeten of afscheid nemen.
Zit het niet meer in het feit dat je ze eigenlijk gewoon niet leuk genoeg vindt om erbij te zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:46:25 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339696
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Voordat ik vertrek of als ik aankom doe ik vaak een paar kussen, een knuffel, of juist helemaal niets en sla ik de mannen in dat geval ook over. En in alledrie de situaties vindt op z'n minst een persoon (ik bijvoorbeeld) dat awkward.
Geef anders een snelle enkelzijdige knuffel met één arm als je begrijpt wat ik bedoel. :P Niet zo intiem als een volledige knuffel, maar ook niet te afstandelijk als een hand. Of anders de eerdergenoemde omaknuffel. :)
pi_171339700
Je zegt 'Hoi'.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171339747
quote:
99s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Geef anders een snelle enkelzijdige knuffel met één arm als je begrijpt wat ik bedoel. :P Niet zo intiem als een volledige knuffel, maar ook niet te afstandelijk als een hand. Of anders de eerdergenoemde omaknuffel. :)
Hehe ja ik ken hem wel.
pi_171339759
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan hangt het er toch vooral vanaf hoe je iemand vindt?
Met de een heb je nou eenmaal een andere connectie dan met de ander, als je haar leuk genoeg vindt om het leuk te vinden als ze erbij is zul je ook wel gezellig groeten of afscheid nemen.
Zit het niet meer in het feit dat je ze eigenlijk gewoon niet leuk genoeg vindt om erbij te zijn?
Deel wel ja, van mij hoeft dat niet zo (dat ze erbij zijn). Voel me bij vrouwen van m'n eigen leeftijd vaak maar een beetje ongemakkelijk namelijk.

Tenzij ik vantevoren besloten heb dat ik ze voor de grap ga proberen te regelen, in welk geval ik me radicaal anders gedraag, maar dat is niet zo vaak.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:55:46 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171339773
Ik snap het wel hoor, ik vind het met mannen ook gezelliger ;)

Maar volgens mij maak je je vooral druk om iets dat niet belangrijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:56:22 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339778
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deel wel ja, van mij hoeft dat niet zo (dat ze erbij zijn). Voel me bij vrouwen van m'n eigen leeftijd vaak maar een beetje ongemakkelijk namelijk.

Tenzij ik vantevoren besloten heb dat ik ze voor de grap ga proberen te regelen, in welk geval ik me radicaal anders gedraag, maar dat is niet zo vaak.
Als wij ooit een keer gaan stappen, mag je wel alle gozers om haar heen cockblocken. Ik zal die dames dan wel uit je buurt houden. :D
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:58:36 #47
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_171339795
quote:
Omdat hij een eckte is

quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:01 schreef Kaas- het volgende:
Leg deze hommel nou voor eens en voor altijd uit hoe dit in hemelsnaam werkt, want in diverse situaties is het eigenlijk wel een tikje storend. Mannen: hoe doen jullie dat?
Ligt aan de persoon broer, knikje met je bakkes en een knipoog geven (net zoals je naar mannen doet) is vaak afdoende. Anders gewoon half omhelzen en vocaal begroeten is ook prima he .
3 keer zoenen doe je alleen als je Henk of Els heet. En groeten bij weggaan is ook verleden tijd, gewoon weggaan of half zwaai/half saluteren.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:59:07 #48
376125 CapnIzzy
pi_171339805
quote:
6s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als wij ooit een keer gaan stappen, mag je wel alle gozers om haar heen cockblocken. Ik zal die dames dan wel uit je buurt houden. :D
Nodig mij ook uit dan,
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:59:30 #49
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339808
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:59 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Nodig mij ook uit dan,
Prima! :D
pi_171339842
'hey, leuk dat je er bent!', eventueel met een kus op de wang.

Geef in elk geval nooit een schouderklopje. Of een handkus.

Heb je al weleens geprobeerd de vrouw eerst te begroeten en dan de man? Dat kan ook al wat schelen. Je geeft haar eerst de aandacht, daarna mag je lichamelijk contact aangaan met de man, zonder dat het bij de vrouw hoeft.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_171339845
Aight dat is wel een plan.

Open je een topic, leidt het ineens tot een borrel. Prima wel.
pi_171339854
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
'hey, leuk dat je er bent!', eventueel met een kus op de wang.

Heb je al weleens geprobeerd de vrouw eerst te begroeten en dan de man? Dat kan ook al wat schelen. Je geeft haar eerst de aandacht, daarna mag je lichamelijk contact aangaan met de man, zonder dat het bij de vrouw hoeft.
Hmms niet eens zo gek gedacht.

Jou zou ik trouwens gewoon swaffelen als begroeting DW.
pi_171339867
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hmms niet eens zo gek gedacht.

Jou zou ik trouwens gewoon swaffelen als begroeting DW.
_O- ik zou jou flashen, dan zie je ook eens borsten.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:05:23 #54
376125 CapnIzzy
pi_171339876
quote:
Doe ik het al die jaren al verkeerd, bij de eerste kennismaking maak ik een halve buiging gevolgd door een handkus terwijl ik ze diep doordringend aan kijk .
Is too much zeker
pi_171339882
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb laatst borsten van een meisje gevoeld. Mocht er tijdens het dansen een beetje aan zitten en zo. Veel harder dan ik verwachtte.
pi_171339896
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Doe ik het al die jaren al verkeerd, bij de eerste kennismaking maak ik een halve buiging gevolgd door een handkus terwijl ik ze diep doordringend aan kijk .
Is too much zeker
_O- whehe
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:06:33 #57
376125 CapnIzzy
pi_171339897
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb laatst borsten van een meisje gevoeld. Mocht er tijdens het dansen een beetje aan zitten en zo. Veel harder dan ik verwachtte.
Wie was dat
pi_171339913
quote:

[..]

Is too much zeker
Als je een rokkostuum aan hebt, kom je ermee weg.
pi_171339919
quote:
11s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:06 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wie was dat
Superknappe chick ook nog wel. Liet alles wel toe 'omdat ik toch gay was'. Drop wel een foto op onze borrel met Gary.
pi_171339923
quote:

[..]

Maar mocht je ze ook zien? En mocht je in haar bh?
pi_171339932
quote:
3s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik mocht alles. Maar verloor m'n interesse toen de XTC uitwerkte.
pi_171339939
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik mocht alles. Maar verloor m'n interesse toen de XTC uitwerkte.
Nice.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:09:00 #63
376125 CapnIzzy
pi_171339941
Gaat weer snel bergafwaarts hier
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:09:23 #64
376125 CapnIzzy
pi_171339948
Bergen
hihi
pi_171339953
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:09 schreef CapnIzzy het volgende:
Gaat weer snel bergafwaarts hier
Help gvd m'n eigen topic om zeep. :')
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:10:02 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171339957
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:07 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Superknappe chick ook nog wel. Liet alles wel toe 'omdat ik toch gay was'. Drop wel een foto op onze borrel met Gary.
Godver. _O- :')
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:10:34 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_171339962
quote:
3s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hoi, lang niet gezien!
pi_171339964
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoi, lang niet gezien!
Hoi, ik zie je soms langskomen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:11:23 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_171339968
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hoi, ik zie je soms langskomen.
Ik jou nu pas, hoe komt dat?
pi_171339975
quote:
11s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik jou nu pas, hoe komt dat?
Ik lurk vooral en je komt niet in ABO.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:12:46 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_171339988
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik lurk vooral en je komt niet in ABO.
Oh. En nee, want dat heb ik nooit leuk gevonden.
pi_171340004
quote:
15s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Oh. Jammer. Heb je nog tips voor mijn kazige vriend?
pi_171340005
quote:
15s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Snap ik wel. Je past er niet echt en ik ook niet helemaal eigenlijk. Koetjes- en kalfjesforum. POL ftw.

Kom alleen in ABO voor een paar chille mensen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:15:23 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_171340028
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:13 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Oh. Jammer. Heb je nog tips voor mijn kazige vriend?
Ja, gewoon normaal doen. Hij is helemaal geen autist al doet ie nu net alsof :')
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:16:05 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_171340038
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Snap ik wel. Je past er niet echt en ik ook niet helemaal eigenlijk. Koetjes- en kalfjesforum. POL ftw.

Kom alleen in ABO voor een paar chille mensen.
Ik zal er eens een topic openen.
pi_171340055
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, gewoon normaal doen. Hij is helemaal geen autist al doet ie nu net alsof :')
Whehe.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:18:41 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171340066
quote:

[..]

Siliconen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171340077
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Siliconen.
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:24:00 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_171340111
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.
Moet je nagaan hoe ze pijpen :9
pi_171340136
quote:

Zijn er serieus nog mensen die dat doen als begroeting? _O-
pi_171340692
Een knuffel..... We leven niet in Amerika :')

Ik ga 1 kus als het een bekende is. Bij zusters geef ik meestal een hand of een boks. Al begroet ik sommige moslima's wel met een kus, maar dan weet ik wel dat ze dit niet erg vinden.

Maar een knuffel....? :r :r
pi_171340697
quote:

[..]

Is too much zeker
Bitch pls :') :')
pi_171341043
Euhm, als ik 'mee' ben met een groepje die elkaar kent, en die ontmoeten vrienden die ik zie als kennis, dan verwacht ik nadat zij de vriend(en) begroet hebben met brohug dat'de rest' gewoon handje in de lucht, rondkijken en 'hey :), ook hier?' behandeling krijgt.
Als ik de enige ben, zonder handje in de lucht en rondkijken, maar een knikje en 'hey :), ook hier?', is prima.
And the druids turn to stone...
pi_171341048
quote:

[..]

waarom is het zelfde niet goed? Een variant op de brohug kan toch prima als je haar goed kent

Bij vriendelijke kennis vind ik gewoon hoi serieus ook echt afdoende
pi_171341063
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Heb je dat gevraagd?
misunderstood
pi_171341099
quote:

Precies dit.

Al doe ik knuffelen wel eerder als afscheid.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:38:51 #87
66825 Reya
Fier Wallon
pi_171341225
Kus op de wang. Ook bij mannen, uiteraard.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:09:40 #88
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_171341449
Gewoon een buiging maken en een handkus geven.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_171341575
Ik begrijp wel wat je bedoelt, het is best wel frustrerend om je bij alles af te moeten vragen "is dit normaal?" Maar inmiddels ben ik er wel achter gekomen dat dit niet bestaat. Iedereen is anders. De mannen die ik ken begroeten vrouwen met 3 kussen op de wang. Terwijl ik hen dan juist omhelzing wil geven zoals mijn vriendinnen het initiatief hebben genomen om te doen. Iedere keer vind ik het zelfs bij vriendinnen weer een ongemakkelijke situatie wat nou de bedoeling is, want vreemd genoeg doen ze dat niet iedere keer, dan zijn de regels weer helemaal veranderd en zijn ze weer over gegaan op zoenen. Een vriend van mij zegt alleen maar "haiiiii". Heel zelden heb je wel eens iemand die iedereen begroet met "ey, boks" maar dat is in mijn geval meestal mijn nichtje, en dan ontwijk ik haar, maar de andere dames niet. Kortom, de tijden zijn veranderd. Dit is meestal geen probleem van mannen en vrouwen, maar gewoon van mensen die iedere keer anders zijn en weer andere dingen verwachten en dat maakt het sociale contact nu eenmaal altijd weer een echte 'uitdaging'...
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_171341697
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 03:39 schreef Fushia2 het volgende:
Al begroet ik sommige moslima's wel met een kus, maar dan weet ik wel dat ze dit niet erg vinden.
Mag dat wel tijdens de Ramadan van hun? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_171341756
Drie zoenen, links rechts links, bij vrouwen die ik niet goed ken.
Eén zoen op de wang en een knuffel bij vrouwen die ik goed ken.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_171341905
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:03 schreef Allures het volgende:

[..]

Bij vriendelijke kennis vind ik gewoon hoi serieus ook echt afdoende
Dit dus. Sws is iemand al best snel een vriendelijke kennis toch? Elke keer iedere kennis uitgebreid begroeten vind ik overdreven.

Als je een leuk praatje hebt gemaakt oid kun je altijd nog afscheid nemen met een knuffel/zoenen.
pi_171342075
Nou gewoon hoi met een knikje is genoeg voor kennissen, vriendinnen een hand en goede vriendinnen 3 zoenen.

Bij afscheid gewoon een doei voor kennissen, vriendinnen een tot laters en goede vriendinnen 3 zoenen.

En voor de vrouwen die je niet mag maar wel sociaal mee moet doen, geef je een stevige/harde handdruk en zeg je met op elkaar geklemde kaken, zie je wel weer, en in gedachte, hopelijk nooit.
pi_171342353
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:27 schreef yosander het volgende:

[..]

Zijn er serieus nog mensen die dat doen als begroeting? _O-
Ja. :'(
pi_171343879
quote:
Omdat het niet allemaal wijventypes zijn. Er zijn homo's die mannelijker zijn dan jij.
pi_171343949
quote:

[..]

Ik zeg altijd gewoon vlak voor de kus '1 kus'.
pi_171344489
Wat een vraag, het ligt ook wel aan de context of niet dan?

Bij een "vreemde" is het gewoon hoi of een andere standaard begroeting.
Als het een kennis van familie is of iets dergelijks eventueel een hand erbij.

Verjaardagen gewoon 3 op de bek pakken en anders gewoon niks. :P

Tja, zakelijke ontmoeting, goedemiddag mevr. whatever, hand erbij.

Date materiaal kan ik weinig over zeggen, vaste relatie.
Dus ik kan alleen nog maar kijken en mn pik een saluut laten geven.
pi_171345775
"Hoi Vera" is meer dan voldoende. Ik wil geen handen schudden, knuffelen, drie kussen :r Het is net iets meer dan 'hoi' en het is vanzelfsprekend een stuk beter dan helemaal niets doen. Alhoewel ik daar ook niet wakker van lig, tenzij het iemand is die ik geregeld zie.
pi_171346384
Ik zou gewoon hoi zeggen en misschien een hand geven, maar dat laatste denk ik nog niet eens. Zoenen of knuffels bewaar ik liever voor mensen die ik goed ken.
pi_171347578
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nee je kan beter mij flashen, die homo heb er toch niks an.
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:38:16 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_171350290
quote:
Ik vind dit eigenlijk al m'n hele leven een awkward sociaal dingetje dat ik domweg niet snap.

Misschien komt het doordat ik homo ben met enkel mannelijke vrienden en eigenlijk ook compleet niet met vrouwen omga, behalve wanneer die via andere vrienden erbij zijn. Maar hoe groet je een vrouw nou eigenlijk wanneer je gewoon met een groepje gaat chillen of stappen, maar je rekent die vrouwen ook weer niet echt tot je goede vrienden?

Met m'n maten is het lekker eenvoudig; beetje handjes schudden, paar klapjes op de rug, 'de boks', whatever.

Maar als ik met m'n medestudenten ga meeten in de campuskroeg of iets dergelijks heb ik oprecht geen idee hoe die vrouwen te begroeten, waardoor het altijd een beetje quasi-awkward voelt. Ze een hand geven zoals bij mannen voelt een beetje afstandelijk. Maar altijd dat drie kussen geven vind ik ook vreselijk. Bovendien vinden sommige vrouwen dat zelf ook awkward.

Als ik ook wegloop uit een kroeg of zo - in welke situatie ik normaal gesproken iedereen uitgebreid groet - sla ik dat persoonlijke groeten geheel tegen m'n natuur in vaak ook maar gewoon over indien er ook vrouwen bij zijn, want als ik al die mannen uitgebreid een handshake in de lucht geef valt het op dat ik die vrouwen niet groet. Maar zo'n mannelijke amicale handshake kan bij een vrouw echt niet, terwijl een knuffel of kus misschien weer te intiem is.

Leg deze hommel nou voor eens en voor altijd uit hoe dit in hemelsnaam werkt, want in diverse situaties is het eigenlijk wel een tikje storend. Mannen: hoe doen jullie dat? En vrouwen: hoe willen jullie gegroet worden in zulke situaties (als je met een groepje ergens in de stad afspreekt of uitgaat of whatever)? Graag advies van mensen in de leeftijd 18-35.

Edit: ik heb het niet over situaties waarin ik een vrouw voor het eerst ontmoet. Die vind ik wel logisch; even voorstellen en handje schudden. Ik heb het specifiek over de situatie (waarin ik erg vaak verzeild raak) waarbij er tijdens het chillen of stappe vrouwen bij zijn die ik wel soort van ken maar die ik hoogstens als 'vriendelijke kennisen' beschouw.
Aha, dus ik mag niet reageren! Is verboden in Nederland: leeftijdsdiscriminatie. Net als andere discriminatie. Behalve positieve discriminatie, en DIE zou verboden moeten worden.
Maar omdat je nog jong bent, wil ik toch serieus antwoorden. Als ik een groep verlaat dan zeg / roep ik luid, ziodat iedereen het hoort: mensen ik ben weg, was gezellig, tot de volgende keer. Of op een feestje bij iemand thuis: dank voor spijs en drank!
Ik ben hetero maar houd ook niet van dat eeuwig gekus met vrouwen; 3 kusjes ieder. :r
Doe dat dus ook maar heel erg beperkt, bv bij de jarige vrouw die mij uitgenodigd heeft.

Verder groet ik vrouwen alsof het gewone mensen zijn. Hoi, hallo, ah, ook hier. Is eigenlijk niet belangrijk wat je zegt. Belangrijk is een smile, uitstralen dat je goede zin hebt en dat je ook haar goed gezind bent. En dan ligt het natuurlijk ook aan haar reaktie of er dan een gesprekje plaats vindt of dat je verder gaat de anderen groeten, eindigend met (bij) je vrienden.

Gewoon aardig doen en zijn is het aller aller belangrijkste !!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 31-05-2017 16:06:21 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:40:16 #102
450228 LeesFoknl
pi_171350349
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die omaknuffel geef ik dan ook als ik absoluut niet de indruk wil wekken dat ik haar aantrekkelijk of leuk vind. :@ Zo'n lul ben ik dan weer wel. :')
Tong jij niet met je oma? Of zij met jou? Vreemd ....

:? -O-
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:41:12 #103
450228 LeesFoknl
pi_171350379
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:32 schreef racerdkb het volgende:
Alaaf!!
Haha ^O^ ^O^
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:01:53 #104
450228 LeesFoknl
pi_171350982
Mocht je ooit in Zuid -Oost Azie komen dan groet je vrouwen, en zij jou, door het optrekken van de wenkbrauwen. Terwijl men iemand aankijkt. Meer niet. Een handje geven is daar niet de gewoonte, en je krijgt sowieso hooguit een heel slap handje terug. Kussen of huggen is absoluut not done !!
Natuurlijk mensen die meer in kontakt komen met mensen uit het westen passen zich vaker aan en geven dan ook een hand of een kus, waarbij je moet oppassen dat ze je niet de bril van je oren stoten of een kopstoot tegen je kaak.
Kussen, huggen zijn voor hen dus intimiteiten die men niet pleegt te doen in het bijzijn van mensen en / of kinderen, ook niet buitenshuis, op vliegveld of station.

Paalam :W
(= goodbye)

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 31-05-2017 16:07:51 ]
pi_171351739
Dikke kopstoot.
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:31:47 #106
108913 Godshand
guide4you
pi_171353287
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:43 schreef vera166 het volgende:
"Hoi Vera" is meer dan voldoende. Ik wil geen handen schudden, knuffelen, drie kussen :r Het is net iets meer dan 'hoi' en het is vanzelfsprekend een stuk beter dan helemaal niets doen. Alhoewel ik daar ook niet wakker van lig, tenzij het iemand is die ik geregeld zie.
Hoi Vera
pi_171354273
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoi Vera
Hai hand
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:25:47 #108
108913 Godshand
guide4you
pi_171354586
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:11 schreef vera166 het volgende:

[..]

Hai hand
Kijk TS, moet lukken zo toch?
pi_171355499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:38 schreef LeesFoknl het volgende:

Verder groet ik vrouwen alsof het gewone mensen zijn.
Teach us, master.
  woensdag 31 mei 2017 @ 20:39:48 #110
450228 LeesFoknl
pi_171358424
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:02 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Teach us, master.
Staat er toch achter:

Verder groet ik vrouwen alsof het gewone mensen zijn. Hoi, hallo, ah, ook hier. Is eigenlijk niet belangrijk wat je zegt. Belangrijk is een smile, uitstralen dat je goede zin hebt en dat je ook haar goed gezind bent. En dan ligt het natuurlijk ook aan haar reaktie of er dan een gesprekje plaats vindt of dat je verder gaat de anderen groeten, eindigend met (bij) je vrienden.

Echt waar hoor !! :Y :Y :Y
  woensdag 31 mei 2017 @ 20:53:03 #111
450228 LeesFoknl
pi_171358818
Misschien nog iets bij groeten: ik merk het op als een vrouw iets leuks aan heeft, anders dan ze anders draagt. (Bv. jurkje ipv die eeuwige hotpants-spijkerbroekjes in Azie) Of haar haren anders heeft als gewoonlijk. Als je een man bent die zo iets opmerkt dan durf het ook te zeggen, het is erg sympathiek en attent dat te doen.

:) :) :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:17:10 #112
376125 CapnIzzy
pi_171359678
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Misschien nog iets bij groeten: ik merk het op als een vrouw iets leuks aan heeft, anders dan ze anders draagt.
Serieus? :')
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:28:39 #113
450228 LeesFoknl
pi_171360075
Ja !! En ik merk het ook op als een vrouw opeens niks meer draagt, aan heeft ...

:Y :Y :Y
pi_171360969
quote:

Gewoon "hoi" zeggen.

Die 3 kusjes vind ik vreselijk en ik doe dit gewoon nooit.
Ik geef tegenwoordig onbekenden of vagen eigenlijk bijna nooit meer een hand (behalve vrienden ofzo), meestal doen we gewoon even een knik of soms een schouderklop of af en toe een knuf (afhankelijk ook van wat de ander wil (behalve wanneer die ander die 3 kusjes wil, dan doe ik een knuf of duw ik die ander gewoon weg)). Maar meestal is het gewoon een "hoi". Tegen sommigen zeg ik ook weleens "hoihoi".
quote:

Dat is ook een kwestie van aanvoelen.
Maar (zoals ik boven al aangaf) zou ik zelf niet iedereen uitgebreid gaan begroeten of uitgebreid afscheid van nemen.
Ik zeg meestal gewoon "doei" en dan peer ik em. Tegen sommigen zeg ik "doeidoei".
quote:
Gewoon "hoi" en "doei" doen. Lekker makkelijk en zelfs een braindead kan dit bijna niet fout doen :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door magnetronkoffie op 31-05-2017 21:57:10 ]
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:58:05 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171361202
Ik zag vanmiddag op het station zo'n mooi voorbeeld van 2 mensen die op een andere manier dachten te begroeten.

Een vrouw staat enorm blij te knuffelen met een man met koffer die duidelijk net aangekomen is op het station, ik gok dat het zijn zus is, er is nog een vrouw bij die ook een behoorlijke koffer bij zich heeft, en vervolgens is zij aan de beurt begroet te worden, ze steekt haar had uit, maar de vermeende zus negeert de hand en knuffelt blij de dame die bij haar broer hoort alsof ze haar ook al jaren niet gezien heeft, terwijl ik (door die hand) het idee heb dat ze elkaar niet eerder gezien hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:27:34 #116
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171363811
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:02 schreef Myrr het volgende:

[..]

Omdat het niet allemaal wijventypes zijn. Er zijn homo's die mannelijker zijn dan jij.
Heb je dat rancuneuze wijf weer.
pi_171365290
Ik zat even op een possetje wijze te filosoferen over de kwestie en daar kwam deze gedachtegang uit.

Stel het zou ooit gebruikelijk worden om elkaar met de genitaliën te begroeten, daaruit kan mogelijk bevruchting plaatsvinden. Daardoor zou deze manier van begroeten ook groter/gebruikelijker worden. En uiteindelijk gemeengoed. Zijn wij nog niet zo ver geëvolueerd of is dit een manier van begroeten die nooit bij de mens zal voorkomen?
  donderdag 1 juni 2017 @ 00:31:04 #118
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171365346
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 00:28 schreef yosander het volgende:
Ik zat even op een possetje wijze te filosoferen over de kwestie en daar kwam deze gedachtegang uit.

Stel het zou ooit gebruikelijk worden om elkaar met de genitaliën te begroeten, daaruit kan mogelijk bevruchting plaatsvinden. Daardoor zou deze manier van begroeten ook groter/gebruikelijker worden. En uiteindelijk gemeengoed. Zijn wij nog niet zo ver geëvolueerd of is dit een manier van begroeten die nooit bij de mens zal voorkomen?
Leuke doordenker. Homos zijn dus het normale groeten kennelijk verleerd. Evolutie :?
pi_171365505
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 00:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Leuke doordenker. Homos zijn dus het normale groeten kennelijk verleerd. Evolutie :?
Evolutie heeft geen doel an zich. Homo's hebben ook een rol in de evolutieleer omdat zij bijvoorbeeld beter voor de opvoeding van het nageslacht kunnen zorgen dan de "alfa" heteroseksuele mannen. (Lesbiennes even buiten beschouwing gelaten)
pi_171365572
quote:

Kanttekening:

Als deze begroeting ook binnen families zou worden gebruikt, kan dit ook voor een uitsterving van de begroeting zorgen door ziektes binnen de genenpoel :P.
pi_171367248
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:06 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Nee je kan beter mij flashen, die homo heb er toch niks an.
Maar het is kaas.
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:38:29 #122
450228 LeesFoknl
pi_171368948
quote:

Zoals de Bonobo aap? Ontzettend vredelievende beestjes die alles oplossen met sex.
Waar de Bonobo's om bekend staan is de manier waarop zij met sex omgaan. Zij zijn naast de mens en de Dofijn de enigste diersoort die sex hebben voor de fun. Maar de Bonobo aap is wel erg extreem, zij gebruiken sex werkelijk overal voor. Het wordt zelfs ingezet om ruzies te sussen. Daarnaast komt het ook wel regelmatig voor dat Bonobo's van hetzelfde geslacht sex met elkaar hebben. Vrouwtjes wrijven regelmatig hun genitaliën tegen elkaar dat lijkt alsof ze gemeenschap hebben. Incest komt ook voor. Sexueel gedrag tussen mannetjes en nog niet geslachtsrijpe jongen is ook geen uitzondering. Ook stimuleren ze elkaar met de mond en doen ze aan masturbatie. Wat ook heel bijzonder is aan de Bonobo aap is dat deze vaak in de missionarishouding en in diverse andere positities paren en daar ook anatomisch op zijn aangepast. In het verleden is altijd gedacht dat alleen bij mensen die houding voorkwam. Dat blijkt dus niet het geval.

De Bonobo aap gebruikt sex voor veel sociale aspecten, zoals vrede stichten, spanningen binnen de groep verlagen en vriendschappen te smeden.

Zo, daar kan menig mens nog iets van opsteken!

:Y ^O^ :W

[ Bericht 44% gewijzigd door LeesFoknl op 01-06-2017 09:43:49 ]
pi_171369210
quote:

Gewoon iedereen een hand geven.
pi_171369316
En 3 zoenen doe ik sowieso niet. Ik heb daar nooit het nut van gezien. Zit je de hele tijd van de ene wang naar de andere te gaan wat voor mij als een eeuwigheid aanvoelt. Als je bijvoorbeeld een groet van 5 tegen komt dan moet je 15 zoenen geven. Als je een groep van 10 tegen komt 30 zoenen. Ik doe gewoon een per stuk als sommige die extra willen dan mogen ze.
pi_171371630
Boel goede tips. Denk dat ik nu wel kan acteren het niet awkward te vinden.
pi_171374081
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb je dat rancuneuze wijf weer.
Heb je dat manische, gefrustreerde maagdje weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2017 13:50:19 ]
pi_171374143
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:17 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Serieus? :')
Op zich, ook al komt het uit LeesFok, niet verkeerd. Ik vind dat attent, al zijn het vaker homo's dan hetero's die het bij me doen.
  donderdag 1 juni 2017 @ 15:25:29 #128
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171376119
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

Heb je dat manische, gefrustreerde maagdje weer.
Bedankt dat je mijn punt bevestigt.
pi_171376169
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:

[..]

Op zich, ook al komt het uit LeesFok, niet verkeerd. Ik vind dat attent, al zijn het vaker homo's dan hetero's die het bij me doen.
Haha. Zou mij niet opvallen overigens.
pi_171376948
quote:
17s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bedankt dat je mijn punt bevestigt.
Waar heb je het over? Dit is de eerste keer dat ik met jou communiceer.
pi_171377057
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Dit is de eerste keer dat ik met jou communiceer.
Myrr ik vind het op zich ook wel ok als jullie dit per dm afhandelen.
pi_171377163
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Myrr ik vind het op zich ook wel ok als jullie dit per dm afhandelen.
Niet nodig.

Ontopic:

Ik vind het allemaal op zich wel prima, al is het wel zo dat het 'vreemd' overkomt als je iedereen heel innig zou groeten en ik alleen 'hey' zou krijgen, terwijl we elkaar wel al regelmatig gezien en gesproken hebben.

Groet zo iemand gewoon hoe je de rest ook groet?
pi_171378179
quote:
Zie hier de gemeenschappelijke deler.

Gewoon jezelf zijn en niet zo moeilijk doen over wat een ander (veelal niet meer dan vage kennis) al dan niet van je zal denken. Leef! B:)B
pi_171379051
Zeg gewoon iets. Boeit toch niets.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:03 #135
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_171379279
3 zoenen en met één hand op haar heup en m'n andere arm om haar heen en hand hoog op d'r rug. Voelt altijd wel goed.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_171379390
Homo of niet, je komt zo wel redelijk contactgestoord over _O-
pi_171379507
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef KillemWieft het volgende:
3 zoenen en met één hand op haar heup en m'n andere arm om haar heen en hand hoog op d'r rug. Voelt altijd wel goed.
En dan zo even aan dr billen zitten, ofniet viespeuk?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 2 juni 2017 @ 01:35:25 #138
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389388
Een knuffel en een; Leuk dat je er bent?
Dat heeft geen akward lading en toch laat je haar haar goed voelen.

Klaar alweer :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:07:55 #139
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_171389616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 01:35 schreef ondeugend het volgende:
Een knuffel en een; Leuk dat je er bent?
Dat heeft geen akward lading en toch laat je haar haar goed voelen.

Klaar alweer :)
Jouw username is een goed antwoord op de TT. _O-
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:11:52 #140
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389639
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jouw username is een goed antwoord op de TT. _O-
En ik maar denken dat ik een degelijk antwoord gaf en behulpzaam was.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:15:15 #141
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_171389662
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:11 schreef ondeugend het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik een degelijk antwoord gaf en behulpzaam was.
Je hebt een hoge dunk van jezelf.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:15:34 #142
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171389664
gewoon gillen :')
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:18:52 #143
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389673
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

[/quo![quote]1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Cool
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:21:08 #144
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171389680
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat is de beste manier van begroeten... en dan met haar spartelend onder je arm weglopen...

Waarom dat de beste manier is? Omdat ze je nooit meer vergeet.. ^O^
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:26:19 #145
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389712
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is de beste manier van begroeten... en dan met haar spartelend onder je arm weglopen...

Waarom dat de beste manier is? Omdat ze je nooit meer vergeet.. ^O^
Ik spartel niet, uit principe
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:28:09 #146
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171389721
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik spartel niet, uit principe
Als ik alleen al wijs met mn vinger begin je al...

En anders spartel je maar in principe.. :(
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:30:27 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389743
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als ik alleen al wijs met mn vinger begin je al...

En anders spartel je maar in principe.. :(
Mislukt! :P
Mijn vraag aan TS was echt serieus
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:32:56 #148
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171389762
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:30 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Mislukt! :P
Mijn vraag aan TS was echt serieus
Dan ga ik die nu maar eens lezen... :7
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:36:45 #149
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389778
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan ga ik die nu maar eens lezen... :7
Don't !
Was een ander topic.. hier vroeg ik niet eens... hier deed ik gewoon eens een goed advies! :')
denk ik :P
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:44:35 #150
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171389822
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Don't !
Was een ander topic.. hier vroeg ik niet eens... hier deed ik gewoon eens een goed advies! :')
denk ik :P
Het spartelen is begonnen merk ik...
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:46:34 #151
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389836
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het spartelen is begonnen merk ik...
shit!

Offtopic! note!