Whehe.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gewoon normaal doen. Hij is helemaal geen autist al doet ie nu net alsof
Siliconen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb laatst borsten van een meisje gevoeld. Mocht er tijdens het dansen een beetje aan zitten en zo. Veel harder dan ik verwachtte.
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.quote:
Moet je nagaan hoe ze pijpenquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.
Zijn er serieus nog mensen die dat doen als begroeting?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Geef in elk geval nooit een schouderklopje. Of een handkus.
Bitch plsquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Doe ik het al die jaren al verkeerd, bij de eerste kennismaking maak ik een halve buiging gevolgd door een handkus terwijl ik ze diep doordringend aan kijk .
Is too much zeker
waarom is het zelfde niet goed? Een variant op de brohug kan toch prima als je haar goed kentquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar dit is het probleem:
1. jij en een mannelijke vriend lopen naar me toe
2. ik geef die vriend een hand en misschien wel een 'bro-hug'
3. vervolgens zeg ik enkel "hoi" tegen jou
Dat komt over alsof ik je niet moet of zo. Maar vantevoren weet ik niet hoe ik jou in deze situatie moet groeten, want als ik het wel op dezelfde manier zou doen als bij die vriend van je zou het waarschijnlijk ook niet ok zijn.
En zo is elk mogelijk scenario dat ik bedenk op de een of andere wijze awkward.
Heb je dat gevraagd?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh waren wel echte borsten. Maar gewoon best wel hard. Zoenen was juist wel extreem zacht bij wat ik gewend ben. Soww.
Precies dit.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:13 schreef Allures het volgende:
Wat vind je niet fijn aan 3 zoenen dan? Misschien is 1 een optie? Ik krijg van goede vrienden ook wel eens een knuffel
Maar eigenlijk hou ik niet van aanraken en zou ik het liefst een 'hai' hebben. Is ruim voldoende
Mag dat wel tijdens de Ramadan van hun?quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:39 schreef Fushia2 het volgende:
Al begroet ik sommige moslima's wel met een kus, maar dan weet ik wel dat ze dit niet erg vinden.
Dit dus. Sws is iemand al best snel een vriendelijke kennis toch? Elke keer iedere kennis uitgebreid begroeten vind ik overdreven.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Bij vriendelijke kennis vind ik gewoon hoi serieus ook echt afdoende
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat doen als begroeting?
Omdat het niet allemaal wijventypes zijn. Er zijn homo's die mannelijker zijn dan jij.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Je moet dit niet verkeerd opvatten hoor, maar ik heb bij homo's altijd het stereotiepe beeld dat ze alleen vrouwelijke vrienden hebben.Hoezo is dit bij jou anders?
Ik zeg altijd gewoon vlak voor de kus '1 kus'.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of dat ze dan ineens 1 kus blijken te verwachten in plaats van 3, of vice versa. Dat is altijd even zo'n awkward momentje waardoor ik ertegenop zie om vrouwen in dergelijke settings te moeten groeten.
Nee je kan beter mij flashen, die homo heb er toch niks an.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik zou jou flashen, dan zie je ook eens borsten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |