Heb je dat manische, gefrustreerde maagdje weer.quote:
Op zich, ook al komt het uit LeesFok, niet verkeerd. Ik vind dat attent, al zijn het vaker homo's dan hetero's die het bij me doen.quote:
Bedankt dat je mijn punt bevestigt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je dat manische, gefrustreerde maagdje weer.
Haha. Zou mij niet opvallen overigens.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich, ook al komt het uit LeesFok, niet verkeerd. Ik vind dat attent, al zijn het vaker homo's dan hetero's die het bij me doen.
Waar heb je het over? Dit is de eerste keer dat ik met jou communiceer.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt bevestigt.
Myrr ik vind het op zich ook wel ok als jullie dit per dm afhandelen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Dit is de eerste keer dat ik met jou communiceer.
Niet nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Myrr ik vind het op zich ook wel ok als jullie dit per dm afhandelen.
Zie hier de gemeenschappelijke deler.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
En zo is elk mogelijk scenario dat ik bedenk op de een of andere wijze awkward.
En dan zo even aan dr billen zitten, ofniet viespeuk?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:13 schreef KillemWieft het volgende:
3 zoenen en met één hand op haar heup en m'n andere arm om haar heen en hand hoog op d'r rug. Voelt altijd wel goed.
Jouw username is een goed antwoord op de TT.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:35 schreef ondeugend het volgende:
Een knuffel en een; Leuk dat je er bent?
Dat heeft geen akward lading en toch laat je haar haar goed voelen.
Klaar alweer
En ik maar denken dat ik een degelijk antwoord gaf en behulpzaam was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jouw username is een goed antwoord op de TT.
Je hebt een hoge dunk van jezelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een degelijk antwoord gaf en behulpzaam was.
Coolquote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt een hoge dunk van jezelf.
[/quo![quote]Op vrijdag 2 juni 2017 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt een hoge dunk van jezelf.
Dat is de beste manier van begroeten... en dan met haar spartelend onder je arm weglopen...quote:
Ik spartel niet, uit principequote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is de beste manier van begroeten... en dan met haar spartelend onder je arm weglopen...
Waarom dat de beste manier is? Omdat ze je nooit meer vergeet..
Mislukt!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik alleen al wijs met mn vinger begin je al...
En anders spartel je maar in principe..![]()
Dan ga ik die nu maar eens lezen...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mislukt!
Mijn vraag aan TS was echt serieus
Don't !quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan ga ik die nu maar eens lezen...
Het spartelen is begonnen merk ik...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Don't !
Was een ander topic.. hier vroeg ik niet eens... hier deed ik gewoon eens een goed advies!![]()
denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |