Ik vind het echt fucking chill wanneer mensen deze foto posten, omdat ze daarmee laten merken dat mijn woorden bij hen aankomen, terwijl andersom deze foto me op geen enkele wijze boeit.quote:
Ajax dissen raakt mij niet hoor. Maar pochen met de ene helft van een tweeluik als je de ander met 4-0 verloren hebt vind ik komisch.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het echt fucking chill wanneer mensen deze foto posten, omdat ze daarmee laten merken dat mijn woorden bij hen aankomen, terwijl andersom deze foto me op geen enkele wijze boeit.
Hihi.
Ajax had maar één luik - en dat is door ManU vakkundig dichtgemept.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax dissen raakt mij niet hoor. Maar pochen met de ene helft van een tweeluik als je de ander met 4-0 verloren hebt vind ik komisch.
Ik vind het sowieso wel prettig om neutraal in die Ajax/Fey-vete te staan. Beide kanten zijn zo kinderachtig als de pest en constant over elkaar klagen, het is prima vermaak.
Zo kansloos gister. Als die wedstrijd nog tien uur langer had geduurd had Ajax nog niet gescoord.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax had maar één luik - en dat is door ManU vakkundig dichtgemept.
Hihaho 🤣
Ik vond dat ook een raar onderzoek. In alcoholconsumptie per capita scoren we nooit in de top van Europa dus om zo veel probleemdrinkers te hebben zou er echt iets heel raars aan de hand moeten zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
Dat de Nederlandse respondenten relatief vaak problematisch drinken kan komen door een trend op nationaal niveau, maar kan net zo goed het gevolg zijn van het grote aandeel studenten in de groep ondervraagde Nederlanders.
Whehehe.
Ze hebben niet even gekeken in hoeverre ze een representatieve steekproef hadden? Zelfs ik, als filosofiestudent, zou niet met zo'n onderzoek durven aankomen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
Dat de Nederlandse respondenten relatief vaak problematisch drinken kan komen door een trend op nationaal niveau, maar kan net zo goed het gevolg zijn van het grote aandeel studenten in de groep ondervraagde Nederlanders.
Whehehe.
Go hard or go home.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een raar onderzoek. In alcoholconsumptie per capita scoren we nooit in de top van Europa dus om zo veel probleemdrinkers te hebben zou er echt iets heel raars aan de hand moeten zijn.
Beschouw je Friek_ als een voorbeeld, of schrikken de posts die een inkijkje in zijn leven bieden je een beetje af?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hebben niet even gekeken in hoeverre ze een representatieve steekproef hadden? Zelfs ik, als filosofiestudent, zou niet met zo'n onderzoek durven aankomen.
Vete? Dit is de eerste keer in 18 jaar dat Feyenoorders überhaupt weer iets te zeggen hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax dissen raakt mij niet hoor. Maar pochen met de ene helft van een tweeluik als je de ander met 4-0 verloren hebt vind ik komisch.
Ik vind het sowieso wel prettig om neutraal in die Ajax/Fey-vete te staan. Beide kanten zijn zo kinderachtig als de pest en constant over elkaar klagen, het is prima vermaak.
Eigenlijk zeggen ze hier: we weten het niet. Dat is money well spent.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hebben niet even gekeken in hoeverre ze een representatieve steekproef hadden? Zelfs ik, als filosofiestudent, zou niet met zo'n onderzoek durven aankomen.
Dat filosofiestudenten niet de beste baankansen hadden wist ik van te voren. Het is gewoon iets dat ik heel graag wilde doen. Het is trouwens niet mijn enige studie, ik had al een bachelor op zak.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beschouw je Friek_ als een voorbeeld, of schrikken de posts die een inkijkje in zijn leven bieden je een beetje af?
Welke? En waarom niet tegelijk?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat filosofiestudenten niet de beste baankansen hadden wist ik van te voren. Het is gewoon iets dat ik heel graag wilde doen. Het is trouwens niet mijn enige studie, ik had al een bachelor op zak.
Een bachelor in iets dat wél enig perspectief op een zinvolle dagbesteding biedt?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat filosofiestudenten niet de beste baankansen hadden wist ik van te voren. Het is gewoon iets dat ik heel graag wilde doen. Het is trouwens niet mijn enige studie, ik had al een bachelor op zak.
Heb je het Feyenoordtopic wel eens gelezen de afgelopen 18 jaar?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vete? Dit is de eerste keer in 18 jaar dat Feyenoorders überhaupt weer iets te zeggen hebben.
Komt omdat de HLO tegenwoordig garant staat voor geestdodend werk. Studie is leuk, werk is bijna in alle gevallen oersaai.quote:
Zeker. De enige andere reeks die regelmatig opduikt in mijn PoHi.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je het Feyenoordtopic wel eens gelezen de afgelopen 18 jaar?
Ratten vanger van Hamelen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is trouwens niet mijn enige studie, ik had al een bachelor op zak.
Ik heb haar al geruime tijd unendorsed.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik moest zojuist hardop lachen toen ik zag dat Ebru Umar en Annabel Nanninga de sprekers zijn op dat FvD-gebeuren.
Ik constateerde hier recent al dat werkelijk elke schreeuwende rechtse altijd maar op deze inhoudelijke lichtgewichten terug moet vallen en prompt nodigen zij ze ook uit whehe.
Nouja, als ik kijk naar de gemiddelde ajax fan (ajacied422, taglian, jr style, frozen assasin, monolith) vind ik dat toch een leuker clubje dan elan, scrummie, onlogisch, remlof en klaasweetalles.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd onze grootse rechtse intellectuele zwaargewichten dissen. Beetje jammer Kaas.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik moest zojuist hardop lachen toen ik zag dat Ebru Umar en Annabel Nanninga de sprekers zijn op dat FvD-gebeuren.
Ik constateerde hier recent al dat werkelijk elke schreeuwende rechtse altijd maar op deze inhoudelijke lichtgewichten terug moet vallen en prompt nodigen zij ze ook uit whehe.
Gelukkig hebben we nog joost niemollerquote:Op donderdag 25 mei 2017 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Altijd onze grootse rechtse intellectuele zwaargewichten dissen. Beetje jammer Kaas.
Aha. Pokkelmans, Kaas en ik willen graag even met je babbelen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, als ik kijk naar de gemiddelde ajax fan (ajacied422, taglian, jr style, frozen assasin, monolith) vind ik dat toch een leuker clubje dan elan, scrummie, onlogisch, remlof en klaasweetalles.
Wil jij jezelf nou echt een feyenoord "fan" noemenquote:Op donderdag 25 mei 2017 15:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aha. Pokkelmans, Kaas en ik willen graag even met je babbelen.
Daarna wil ik 'm nog even op z'n bek rossen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aha. Pokkelmans, Kaas en ik willen graag even met je babbelen.
Remlof wel dan? Die is voor Vitesse. Het was een compleet willekeurig lijstje van je, ff eerlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil jij jezelf nou echt een feyenoord "fan" noemen
Remlof had liever dat vitesse van feyenoord verloor, als dat betekende dat feyenoord kampioen werd. Dan ben je niet voor vitesse.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Remlof wel dan? Die is voor Vitesse. Het was een compleet willekeurig lijstje van je, ff eerlijk.
Ik ben fan van Vitesse, vind Feyenoord een sympathieke club en ik heb een tyfushekel aan Ajax.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Remlof had liever dat vitesse van feyenoord verloor, als dat betekende dat feyenoord kampioen werd. Dan ben je niet voor vitesse.
Ah whatever. Het klopt niet, maar ik heb ook geen zin in een zinloos gesprek erover hehe.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Remlof had liever dat vitesse van feyenoord verloor, als dat betekende dat feyenoord kampioen werd. Dan ben je niet voor vitesse.
Liefst wit.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben fan van Vitesse, vind Feyenoord een sympathieke club en ik heb een tyfushekel aan Ajax.
Maar dat is te ingewikkeld voor je. Alles moet zwart of wit zijn hè?
Ik hoorde van m'n vriend dat m'n amsterdamse schoonvader gisteravond op me zat te schelden en vloeken en me een 'Feyenoord-nazi' noemde in hun bijzijn, alleen maar vanwege een grapje in de groeps-whatsapp. Ik ben er al een maandje niet geweest, maar ga dat de komende maand ook even niet doen haha.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:37 schreef remlof het volgende:
En Vitesse heeft de beker. Ajax heeft he-le-maal niets
Doet het weer erg goed inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:44 schreef skysherrif het volgende:
Tom is trouwens weer ongenadig hard aan het rijden in de giro
Vooral onder de indruk dat hij met zijn 26 jaar zo rustig kan blijven en weet dat hij met zijn watts gewoon wel terug komt bij die mannen.quote:
Whehehehe.quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:04 schreef Kaas- het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)sterdam-vliegen.htmldit gaat wel ver
Haha, mooi verhaal.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoorde van m'n vriend dat m'n amsterdamse schoonvader gisteravond op me zat te schelden en vloeken en me een 'Feyenoord-nazi' noemde in hun bijzijn, alleen maar vanwege een grapje in de groeps-whatsapp. Ik ben er al een maandje niet geweest, maar ga dat de komende maand ook even niet doen haha.
Ach, ebt vanzelf weg. True story.
De samentrekking "Feyenazi" is niet genoemd? Gemiste kans weer.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoorde van m'n vriend dat m'n amsterdamse schoonvader gisteravond op me zat te schelden en vloeken en me een 'Feyenoord-nazi' noemde in hun bijzijn, alleen maar vanwege een grapje in de groeps-whatsapp. Ik ben er al een maandje niet geweest, maar ga dat de komende maand ook even niet doen haha.
Zonder de nazi's was Rotterdam een stuk saaier geweest. Ik snap die adoratie van Rotterdammers wel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
De samentrekking "Feyenazi" is niet genoemd? Gemiste kans weer.
Tokkie schoonvader gespot.quote:Op donderdag 25 mei 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een droeftoetersquote:Op donderdag 25 mei 2017 16:04 schreef Kaas- het volgende:
Het scheelt al een stukje als je dat niet op landelijke feestdagen probeert.quote:Op donderdag 25 mei 2017 17:51 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, shoppen voor keukens en meubels is doodvermoeiendDat mensen dat doen voor hun plezier ontgaat mij volkomen.
Het was helemaal niet druk in Alexandrium, het is gewoon doodvermoeiend om al die winkels door te lopenquote:Op donderdag 25 mei 2017 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het scheelt al een stukje als je dat niet op landelijke feestdagen probeert.
Gewoon een IKEA-keuken. Opgelost.quote:Op donderdag 25 mei 2017 17:51 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, shoppen voor keukens en meubels is doodvermoeiendDat mensen dat doen voor hun plezier ontgaat mij volkomen.
Doet het prima hier. Zat in mijn huis toen ik erin kwam, was van plan om 'm binnen een jaar wel een keer te vervangen maar dat is er nooit van gekomen. Misschien binnenkort een keer nieuwe deurtjesquote:
Mooie mevrouw.quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Moslims worden zo te zien ook wat progressiever.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7138261/f433fdb0
Is jouw natuurlijke habitat, dus jij zal het weten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doet het prima hier. Zat in mijn huis toen ik erin kwam, was van plan om 'm binnen een jaar wel een keer te vervangen maar dat is er nooit van gekomen. Misschien binnenkort een keer nieuwe deurtjes
Helaas is de economische wetenschap nog net niet geavanceerd genoeg om van individuen perfect te voorspellen wanneer zij welke misdaden plegen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:24 schreef Janneke141 het volgende:
Logica van bewoners in Manchester: stom dat ze nu allemaal mensen arresteren. Dat hadden ze vijf dagen geleden moeten doen, dan was die explosie niet gebeurd. Nu heeft het geen zin meer.
Je zal er de moeite maar insteken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:04 schreef Kaas- het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel weten dat ze geen illegale vluchtelingen binnenhalen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
Godsamme, hebben ze Schengen even buiten werking gesteld in Italië, sta ik in de rij om m'n ID te llaten zien
Ah, dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:15 schreef remlof het volgende:
Ah, vanwege de G7: https://community.rickste(...)ly-until-30-may-2017
Dit gaan leuke jaren worden met Merkel en Macron.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:10 schreef Kaas- het volgende:
Macrongod
https://twitter.com/calvinstowell/status/867758381884485633
http://www.dumpert.nl/mediabase/7144273/3adad1ca
Die liggen elkaar uitstekend. De Frans-Duitse as die ooit Merkozy heette is weer terug. Merkron?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit gaan leuke jaren worden met Merkel en Macron.
Getrouwd met een bejaarde.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:10 schreef Kaas- het volgende:
Macrongod
Scheelt 24 jaarquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duidelijk een vrouwenhater, jij.
Gewoon een leuke mevrouw die goed bij hem past.
Omakutje.nlquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze raakten verliefd op elkaars karakter. Intellectuele passie boven de lakens.
Ik ook 10x ingesmeerd.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Factor 30 hier. Lekker op het dakterras bezig geweest vandaag.
Haha. Vandaar die musicalpolsjes.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Of zo.
Ik heb zelf dan ook liever een enorme mongool die je tenminste nog een beetje goed kan aanstampen.
Als ik iets zeg over Franse politiek of zo komen ze niet verder dan "Huh wat hahaquote:
Of ze beginnen over Edith Piaf waardoor jij weer niet verder komt dan "Huh wat hahaquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik iets zeg over Franse politiek of zo komen ze niet verder dan "Huh wat haha???", maar ze zijn wel lenig.
Lekker in de luft van die gare tent naast die blokkendoos van hem.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Morgen op Bobs dakterrasje, dus ook maar even zonnebrand kopen.
Haha dat is wel echt zo. Komt 'ie enthousiast thuis met een verhaal over dat 'ie net heeft opgetreden met een heel bekende artiest en standaard als ik de naam hoor kijk ik hem een beetje glazig aan: "wie?quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Of ze beginnen over Edith Piaf waardoor jij weer niet verder komt dan "Huh wat haha???".
Geweldige gesprekken.
Gelukkig ben ik wat gewend.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker in de luft van die gare tent naast die blokkendoos van hem.
Haha oh jij kijkt, ja die dikke gast met zijn rood witte bivakmuts, zo kansloosquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
MVV - Roda staat op het punt gestaakt te worden en deze kerel gaat nog even lopen uitdagen naar het uitvak.
Beetje de stewards bekogelen ook, wat een ongelofelijke debielen. Wat denk je ook echt te bereiken, de enige die je naait is MVV.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha oh jij kijkt, ja die dikke gast met zijn rood witte bivakmuts, zo kansloos
Ik laat temptation island en dat naakt in de jungle ofzo lekker aan me voorbij gaanquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Over kansloos gesproken, wie kijkt er nog naar naakte Inge de Bruijn?
Inge is wel lekker afgetraind voor een 40+erquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik laat temptation island en dat naakt in de jungle ofzo lekker aan me voorbij gaan
Pics.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Over kansloos gesproken, wie kijkt er nog naar naakte Inge de Bruijn?
Dat ruik je boven niet. En anders pis je even naar beneden.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker in de luft van die gare tent naast die blokkendoos van hem.
Ik wacht wel op de screenshots hier ga geen tijd aan verdoen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind inge een beetje lijken op een jongere versie van patricia paay
Patricia zou hier ook aan meedoen
quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam doet ze daar aan mee.
Heb eventjes gezapped, ze had wel prima lichaam, 7.5/10 zou geven.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de screenshots hier ga geen tijd aan verdoen.
Ik probeerde je topic te verbaggeren maar Jogy kon er niet om lachen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker. De enige andere reeks die regelmatig opduikt in mijn PoHi.
Als je er pas bent om 19.00 is het niet nodig hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Morgen op Bobs dakterrasje, dus ook maar even zonnebrand kopen.
En met d'r "kennis".quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:55 schreef Tem het volgende:
Irritant wijf is die Beatrice toch. Met d'r refo-Puttenhoofd
Die terrorisme-deskundige die bij Pauw zat deze week was wel wat beter te verdragen.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die terrorisme-deskundige die bij Pauw zat deze week was wel wat beter te verdragen.
Dit is geen terrorismedeskundige, maar een vrouw.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterke karakteristieken.
Vermoedelijk een pion van de Mossad.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterke karakteristieken.
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:10 schreef Kaas- het volgende:
Macrongod
Moet je maar niet zo tering lui zijn en gewoon plaatje posten, vriend. Heb nog gecheckt of deze afbeelding al in het topic stond.quote:
Als ik nog drie keer het komende kwartier redditlinks post zonder er iets aan toe te voegen mag je.quote:
De Twitterlink is leuker, check die ook ff dan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo tering lui zijn en gewoon plaatje posten, vriend. Heb nog gecheckt of deze afbeelding al in het topic stond.
Hahaha.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Twitterlink is leuker, check die ook ff dan.
Ik vind het ook wel weer typerend van welk twitterkanaal dat komtquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Twitterlink is leuker, check die ook ff dan.
Nog een chille, Kaas.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat als ik 60 zou zijn, dat ik Macron en die Canadees wel hard zou willen doen.
macron? nee manquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat als ik 60 zou zijn, dat ik Macron en die Canadees wel hard zou willen doen.
Haha ja die is ook heerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog een chille, Kaas.
https://imgur.com/hldaVMs
Is gewoon een bejaarde twink. Ik vermoed dat hij vroeger echt leuk was, maar kan geen oude foto's vinden.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is gewoon een bejaarde twink. Ik vermoed dat hij vroeger echt leuk was, maar kan geen oude foto's vinden.
Twink?quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is gewoon een bejaarde twink. Ik vermoed dat hij vroeger echt leuk was, maar kan geen oude foto's vinden.
Plaatje is stuk. 4chanquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
miss Kroatie heeft wel een oogje op Donald trouwens
Komt vast van een obscuur alt rechts websitejequote:Op donderdag 25 mei 2017 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plaatje is stuk. 4chanHier:
[ afbeelding ]
Trump ziet er ook echt gewoon uit als een mongool.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plaatje is stuk. 4chanHier:
[ afbeelding ]
Zo dat geeft voor mij de doorslag ziet uit als, heeft het voor mij dus afgedaan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Trump ziet er ook echt gewoon uit als een mongool.
Dat gemier van de Europese landen over de uitgaven aan defensie.quote:De Amerikaanse president Donald Trump verhoogt de druk op de Europese Navo-bondgenoten en Canada om meer geld uit te geven aan defensie. Bij de opening van het nieuwe Navo-hoofdkwartier in Brussel zei Trump donderdag dat eerdere afspraken het 'absolute minimum' zijn, terwijl veel landen die niet willen of kunnen nakomen.
Afspraak staat overigens pas in 2024, he? Dat was de afspraak, verhoging naar 2% in 2024/quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat gemier van de Europese landen over de uitgaven aan defensie.Twee procent is de afspraak, hou je er dan ook aan. Van de week was op het NOS-Journaal nog de deplorabele staat van het Belgische leger te zien, dus ik vind Trumps houding wel terecht.
Toch vind ik het wel absurd hoeveel amerika doet voor de veiligheid van de wereld en een Nederland pang pang moet roepen, maar dan wel als eerst gaan huilen als een Trump zegt dat ze zich misschien maar eens iets minder met wereldvrede moeten gaan bemoeien.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afspraak staat overigens pas in 2024, he? Dat was de afspraak, verhoging naar 2% in 2024/
Dit heb ik gemist denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar dan wel als eerst gaan huilen als een Trump zegt dat ze zich misschien maar eens iets minder met wereldvrede moeten gaan bemoeien.
Eh wat? Amerika is degene die de huidige situatie veroorzaakt heeft, wat ze gedaan hebben is de wereldvrede naar de kloten helpen voornamelijk de laatste 12 jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel absurd hoeveel amerika doet voor de veiligheid van de wereld en een Nederland pang pang moet roepen, maar dan wel als eerst gaan huilen als een Trump zegt dat ze zich misschien maar eens iets minder met wereldvrede moeten gaan bemoeien.
Zeg niet dat jullie dat zeiden, maar toen Trump zei dat Amerika zich niet meer moest gaan bemoeien in het buitenland was daar enorm veel kritiek opquote:
De afspraak is volgens mij al heel lang 2 %, maar onder Obama werd afgesproken om in 2024 de afspraak ook maar eens na te komen. Dat is toch wel wat anders.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afspraak staat overigens pas in 2024, he? Dat was de afspraak, verhoging naar 2% in 2024/
Dat was de retoriek van trump toch ook in de campagnequote:Op donderdag 25 mei 2017 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh wat? Amerika is degene die de huidige situatie veroorzaakt heeft, wat ze gedaan hebben is de wereldvrede naar de kloten helpen voornamelijk de laatste 12 jaar.
In 2014, als ik het goed heb, is een verhoging naar 2%, uiterlijk in 2024, afgesproken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De afspraak is volgens mij al heel lang 2 %, maar onder Obama werd afgesproken om in 2024 de afspraak ook maar eens na te komen. Dat is toch wel wat anders.
En wat doet Trump? Stuurt Seals naar Jemen, troepen vanuit Irak Syrie in en bombardeert Syrie en zoekt ruzie met Noord Korea. Gaat goed met die wereldvrede en dat niet bemoeienquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was de retoriek van trump toch ook in de campagne
Daarom had ik het ook over wat hij zei in de campagne en de kritiek die hij daar op kreegquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat doet Trump? Stuurt Seals naar Jemen, troepen vanuit Irak Syrie in en bombardeert Syrie en zoekt ruzie met Noord Korea. Gaat goed met die wereldvrede en dat niet bemoeien
Hij wil dat vooral met het oog op IS/terrorismequote:Op donderdag 25 mei 2017 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat doet Trump? Stuurt Seals naar Jemen, troepen vanuit Irak Syrie in en bombardeert Syrie en zoekt ruzie met Noord Korea. Gaat goed met die wereldvrede en dat niet bemoeien
En klaagt dan als klap op de vuurpijl dat wij niet genoeg aan de NAVO betalen...uh...waarom precies, eigenlijk? We hebben een 2-1 overwicht aan troepen tov Rusland wat de enige bedreiging is voor de NAVO landen in Europa.
Maar de norm was al heel lang 2 % volgens mij, namelijk sinds de oprichting van de NAVO, Trump wil het tempo om die afspraak na te komen verder verhogen zodat van uitstel niet weer afstel komt.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In 2014 is een verhoging naar 2%, uiterlijk in 2024, afgesproken.
Dat lag wel even anders, maar goed, Trump wil de rotzooi die de VS gemaakt heeft niet opruimen en dreigde met kernwapens, meermaals, zelfs.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook over wat hij zei in de campagne en de kritiek die hij daar op kreeg
Klopt, en die norm was losgelaten aan het eind van de Koude Oorlog en niet ten onrechte, Trump begrijpt niet eens waar hij het over heeft en wat er betaald wordt aan wie dus niemand gaat zich daar echt druk om maken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar de norm was al heel lang 2 % volgens mij, namelijk sinds de oprichting van de NAVO, Trump wil het tempo om die afspraak na te komen verder verhogen zodat van uitstel niet weer afstel komt.
Trump denkt sowieso dat die 2% geld is wat naar de VS toe zou moeten gaan. Hij zegt dat de VS veel aan de NAVO betaalt en de andere landen niet hun "fair share" betalen. In werkelijkheid betaalt elk land mee aan de NAVO naar bbp en is er geen enkel land dat dat niet doet. Die 2%-norm is voor investeringen in eigen defensie.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, en die norm was losgelaten aan het eind van de Koude Oorlog en niet ten onrechte, Trump begrijpt niet eens waar hij het over heeft en wat er betaald wordt aan wie dus niemand gaat zich daar echt druk om maken.
In ieder geval al vanaf 2006 zo te zien:quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In 2014, als ik het goed heb, is een verhoging naar 2%, uiterlijk in 2024, afgesproken.
http://www.economist.com/(...)17/02/daily-chart-11quote:The United States has a point in noting that its commitment is disproportionately large. Last year it spent 3.6% of its GDP on defence, the highest ratio of any NATO member (and the highest total military budget in the world by a hefty margin). That is almost double the target of 2% of GDP that NATO members all agreed to in 2006.
Targets worden wel eens niet gehaald zeker als er een wereldwijde financieele crisis is, daar heb ik niet zoveel moeite mee, nu het beter gaat zal er wel weer geld vrijgemaakt moeten worden voor defensie en dat is prima maar het lulverhaal wat Trump ophangt raakt natuurlijk kant noch wal.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In ieder geval al vanaf 2006 zo te zien:
[..]
http://www.economist.com/(...)17/02/daily-chart-11
Ik heb het idee wat er wat anders speelt. Veel Europese regeringen hebben vanuit ideologisch opzicht niet echt wat met defensie en daarom zijn de afspraken structureel niet nagekomen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Targets worden wel eens niet gehaald zeker als er een wereldwijde financieele crisis is, daar heb ik niet zoveel moeite mee, nu het beter gaat zal er wel weer geld vrijgemaakt moeten worden voor defensie en dat is prima maar het lulverhaal wat Trump ophangt raakt natuurlijk kant noch wal.
En dat is ook logisch, de EU landen alleen al, dus niet de gehele NAVO, hebben 2:1 overwicht in troepen tegenover Rusland wat onze enige serieuze bedreiging is en daarnaast is er nog een enorm kwaliteitsverschil met een Russisch leger wat voor 90% uit slecht getrainde en uitgeruste dienstplichten bestaat.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb het idee wat er wat anders speelt. Veel Europese regeringen hebben vanuit ideologisch opzicht niet echt wat met defensie en daarom zijn de afspraken structureel niet nagekomen.
Ook vrouw zijnde? Zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen probleem in de katholieke kerk voor zover ik weet.
Sinds 2001 lijkt mij dat toch wel een verkeerde blik op waar de dreiging voor het Westen vandaan komt, namelijk het Midden-Oosten. Bovendien is het, als je jouw redenatie volgt, vreemd dat de Europese landen niet gewoon gepleit hebben om de gehanteerde norm bij de NAVO voor wat betreft defensieuitgaven te verlagen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat is ook logisch, de EU landen alleen al, dus niet de gehele NAVO, hebben 2:1 overwicht in troepen tegenover Rusland wat onze enige serieuze bedreiging is en daarnaast is er nog een enorm kwaliteitsverschil met een Russisch leger wat voor 90% uit slecht getrainde en uitgeruste dienstplichten bestaat.
Dus ja, veel geld steken in militairen die zich een beetje vervelen in kazernes is geen europese hobby.
Het Midden Oosten komt niet met tanks de Europese grens over rollen, de laatste keer dat de NAVO zich met die regio bemoeide was het resultaat de huidige situatie in Libie. Wil jij nu echt EU grondtroepen in gaan zetten in het M-O? En zo ja, tegen wie en voor wie?quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sinds 2001 lijkt mij dat toch wel een verkeerde blik op waar de dreiging voor het Westen vandaan komt, namelijk het Midden-Oosten. Bovendien is het, als je jouw redenatie volgt, vreemd dat de Europese landen niet gewoon gepleit hebben om de gehanteerde norm bij de NAVO voor wat betreft defensieuitgaven te verlagen.
Volgens mij zien ze hun relatie met god als een soort seks, ze probeerde het volgens mij op een soort toffe hippe manier te brengen, maar dat lukte niet helemaal.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begreep haar antwoord op de seksvraag alleen niet.
Broeders?quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die trappistenbieren vandaan komen?
Owhhhhquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze hun relatie met god als een soort seks, ze probeerde het volgens mij op een soort toffe hippe manier te brengen, maar dat lukte niet helemaal.
Overigens is caro best knap zo
Ik ben geen defensie-expert.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het Midden Oosten komt niet met tanks de Europese grens over rollen, de laatste keer dat de NAVO zich met die regio bemoeide was het resultaat de huidige situatie in Libie. Wil jij nu echt EU grondtroepen in gaan zetten in het M-O? En zo ja, tegen wie en voor wie?
Dat was het de eerste 40 jaar na de vorige oorlog wel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat is ook logisch, de EU landen alleen al, dus niet de gehele NAVO, hebben 2:1 overwicht in troepen tegenover Rusland wat onze enige serieuze bedreiging is en daarnaast is er nog een enorm kwaliteitsverschil met een Russisch leger wat voor 90% uit slecht getrainde en uitgeruste dienstplichten bestaat.
Dus ja, veel geld steken in militairen die zich een beetje vervelen in kazernes is geen europese hobby.
Troost je, je zal niet enige zijnquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komende twee dagen buiten spelen. Zal mij dus wel lukken om te verbranden
Hear hear.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, ik ben een voorstander van de 2% voor Defensie, ik ben alleen van mening dat de rol van de NAVO uitgespeeld is in Europa en vervangen dient te worden door een EU krijgsmacht.
Gaat dit ook op voor Ontwikkelingssamenwerking? Of telt die afspraak dan plots niet meer...quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat gemier van de Europese landen over de uitgaven aan defensie.Twee procent is de afspraak, hou je er dan ook aan. Van de week was op het NOS-Journaal nog de deplorabele staat van het Belgische leger te zien, dus ik vind Trumps houding wel terecht.
Die afspraak kan wel het raam uit wat mij betreft.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat dit ook op voor Ontwikkelingssamenwerking? Of telt die afspraak dan plots niet meer...
Ja oke ik weet niet, als ik die nonnen zo zie heb ik echt het idee dat die helemaal niets mogen en zeker geen bier mogen brouwen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die zusters zijn daar toch gewoon het vrouwelijke equivalent van?
Ik ook niet, maar...quote:
Van wat ik begrijp is het probleem het gejojo met budgetten. Er is keihard bezuinigd op Defensie en daardoor is er zo veel kennis en waarde verloren gegaan dat dat niet zomaar hersteld kan worden. Het budget voor defensie wordt bepaald door politici en niet door militairen (wat enerzijds goed is maar anderzijds dus een ramp). Zelfs als er nu 2 miljard extra naar Defensie zou gaan kan dat niet eens iets extra's maar dient dat alleen voor achterstallig onderhoud en het herstellen van eerdere schade.quote:Defensie moet zelf kiezen welke middelen ze inzet tegen welke dreiging.
Maar we kennen de berichten van de povere toestand van het Nederlandse leger. Te weinig kogels, oefeningen die niet door gaan vanwege gebrek aan materieel, helikopters die defect zijn maar niet gerepareerd kunnen worden omdat onderdelen te duur zijn. Etc.. Op het NOS-Journaal was van de week zelfs te zien hoe Belgische soldaten soms zelf materieel aan moesten schaffen voor hun eigen veiligheid. Zelfs voor de huidige inzet van de Europese legers lijken momenteel al te weinig middelen te zijn, dus die defensieuitgaven kunnen prima omhoog en rap ook.
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die zusters zijn daar toch gewoon het vrouwelijke equivalent van?
quote:Het brouwen van bier werd in de middeleeuwen voornamelijk een huishoudelijke bezigheid, en door vrouwen gedaan.[7] Ook gebeurde het in kloosters en abdijen. In de regel hadden abdijen een zware en een lichte versie van hun bier, waarbij de zware versie door paters en gasten en de lichtere versie door de nonnen werd gedronken.[bron?] In de loop van de middeleeuwen kwam een professionalisering op gang en werden in het tegenwoordige Duitsland bierbrouwerijen geopend. Al snel ontstonden er ook in de Lage Landen professionele bierbrouwerijen.
Dat vind ik ook. Nederland hoeft niet een vier keer zo grote (of in elk geval dure) strijdmacht te hebben dan Griekenland omdat het bbp nou toevallig vier keer groter is. Slaat nergens op.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sowieso idioot om dat soort zaken als percentage af te spreken
Ik heb me ingesmeerd met factor 50, probeer vooral nog enige kleur te krijgen door na 6 uur zonder zonnebrand rond te lopen. Dan is de zon niet zo sterk meer.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dit keer doe ik wel aan insmeren. Ben eind april namelijk al eens naar verbrand
Tikje hypocriet dus... en dan heeft uitgevenaan OWS nog aantoonbaar meer nut ook.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die afspraak kan wel het raam uit wat mij betreft.
Met factor 20 houdt het voor mij wel op. Als ik er maar niet teveel pijn en vellen op mijn neus aan overhoudt vind ik het primaquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb me ingesmeerd met factor 50, probeer vooral nog enige kleur te krijgen door na 6 uur zonder zonnebrand rond te lopen. Dan is de zon niet zo sterk meer.
Ach, even stoken. Zo moeilijk is dat niet. Al ging de BBQ moeizaam de fik in vandaagquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:58 schreef Kowloon het volgende:
Verdomd leuk spul overigens, zo'n houtoven om pizza's te bakken.Alleen jammer dat het zoveel werk is om te oven op te warmen.
Ja ik verbrand enorm snel helaas, aan factor 20 heb ik helemaal niets. 10 minuutjes daarmee in de zon en ik ben lekker roodquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met factor 20 houdt het voor mij wel op. Als ik er maar niet teveel pijn en vellen op mijn neus aan overhoudt vind ik het prima
Ik ben flink Arisch, dus dat verbranden gaat me ook goed af. Maar insmeren is ook veel werkquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik verbrand enorm snel helaas, aan factor 20 heb ik helemaal niets. 10 minuutjes daarmee in de zon en ik ben lekker rood
Onze pragmatische leiderquote:Premier Mark Rutte heeft donderdag op de NAVO-top in Brussel een ,,prima dialoog’’ gehad met Donald Trump. “Ik ga een prima relatie met hem opbouwen.’’
De Amerikaanse president had eerder op de dag hard uitgehaald naar de NAVO-landen die nog geen 2 procent van hun nationaal inkomen aan defensie uitgeven. Op de vraag wat hij vond van Trumps ‘lompe gedrag’ zei Rutte dat hij hem niet wil recenseren. “Dat heeft helemaal geen zin. Elk land kiest zijn eigen staatshoofd.” De sfeer aan de dinertafel was dan ook niet ijzig, vond de premier.
Wehe, pestventquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeerde je topic te verbaggeren maar Jogy kon er niet om lachen.
edit: FredvZ ook niet
Het went, best verkoelend ook zon koude spuitquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben flink Arisch, dus dat verbranden gaat me ook goed af. Maar insmeren is ook veel werk
Spuitquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het went, best verkoelend ook zon koude spuit
Als je van dat enorm vettige dikke witte spul hebt als zonnebrand is het inderdaad naar.
Daar kan ik mijn wel iets bij voorstellen ja. Die bezuinigingen kan je niet zomaar herstellen met extra budget, daar gaan heel wat jaren overheen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:56 schreef Tchock het volgende:
Van wat ik begrijp is het probleem het gejojo met budgetten. Er is keihard bezuinigd op Defensie en daardoor is er zo veel kennis en waarde verloren gegaan dat dat niet zomaar hersteld kan worden. Het budget voor defensie wordt bepaald door politici en niet door militairen (wat enerzijds goed is maar anderzijds dus een ramp). Zelfs als er nu 2 miljard extra naar Defensie zou gaan kan dat niet eens iets extra's maar dient dat alleen voor achterstallig onderhoud en het herstellen van eerdere schade.
Daar heb je een punt, dat is mij ook al vaker opgevallen.quote:En daarbij: áls er veel geld naar defensie gaat is dat altijd voor mooie grote projecten zoals de JSF en nooit voor opleidingen, meer personeel, betere trainingen etc.
Ja weet ik veel we hebben het over fucking zonnebrand, ik lul ook maar wat raak joh. Moet even de banden met de rest van de sc verstevigen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Spuit
...
Dikke witte spul
Weet even niet wat ik met de post aanmoet hoor
Niets mis met hypocrisie Kowloon.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan daar inmiddels steeds beter mee leven moet ik zeggen.
Moeilijk is het niet, maar je moet wel altijd plannen. Een half uurtje voor het bakken de oven opstoken is te laat.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, even stoken. Zo moeilijk is dat niet. Al ging de BBQ moeizaam de fik in vandaag
Tikje dubieus weer inderdaadquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Spuit
...
Dikke witte spul
Weet even niet wat ik met de post aanmoet hoor
Dan liever een perverse prikkel om geld te verspillen inderdaad...quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan daar inmiddels steeds beter mee leven moet ik zeggen.
Hij lijkt wel heel veel op zijn pa.quote:
Aan de andere kant is een pizza dan in een paar minuten klaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet, maar je moet wel altijd plannen. Een half uurtje voor het bakken de oven opstoken is te laat.
En Macron valt ook wel op oudere vrouwen. Dus ze maakt nog kans ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat Merkel wel gecharmeerd is van Macron.
Zit Angela daar een beetje met d'r natte kut tijdens zo'n NAVO-top.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Macron valt ook wel op oudere vrouwen. Dus ze maakt nog kans ook.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat Merkel wel gecharmeerd is van Macron.
Zit Angela daar een beetje met d'r natte kut tijdens zo'n NAVO-top.
Moet toch de ultieme Europese droom zijn. De leiders van Frankrijk en Duitsland die met elkaar trouwen.quote:
Gaat dat niet veel te hard?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is een pizza dan in een paar minuten klaar.
In het genre van op tijd opstoken ben ik ook wel fan van stenen goed heet stoken en daar dan vlees op bakken. Werkt ook mooi en smaakt goed
Die blonde is een mooi type. Snor, gouden schakelketting over de kleding, en shag rokenquote:
quote:De combinatie van warm weer, alcohol en drugs werd veel mensen teveel.
Die had jij vast ook wel willen spelen?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die blonde is een mooi type. Snor, gouden schakelketting over de kleding, en shag roken
uitquote:Ik probeer me voor te stellen dat ik aan een buitenlander moet uitleggen dat in Nederland geen kabinet geformeerd kan worden, omdat er een partij is die per se wil dat ouderen zelf kunnen beslissen wanneer ze uit het leven stappen. Armoede in Afrika en als gevolg daarvan grote migratiestromen, mensensmokkelaars, terreur van IS, smeltende ijsschotsen en stijgende zeespiegels, rijken die steeds rijker worden, dreigend lerarentekort op basisscholen, verpleeghuiszorg die beter kan, eenzaamheid onder ouderen, en u weet vast nog een paar andere prangende problemen die aangepakt moeten worden. Maar nee, D66 ziet het zelfbeschikkingsrecht van een 75-plusser over de eigen dood als het onderwerp om een mogelijke coalitie op tegen te houden. Het is een kroonjuweel met een dof randje. Het zou van lef getuigen als die 75-plussers in opstand komen en zeggen: er zijn belangrijker zaken in het leven dan onze dood.
Je moet ze er maar kort in laten liggen, natuurlijk.quote:
Dat zal het probleem geweest zijn, vandaar de drugsquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder golven is er ook geen klap aan op het strand natuurlijk.
Ik vind stranden sowieso maar matig. Paar strandvakanties gehad in mijn leven, maar ga toch liever naar een bos of bergen. Zo'n strand heb ik na een paar uur eigenlijk wel gehad. En dan moet je nog anderhalve week.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder golven is er ook geen klap aan op het strand natuurlijk.
Wat een slap stuk zeg. Eerst een boel overdrijven en framen om vervolgens tot de conclusie te komen dat de partijen eigenlijk gewoon hun standpunten zouden moeten laten varen. Want armoede en ijsschotsen en zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
uit
https://www.groene.nl/artikel/veto-s
Mjah, zoals de formatie laten klappen op migranten, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
uit
https://www.groene.nl/artikel/veto-s
Groenlinks ook marginaal partijtje idd.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, zoals de formatie laten klappen op migranten, bijvoorbeeld.
Welke geen van beiden in overdaad in Nederland aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een slap stuk zeg. Eerst een boel overdrijven en framen om vervolgens tot de conclusie te komen dat de partijen eigenlijk gewoon hun standpunten zouden moeten laten varen. Want armoede en ijsschotsen en zo.
Tsja, typisch NRC/Volkskrant journalistje. MSMquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een slap stuk zeg. Eerst een boel overdrijven en framen om vervolgens tot de conclusie te komen dat de partijen eigenlijk gewoon hun standpunten zouden moeten laten varen. Want armoede en ijsschotsen en zo.
Maar ouderen zijn eenzaam, wat in tegenstelling tot het vluchtelingenvraagstuk en de pil van Drion wél prangend is aldus de auteur.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke geen van beiden in overdaad in Nederland aanwezig zijn
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, typisch NRC/Volkskrant journalistje. MSM
Zit je iets dwars, Sky?quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
Komt vast van een obscuur alt rechts websiteje
Aardig product, zou je voor de houtvariant of de gasvariant gaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je moet ze er maar kort in laten liggen, natuurlijk.
Zodra wij een tuin hebben wordt deze besteld:
https://www.roccbox.com/product/
500C
Groene Amsterdammer zal je bedoelenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, typisch NRC/Volkskrant journalistje. MSM
Hout, altijd. Gas is handig maar haalt toch wel het bijzondere er vanaf, vindt ik dan, als ik op gas wil koken doe ik dat wel in de keukenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aardig product, zou je voor de houtvariant of de gasvariant gaan?
Propaan is toch het beste dat je kan hebben. Taste the meat, not the heat.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hout, altijd. Gas is handig maar haalt toch wel het bijzondere er vanaf, vindt ik dan, als ik op gas wil koken doe ik dat wel in de keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch heeft ze wel een punt, stel dat ze nou op alle andere punten een prima akkoord hadden (zij stelt dat dit het breekpunt was), dan ga je toch niet op dit onderwerp alles vast laten lopen....quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Propaan is toch het beste dat je kan hebben. Taste the meat, not the heat.Beste pizza's die ik in mijn leven gegeten heb kwamen allemaal van een houtgestookte ovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een hor gefixt en sindsdien slaap ik heerlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Worden jullie ook al enkele avondjes weer gestoken?
Ze doen maar alsof joh om meer binnen te halen op klimaatgebied. Prachtige strategie.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel een punt, stel dat ze nou op alle andere punten een prima akkoord hadden (zij stelt dat dit het breekpunt was), dan ga je toch niet op dit onderwerp alles vast laten lopen....
Of het moet natuurlijk zo zijn dat ze binnenkort weer terug willen met GL aan tafel en dat die korte onderhandeling met CU voor de show was
Ik wil ookquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een hor gefixt en sindsdien slaap ik heerlijk.
Nee, heb ik mijn vrouw voor. Dat werkt zo, nederlandse muggen vinden brits bloed lekkerder dan Nederlands dus, mijn advies, importeer een partner uit het VK en je hebt nooit meer muggebetenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Zijn dit inside scoopsquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze doen maar alsof joh om meer binnen te halen op klimaatgebied. Prachtige strategie.
Bij de Xenos voor 2 euro zo'n hor met een stuk doek en klittenbandstripje voor mijn raam gedaan. Werkt echt goed! Denk dat het wel redelijk snel stuk gaat maar fuck it, twee euro.quote:
Dat kent in jouw geval ook enkel verliezers. Jij zit met de muggenbulten, de muggen met aids.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Ben douwe bob nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Of net als Tchock op de goedkope toer gaan, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij de Xenos voor 2 euro zo'n hor met een stuk doek en klittenbandstripje voor mijn raam gedaan. Werkt echt goed! Denk dat het wel redelijk snel stuk gaat maar fuck it, twee euro.
Maar bij mij kan het niet echt, omdat m'n raam een deur is die alleen naar binnen opent. Heel onhandig.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij de Xenos voor 2 euro zo'n hor met een stuk doek en klittenbandstripje voor mijn raam gedaan. Werkt echt goed! Denk dat het wel redelijk snel stuk gaat maar fuck it, twee euro.
Die mocht jou wel steken hequote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben douwe bob nog niet tegengekomen
Mijn raam opent ook naar binnen. Die plakstrip doe je aan de binnenkant van je kozijn en het raam gaat er gewoon op dicht (hor zit dus als het raam dicht zit aan de buitenkant).quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar bij mij kan het niet echt, omdat m'n raam een deur is die alleen naar binnen opent. Heel onhandig.
Hebben wij ook, hor is aan de buitenkant geplaatst, werkt perfect maar ja, was wat meer dan 2 euro, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar bij mij kan het niet echt, omdat m'n raam een deur is die alleen naar binnen opent. Heel onhandig.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn raam opent ook naar binnen. Die plakstrip doe je aan de binnenkant van je kozijn en het raam gaat er gewoon op dicht (hor zit dus als het raam dicht zit aan de buitenkant).
Je hebt ook speciale horren voor zulke ramen zag ik maar die kosten honderden euro's. Fuck die shit.
Aha, dat had ik niet door. Dan is het helemaal makkelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hout, altijd. Gas is handig maar haalt toch wel het bijzondere er vanaf, vindt ik dan, als ik op gas wil koken doe ik dat wel in de keuken
Overigens krijg je de vuurkorf voor allebei meegeleverd dus je hoeft niet te kiezen
Altijd weer de vrouwen die weer gemeen moeten doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Nee het zijn neefjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Altijd weer de vrouwen die weer gemeen moeten doen.
Voor mij is zoiets gewoon fun, beheersbaarheid boeit mij minder, en ja, hout geeft wel een bepaalde smaak als het goed is.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, dat had ik niet door. Dan is het helemaal makkelijk.Ik hink altijd op twee gedachten wat betreft gas en hout(skool). Gas is lekker goed beheersbaar, hout(skool) is authentieker. Beleving telt natuurlijk ook met koken, dus wat dat betreft zou hout(skool) dan weer fijner zijn. Ik moet zeggen dat ik nou niet echt proefde bij de pizza's die ik vanmiddag had gebakken dat ze uit een houtoven kwamen, dus dat doet mij dan weer naar gas neigen.
Gelijk heb je hoor, de funfactor is belangrijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor mij is zoiets gewoon fun, beheersbaarheid boeit mij minder, en ja, hout geeft wel een bepaalde smaak als het goed is.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
Hah, soms kom je dingen tegen dat je denkt "who the fuck koopt zoiets"
Wel een mooie naam, Kaas- zou er opgewonden van raken, denkelijk
https://www.ventilator-za(...)ondventilator-152-cm
Weer wat geleerd.quote:Winter: de plafond ventilator kan ook in de winter ook effect hebben. Dit is minder bekend vandaar dat wij het even melden. Door de plafondventilator in de zuigende stand te zetten wordt zwaardere, koude lucht aangezogen. De warme en lichtere lucht, die zich bovenin de kamer bevindt, wordt hierdoor weggedrukt en gaat via de zijkanten van de kamer weer naar beneden. Hierdoor wordt de ruimte sneller warm en kan er zelfs bespaart worden op de energiekosten omdat de thermostaat iets naar beneden gezet kan worden.
Tja, nou...onze ventilatoren hebben die feature ook en ik heb nog nooit gemerkt dat het enig nut had in de winter, dan staan ze gewoon lekker uit dusquote:
Enige dat ik ervan leer is dat die website dt-fouten maakt.quote:
Jemig. Jij hebt ook vloerverwarming en zo'n wasmachine waar je halverwege de was nog een verloren sok bij in kunt doen zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, nou...onze ventilatoren hebben die feature ook en ik heb nog nooit gemerkt dat het enig nut had in de winter, dan staan ze gewoon lekker uit dus
Ja en neequote:Op vrijdag 26 mei 2017 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jemig. Jij hebt ook vloerverwarming en zo'n wasmachine waar je halverwege de was nog een verloren sok bij in kunt doen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |