Het trekt zich sneller terug dan het grijs wordt. Hoe dan ook is dat een strijd der elementen waar je niet veel knapper van wordt.quote:
Een vriend van omschrijft dat als haar met karakter, het valt liever uit dan dat het grijs wordt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het trekt zich sneller terug dan het grijs wordt. Hoe dan ook is dat een strijd der elementen waar je niet veel knapper van wordt.
Gewoon een knotje nemen. Schijnt voor veel kalende mannen dé oplossing te zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het trekt zich sneller terug dan het grijs wordt. Hoe dan ook is dat een strijd der elementen waar je niet veel knapper van wordt.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een vriend van omschrijft dat als haar met karakter, het valt liever uit dan dat het grijs wordt.
Sommige vrouwen lukt dat, dus wie weet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:00 schreef Euribob het volgende:
Met een beetje geluk heb ik op mijn vijftigste nog m'n originele bos haar in de originele kleur.
M'n beide ouders lukt het nog steeds. En die gaan nu toch wel richting de zestig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Sommige vrouwen lukt dat, dus wie weet.
#jellyquote:Op woensdag 24 mei 2017 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik word al grijs, ben begin 30. Wel nog een weelderige bos haar, geen terugtredende haarlijn o.i.d. Mijn haar gaat niet uitvallen.
Was ik die jongeman maar.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:35 schreef Kaas- het volgende:
Deze posters hangen nu in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Misschien kan je met Guido zo'n poster een beetje namaken?quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Was ik die jongeman maar.
Ze vertellen er niet bij dat de ander dan ook jou moet kiezen.
Hebben we lang geleden al gedaan:quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien kan je met Guido zo'n poster een beetje namaken?
quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hebben we lang geleden al gedaan:
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 24 mei 2017 12:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar om zoals de zoon van Erdo nou naar Almere te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'Plan B' for worried Turks: move abroad
Ja dat is een soort zelfkastijding. Ik zou lekker in Rotterdam gaan wonen, daar is immers zijn wil wet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar om zoals de zoon van Erdo nou naar Almere te gaan.
Het zal ook wel weer een brain drain zijn. De mensen die hem peren zijn toch vaak studenten, ander hoogopgeleid volk en mensen met centjes.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'Plan B' for worried Turks: move abroad
Buma was zeker in de zee aan het pissen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig lunchen op het strand samen.
Is juist.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer een brain drain zijn. De mensen die hem peren zijn toch vaak studenten, ander hoogopgeleid volk en mensen met centjes.
Waarschijnlijk wilde hij wat zeehondjes doodknuppelen en plastic in het zeewater lozen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Buma was zeker in de zee aan het pissen.
Schokkend, de 'man van de straat' kan niet goed met geld omgaan.quote:Financieel wanbeleid bij EU-fractie PVV en Front National
Het ENF in het Europees Parlement, waarin PVV en Front National samenwerken, heeft ruim een half miljoen euro verkeerd besteed. Ook is er 54.000 euro zoek. Het is niet de eerste affaire bij radicaal-rechts in het parlement.[..]
Ook mooi dat ze altijd zo hard kunnen klagen over de andere leden van het Europarlement.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Schokkend, de 'man van de straat' kan niet goed met geld omgaan.
"Alexander, wat flik je me nou?"quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je het Twitter account van de GBL volgt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vader van Jesse Klaver.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie is die rare man in het midden?
Formatiegesprek met de strandtenthouder blijkbaarquote:Op woensdag 24 mei 2017 13:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie is die rare man in het midden?
De hemd is niet belangrijk mits de boord wit is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
Witte overhemden zijn weer hip tegenwoordig?
Het hemd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De hemd is niet belangrijk mits de boord wit is.
-Baron de Rothschild
Lekker boeiend gast, de Baron heeft het zo gezegd.quote:
Zorgwekkend dat Buma er niet bij zit. Rutte vertrouw ik niet zo wat betreft het torpederen van progressieve plannen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige analyse.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:53 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Het is nu letterlijk Pechtgod. Voor jou Pechtgenot.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:53 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
/carequote:Op woensdag 24 mei 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lekker boeiend gast, de Baron heeft het zo gezegd.
Met je neoliberale avatar!quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt me gefopt. Dacht dat ik in de SC op je reageerde.
Heerlijk blad. Niets beter dan in het weekend met een kopje koffie de Elsevier doorbladeren en instemmend knikken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:05 schreef Kaas- het volgende:
Ondertussen pleit Elsevier voor een PVV-kabinet. Voor wie nog niet doorhad op welke lijn dat blad al jaren zit.
Eens met deze grachtengordelgroenlinkser.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik sprak laatst een GroenLinkser (aan de Herengracht) die boos was op GroenLinks.
Zijn stelling: groen moet je nu zijn, dat je het op linkse standpunten laat klappen is zonde, want die linkerkant kun je over 4 jaar weer optuigen. Klaver heeft gefaald door linkse stokpaardjes belangrijker te vinden dan een groene coalitie met VVD/D66/GL.
Conclusie: Klaver geeft geen kont om het klimaatakkoord van Parijs.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eens met deze grachtengordelgroenlinkser.
Hij zit dus op één lijn met Trump.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Conclusie: Klaver geeft geen kont om het klimaatakkoord van Parijs.
Klaver geeft juist straks toe op het migratiestandpunt, juist om de VVD uiteindelijk de groene agenda te laten slikken. Kunnen ze allebei aan hun achterban uitleggen dat het in het landsbelang echt niet anders kon.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik sprak laatst een GroenLinkser (aan de Herengracht) die boos was op GroenLinks.
Zijn stelling: groen moet je nu zijn, dat je het op linkse standpunten laat klappen is zonde, want die linkerkant kun je over 4 jaar weer optuigen. Klaver heeft gefaald door linkse stokpaardjes belangrijker te vinden dan een groene coalitie met VVD/D66/GL.
Eigen groen eerst.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klaver geeft juist straks toe op het migratiestandpunt, juist om de VVD uiteindelijk de groene agenda te laten slikken. Kunnen ze allebei aan hun achterban uitleggen dat het in het landbelang echt niet anders kon.
Dat zou super zijn. Ik doe een vreugdedansje als dat uitkomt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klaver geeft juist straks toe op het migratiestandpunt, juist om de VVD uiteindelijk de groene agenda te laten slikken. Kunnen ze allebei aan hun achterban uitleggen dat het in het landbelang echt niet anders kon.
Is er iemand die dat nog niet doorhad dan?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:05 schreef Kaas- het volgende:
Ondertussen pleit Elsevier voor een PVV-kabinet. Voor wie nog niet doorhad op welke lijn dat blad al jaren zit.
In de regio opvangen, dat was ook zo'n goed idee met de joden in WO2quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou super zijn. Ik doe een vreugdedansje als dat uitkomt.
Kabinet GroenMidden. Vluchtelingen in de regio opvangen scheelt immers CO2-uitstoot, doordat ze minder ver reizen.
Staan er genoeg advertenties in voor een hele kop koffie dan?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heerlijk blad. Niets beter dan in het weekend met een kopje koffie de Elsevier doorbladeren en instemmend knikken.
Dat weet u goed.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Staan er genoeg advertenties in voor een hele kop koffie dan?
Jij verheugt je natuurlijk voornamelijk op de column van je held Gerry.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heerlijk blad. Niets beter dan in het weekend met een kopje koffie de Elsevier doorbladeren en instemmend knikken.
Ondermaatse Godwin, 4/10.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
In de regio opvangen, dat was ook zo'n goed idee met de joden in WO2
De keiharde waarheid. Die "opvang in de regio" heeft destijds tot honderdduizenden onnodige doden geleid.quote:
Opvang in Europa heeft ook voor duizenden doden gezorgd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De keiharde waarheid. Die "opvang in de regio" heeft destijds tot honderdduizenden onnodige doden geleid.
Leon de Winter of Syp Wynia.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij verheugt je natuurlijk voornamelijk op de column van je held Gerry.
Daarom heeft iedereen een eigen land nodig. De vluchtelingen die we mogen verwelkomen zijn Koerden of die yablablas. De rest heeft al een safe haven.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
In de regio opvangen, dat was ook zo'n goed idee met de joden in WO2
Eens. Eens.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daarom heeft iedereen een eigen land nodig. De vluchtelingen die we mogen verwelkomen zijn Koerden of die yablablas. De rest heeft al een safe haven.
Verder moet er zo snel mogelijk een Koerdistan komen.
Linksen willen vervolgens Israel weer opheffen. Ergo, linksen houden van continue vluchtelingenstromen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Eens.
Het aantal Joodse vluchtelingen is spectaculair gedaald sinds de oprichting van de staat Israel.
Alleen al daarom is Israel een groot succes.
Ze hopen dat de vluchtelingenstromen voor meer linkse kiezers zullen zorgen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Linksen willen vervolgens Israel weer opheffen. Ergo, linksen houden van continue vluchtelingenstromen.
Komt Gal Gadot dan hier wonen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Linksen willen vervolgens Israel weer opheffen. Ergo, linksen houden van continue vluchtelingenstromen.
Rechtsen geven het altijd zielige Israël altijd graag meer geld. Conclusie: rechtsen geven graag ontwikkelingshulp weg aan kansarme landen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Leuke juffrouw, speelt alleen in bizar slechte films.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Komt Gal Gadot dan hier wonen?
Zeker!quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Verder moet er zo snel mogelijk een Koerdistan komen.
Wonder Womanquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuke juffrouw, speelt alleen in bizar slechte films.
Eh nee. Tenzij je het defensiekrediet van de VS bedoelt, hetgeen direct weer in de zakken van de VS verdwijnt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rechtsen geven het altijd zielige Israël altijd graag meer geld. Conclusie: rechtsen geven graag ontwikkelingshulp weg aan kansarme landen.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Komt Gal Gadot dan hier wonen?
Eh ja. En de volgende conclusie is dat rechtsen die Joden graag ver weg willen houden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eh nee. Tenzij je het defensiekrediet van de VS bedoelt, hetgeen direct weer in de zakken van de VS verdwijnt.
En dan Koerdistan EU-lidmaatschap aanbiedenquote:
Eh dat klopt. Joden leven veiliger ver weg van de linkse Europeaanse driften. Maar wat mij betreft zijn ze welkom.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eh ja. En de volgende conclusie is dat rechtsen die Joden graag ver weg willen houden.
Rechts gebruikt ze graag als menselijk schild tegen de Mohammedaanse horden, kennelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eh dat klopt. Joden leven veiliger ver weg van de linkse Europeaanse driften. Maar wat mij betreft zijn ze welkom.
Vooruitgeschoven post, dat klinkt netter.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rechts gebruikt ze graag als menselijk schild tegen de Mohammedaanse horden, kennelijk.
Dan hadden ze Israël beter op de Bosporus kunnen positioneren. Of in Bosnië.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rechts gebruikt ze graag als menselijk schild tegen de Mohammedaanse horden, kennelijk.
Dat is toeval. Als Jeruzalem in Canada lag was dat allemaal niet zo boeiend.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is Israël een kansarm land?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rechtsen geven het altijd zielige Israël altijd graag meer geld. Conclusie: rechtsen geven graag ontwikkelingshulp weg aan kansarme landen.
Het is essentieel dat Israël faalt, anders klopt het linkse wereldbeeld niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is Israël een kansarm land?
Volgens mij één van de meer welvarende landen excl. olie in het Midden-Oosten.
Oh ja, Israel ter plaatse van Istanbul.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hadden ze Israël beter op de Bosporus kunnen positioneren. Of in Bosnië.
Weet hij intussen al dat Israël in het Midden-Oosten ligt?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:52 schreef remlof het volgende:
Maar goed, De Donald is klaar in het Midden-Oosten dus ik neem aan dat daar nu eeuwigdurende vrede heerst.
En binnenkort gaan de fans van Donnie weer janken over Jemenitische vluchtelingen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:54 schreef remlof het volgende:
$110.000.000.000 aan wapens leveren aan Saudi-Arabië, dat moet Israël wel een veilig gevoel geven.
Waarom niet? Wanneer was de laatste keer dat de Saudi's iets vervelends deden tegen Israël?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:54 schreef remlof het volgende:
$110.000.000.000 aan wapens leveren aan Saudi-Arabië, dat moet Israël wel een veilig gevoel geven.
Het plan is juist dat ze eeuwig onderling vechten. Hou Iran lekker daar bezig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:52 schreef remlof het volgende:
Maar goed, De Donald is klaar in het Midden-Oosten dus ik neem aan dat daar nu eeuwigdurende vrede heerst.
Ik denk dat we intussen zijn aanbeland bij het punt waar we moeten vaststellen dat Henk Krol nog een betere president zou zijn. Jeminee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Trump tells Duterte of two U.S. nuclear subs in Korean waters: NYT
Is dit niet gewoon een netjes geregisseerd publiek dreigement richting Noord Korea?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Trump tells Duterte of two U.S. nuclear subs in Korean waters: NYT
Ik snap er geen hout van... wat kunnen deze kinders van 15 niet? Van het artikel word ik ook niet veel wijzer.quote:Bijna 20 procent van de 15-jarigen in Nederland is niet in staat om zelfstandig financiële beslissingen te nemen. Ze kunnen amper een bonnetje lezen en zijn alleen in staat om iets te kopen als ze dat al eens eerder hebben gedaan met iemand erbij.
Dat blijkt uit een groot wereldwijd Pisa-onderzoek (Programme for International Student Assessment) van de OESO, de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling. Het onderzoek is gedaan onder 48.000 15-jarigen in vijftien landen.
Gewoon aan beide partijen leverenquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:54 schreef remlof het volgende:
En een self-destruct inbouwen in de versie die je aan SA levertquote:
80% van de tieners zijn financieel bekwaam. Prima score.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van... wat kunnen deze kinders van 15 niet?
Ze snappen een bonnetje niet. Wat daar op staat is natuurlijk ook hogere wiskunde.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van... wat kunnen deze kinders van 15 niet? Van het artikel word ik ook niet veel wijzer.
Lijkt mij nogal optimistisch. Bovendien is een loonstrook kunnen lezen niet meteen het ijkpunt van financieledeskundigheid.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
80% van de tieners zijn financieel bekwaam. Prima score.
Maar ook zonder het talent om bonnetjes te lezen en wanneer je niet weet wat btw is, dan kan je toch gewoon iets kopen? Ik snap vooral deze zin niet:quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze snappen een bonnetje niet. Wat daar op staat is natuurlijk ook hogere wiskunde.
Verder snap ik het nut van het onderzoek niet, want 15-jarigen nemen maar weinig zelfstandige financiële beslissingen, behalve waar ze hun zakgeld aan uitgeven.
Op je 15de kan je toch gewoon in de supermarkt iets kopen zonder dat iemand het je voordoet?quote:en zijn alleen in staat om iets te kopen als ze dat al eens eerder hebben gedaan met iemand erbij.
Als 15-jarige al een loonstrook hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal optimistisch. Bovendien is een loonstrook kunnen lezen niet meteen het ijkpunt van financieledeskundigheid.
Dat is wel raar ja.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar ook zonder het talent om bonnetjes te lezen en wanneer je niet weet wat btw is, dan kan je toch gewoon iets kopen? Ik snap vooral deze zin niet:
[..]
Op je 15de kan je toch gewoon in de supermarkt iets kopen zonder dat iemand het je voordoet?
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-12-2013 om 16:37:32The new Pope is a humble man, very much like me, which probably explains why I like him so much! reageer retweet
Is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
80% van de tieners zijn financieel bekwaam. Prima score.
Oei al mijn tweede spelfout vandaag. Ik ga maar uitloggen.quote:
Waarom zou je een bonnetje moeten snappen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze snappen een bonnetje niet. Wat daar op staat is natuurlijk ook hogere wiskunde.
Verder snap ik het nut van het onderzoek niet, want 15-jarigen nemen maar weinig zelfstandige financiële beslissingen, behalve waar ze hun zakgeld aan uitgeven.
Mijn eerste loonstrookje:quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als 15-jarige al een loonstrook hebben.
Duidelijk niet hard gewerkt die tien uur.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn eerste loonstrookje:
10 uur x ¤ 2.70 = ¤ 27.00
loonheffingskorting: ja
te ontvangen: ¤ 27.00
Ik haalde op mijn achtste vaak bier voor mijn vader.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja.
Zoals het een goede telg uit een paupergezin betaamt moest ik op mijn 8e gewoon sigaretten voor mijn moeder bij de kapperszaak op de hoek kopen. Dat kon ik best.
Taalfout.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oei al mijn tweede spelfout vandaag. Ik ga maar uitloggen.
Beetje colli's schuiven.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk niet hard gewerkt die tien uur.
Ik heb het nooit gedaan. Wel een zooi krantenwijken gehad.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
Vakkenvullen, wie is er niet groot mee geworden.
Was/Ben geen ochtendmens.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan. Wel een zooi krantenwijken gehad.
Daar was ik dan weer te lam voorquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan. Wel een zooi krantenwijken gehad.
In jouw tijd: Volk en Vaderland.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, deed de NRC en de Arnhemse Courant na school.
Inmiddels, bij huize remlof the third.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:43 schreef remlof het volgende:
*ding-dong
"Mag ik u wat te lezen aanbieden?"
-"Wat dan?"
"De Telegraaf, van de PVV"
-"Dan wil ik het niet hebben"
*Gooit deur dicht
De fam. remlof is altijd zuiver tot op de graad.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inmiddels, bij huize remlof the third.
Zo reageert men tegenwoordig op verkopers van de Volkskrant.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:43 schreef remlof het volgende:
Volgens de overlevering ging dat als volgt:
*ding-dong
"Mag ik u wat te lezen aanbieden?"
-"Wat dan?"
"Volk en Vaderland, van de NSB"
-"Dan wil ik het niet hebben"
*Gooit deur dicht
Omdat je er geen aftrek over hebt van gewerkte dagen, dus vol erin!quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef Jip141 het volgende:
Waarom pakt de belastingdienst bijna al mijn vakantiegeld. 😭
Dan zit je ineens in een hogere belastingschaal en mogen ze meer jatten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef Jip141 het volgende:
Zo vlug gaat dat niet hoor, beter blijft men er net onder of ruim erboven.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zit je ineens in een hogere belastingschaal en mogen ze meer jatten.
Nee toch.quote:
Dan weer SP'er.quote:
Zorgen voor meer inkomsten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef Jip141 het volgende:
Aanbod gekregen? Nooit meteen accepteren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Uit pure adrenaline direct na een goed nieuwsgesprek n.a.v. een sollicitatie een nieuw jaarrecord op de 8 km gelopen. Ben nu weer enigszins rustig.
Omdat ze het vakantiegeld van Klopkoek ook ergens van moeten betalen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef Jip141 het volgende:
Hihi.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ze het vakantiegeld van Klopkoek ook ergens van moeten betalen.
Omdat mensen als LelijkKnap thuis willen zitten en van jouw vakantiegeld permanent op vakantie willen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef Jip141 het volgende:
Ik las het al ja, moet jij wetenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van pro-Ajax richting neutraal opgeschoven.
Ik heb eigenlijk geen hoop meer dat het mogelijk is als land met voornamelijk moslims om een fatsoenlijk land te worden. De enige spaarzame voorbeelden die er waren van landen die niet compleet waus waren, vallen nu ook een voor een weg. Het kan simpelweg niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)onesie-opsporen.html
Gaat lekker in Indonesië.
En heeft deze constatering haar weerslag op jouw opvattingen betreffende migratie?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen hoop meer dat het mogelijk is als land met voornamelijk moslims om een fatsoenlijk land te worden. De enige spaarzame voorbeelden die er waren van landen die niet compleet waus waren, vallen nu ook een voor een weg. Het kan simpelweg niet.
Oei.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen hoop meer dat het mogelijk is als land met voornamelijk moslims om een fatsoenlijk land te worden. De enige spaarzame voorbeelden die er waren van landen die niet compleet waus waren, vallen nu ook een voor een weg. Het kan simpelweg niet.
Ik maak er geen geheim van dat ik hoop op een coalitieakkoord waarbij D66/GL het wint op de klimaatagenda en dat VVD/CDA het wint op de migratieagenda. Maar dat is volgens mij ook de insteek van D66.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En heeft deze constatering haar weerslag op jouw opvattingen betreffende migratie?
En dan het waarom, want Indonesie was helemaal niet zo streng in de leer voorheen, dat is wel interessant namelijk. Wahabistische figuren betaald door de Saudi's zijn degenen die de zaak op de spits drijven, diezelfde Saudi's waar Trump zo leuk zaken mee doet. En wij Nederlanders natuurlijk ook.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prachtakkoordquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van dat ik hoop op een coalitieakkoord waarbij D66/GL het wint op de klimaatagenda en dat VVD/CDA het wint op de migratieagenda. Maar dat is volgens mij ook de insteek van D66.
Hup natuur, boe buitenlanders?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van dat ik hoop op een coalitieakkoord waarbij D66/GL het wint op de klimaatagenda en dat VVD/CDA het wint op de migratieagenda. Maar dat is volgens mij ook de insteek van D66.
Zou wat mij betreft ook een prima uitkomst zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overigens is er nu tegelijkertijd een aanslag in Indonesie.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
Ziedaar, eensgezindheid in deze SC. Dan moet Nederland dat toch ook een prima uitkomst vinden.
Gister nog zeggen dat je toch vooral hoopt dat man united en mourinho niet winnen, omdat je daar zo'n hekel aan hebt en nu dit.quote:
Hahaha, jij snapt mij echt niet hè?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gister nog zeggen dat je toch vooral hoopt dat man united en mourinho niet winnen, omdat je daar zo'n hekel aan hebt en nu dit.
T'is wat he, als je meer een hekel hebt aan andere dingen dan je eigen idealen remmie.
De bedoeling van je post was inderdaad een waar raadsel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hahaha, jij snapt mij echt niet hè?
Het kan me werkelijk geen fuck schelen wie wint.
Puur joden irriteren, vooral de nepsupporters uit de provincie.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De bedoeling van je post was inderdaad een waar raadsel.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De bedoeling van je post was inderdaad een waar raadsel.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
Ziedaar, eensgezindheid in deze SC. Dan moet Nederland dat toch ook een prima uitkomst vinden.
Volgens mij is het PvdA er niet uit te krijgen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap remlof overigens wel, want hij is eenD66'er
Oooohhh, nu snap ik hem.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Puur joden irriteren, vooral de nepsupporters uit de provincie.
Ik sta anders niet helemaal achter je toegeven aan de VVD en CDA qua immigratie. Ze moeten zich tenminste aan de EU-regels houden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap remlof overigens wel, want hij is eenD66'er
wel een beetje amateuristisch niveauquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Puur joden irriteren, vooral de nepsupporters uit de provincie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog niet, dat combineer ik liever met een landelijk congres.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Heb je toevallig al zo'n kennismakingsgebeuren bezocht remlof? Ook prima om het niet te doen, daar niet van.
Het is dat of geen kabinetje, verwacht ik.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta anders niet helemaal achter je toegeven aan de VVD en CDA qua immigratie. Ze moeten zich tenminste aan de EU-regels houden.
Volgende is wel in Leeuwarden pff.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat combineer ik liever met een landelijk congres.
Bij voorkeur als Rutte III rond is.
Heeft iemand al gemerkt dat we geen kabinet hebben momenteel? Grappig toch altijd hoe alles gewoon normaal doordraaitquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is dat of geen kabinetje, verwacht ik.
Laten we deze SC maar niet als voorbeeld voor de samenleving stellen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft iemand al gemerkt dat we geen kabinet hebben momenteel? Grappig toch altijd hoe alles gewoon normaal doordraait
We hebben wel een kabinet, anus, het is alleen demissionair.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft iemand al gemerkt dat we geen kabinet hebben momenteel? Grappig toch altijd hoe alles gewoon normaal doordraait
Maar die doet geen enkel belangrijk wetsvoorstel meer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben wel een kabinet, anus, het is alleen demissionair.
En verbeterd naar mijn mening.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar die doet geen enkel (belangrijk) wetsvoorstel meer.
Dat is niet zo erg.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar die doet geen enkel belangrijk wetsvoorstel meer.
Die van 50 plus gezien afgelopen week? Was een schaamteloze Tel Sell reclame, ze vroegen letterlijk de gehele zendtijd om geld. En dan zes keer die website van ze noemen waar je geld kan overmaken, en het dan toch nog presteren om een verkeerd adres op te noemen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
Die hilarische spot van de PVV was weer op NPO1.
"Dan worden wij gekoloniseerd!"
Sfeerbeelden van een prikkeldraadversperring erbij 🤣
terwijl ze al het meeste geld hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die van 50 plus gezien afgelopen week? Was een schaamteloze Tel Sell reclame, ze vroegen letterlijk de gehele zendtijd om geld.
Maar dit was voor die oude vuilak zelf.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
terwijl ze al het meeste geld hebben
Zijn VVD en CDA zo ver gezakt dat ze het zouden laten stranden op symbolische afspraken op dat onderwerp die ze toch niet af kunnen dwingen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is dat of geen kabinetje, verwacht ik.
Doen ze bij mensen met een hoger middeninkomen elke maand.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:53 schreef Jip141 het volgende:
Ik las ergens een boze brief aan de NPO over het uitzenden van dit spotje op 4 mei.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
Die hilarische spot van de PVV was weer op NPO1.
"Dan worden wij gekoloniseerd!"
Sfeerbeelden van een prikkeldraadversperring erbij 🤣
Hoger dan 52%?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zit je ineens in een hogere belastingschaal en mogen ze meer jatten.
Een campagne: "100.000 euro, 100% inkomstenbelasting" lijkt me vrij effectief voor hun electoraatquote:
Ik zag net bij EenVandaag dat 59% van de CDA-aanhang (en 46% van de VVD-aanhang) onderhandelen met de PVV wel ziet zitten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn VVD en CDA zo ver gezakt dat ze het zouden laten stranden op symbolische afspraken op dat onderwerp die ze toch niet af kunnen dwingen?
Kunnen ze dan niet net zo handig gewoon weer een (gedoog)constructie met de PVV gaan opzetten?
Niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag net bij EenVandaag dat 59% van de CDA-aanhang (en 46% van de VVD-aanhang) onderhandelen met de PVV wel ziet zitten.
Valt me nog mee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag net bij EenVandaag dat 59% van de CDA-aanhang (en 46% van de VVD-aanhang) onderhandelen met de PVV wel ziet zitten.
Nee, in de Rijnhal werd destijds volkomen duidelijk wat een kneuzenpartij dat CDA wel niet is.quote:
Verhagen en Eurlings hadden weer een dikke vinger in de pap zeker?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een hostie en alle zonden zijn vergeven.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verhagen en Eurlings hadden weer een dikke vinger in de pap zeker?
Tijd om de aflaten weer in te voeren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hostie en alle zonden zijn vergeven.
Klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, want de NSB was juist niet populair onder katholieken. De kerk verbood haar volgelingen vanaf 1935 er zelfs op te stemmen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verhagen en Eurlings hadden weer een dikke vinger in de pap zeker?
Vraag het in NWS.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
Tevens bij 1Vandaag: een malloot die op Twitter klaagt dat het Groot Dictee is afgeschaft omdat het niet past bij alle minderheden
Het was nog niet eens in me opgekomen. Hoe doen die mensen dat, werkelijk álles betrekken op allochtonen?
Het alternatief is enger, namelijk dat je als autochtoon zelf niet zo superieur bent als je dacht.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
Tevens bij 1Vandaag: een malloot die op Twitter klaagt dat het Groot Dictee is afgeschaft omdat het niet past bij alle minderheden
Het was nog niet eens in me opgekomen. Hoe doen die mensen dat, werkelijk álles betrekken op allochtonen?
Mooi. Drie Eva's, dan laat er allicht eentje zich verleiden door de slang.quote:
En wie maken er over algemeen meer taalfouten, mensen die hard tekeer gaan over allochtonen of de mensen die daar niet zo de behoefte aan hebben?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het alternatief is enger, namelijk dat je als autochtoon zelf niet zo superieur bent als je dacht.
Grappig is ook dat vooral de meest mislukte autochtonen denken dat ze superieur zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het alternatief is enger, namelijk dat je als autochtoon zelf niet zo superieur bent als je dacht.
twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:14:56Haha, actiegroep "Utrecht voor Iedereen" (geen grap) demonstreert tegen komst FVD naar Utrecht. https://t.co/l2OolhtVGo reageer retweet
Uiteraard. Die hebben alleen hun nationaliteit nog.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig is ook dat vooral de meest mislukte autochtonen denken dat ze superieur zijn.
Ik lees weinig berichten waar men tekeer gaat over allochtonen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wie maken er over algemeen meer taalfouten, mensen die hard tekeer gaan over allochtonen of de mensen die daar niet zo de behoefte aan hebben?
Insluiting door uitsluiting.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:49 schreef Pokkelmans het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:14:56Haha, actiegroep "Utrecht voor Iedereen" (geen grap) demonstreert tegen komst FVD naar Utrecht. https://t.co/l2OolhtVGo reageer retweet
Hehe, die zijn wel lachen jaquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:01 schreef Drugshond het volgende:
John Wick 1+2 op mijn tablet knallen.Heb ik straks iets te doen in de bus.
Bevalt het een beetje in Gemaanieje?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:01 schreef Drugshond het volgende:
John Wick 1+2 op mijn tablet knallen.Heb ik straks iets te doen in de bus.
Ik vertrek morgenvroeg pas. Het is wel een verdomd mooie planning geworden. Aan alles is gedacht.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje in Gemaanieje?
Oeps. Ik was in de veronderstelling dat je al een paar dagen live verslag deed van je avonturen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik vertrek morgenvroeg pas. Het is wel een verdomd mooie planning geworden. Aan alles is gedacht.
Die 2e heb ik trouwens nog nooit gezien, bedenk ik me net.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Oeps. Ik was in de veronderstelling dat je al een paar dagen live verslag deed van je avonturen.Maar dat was de voorpret w.s.
Wat is zo'n beetje de prognose rond de Amsterdamse club? Ik hoorde dat de bookmakers 17 tegen 1 geven. Dus dan zal voornoemde club wel gaan winnen. Hoe denkt men daarover?quote:
Naar verluidt krijgt Man Utd vanaf het begin twee gratis doelpunten vanwege de ongelukkige omstandigheden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef GSbrder het volgende:
De stad is dicht.
Nu moet ik een zaaltje in om voetbal te kijken.
22 penalty's ter ere van de slachtoffers. RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Naar verluidt krijgt Man Utd vanaf het begin twee gratis doelpunten vanwege de ongelukkige omstandigheden.
Zat het niet al vol?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef Tchock het volgende:
Holy shit wat drukZit in een bus richting museumplein, niet leuk
Ik kwam net uit de trein. Helemaal vol bezopen provincialen met een Ajaxshirtje aan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef Tchock het volgende:
Klopt ja. Geen idee wat al dit volk gaat doen. Ik ga gewoon naar huis maar moet deze bus pakken vanaf werk.quote:
Dan is er voetballen, topwedstrijd, en meneer gaat naar een museum.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef Tchock het volgende:
Van die Koosjes.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kwam net uit de trein. Helemaal vol bezopen provincialen met een Ajaxshirtje aan.
Idd, gisteren heb ik de laatste pagina's aangepast. Om Keisgrube open air festival (vanwege 20 jr bestaan) Neuss op de kaart te krijgen. Ik heb meer dingen uitgewerkt dan wat ik daadwerkelijk kan zien. Maar dat is altijd prettig. Geeft ook aan dat een mogelijk vervolg aan zit te komen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Oeps. Ik was in de veronderstelling dat je al een paar dagen live verslag deed van je avonturen.Maar dat was de voorpret w.s.
En 119 minute stilte voor de gewonden. #WeStandInSilencequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
22 penalty's ter ere van de slachtoffers. RIP aan de nabestaanden.
Ik vind het wel mooi hoe je dat doet. Al die voorbereiding. En dan loopt het uiteraard heel anders. Ook dat is leuk. Terwijl jij meer een figuur bent van de bonnefooi qua indruk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd, gisteren heb ik de laatste pagina's aangepast. Om Keisgrube open air festival (vanwege 20 jr bestaan) Neuss op de kaart te krijgen. Ik heb meer dingen uitgewerkt dan wat ik daadwerkelijk kan zien. Maar dat is altijd prettig. Geeft ook aan dat een mogelijk vervolg aan zit te komen.
Dusseldorf kan je gewoon elk weekend heen met de auto of ICE.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd, gisteren heb ik de laatste pagina's aangepast. Om Keisgrube open air festival (vanwege 20 jr bestaan) Neuss op de kaart te krijgen. Ik heb meer dingen uitgewerkt dan wat ik daadwerkelijk kan zien. Maar dat is altijd prettig. Geeft ook aan dat een mogelijk vervolg aan zit te komen.
Natuurlijk doen ze dat niet. En daar dan lekker schande over spreken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
Benieuwd of die doorgesnoven "fans" zich een minuut stil kunnen houden...
Amsterdamse club kan een prijs winnen. Al die drukte.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
Is er weer eens iets met voetbal ofzo?
Koos, Mono en sky nog de groeten gedaan?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kwam net uit de trein. Helemaal vol bezopen provincialen met een Ajaxshirtje aan.
Die minuut zijn ze echt wel stil.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
Benieuwd of die doorgesnoven "fans" zich een minuut stil kunnen houden...
Niemand kijkt naar de bal, het gaat om de zachte mannen die 90 minuten showboaten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
Is er weer eens iets met voetbal ofzo?
*** mooi *** stil ***quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar de bal, het gaat om de zachte mannen die 90 minuten showboaten.
Het vorig decennium was dat Femke Halsema.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beste Nederlandse politicus van het decennium.
Jammer dat veel mensen dat niet inzien.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beste Nederlandse politicus van het decennium.
Mwah. Samsom en Asscher staan daar al mijlenver boven.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vorig decennium was dat Femke Halsema.
Correct.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vorig decennium was dat Femke Halsema.
Ben je dat nog niet dan? Waarom?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Jammer dat veel mensen dat niet inzien.![]()
Ik zou bijna lid worden van D66
Als je dat 'bijna' voorbij bent kan je hier klikken: https://wordlid.d66.nlquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Jammer dat veel mensen dat niet inzien.![]()
Ik zou bijna lid worden van D66
Ik was dat van plan, maar ik erger me wel echt dood aan dat hele Ajax, hun shirts en die vervelende supporters. Dus als het niet lukt ben ik ook tevreden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:23 schreef richolio het volgende:
Gaan we juichen voor Ajax vanavond Kaas?
In het vorig decennium?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mwah. Samsom en Asscher staan daar al mijlenver boven.
Same here.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was dat van plan, maar ik erger me wel echt dood aan dat hele Ajax, hun shirts en die vervelende supporters. Dus als het niet lukt ben ik ook tevreden.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je dat 'bijna' voorbij bent kan je hier klikken: https://wordlid.d66.nl
Die combi van JD/D66 lijkt me wel watquote:
Gvd mooi seizoenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
Maar wij hebben onze voetbalprijzen dan ook al binnen Kaas-.
Ik raad het van harte aan. De partij kan je steun gebruiken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Die combi van JD/D66 lijkt me wel watMisschien dat ik me er binnenkort even aan waag
Lijkt me toch wel interessant enzulks
Beetje win-win voor mij whehequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was dat van plan, maar ik erger me wel echt dood aan dat hele Ajax, hun shirts en die vervelende supporters. Dus als het niet lukt ben ik ook tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |