Het trekt zich sneller terug dan het grijs wordt. Hoe dan ook is dat een strijd der elementen waar je niet veel knapper van wordt.quote:
Een vriend van omschrijft dat als haar met karakter, het valt liever uit dan dat het grijs wordt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het trekt zich sneller terug dan het grijs wordt. Hoe dan ook is dat een strijd der elementen waar je niet veel knapper van wordt.
Gewoon een knotje nemen. Schijnt voor veel kalende mannen dé oplossing te zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het trekt zich sneller terug dan het grijs wordt. Hoe dan ook is dat een strijd der elementen waar je niet veel knapper van wordt.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een vriend van omschrijft dat als haar met karakter, het valt liever uit dan dat het grijs wordt.
Sommige vrouwen lukt dat, dus wie weet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:00 schreef Euribob het volgende:
Met een beetje geluk heb ik op mijn vijftigste nog m'n originele bos haar in de originele kleur.
M'n beide ouders lukt het nog steeds. En die gaan nu toch wel richting de zestig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Sommige vrouwen lukt dat, dus wie weet.
#jellyquote:Op woensdag 24 mei 2017 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik word al grijs, ben begin 30. Wel nog een weelderige bos haar, geen terugtredende haarlijn o.i.d. Mijn haar gaat niet uitvallen.
Was ik die jongeman maar.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:35 schreef Kaas- het volgende:
Deze posters hangen nu in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Misschien kan je met Guido zo'n poster een beetje namaken?quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Was ik die jongeman maar.
Ze vertellen er niet bij dat de ander dan ook jou moet kiezen.
Hebben we lang geleden al gedaan:quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien kan je met Guido zo'n poster een beetje namaken?
quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hebben we lang geleden al gedaan:
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 24 mei 2017 12:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar om zoals de zoon van Erdo nou naar Almere te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'Plan B' for worried Turks: move abroad
Ja dat is een soort zelfkastijding. Ik zou lekker in Rotterdam gaan wonen, daar is immers zijn wil wet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar om zoals de zoon van Erdo nou naar Almere te gaan.
Het zal ook wel weer een brain drain zijn. De mensen die hem peren zijn toch vaak studenten, ander hoogopgeleid volk en mensen met centjes.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'Plan B' for worried Turks: move abroad
Buma was zeker in de zee aan het pissen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig lunchen op het strand samen.
Is juist.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer een brain drain zijn. De mensen die hem peren zijn toch vaak studenten, ander hoogopgeleid volk en mensen met centjes.
Waarschijnlijk wilde hij wat zeehondjes doodknuppelen en plastic in het zeewater lozen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Buma was zeker in de zee aan het pissen.
Schokkend, de 'man van de straat' kan niet goed met geld omgaan.quote:Financieel wanbeleid bij EU-fractie PVV en Front National
Het ENF in het Europees Parlement, waarin PVV en Front National samenwerken, heeft ruim een half miljoen euro verkeerd besteed. Ook is er 54.000 euro zoek. Het is niet de eerste affaire bij radicaal-rechts in het parlement.[..]
Ook mooi dat ze altijd zo hard kunnen klagen over de andere leden van het Europarlement.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Schokkend, de 'man van de straat' kan niet goed met geld omgaan.
"Alexander, wat flik je me nou?"quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je het Twitter account van de GBL volgt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vader van Jesse Klaver.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie is die rare man in het midden?
Formatiegesprek met de strandtenthouder blijkbaarquote:Op woensdag 24 mei 2017 13:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie is die rare man in het midden?
De hemd is niet belangrijk mits de boord wit is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
Witte overhemden zijn weer hip tegenwoordig?
Het hemd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De hemd is niet belangrijk mits de boord wit is.
-Baron de Rothschild
Lekker boeiend gast, de Baron heeft het zo gezegd.quote:
Zorgwekkend dat Buma er niet bij zit. Rutte vertrouw ik niet zo wat betreft het torpederen van progressieve plannen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |