SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Oh nee een MOTO!
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns![]()
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi![]()
Thijs hoopt op Westmallequote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Stamsnijder zal vandaag niet afstappen:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef Mykonos het volgende:
Wat gaat Movistar doen op de Stelvio?
Als Dumoulin op deze klim gelost wordt, gaat hij de Giro sowieso niet winnen.
Aanvallen en Gorka en Amador laten schroeien in de afdaling.quote:
Gesloten deuren dichtlatenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan Bobbie ook iets anders dan open deuren intrappen?
Nog geen paniek. De Stelvio van deze kant is vooral heel lang en daardoor zwaar, maar dat is niet direct in het nadeel van Dumoulin. Vooral de Umbrail is kneiter lastig.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:29 schreef Mykonos het volgende:
Wat gaat Movistar doen op de Stelvio?
Als Dumoulin op deze klim gelost wordt, gaat hij de Giro sowieso niet winnen.
Lopez, Senni, Rolland, LL Sanchez, Mendes, Dombrowski, Woods, Grosschartner, Amador, Hirt, Foliforov, Herrada, Ravasi, Gorka Izagirre, Anton, Fraile, De Plus, Berhane, Kruijswijk, Landa, Henao, Ten Dam, Deignan, Kirijenka, Rui Costa.quote:
wie zijn de RACE LEADERS?quote:
Ze hebben in ieder geval alle troeven in handen. Enig puntje is; ze moeten Dumoulin lossen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aanvallen en Gorka en Amador laten schroeien in de afdaling.
Alsof je een emmer leeggooitquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lopez, Senni, Rolland, LL Sanchez, Mendes, Dombrowski, Woods, Grosschartner, Amador, Hirt, Foliforov, Herrada, Ravasi, Gorka Izagirre, Anton, Fraile, De Plus, Berhane, Kruijswijk, Landa, Henao, Ten Dam, Deignan, Kirijenka, Rui Costa.
Samenstelling kopgroepquote:
Voordeel van deze rit is dat er geen lang vlak tussenstuk in zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval alle troeven in handen. Enig puntje is; ze moeten Dumoulin lossen.
Zal als Dumoulin zijnde ook niet afhankelijk willen zijn van de daalkunsten van Ten Dam..
Ik vraag me oprecht af of die jongen ooit een constructief bericht op FOK! heeft geplaatst.quote:
Als ze dan gaan rijden bergop dan is je ploeg ook alweer weg na Mortiroloquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel slecht van Sunwep dat ze de beste Movistars weg hebben laten rijden.
Dan heb je toch niet helemaal goed opgelet.
Goed is dan wel dat op papier de beste Sunweb klimmer ook mee is.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel slecht van Sunwep dat ze de beste Movistars weg hebben laten rijden.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of die jongen ooit een constructief bericht op FOK! heeft geplaatst.
goeie namenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samenstelling kopgroep
Amador, Anacona, Kruijswijk, De Plus, Stuyven, Ten Dam, Costa, Rolland, Dombrowski, Luis Leon Sanchez, Bilbao, Senni, Mendes, Grossschartner, Tratnik, Hirt, Foliforov, Izagirre, Anton, Berhane, Fraile, Deignan, Kirijenka, Landa en Henao.
Helaas rijden ze op asfalt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed is dan wel dat op papier de beste Sunweb klimmer ook mee is.
Terwijl je een daler nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed is dan wel dat op papier de beste Sunweb klimmer ook mee is.
Ja, zeg dat, ik denk dat ik een acestream met commercials ga zoeken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef TLC het volgende:
Wel vreselijk irritant dat wielrennen tussen de reclame's door
leren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik gewoon kijken of nog wat leren voor mijn tentamen morgen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, ga die Joezi vooral nog lopen quoten zodat ik zijn aids alsnog onder mogen moet zien.
Als je van je moeder had geleerd om normaal te posten had je dit gezeik niet gehad vriendquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef Joezi het volgende:
och och hoor de boys dan, huilie huilie baklap
Volgens mij zelfs meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
leren.
kut eurosport
je kan net zo goed de samenvatting bekijken , dan zie je net zoveel.
Ze konden vrij weinig anders. Dit was nog de beste manier om daarop te reageren: zelf je beste knecht ook meesturen. Als ze als een malle achter Amador, Anacona en Izagirre aan gaan rijden, branden ze de ploeg ook helemaal op, terwijl die knechten van Movistar dan echt nog niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat vooreen tentamen ?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik gewoon kijken of nog wat leren voor mijn tentamen morgen?
Iets wiskundigs.quote:
Ik vind alles best hoor, maar Izagirre en vooral Amador mag je nooit weg laten rijden. Dat weet je op voorhand en daar moet je dan maar iets voor verzinnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze konden vrij weinig anders. Dit was nog de beste manier om daarop te reageren: zelf je beste knecht ook meesturen. Als ze als een malle achter Amador, Anacona en Izagirre aan gaan rijden, branden ze de ploeg ook helemaal op, terwijl die knechten van Movistar dan echt nog niet klaar zijn.
Hallonquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie geen posts van Joezi dus ik ervaar dit probleem niet.
Inderdaad en hij heeft voor op de Stelvio nu nog 4 knechten over, prima. Gewoon lekker in het wiel van Quintana gaan zitten op de Stelvio en ernaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze konden vrij weinig anders. Dit was nog de beste manier om daarop te reageren: zelf je beste knecht ook meesturen. Als ze als een malle achter Amador, Anacona en Izagirre aan gaan rijden, branden ze de ploeg ook helemaal op, terwijl die knechten van Movistar dan echt nog niet klaar zijn.
aan de andere kant, als je amador laat wegrijden, push je daarmee ook andere teams om te helpen? Zoals trek, fdj en bahrein"?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind alles best hoor, maar Izagirre en vooral Amador mag je nooit weg laten rijden. Dat weet je op voorhand en daar moet je dan maar iets voor verzinnen.
Econometrie, dus ja, soort van.quote:
Nou, blijkbaar Trek wel, maar slimme ploegen bluffen iets meer dan Trek doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
aan de andere kant, als je amador laat wegrijden, push je daarmee ook andere teams om te helpen? Zoals trek, fdj en bahrein"?
Maar hoe zie je dat dan voor je als je bergop niet dezelfde vuurkracht hebt als Movistar? Kan je wel slap lullen dat ze maar iets moeten verzinnen, maar het is niet alsof Haga even lekker Amador bergop gaat terughalen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind alles best hoor, maar Izagirre en vooral Amador mag je nooit weg laten rijden. Dat weet je op voorhand en daar moet je dan maar iets voor verzinnen.
Extra gewicht.quote:
Bij Britse eurosport hadden ze het over een Dutch alliancequote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar Trek wel, maar slimme ploegen bluffen iets meer dan Trek doet.
Dat verbaast ons nietquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:40 schreef Columbiafan het volgende:
Tentamen? Nooit van gehoord, hier in Vlaanderen.
Nee, dan moet je Amador laten wegrijden en vervolgens het gat klein houden zodat Quintana later optimaal kan profiteren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je als je bergop niet dezelfde vuurkracht hebt als Movistar? Kan je wel slap lullen dat ze maar iets moeten verzinnen, maar het is niet alsof Haga even lekker Amador bergop gaat terughalen.
Dit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je als je bergop niet dezelfde vuurkracht hebt als Movistar? Kan je wel slap lullen dat ze maar iets moeten verzinnen, maar het is niet alsof Haga even lekker Amador bergop gaat terughalen.
Bij Eurosport hebben ze tot 10 meter voor de finish reclames.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:41 schreef Iommi het volgende:
Kan ik al gaan kijken of is dit nog te vroeg in de wedstrijd en hebben we constant reclames?
Maar had wel een sikje, gekke man.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gekke Rasmussen schuurde zelfs de lak van zijn frame af, mooie tijden
Mollema zei gisteren dat hij niet zoveel had met landgenoten en als hij ze kon flikken, hij dat gewoon zou doen..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij Britse eurosport hadden ze het over een Dutch alliance
Alsof het gat iets uit had gemaakt. Al was het 8 minuten geweest. Dan hadden die ploeggenoten van Quintana gewoon langs de weg gaan wachten op Quintana. Dat maakt dus echt geen donder uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dan moet je Amador laten wegrijden en vervolgens het gat klein houden zodat Quintana later optimaal kan profiteren.
Dan gaat Amador gewoon 2 minuten met zn fiets aan kant wachtenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Het is natuurlijk niet alsof Quintana meer dan twee minuten kan dichten op de Stelvio op deze groep. Gaat Amador dan ook wachten?
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Het is natuurlijk niet alsof Quintana meer dan twee minuten kan dichten op de Stelvio op deze groep.
Zat net Pantani '99 bergetappe te kijken op YT.. Toen deden ze het nog met kale kop zonder helm.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gekke Rasmussen schuurde zelfs de lak van zijn frame af, mooie tijden
Stroomlijn.quote:
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof het gat iets uit had gemaakt. Al was het 8 minuten geweest. Dan hadden die ploeggenoten van Quintana gewoon langs de weg gaan wachten op Quintana. Dat maakt dus echt geen donder uit.
Geen petje met reclame op?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Zat net Pantani '99 bergetappe te kijken op YT.. Toen deden ze het nog met kale kop zonder helm.
2de wereldoorlog grappen zijn walgelijk infantiel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ''40-45 hahihaihiahiaihahi'' een hoogtepunt is.
Dat is toch gewoon een FOK!dingetje geworden? Niet zo zuur Stijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ''40-45 hahihaihiahiaihahi'' een hoogtepunt is.
Niet dat ze nu het Flecha-filmpje doenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even vast die laatste lollerkilometer verkennen.
Hopelijk denkt de nummer 2 vandaag dat ie heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat er niemand van de kopgroep dacht dat hij er al was... /tevroegjuichenisaltijdleuk
Dat gaat krap worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet trouwens zo weg dus ze moeten even voor 15:00 finishen.
Hij was ook 1 van de tegenstander van helmplicht, hij was meer van de bandanaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Zat net Pantani '99 bergetappe te kijken op YT.. Toen deden ze het nog met kale kop zonder helm.
Twijfelen aan derde week van Kruijsgodquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:51 schreef Momo... het volgende:
Maar Kruisgod zou er ook helemaal Door kunnen zakken als Quintana en Tom erbij komen later.
kruijswijk is toch niet meeer energie aan het verspelen als dat hij in het peleton nu zou zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:51 schreef Momo... het volgende:
Maar Kruisgod zou er ook helemaal Door kunnen zakken als Quintana en Tom erbij komen later.
Zie niet in waarom. Wat hoeft hij daar in die ontsnapping nou voor extra's te doen dan in het peloton? Het is niet alsof ie nu al kilometers op kop moet rijden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:51 schreef Momo... het volgende:
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat er niemand van de kopgroep dacht dat hij er al was... /tevroegjuichenisaltijdleuk
Deze post citeer ik voor Koffieplanter.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ziggo TV Online werkt een keer SOOOWWWWWWW Wat een genot, beetje wielrennen kijken, broekje ligt op het bureau en de overbuurvrouw zwaait naar mij.
Bandana is dan ook veel veiliger.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij was ook 1 van de tegenstander van helmplicht, hij was meer van de bandana
Ha die poep, leuk dat je komt trollenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ziggo TV Online werkt een keer SOOOWWWWWWW Wat een genot, beetje wielrennen kijken, broekje ligt op het bureau en de overbuurvrouw zwaait naar mij.
Gewoon de Ziggo Go app gebruiken danquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Alleen voor W10 ook echtquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb verder nooit zo'n problemen met Ziggo online behalve dat het viaIE
moet
50 a 60 man?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef IbanMayo het volgende:
Kan niet kijken, hoe groot is het peloton nog?
Belgisch denk ik. Dat programma waar Belcanto op bezoek ging bij Pantani heette ook zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef Szura het volgende:
Is dat 'de werken van' echt een Belgische uitdrukking of iets van alleen deze malloot?
owja klopt, irritant, iets met silverlightquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb verder nooit zo'n problemen met Ziggo online behalve dat het viaIE
moet
Speciaal voor jou een fototje gemaakt he en dit keer geen dickpicquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja klopt, irritant, iets met silverlight
Geen enkele normale Belg gebruikt deze uitdrukking.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Belgisch denk ik. Dat programma waar Belcanto op bezoek ging bij Pantani heette ook zo.
Zakken bloed komen morgen pas #genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft Nibali met zijn 'wederopstanding'
Die ruikt nog geen bloed...quote:
Als zijndequote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Als kind zijnde dacht ik dat ze stopten met wielrennen tijdens reclames
jij hebt voorheen vrijwillig naar eurosport gekeken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Dat kontje is de enige reden dat ik nog Eurosport kijkquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker wijf wel in die Israel reclame
Fixedquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Strani het volgende:
Jullie zouden er voor jullie eigen gezondheid verstandig aan doen als jullie niet om de 5 minuten volledig van het padje raken vanwege de breaks.
Als zijndequote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger toen alles beter was, was er gewoon wielrennen op de belg zonder reclames..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
WATTS mag niemand missen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:06 schreef byah het volgende:
[..]
jij hebt voorheen vrijwillig naar eurosport gekeken?
Ja weleens ja. In het buitenland is het nog veel erger met die reclames trouwens bij Eurosport. Portugal bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:06 schreef byah het volgende:
[..]
jij hebt voorheen vrijwillig naar eurosport gekeken?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Maar wel met veel zakjes bloed genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vroeger toen alles beter was, was er gewoon wielrennen op de belg zonder reclames..
Het is wachten tot Grischa Niermann doorstoot naar de top.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk is samen met Addy even een droomplan aan het bedenken.
Rabobank talent genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten tot Grischa Niermann doorstoot naar de top.
quote:
discreet verpakt?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
De pakjesman kwam aan de deur, heb ik iets gemist?
Een elpee voor mijn vader.quote:
Heb je ook voetbiljarten dan?quote:
Koren denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was dat, die dat deed?Wat een baas.
Ik wordt al moe als ik eraan denkquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Van de zomer zelf de Stelvio beklimmen
Geen idee, maar dit is zonder keu met een gele, blauwe en rode bal...quote:
Nee. Thomas Dekker is een lul.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie vandeweek Thomas Dekker ook gezien bij Vd Vorst? Weet alleen niet of Peter samen met Thomas op de bank het heren dubbelspel heeft gedaan.
60's 70's shizzle, canned heat, jefferson airplane, ccr genotsquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke muziek pik? Muziek raak je een gevoelig snaartje bij mij he
Genot genot. 60s tot 80s is sowieso genot.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
60's 70's shizzle, canned heat, jefferson airplane, ccr genots
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Italië heeft een groot probleem.
Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?quote:
Slobeend linkse rakker. Hoe was je dag?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?
En dan wel klagen over het overmatig gebruik van technologie bij Sky he..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:18 schreef Szura het volgende:
Als de oortjes van Movistar worden gehackt zal de paniek totaal uitbreken.
De drie die hij nodig heeft zitten voorin.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:19 schreef TheArt het volgende:
Nairo ook nog maar 1 ploeggenoot over in het peloton.
Eurosport en een stream op tweede scherm pc voor tijdens de reclames.quote:
Voor het eerst in zijn carrière langer dan 2 dagen in het jaar goed, het houdt een keer op.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woods heeft het moeilijk. Die langere beklimmingen zijn nog niet echt zijn ding.
Maar we zien wel wat leuke reclames, dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:22 schreef Aguero het volgende:
We gaan vandaag sowieso een beslissende aanval missen door de reclame.
Gorka en Amador zullen dan wel tijdig wegspringen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Als ze dit tempo doorgaan dan pakken ze de koplopers vrij rap. Weg masterplan Nairo.
Tel Aviv/Jerusalem is geen antireclamequote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Welk bedrijf gaat nu reclame kopen op Eurosport ? Is alleen maar antireclame lijkt me.
Ik kocht al nooit hoofd en schouders maar nu helemaal niet meer! Beetje mijn Giro-uitzending verpesten!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Welk bedrijf gaat nu reclame kopen op Eurosport ? Is alleen maar antireclame lijkt me.
Het is op Eurosport dan ook meer een soort hersenspoeling. Drie weken lang elke 5 minuten dezelfde spotjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Goeie kont.quote:
quote:
Dit mag pas na de etappe.quote:
Yep, indruk heb ik ook. Naamsbekendheid, maakt niet uit hoe.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het is op Eurosport dan ook meer een soort hersenspoeling. Drie weken lang elke 5 minuten dezelfde spotjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |