Voor het eerst in zijn carrière langer dan 2 dagen in het jaar goed, het houdt een keer op.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woods heeft het moeilijk. Die langere beklimmingen zijn nog niet echt zijn ding.
Maar we zien wel wat leuke reclames, dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:22 schreef Aguero het volgende:
We gaan vandaag sowieso een beslissende aanval missen door de reclame.
Gorka en Amador zullen dan wel tijdig wegspringen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Als ze dit tempo doorgaan dan pakken ze de koplopers vrij rap. Weg masterplan Nairo.
Tel Aviv/Jerusalem is geen antireclamequote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Welk bedrijf gaat nu reclame kopen op Eurosport ? Is alleen maar antireclame lijkt me.
Ik kocht al nooit hoofd en schouders maar nu helemaal niet meer! Beetje mijn Giro-uitzending verpesten!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Welk bedrijf gaat nu reclame kopen op Eurosport ? Is alleen maar antireclame lijkt me.
Het is op Eurosport dan ook meer een soort hersenspoeling. Drie weken lang elke 5 minuten dezelfde spotjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Goeie kont.quote:
quote:
Dit mag pas na de etappe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |