Helaas rijden ze op asfalt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed is dan wel dat op papier de beste Sunweb klimmer ook mee is.
Terwijl je een daler nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed is dan wel dat op papier de beste Sunweb klimmer ook mee is.
Ja, zeg dat, ik denk dat ik een acestream met commercials ga zoeken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef TLC het volgende:
Wel vreselijk irritant dat wielrennen tussen de reclame's door
leren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik gewoon kijken of nog wat leren voor mijn tentamen morgen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, ga die Joezi vooral nog lopen quoten zodat ik zijn aids alsnog onder mogen moet zien.
Als je van je moeder had geleerd om normaal te posten had je dit gezeik niet gehad vriendquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef Joezi het volgende:
och och hoor de boys dan, huilie huilie baklap
Volgens mij zelfs meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
leren.
kut eurosport
je kan net zo goed de samenvatting bekijken , dan zie je net zoveel.
Ze konden vrij weinig anders. Dit was nog de beste manier om daarop te reageren: zelf je beste knecht ook meesturen. Als ze als een malle achter Amador, Anacona en Izagirre aan gaan rijden, branden ze de ploeg ook helemaal op, terwijl die knechten van Movistar dan echt nog niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel slecht van Sunwep dat ze de beste Movistars weg hebben laten rijden.
Dan heb je toch niet helemaal goed opgelet.
Wat vooreen tentamen ?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik gewoon kijken of nog wat leren voor mijn tentamen morgen?
Iets wiskundigs.quote:
Ik vind alles best hoor, maar Izagirre en vooral Amador mag je nooit weg laten rijden. Dat weet je op voorhand en daar moet je dan maar iets voor verzinnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze konden vrij weinig anders. Dit was nog de beste manier om daarop te reageren: zelf je beste knecht ook meesturen. Als ze als een malle achter Amador, Anacona en Izagirre aan gaan rijden, branden ze de ploeg ook helemaal op, terwijl die knechten van Movistar dan echt nog niet klaar zijn.
Hallonquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie geen posts van Joezi dus ik ervaar dit probleem niet.
Inderdaad en hij heeft voor op de Stelvio nu nog 4 knechten over, prima. Gewoon lekker in het wiel van Quintana gaan zitten op de Stelvio en ernaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze konden vrij weinig anders. Dit was nog de beste manier om daarop te reageren: zelf je beste knecht ook meesturen. Als ze als een malle achter Amador, Anacona en Izagirre aan gaan rijden, branden ze de ploeg ook helemaal op, terwijl die knechten van Movistar dan echt nog niet klaar zijn.
aan de andere kant, als je amador laat wegrijden, push je daarmee ook andere teams om te helpen? Zoals trek, fdj en bahrein"?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind alles best hoor, maar Izagirre en vooral Amador mag je nooit weg laten rijden. Dat weet je op voorhand en daar moet je dan maar iets voor verzinnen.
Econometrie, dus ja, soort van.quote:
Nou, blijkbaar Trek wel, maar slimme ploegen bluffen iets meer dan Trek doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
aan de andere kant, als je amador laat wegrijden, push je daarmee ook andere teams om te helpen? Zoals trek, fdj en bahrein"?
Maar hoe zie je dat dan voor je als je bergop niet dezelfde vuurkracht hebt als Movistar? Kan je wel slap lullen dat ze maar iets moeten verzinnen, maar het is niet alsof Haga even lekker Amador bergop gaat terughalen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind alles best hoor, maar Izagirre en vooral Amador mag je nooit weg laten rijden. Dat weet je op voorhand en daar moet je dan maar iets voor verzinnen.
Extra gewicht.quote:
Bij Britse eurosport hadden ze het over een Dutch alliancequote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar Trek wel, maar slimme ploegen bluffen iets meer dan Trek doet.
Dat verbaast ons nietquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:40 schreef Columbiafan het volgende:
Tentamen? Nooit van gehoord, hier in Vlaanderen.
Nee, dan moet je Amador laten wegrijden en vervolgens het gat klein houden zodat Quintana later optimaal kan profiteren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je als je bergop niet dezelfde vuurkracht hebt als Movistar? Kan je wel slap lullen dat ze maar iets moeten verzinnen, maar het is niet alsof Haga even lekker Amador bergop gaat terughalen.
Dit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je als je bergop niet dezelfde vuurkracht hebt als Movistar? Kan je wel slap lullen dat ze maar iets moeten verzinnen, maar het is niet alsof Haga even lekker Amador bergop gaat terughalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |