Dat is toch gewoon een FOK!dingetje geworden? Niet zo zuur Stijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ''40-45 hahihaihiahiaihahi'' een hoogtepunt is.
Niet dat ze nu het Flecha-filmpje doenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even vast die laatste lollerkilometer verkennen.
Hopelijk denkt de nummer 2 vandaag dat ie heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat er niemand van de kopgroep dacht dat hij er al was... /tevroegjuichenisaltijdleuk
Dat gaat krap worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet trouwens zo weg dus ze moeten even voor 15:00 finishen.
Hij was ook 1 van de tegenstander van helmplicht, hij was meer van de bandanaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Zat net Pantani '99 bergetappe te kijken op YT.. Toen deden ze het nog met kale kop zonder helm.
Twijfelen aan derde week van Kruijsgodquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:51 schreef Momo... het volgende:
Maar Kruisgod zou er ook helemaal Door kunnen zakken als Quintana en Tom erbij komen later.
kruijswijk is toch niet meeer energie aan het verspelen als dat hij in het peleton nu zou zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:51 schreef Momo... het volgende:
Maar Kruisgod zou er ook helemaal Door kunnen zakken als Quintana en Tom erbij komen later.
Zie niet in waarom. Wat hoeft hij daar in die ontsnapping nou voor extra's te doen dan in het peloton? Het is niet alsof ie nu al kilometers op kop moet rijden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:51 schreef Momo... het volgende:
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat er niemand van de kopgroep dacht dat hij er al was... /tevroegjuichenisaltijdleuk
Deze post citeer ik voor Koffieplanter.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ziggo TV Online werkt een keer SOOOWWWWWWW Wat een genot, beetje wielrennen kijken, broekje ligt op het bureau en de overbuurvrouw zwaait naar mij.
Bandana is dan ook veel veiliger.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij was ook 1 van de tegenstander van helmplicht, hij was meer van de bandana
Ha die poep, leuk dat je komt trollenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ziggo TV Online werkt een keer SOOOWWWWWWW Wat een genot, beetje wielrennen kijken, broekje ligt op het bureau en de overbuurvrouw zwaait naar mij.
Gewoon de Ziggo Go app gebruiken danquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Alleen voor W10 ook echtquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb verder nooit zo'n problemen met Ziggo online behalve dat het viaIE
moet
50 a 60 man?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef IbanMayo het volgende:
Kan niet kijken, hoe groot is het peloton nog?
Belgisch denk ik. Dat programma waar Belcanto op bezoek ging bij Pantani heette ook zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef Szura het volgende:
Is dat 'de werken van' echt een Belgische uitdrukking of iets van alleen deze malloot?
owja klopt, irritant, iets met silverlightquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb verder nooit zo'n problemen met Ziggo online behalve dat het viaIE
moet
Speciaal voor jou een fototje gemaakt he en dit keer geen dickpicquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja klopt, irritant, iets met silverlight
Geen enkele normale Belg gebruikt deze uitdrukking.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Belgisch denk ik. Dat programma waar Belcanto op bezoek ging bij Pantani heette ook zo.
Zakken bloed komen morgen pas #genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft Nibali met zijn 'wederopstanding'
Die ruikt nog geen bloed...quote:
Als zijndequote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Als kind zijnde dacht ik dat ze stopten met wielrennen tijdens reclames
jij hebt voorheen vrijwillig naar eurosport gekeken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Dat kontje is de enige reden dat ik nog Eurosport kijkquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker wijf wel in die Israel reclame
Fixedquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Strani het volgende:
Jullie zouden er voor jullie eigen gezondheid verstandig aan doen als jullie niet om de 5 minuten volledig van het padje raken vanwege de breaks.
Als zijndequote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger toen alles beter was, was er gewoon wielrennen op de belg zonder reclames..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
WATTS mag niemand missen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:06 schreef byah het volgende:
[..]
jij hebt voorheen vrijwillig naar eurosport gekeken?
Ja weleens ja. In het buitenland is het nog veel erger met die reclames trouwens bij Eurosport. Portugal bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:06 schreef byah het volgende:
[..]
jij hebt voorheen vrijwillig naar eurosport gekeken?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Maar wel met veel zakjes bloed genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vroeger toen alles beter was, was er gewoon wielrennen op de belg zonder reclames..
Het is wachten tot Grischa Niermann doorstoot naar de top.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk is samen met Addy even een droomplan aan het bedenken.
Rabobank talent genotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten tot Grischa Niermann doorstoot naar de top.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |