Jammer voor Ajax.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Manchester heeft de prayers van Trump. Da's fijn.
Oja, ik had Europa gezegd. Moet ik die nog voor je opzoeken, want daar zijn er ook nog genoeg van. Schietpartij Joodse Museum in Brussel bijvoorbeeld, of Londen (2005 en 2017).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
zelf vragen om 3 uit eruopa, en dan zelf aankomen met 2 uit amerika. Zucht
boeit het? we weten al wie het isquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
Niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim.
sukkel doeiquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet mensen die zichzelf opblazen niet in Europa willen, nee echt? Wat een visie
Overigens is Europa nooit 'een metropool van vrede en veiligheid' geweest, maar dat geheel terzijde.
En terecht.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Oh god, Trump gaat ze maar geen monsters noemen "want dat willen ze!11" dus gaat 'ie ze losers noemen
Zo noem je elkaar tijdens tikkertje op het schoolplein
Ja? Je bent zeker te jong om je het terrorisme van de RAF, IRA en ETA te herinneren?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
En alle moslims zijn potentiële terroristen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dat zeg ik niet jongen, ik zeg alleen dat ook mensen die hier geboren zijn blijkbaar dusdanig kunnen radicaliseren dat ze een aanslag plegen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Deze zijn gelukkig blank met blauwe ogen.
We leven in de 21ste eeuw.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Je bent zeker te jong om je het terrorisme van de RAF, IRA en ETA te herinneren?
Dit. En dat is een stuk zorgwekkender.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet jongen, ik zeg alleen dat ook mensen die hier geboren zijn blijkbaar dusdanig kunnen radicaliseren dat ze een aanslag plegen.
YEEH!!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nou Trump heeft het woord van Abbas en Netanyahu dat het goed gaat komen en hij gaat het regelen. Tof. Ik zie het graag gebeuren.
Het was epicquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nou Trump heeft het woord van Abbas en Netanyahu dat het goed gaat komen en hij gaat het regelen. Tof. Ik zie het graag gebeuren.
ze hebben allemaal betrekking op 1 ding: een directe link met de Islam. Al dan niet omdat ze uit een islamtisch land komen, of uit een islamitische omgeving in europese landen. Want er zijn genoeg plekken in Europa die dezeflde cultuur erop nahouden. No go zones waar sharia heerst.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oja, ik had Europa gezegd. Moet ik die nog voor je opzoeken, want daar zijn er ook nog genoeg van. Schietpartij Joodse Museum in Brussel bijvoorbeeld, of Londen (2005 en 2017).
Hij gaat alle Arabieren deporteren naar hun eigen land?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het al duidelijk wie de dader is en wat zijn achtergrond is? (sorry ben net wakker)quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet jongen, ik zeg alleen dat ook mensen die hier geboren zijn blijkbaar dusdanig kunnen radicaliseren dat ze een aanslag plegen.
Ja, want dan tellen dingen van 20 jaar geleden niet meer meequote:
Aldus het hele leger oikofoben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE WITTE BOZE MANNEN !!1!!11 EN VAN WILDERS !11!!1
En de Arabieren zijn wise, wise men, let me tell you.quote:
In Azië hebben ze er ook last van en daar wonen nauwelijks boze witte mannen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE BOZE WITTE MANNEN !!1!!11 EN VAN WILDERS !11!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |