SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Ik had niet door dat ik sloot. daarnaast ging dat hier toch niet zo.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:44 schreef Pensylvania het volgende:
FRIPSELTJE waarom duurde da zo lang :p
Maarr Galderse meren wel eens vn gehoord ja. Nooit geweest. Wik gaan eerder naar E3-strand, Blauwe meer of gewoon de zee:p
Zag het op de Facebook iddquote:Op zondag 21 mei 2017 10:44 schreef Zosk het volgende:
http://forums.ufcfightclu(...)o-home-and-meets-totò/
Ik zou de video in die post niet aanklikken als je een zwakke maag hebt. De jongen op de foto heeft geen gezicht meer namelijk. Hij leeft echter nog wel en maakt rare geluiden in het ziekenhuis terwijl er mensen om hem heen staan te lachen.
Ja maar ik wilde jou het gunnen. Zo ben ik. Maart duurde zo lang. En die palletsorteerder gun ik het nietquote:Op zondag 21 mei 2017 10:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik sloot. daarnaast ging dat hier toch niet zo.
Weet niet of het echt is maar als het wel zo is eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zag het op de Facebook idd
Zieke shit wel fascinerend
Ja is wel echtquote:Op zondag 21 mei 2017 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet of het echt is maar als het wel zo is eigen schuld dikke bult.
Wow echt diep ditquote:Op zondag 21 mei 2017 10:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vrede zij met hem
Gewoon beleefd blijven tog?
Jij trekt je daar op af hequote:Op zondag 21 mei 2017 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja is wel echt
Heb ook ergere gezien van zon gast die in 't water wilt springen maar klapt met z'n hoofd op de rand ergens van.
Hele kop in 2en maar hij leefde nog vet cool enzo
Wel liefquote:Op zondag 21 mei 2017 10:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde jou het gunnen. Zo ben ik. Maart duurde zo lang. En die palletsorteerder gun ik het niet
Ik ben niet echt van die filmpjes eigenlijk maar dit is gewoon zijn eigen domme fout.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja is wel echt
Heb ook ergere gezien van zon gast die in 't water wilt springen maar klapt met z'n hoofd op de rand ergens van.
Hele kop in 2en maar hij leefde nog vet cool enzo
Die uitleg had al onder een spoiler gemogen.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:44 schreef Zosk het volgende:
http://forums.ufcfightclu(...)o-home-and-meets-totò/
Ik zou de video in die post niet aanklikken als je een zwakke maag hebt. De jongen op de foto heeft geen gezicht meer namelijk. Hij leeft echter nog wel en maakt rare geluiden in het ziekenhuis terwijl er mensen om hem heen staan te lachen.
Ga je gangquote:Op zondag 21 mei 2017 10:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel liefMag ik nog een extra plaatje uitzoeken?
Klopt. Kan er ook niet rouwig om zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van die filmpjes eigenlijk maar dit is gewoon zijn eigen domme fout.
Het spijt me hoor, Fripsel.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die uitleg had al onder een spoiler gemogen.
Ik ook nietquote:Op zondag 21 mei 2017 10:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. Kan er ook niet rouwig om zijn
Daarom juist. Is toch super leuk dat ik zo'n speciaal moment met jou wil delen.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Chinees op een Nederlands strand gezien
Wowquote:Op zondag 21 mei 2017 10:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:43 schreef Pensylvania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]Flikker eens op met je gezeikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]AkkoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
omdat als je bruin bent je landarbeider bent en dus lage klasse snap jequote:Op zondag 21 mei 2017 10:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En polen dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 10:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
omdat als je bruin bent je landarbeider bent en dus lage klasse snap je
Wat racistisch zeg.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
I know maar ik zit mobiel.. krijg da nie gefixt ofzoquote:Op zondag 21 mei 2017 10:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je zei dat ik een plaatje voor de op mocht uitzoeken
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
I know maar ik zit mobiel.. krijg da nie gefixt ofzo
Georgische en Ottomaanse roots ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
kom jij echt uit georgië, net als Stalin??
Hahah Montelly poolsquote:Op zondag 21 mei 2017 10:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik dacht dat je Pool was
werk je wel hard?
Raar dat je je altijd als een kneus gedraagd maar als Fripsel komt doe je hartstikke normaalquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Raar dat je je altijd als een kneus gedraagd maar als Fripsel komt doe je hartstikke normaal
Ik niet snap
Nou ja normaalquote:Op zondag 21 mei 2017 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Raar dat je je altijd als een kneus gedraagd maar als Fripsel komt doe je hartstikke normaal
Ik niet snap
Bent gewoon mad dak jou een klapjosti vindquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 11:01 schreef Faeroer het volgende:
ik ken geen Georgiër behalve Stalin en Montelly nu
ik voel me nu als een echte wereldburger, beetje zoals pokemon kaarten allemaal vangen
Richting Bermudadriehoek?quote:
Grote kans wel..quote:Op zondag 21 mei 2017 11:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoop dat Chai zwanger wordt van je vader
Enige dat aan jou klopt is je zwerende lulquote:
lol vieze fantasieën jijquote:Op zondag 21 mei 2017 11:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoop dat Chai zwanger wordt van je vader
Nice, nog gezeik met je VVE?quote:Op zondag 21 mei 2017 12:04 schreef Iommi het volgende:
[..]
Echt leuk, ik zit buiten met een koor van kikkers en schapen
quote:Op zondag 21 mei 2017 12:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je shit pakte die niet van jou was.
Wel op zijn lul sinds ie je moeder in der reet heeft gepaktquote:
mijn moeder is dood.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wel op zijn lul sinds ie je moeder in der reet heeft gepakt
Verrassend.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja inderdaad net het gordijn dichtgetrokken
Goed gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Ging net met bosmaaier het onkruidoerwoud te lijf in de tuin, ging er iemand roepen naderhand of dat niet op een andere dag dan zondag kan.
Heb nee geantwoord.
Bedankt Hans, was best moeilijk om zo assertief en bijdehand te zijn in de echte wereld.quote:
Dat zouden ze hier ook schreeuwen als ze niet in de kerk zitten.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Ging net met bosmaaier het onkruidoerwoud te lijf in de tuin, ging er iemand roepen naderhand of dat niet op een andere dag dan zondag kan.
Heb nee geantwoord.
Hoezo, deed ik in Carmageddon ook altijd.quote:
Ik had het toch ook niet over jou of welquote:Op zondag 21 mei 2017 12:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo, deed ik in Carmageddon ook altijd.
Ja was dus half 12 of zo, net te laat eigen lijkquote:Op zondag 21 mei 2017 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook schreeuwen als ze niet in de kerk zitten.
Hier dus ook, gewoon bosmaaier, nu zo goed als helemaal schoon.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:36 schreef Zosk het volgende:
Ik moet ook echt de tuin doen trouwensheb helemaal bestraat maar ik zie meer groen
![]()
Oh sorryquote:
Hahahaquote:Op zondag 21 mei 2017 12:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja was dus half 12 of zo, net te laat eigen lijk![]()
Had ook 10 uur voorgesteld of half 11, dan zitten ze allemaal in de kerk.
Maar weet niet of die persoon echt serieus was. Staat wel een tyfushoge heg aan die kant die er uit moet eigenlijk maar overweeg nu om hem nog hoger te laten groeien in de hoop dat hij er een hekel aan heeft.
Jij woont toch niet in de de biblebelt? Blijkbaar wel dusquote:Op zondag 21 mei 2017 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha! Ja om half 10 gaat hier altijd de hele stoet met zwarte kousen naar de kerk. Dat is het best moment om te beginnen.
![]()
Heb echter geen idee hoe lang ze binnen zitten.
Denk dat zulke sowieso wel een uur of anderhalf op pad zijn qua dienst. Zie altijd op werk de overbuurman om kwart voor 6 vertrekken en om kwart voor 8 terug komen.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha! Ja om half 10 gaat hier altijd de hele stoet met zwarte kousen naar de kerk. Dat is het best moment om te beginnen.
![]()
Heb echter geen idee hoe lang ze binnen zitten.
Dat heb ik toch niet in huis joh.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier dus ook, gewoon bosmaaier, nu zo goed als helemaal schoon.half uurtje werk ook op 75 vierkante meter of zo.
Hij woont vast rechts van Rotterdam op de kaart, daar zitten er best veel nog.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:39 schreef Iommi het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in de de biblebelt? Blijkbaar wel dus
Jazeker wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:39 schreef Iommi het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in de de biblebelt? Blijkbaar wel dus
Gewoon keihard lawaai terug maken, zal ze leren!quote:Op zondag 21 mei 2017 12:41 schreef Oberkullie het volgende:
Achterlijke mongolen die op zondag lawaai lopen te maken
Oh, ik zelf ook niet. Heb ook nog een gasbrander staan voor de restjes, weet niet of elektrisch net zo goed is maar vast makkelijker dan op je knieën gaan met een mes of iets.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet in huis joh.Maar moet wel zoiets hebben idd, of een elektrische brander misschien. Weet niet hoe goed dat werkt.
Heb overigens geen 75 vierkante meter dus ben wel wat sneller klaar denk ik.
Wat een tijden joh.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat zulke sowieso wel een uur of anderhalf op pad zijn qua dienst. Zie altijd op werk de overbuurman om kwart voor 6 vertrekken en om kwart voor 8 terug komen.
Klopt.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij woont vast rechts van Rotterdam op de kaart, daar zitten er best veel nog.
quote:Op zondag 21 mei 2017 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Heb niks geantwoord.
Volgens mij heb jij elke dag van de week last van de herrie van een ander.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:41 schreef Oberkullie het volgende:
Achterlijke mongolen die op zondag lawaai lopen te maken
Netjes.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik zelf ook niet. Heb ook nog een gasbrander staan voor de restjes, weet niet of elektrisch net zo goed is maar vast makkelijker dan op je knieën gaan met een mes of iets.
Bedoel de avondkerkdienst dan he.quote:
Je moet iets over hebben voor een verzonnen figuur!quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet iets over hebben voor een verzonnen figuur!
Ja, deze twee keer denk ik, maar hij is ook klant op andere dagen ondanks dat we wel op zondag open zijn dus die is niet de hele harde kern.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten daar ook gewoon 2-3 keer op zondag he.
Aan wie zal het dan toch liggenquote:Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij elke dag van de week last van de herrie van een ander.
Aan de buren natuurlijk, die moeten dan ook allemaal zo snel mogelijk verhuizen!quote:
Oh ja dan is hij niet echt harde kern inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, deze twee keer denk ik, maar hij is ook klant op andere dagen ondanks dat we wel op zondag open zijn dus die is niet de hele harde kern.
Ben gewoon erg gesteld op mijn rustquote:Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij elke dag van de week last van de herrie van een ander.
quote:
Wat ben je toch ook een gevoelig hertjequote:Op zondag 21 mei 2017 12:48 schreef Oberkullie het volgende:
Heel storend om allemaal geluiden te horen terwijl ik geconcentreerd zit te FOK!en.
Waar ben je geweest al die tijd hequote:
Londenquote:
volgens mij heb jij me het meest gemistquote:
Wellicht komt er later nog duidelijkheidquote:
nooitquote:
denk het.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht komt er later nog duidelijkheid
Nee, niet nooit, maak me echt druk om wat anderen van me denkenquote:
doe normaal, kaasknabbeltjequote:
Ik geloof er geen snars van.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet nooit, maak me echt druk om wat anderen van me denken
wat voor stootquote:
sow, rustig aan cowboyquote:
wil niet toegeven dat ik je lichaam tegen mijne wil drukken omdat jij niet wilt toegeven dat je me hebt gemistquote:
mozy begon hoor ;ssquote:
Oh jaquote:
Je probeert nu zeker extra te slijmen omdat je mn bday vergeten was hequote:
Alsof ik meer kan slijmen dan normaal.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je probeert nu zeker extra te slijmen omdat je mn bday vergeten was he
je hebt me echt nog steeds niet gefeliciteerd hequote:
Ik was bang dat ik het nóg erger zou maken als ik je zo laat nog zou feliciteren.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je hebt me echt nog steeds niet gefeliciteerd he
Ik heb nog nooit een wedstrijd van Verhoeven gezien #trotsopquote:Op zondag 21 mei 2017 13:21 schreef Zosk het volgende:
Oh Rico Verhoeven heeft alweer een wedstrijd gehad blijkbaar, heb ik niets van meegekregen.Hij doet het toch weer wel even die jongen.
Ik alleen tegen Badr.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een wedstrijd van Verhoeven gezien #trotsop
yesssquote:Op zondag 21 mei 2017 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het nóg erger zou maken als ik je zo laat nog zou feliciteren.Maar alsnog gefeliciteerd snoesje.
Ik hou van je.
Daar had ik de hoogtepunten nog van willen zien, maar dat zelfs niet meer gedaan.quote:
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar had ik de hoogtepunten nog van willen zien, maar dat zelfs niet meer gedaan.
Niet gekliktquote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef xcachet het volgende:
TeringWat is dat Nederlandse wijf een tokkie zeg
TV kijken en dan janken dat er tokkies op komenquote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef xcachet het volgende:
TeringWat is dat Nederlandse wijf een tokkie zeg
quote:Op zondag 21 mei 2017 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chinees die de 'r' niet uit kan spreken. Zegt ze: "Legels zijn legels"
Dat jij nou in zo'n zwarte kousen dorp woont waar ze geen TV hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
TV kijken en dan janken dat er tokkies op komen
Niet geklikt overigens.
Ik woon in een stad maar heb geen TV inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat jij nou in zo'n zwarte kousen dorp woont waar ze geen TV hebben.
Ik een keer een bon van Vakantieveilingen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben een keer vergeten om die group on codes op tijd te gebruiken.
Ga jij je nou maar druk maken om die deuk in Noel zijn auto en in zijn hoofd.quote:
Zal 'm eens appen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om die deuk in Noel zijn auto en in zijn hoofd.
quote:
Wow Chloro/Aber pik je ditquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Report gemacht![]()
Maar wat was er met die kousen?
Zie niks?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chickie_is_back.html
Chickie voor Zosk
Tattoo's op je handen en in je nek.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chickie_is_back.html
Chickie voor Zosk
Is om te laten zien dat je niet bij de Yakuza werktquote:
Yakuza is Japans godverdommequote:Op zondag 21 mei 2017 13:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is om te laten zien dat je niet bij de Yakuza werkt
Ja die kent zijn stamboom wel.quote:
Echte klachten doen het niet, je moet het minstens verzinnen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:03 schreef maffehenkie het volgende:
Maak je eens een echte klacht reageert alleen die achterlijke kloon van anthonie
Dan kan je beter gelijk uitloggen jaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:03 schreef maffehenkie het volgende:
Maak je eens een echte klacht reageert alleen die achterlijke kloon van anthonie
Maar kan ik dan nog wel bij de sc's ?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan je beter gelijk uitloggen ja
Allebei en ik eet meequote:Op zondag 21 mei 2017 14:01 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik lemon meringue pie maken of lemoncheesecake
Meld je aan voor het WK speed kakken!quote:
Nooitquote:Op zondag 21 mei 2017 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meld je aan voor het WK speed kakken!
jaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:05 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maar kan ik dan nog wel bij de sc's ?
Nee een van de tweequote:
Zo heet Amaquote:
Hou dan gewoon je bek idd, ondankbare trol.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef xcachet het volgende:
NEEEEE
Krijgt die slet een cadeaubon om met 7 personen gratis te komen eten. "Nee daar ging het mij niet om. Dus die geven we aan iemand anders."![]()
bah
Zit je nog altijd die aflevering te bekijken. Ik kon het na 2 minuten al niet meer aanzien dat tokkie wijfquote:Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef xcachet het volgende:
NEEEEE
Krijgt die slet een cadeaubon om met 7 personen gratis te komen eten. "Nee daar ging het mij niet om. Dus die geven we aan iemand anders."![]()
bah
waar gaat dit overquote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je nog altijd die aflevering te bekijken. Ik kon het na 2 minuten al niet meer aanzien dat tokkie wijf
Aflevering van de Rijdende Rechter over een tokkie wijf dat bonje heeft gemaakt over een of andere groupon actie bij een sushi vreet tent.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aflevering van de Rijdende Rechter over een tokkie wijf dat bonje heeft gemaakt over een of andere groupon actie bij een sushi vreet tent.
Typisch tokkie gedrag, zoveel mogelijk eruit willen slepenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef xcachet het volgende:
Nou en dan heeft ze de waarde van de Groupon bon dus al terug gekregen van Groupon heNog bonje maken. Krijgt ze nu iets van 30 euro terug
![]()
Hahahahquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
maar is mijn post nu helemaal verwijderd omdat er ''kkzooi'' in stond?
edit het dan gewoon naar kutzooi ofzo, waardeloze mods
Haha lekker voor jequote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
maar is mijn post nu helemaal verwijderd omdat er ''kkzooi'' in stond?
edit het dan gewoon naar kutzooi ofzo, waardeloze mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |