quote:Op zondag 21 mei 2017 12:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je shit pakte die niet van jou was.
Wel op zijn lul sinds ie je moeder in der reet heeft gepaktquote:
mijn moeder is dood.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wel op zijn lul sinds ie je moeder in der reet heeft gepakt
Verrassend.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja inderdaad net het gordijn dichtgetrokken
Goed gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Ging net met bosmaaier het onkruidoerwoud te lijf in de tuin, ging er iemand roepen naderhand of dat niet op een andere dag dan zondag kan.
Heb nee geantwoord.
Bedankt Hans, was best moeilijk om zo assertief en bijdehand te zijn in de echte wereld.quote:
Dat zouden ze hier ook schreeuwen als ze niet in de kerk zitten.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Ging net met bosmaaier het onkruidoerwoud te lijf in de tuin, ging er iemand roepen naderhand of dat niet op een andere dag dan zondag kan.
Heb nee geantwoord.
Hoezo, deed ik in Carmageddon ook altijd.quote:
Ik had het toch ook niet over jou of welquote:Op zondag 21 mei 2017 12:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo, deed ik in Carmageddon ook altijd.
Ja was dus half 12 of zo, net te laat eigen lijkquote:Op zondag 21 mei 2017 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook schreeuwen als ze niet in de kerk zitten.
Hier dus ook, gewoon bosmaaier, nu zo goed als helemaal schoon.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:36 schreef Zosk het volgende:
Ik moet ook echt de tuin doen trouwensheb helemaal bestraat maar ik zie meer groen
![]()
Oh sorryquote:
Hahahaquote:Op zondag 21 mei 2017 12:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja was dus half 12 of zo, net te laat eigen lijk![]()
Had ook 10 uur voorgesteld of half 11, dan zitten ze allemaal in de kerk.
Maar weet niet of die persoon echt serieus was. Staat wel een tyfushoge heg aan die kant die er uit moet eigenlijk maar overweeg nu om hem nog hoger te laten groeien in de hoop dat hij er een hekel aan heeft.
Jij woont toch niet in de de biblebelt? Blijkbaar wel dusquote:Op zondag 21 mei 2017 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha! Ja om half 10 gaat hier altijd de hele stoet met zwarte kousen naar de kerk. Dat is het best moment om te beginnen.
![]()
Heb echter geen idee hoe lang ze binnen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |